Opinii de la clienții magazinului online craftup.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

craftup.ro

Nota: 9,76 / 10 de la 1.173 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,98%

de la data înscrierii magazinului în program (09-09-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții craftup.ro

Produsele pe care le-am primit sunt ok, Sunt unele produse pe care, le am pe factură dar nu au fost in colet!

RATING:

Răspuns magazin pe 05-02-2021 11:58

Buna ziua, am incercat sa luam legatura cu Dvs pentru a stabili trimiterea produselor lipsa, va rugam sa ne sunati pentru a rezolva problema. Ne cerem scuze!

produse slab calitativ

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2021 10:58

Buna ziua! Ne pare rau ca produsele nu au fost pe placu Dvs. Daca nu sunteti multumita, le puteti returna si suportam noi transportul.

A lipsit ceva din comanda 🤷🏼‍♀️

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2020 13:43

Buna ziua, Ne cerem mii de scuze, va contactam luni telefonic pentru a rezolva problema! Multumim pentru intelegere, Zi frumoasa!

Produsele comandate sunt de o calitate bună, dar din păcate ambalate necorespunzător. Este inadmisibil să trântesti 30 de produse din sticlă în aceeași pungă (deteriorată și ea până la destinație) și apoi în cutie, peste alte pungi cu produse din sticlă fără nici un fel de protecție. Măcar niște hârtie să fi pus ca să nu permită mișcarea lor în cutie, că de folie cu bule cred că nu ați auzit. Bineînțeles că o parte dintre ele s-au spart. Angajații dumneavoastră care ambalează produsele si-au bătut joc. Poate ar fi bine să îi verificați ce fac.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2020 12:29

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata, v-am sunat de cateva ori pentru a va putea trimite sticlutele sparte. Colegii nostrii fac eforturi pentru a ambala produsele corespunzator, insa se mai produc si erori, de aceea daca exista produse deteriorate ne asumam retrimiterea lor. Colegul nostru a spus ca v-a pus cateva sticlute extra, daca nu sunt suficiente pentru acoperirea celor sparte, va rugam sa ne contactati pentru a va mai trimite. Ne cerem scuze si numai bine!

Sunt nemulțumită pt că nu am primit și factura pe firmă cu produsele.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2020 12:13

Buna ziua, Facturile nu se mai trimit in colet pentru ca nu toata lumea are nevoie de ele in format fizic. Facturile se trimit pe mail sau le puteti gasi in contul de client. Este adevarat ca in perioada in care ati facut dumneavoastra am avut niste probleme si facturile nu s-au trimis automat pe mail, dar in data de 13 noiembrie v-am trimis manual factura pe adresa julietaburchiu@yahoo.com. Poate sa fie in spam sau nu stim ce s-a intamplat. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si speram sa nu se mai intample. Multumim!

N am primit 3 atomizatoare,si acum am 3 sticlute + capacele fara atomizatoare.Se putea si mai bine.Calitatea sticlutelor pare ok,totusi

RATING:

Răspuns magazin pe 23-09-2020 12:30

Buna ziua, Ne cerem scuze, probabil dintr-o neatentie, unul din colegi a pus mai putine atomizoare. Va trimitem celelalte 3 atomizoare astazi, fara niciun extra cost pentru dumneavoastra. Multumim pentru intelegere, Zi frumoasa!

Sa fiți mai atenți cu impachetatul produselor!, din 100 sticluțe de 100 ml , 5 au fost sparte!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2020 17:48

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, vom incerca sa ambalam mai bine sticlutele pe viitor. Depinde foarte mult si de curierii care arunca coletele dintr-o parte in alta. In orice caz, daca doriti va putem trimite sticlutele sparte prin curier, fara niciun extra cost pentru dumneavoastra. Multumim pentru intelegere si pentru feedback, Zi frumoasa!

Nu vreau sa publicati feedback, dar vi-l dau poate va ajuta: Sacosele se deslipesc pe fund si a trebuit sa le lipim noi inca o data. Inauntru am pus farfurii, nu cine stie ce greutate.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-06-2020 10:02

Buna ziua, Orice feedback ne ajuta si va multumim pentru acest lucru. Va putem trimite un alt set pentru a-l incerca si pe acela, poate a fost un lot cu mai prost facut, pana acum nu am mai primit reclamatii. Iar daca problema persista vedem cum putem proceda, poate chiar schimba furnizorul. Daca doriti sa schimbam sacosele ne puteti trimite un mesaj pe mail la comenzi@craftup.ro sau la telefon 0745.221.225. Multumim, Zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024