Nota: 9,67 / 10 de la 771 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului PETRU din Alba pentru CusutSiBrodat.ro
La "Set ata brodat Madeira 10 conuri 1000m/con aveti postate 2 seturi.......alb gri crem galben.....(setul pe care l-am comandat) si setsul....alb visiniu verde roz....(setul pe care l-am primit)😠
Răspuns magazin pe 31-03-2025 21:01
Da, erau 2 optiuni la acel produs, in functie de culorile incluse! ati fost contactat si inteleg ca nu doriti schimbarea produsului cu cel dorit. ne pare rau pentru incurcatura
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru CusutSiBrodat.ro
Produsele comandate au ajuns repede. Dar, când am ridicat coletul de la easy box acesta era rupt, iar cartea din interior era deteriorată (colțul era rupt, zgârieturi pe copertă și urme la colțuri). Am încercat să iau legătura cu site-ul prin două emailuri trimise (unul în ziua ridicării coletului și unul la o distanță de 2 zile), dar nu am prmit niciun răspuns.
Răspuns magazin pe 27-01-2025 10:17
Buna ziua, colegii mei deja v-au trimis prin curier o carte Burda noua, ne pare rau pentru neplacerile create de curieri, nu a apucat sa va raspunda la email. mersi
Răspuns client pe 28-01-2025 13:36:
Am avut o problemă cu primul colet, dar echipa de la Cusut&Brodat a rezolvat rapid situația și mi-au trimis o carte nouă. Sunt foarte mulțumită de rezolvare!😀
Opinia clientului Anonim din Braşov pentru CusutSiBrodat.ro
Vinde produse care zic că sunt in stoc ,iar cînd faci comanda îți dă un termen de câteva luni ptr livrare 😠
Răspuns magazin pe 21-12-2024 18:28
incercam sa tinem informati clientii despre stoc, in momentul in care se plaseaza o comanda informam clientii despre situatia stocului la acel produs. In momentul plasarii comenzii ati primit informatia asa cum scria si pe site ati primit si pe email ca produsul nu se afla in stoc, respectiv ati primit mesajul acesta: SKU: SDX900XX1 *Produsul nu este disponibil momentan in cantitatea solicitata. Produsul va fi rezervat dupa finalizarea comenzii. Veti fi contactat telefonic inainte de livrare. Daca doriti un produs cu aceleasi caracteristici tehnice va rog sa ne contactati si va vom face cea mai buna oferta!.
Opinia clientului Lucian din Olt pentru CusutSiBrodat.ro
Răspuns magazin pe 14-11-2024 12:01
Buna ziua, ne cerem scuze pentru eroare, era un cod gresit pe site, va trimitem azi cu curier produsul corect zi frumoasa, echipa cusutsibrodat.ro
Răspuns client pe 15-11-2024 15:59:
Cinste și corectitudine..
Opinia clientului Robert din Iaşi pentru CusutSiBrodat.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2024 14:49
Buna ziua, daca ati urmat instructiunile de folosire ale sprayului Prym ar trebui sa functioneze. Acest adeziv de pulverizare fiabil lipeste textilele groase si subtiri rapid si sigur. Adezivul este activat de caldura fierului si lipeste straturile de tesatura permanent. Mai intai de toate spalați straturile de tesatura care trebuie lipite, apoi agitati bine adezivul pentru pulverizare textila si aplicati de la o distanta de 15 pana la 20 cm. Dupa aproximativ cinci minute de expunere la aer se formeaza o pulbere alba; așezati tesatura care trebuie lipita pe aceasta. Dupa care calcare. Adezivul este elastic si poate fi spalat in masina pana la 40 ° C. multumesc
Răspuns client pe 07-06-2024 15:48:
In nici un caz. Am respectat instructiunile pas cu pas. Nu se lipeste permanent. 😠
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru CusutSiBrodat.ro
De 2 lei. Si marfa, si serviciul, si atitudinea dnei care m a sunat de la firma... Am comandat 3 fermoare de aceeasi culoare si mi au trimis 2 de culori diferite....
Răspuns magazin pe 23-04-2024 11:00
Comentariul dvs din pacate chiar nu este adevarat, avind in vedere ca ati discutat telefonic cu colega mea si v-a spus ce avem pe stoc si totusi ati insistat sa va trimita un fermoar ascuns pentru jacheta dvs. fara sa aibe alte informatii .Produsele YKK sint cele mai calitatitate la fermoare! ne pare rau pentru neplacerile create
Răspuns client pe 23-04-2024 11:03:
Exact. Am cerut telefonic inlocuirea produsului lipsa stoc in ziua plasarii comenzii si mi s-a spus ca trebuie plasata alta comanda, cu alt cost de livrare. Cu adevarat client-oriented, dar cu ...spatele!
