Opinii de la clienții magazinului online craftup.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

craftup.ro

Nota: 9,76 / 10 de la 1.173 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,98%

de la data înscrierii magazinului în program (09-09-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții craftup.ro

Site incet, aveti nevoie de update-uri. In rest totul foarte bun.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2021 15:56

Va multumim pentru sugestie, o zi buna!

In site apar produse care nu mai sunt pe stoc. Trebuie site-ul actualizat.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-04-2021 11:32

Buna ziua, va multumim pentru sugestie. Produsele care apar pe site si nu sunt pe stoc momentan vor fi din nou disponibile. O zi buna!

nu am gasit factura in colet.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-03-2021 11:14

Buna ziua, factura este trimisa pe email pentru a reduce consumul de hartie si pentru a avea o planeta mai curata.

Acele de ceas nu au fost impachetate sumar și au ajuns puțin strâmbe

RATING:

Răspuns magazin pe 09-03-2021 14:24

Buna ziua, ne cerem scuze pentru acest lucru. Daca nu le mai puteti folosi, va rugam sa ne contactati pentru a le schimba. O zi buna!

Operatorii call center mai manierați se poate?!

RATING:

Cand comand set de 50 de bucati ma astept sa primesc 50 de bucati, nu 48, nu 49.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2021 10:56

Buna ziua, ne cerem scuze pentru acesta situatie. A fost o greseala de numarare, nu este intentionat. Va rugam sa ne contactati pentru a va trimite diferenta. Numa bine!

La unul din produsele comandate, am primit o bucata deși am comandat și achitat 4 bucăți. A doua zi am sesizat eroarea produsa dar pana la acest sondaj n-am prmit nici un răspuns. Suma nu este mare dar lipsa lor din colet a încurcat socotelile Moșului. În rest OK.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-12-2020 11:20

Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, veti fi contactat de un coleg pentru a rezolva acesta eroare din partea noastra. Ne cerem scuze!

Nu am primit produsul comandat, am primit un alt produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-12-2020 10:52

Ne pare rau pentru aceastra eroare, va rugam sa ne contactati pentru a va trimite produsul corect. Ne cerem scuze!

Eventual mai multa atentie la ambalaj data viitoare. Folia a venit rupta pe alocuri de la metoda de ambalare.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2020 13:39

Va multumim ca ne-ati spus, vom tine cont de sfatul dumneavoastra. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024