Nota: 9,18 / 10 de la 4.588 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Dancu din Arad pentru chicco.ro
Opinia clientului Floroiu din Constanta pentru chicco.ro
Nu au avut toate produsele comandate, dar m-au sunat și au spus ce pot oferi în schimbul celor care lipseau. Am avut de unde alege. Comanda a venit repede. Mulțumesc!😍
Opinia clientului Stanciuc din Tulcea pentru chicco.ro
Opinia clientului Ricu din Dolj pentru chicco.ro
Opinia clientului Gusan din Sibiu pentru chicco.ro
Nu îmi place faptul ca nu am primit toate informațiile cerute nici pana în ziua de astazi. Am trimis mail și a fost ignorat. Încă un lucru, nu se găsesc toate produsele pe site si nici informatii despre când o sa revina in stoc nu găsesc.
Opinia clientului Grigore din Brasov pentru chicco.ro
Opinia clientului Nicolescu din Iasi pentru chicco.ro
Opinia clientului Janka din Arad pentru chicco.ro
Opinia clientului Niță din Dambovita pentru chicco.ro
Opinia clientului Jipa din Galati pentru chicco.ro
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru chicco.ro
Opinia clientului Iova din Dolj pentru chicco.ro
Opinia clientului Gheorghisoara din Timis pentru chicco.ro
Multumita, comanda a fost procesata si trimisa repede, iar produsele de calitate!
Opinia clientului Pop din Iasi pentru chicco.ro
Inițial am primit un produs defect, dar după ce am contactat magazinul (pe WhatsApp) s-a rezolvat destul de repede. Per ansamblu, multumit de produs si de servicii😀
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru chicco.ro
Opinia clientului Budoiu din Arges pentru chicco.ro
Opinia clientului Pantea din Alba pentru chicco.ro
Opinia clientului Prisecaru din Galati pentru chicco.ro
Opinia clientului Turcu din Tulcea pentru chicco.ro
Am achiziționat un cărucior Chicco Urbino și l-am făcut retur deoarece sistemul de închidere am căruciorului este defect din fabrică, nu se închide ca în video de pe site. Le-am trimis un video celor de la Chicco și mi-au zis ca nu are nimic căruciorul și așa trebuie să funcționeze. Am stat și 5 minute să reușesc să pliez căruciorul deoarece nu funcționează cum trebuie cele doua butoane. Bineînțeles ca in acest caz eu trebuie să achit transportul de retur pentru ca nu e vina celor de la Chicco ca nu funcționează cum trebuie cărucioarele lor. 😐
Opinia clientului Tamas din Bihor pentru chicco.ro
Produsele primite,mai exact produse de îngrijire bebeluși ,aveau ambalajele cu praf și murdare de ceva negru.Aveau mai multe etichete de preț pe ele aspect neplăcut deoarece doream sa le ofer cadou.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025