Opinia clientului Anonim din Mureş pentru CusutSiBrodat.ro
Răspuns magazin pe 11-03-2024 16:37
Buna ziua, Va multumim pentru comentariile dvs legate de dificultatea de a returna un produs de pe site-ul nostru si pentru oportunitatea de verifica promptitudinea colegilor care se ocupa. Am verificat si am observat ca ati trimis un email astazi la ora 3.39 si la ora 3.47 adica dupa 8 minute ati primit pe email pagina cu informatiile despre retur unde apare si formularul de retur pe care trebuie sa il completati precum si toate informatiile necesare. Astfel, vom incerca sa imbunatatim acest proces pentru clientii nostri, Daca aveati cont pe site puteati face acest lucru din cont. Va multumim!
Opinia clientului Laurentiu din Ilfov pentru CusutSiBrodat.ro
In pretul de achizitie a fost inclus un cadou ( o masa de extensie in valoare de 261 lei). L-a recomandarea unei cunostinte am mers pe incredere direct la magazin, neavand timp sa caut si fara a ma informa si de alte oferte. Greseala mea. Am mers in showroom, personalul foarte amabil si serviabil, am ales o masina de surfilat BROTHER M343D cu un cadou inclus ( pret achizitie 1679 lei) si un set de ate pentru surfilat ( 25 lei fara tva). Am ajuns acasa, am inmanat coletul destinatarului dar am verificat si pe alte site-uri pretul acestui produs. Surpriza! Majoritatea le aveau cu circa 300 lei mai mici, dar fara acel cadou inclus. Concluzia! Faceti-va timp penrtu o cautare pe mai multe site-uri pentru a nu fi inselat. Practic eu am platit si masa neavand niciun cadou. Politica de marketing inselatoare! Ma gandesc sa o returnez pentru ca sunt in intervalul de 14 zile de la achizitie si sa achizitionez alta la un pret corect, binenteles de alt distribuitor.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 15:21
Buna ziua, nu inteleg exact care este situatia din mesajul dvs. Da, unele site-uri ofera masa de extensie cadou. asa cum ofera cusutsibrodat.ro in situatia in care nu ati primit masa de extensie, a fost o eroare si va rog sa ne scrieti pe ce nume ati achizitionat pe info@cusutsibrodat.ro si va vom trimite masa. de asemenea, puteti returna produsul in termenul legal, complet si veti primi banii inapoi. Unele persoane aleg pretul alte persoane aleg produse cadou utile care sint incluse in pret. multumesc
Răspuns client pe 28-12-2023 16:05:
Pretul de achizitie pentru acel model pe mai multe site-uri este pana in 1400 lei. La dvs. este aproape 1700 lei , diferenta fiind tocmai aceea masa, pe care am primit-o “ cadou” impreuna cu masina de surfilat. Vina mea a fost ca nu am facut o cautare pe mai mte site-uri pentru a ma informa.
Opinia clientului Maria din Bucureşti pentru CusutSiBrodat.ro
Nu am primit comanda și nu am nicio adresă prin care să primesc detalii despre ea . Probabil vi s-a părut prea puțin importantă.
Răspuns magazin pe 28-07-2023 12:35
Buna ziua, multumim pentru mesaj! dintr- eroare ati primit emailul cu review fara sa fi primit comanda dvs! ne cerem scuze. Azi pleaca de la noi comanda dvs! weekend placut
Răspuns client pe 28-07-2023 14:38:
Vă mulțumesc că ați răspuns cu promptitudine la observațiile mele . Cu siguranță, v-aș recomanda și altor persoane .
Opinia clientului Mady din Prahova pentru CusutSiBrodat.ro
Nu am primit produsele comandate ,desi am sesizat acest aspect inca nu am fost contactata pentru remedierea problemei. Am comandat ocheti atgintii de 5mm am primit aurii de 4 mm.
Răspuns magazin pe 24-04-2023 14:56
Buna ziua, ne pare rau pentru eroarea aparuta! Maine vom primi in stoc ochetii argintii si ii vom livra catre dvs, colegii mei v-au informat! numai bine
Răspuns client pe 24-04-2023 19:11:
Opinia clientului Simona din Cluj pentru CusutSiBrodat.ro
Angajați slab pregătiți cu care nu poți comunica.Factureaza pe firma și expediază pe persoana fizica.
Răspuns magazin pe 20-04-2023 14:44
Buna ziua, va multumim pentru comanda si sper ca a ajuns cu bine coletul! In contul dvs ati trecut datele de facturare ale firmei iar la datele livrare ati trecut alta adresa si numele persoanei si nu al firmei cum ar fi trebuit, intrucit ati dorit plata ramburs! Sunt sigur ca se poate compensa in contabilitate! va doresc succes!
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru CusutSiBrodat.ro
Răspuns magazin pe 19-04-2023 15:39
Buna ziua, ne pare rau pentru incident! va rog sa imi spuneti la care din cele 2 reviste comandate a venit deteriorata si va trimitem una noua! mersi
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025