Opinii de la clienții magazinului online CusutSiBrodat.ro

CusutSiBrodat.ro

Nota: 9,68 / 10 de la 571 de clienți verificați

Notă magazin

9,68 / 10

Ne recomandă

98,07%

de la data înscrierii magazinului în program (05-05-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții CusutSiBrodat.ro

De 2 lei. Si marfa, si serviciul, si atitudinea dnei care m a sunat de la firma... Am comandat 3 fermoare de aceeasi culoare si mi au trimis 2 de culori diferite....

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 11:00

Comentariul dvs din pacate chiar nu este adevarat, avind in vedere ca ati discutat telefonic cu colega mea si v-a spus ce avem pe stoc si totusi ati insistat sa va trimita un fermoar ascuns pentru jacheta dvs. fara sa aibe alte informatii .Produsele YKK sint cele mai calitatitate la fermoare! ne pare rau pentru neplacerile create

Răspuns client pe 23-04-2024 11:03:

Exact. Am cerut telefonic inlocuirea produsului lipsa stoc in ziua plasarii comenzii si mi s-a spus ca trebuie plasata alta comanda, cu alt cost de livrare. Cu adevarat client-oriented, dar cu ...spatele!

Dacă vrei să returnezi produsul e foarte greu,nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2024 16:37

Buna ziua, Va multumim pentru comentariile dvs legate de dificultatea de a returna un produs de pe site-ul nostru si pentru oportunitatea de verifica promptitudinea colegilor care se ocupa. Am verificat si am observat ca ati trimis un email astazi la ora 3.39 si la ora 3.47 adica dupa 8 minute ati primit pe email pagina cu informatiile despre retur unde apare si formularul de retur pe care trebuie sa il completati precum si toate informatiile necesare. Astfel, vom incerca sa imbunatatim acest proces pentru clientii nostri, Daca aveati cont pe site puteati face acest lucru din cont. Va multumim!

In pretul de achizitie a fost inclus un cadou ( o masa de extensie in valoare de 261 lei). L-a recomandarea unei cunostinte am mers pe incredere direct la magazin, neavand timp sa caut si fara a ma informa si de alte oferte. Greseala mea. Am mers in showroom, personalul foarte amabil si serviabil, am ales o masina de surfilat BROTHER M343D cu un cadou inclus ( pret achizitie 1679 lei) si un set de ate pentru surfilat ( 25 lei fara tva). Am ajuns acasa, am inmanat coletul destinatarului dar am verificat si pe alte site-uri pretul acestui produs. Surpriza! Majoritatea le aveau cu circa 300 lei mai mici, dar fara acel cadou inclus. Concluzia! Faceti-va timp penrtu o cautare pe mai multe site-uri pentru a nu fi inselat. Practic eu am platit si masa neavand niciun cadou. Politica de marketing inselatoare! Ma gandesc sa o returnez pentru ca sunt in intervalul de 14 zile de la achizitie si sa achizitionez alta la un pret corect, binenteles de alt distribuitor.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 15:21

Buna ziua, nu inteleg exact care este situatia din mesajul dvs. Da, unele site-uri ofera masa de extensie cadou. asa cum ofera cusutsibrodat.ro in situatia in care nu ati primit masa de extensie, a fost o eroare si va rog sa ne scrieti pe ce nume ati achizitionat pe info@cusutsibrodat.ro si va vom trimite masa. de asemenea, puteti returna produsul in termenul legal, complet si veti primi banii inapoi. Unele persoane aleg pretul alte persoane aleg produse cadou utile care sint incluse in pret. multumesc

Răspuns client pe 28-12-2023 16:05:

Pretul de achizitie pentru acel model pe mai multe site-uri este pana in 1400 lei. La dvs. este aproape 1700 lei , diferenta fiind tocmai aceea masa, pe care am primit-o “ cadou” impreuna cu masina de surfilat. Vina mea a fost ca nu am facut o cautare pe mai mte site-uri pentru a ma informa.

Nu am primit comanda și nu am nicio adresă prin care să primesc detalii despre ea . Probabil vi s-a părut prea puțin importantă.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2023 12:35

Buna ziua, multumim pentru mesaj! dintr- eroare ati primit emailul cu review fara sa fi primit comanda dvs! ne cerem scuze. Azi pleaca de la noi comanda dvs! weekend placut

Răspuns client pe 28-07-2023 14:38:

Vă mulțumesc că ați răspuns cu promptitudine la observațiile mele . Cu siguranță, v-aș recomanda și altor persoane .

Nu am primit produsele comandate ,desi am sesizat acest aspect inca nu am fost contactata pentru remedierea problemei. Am comandat ocheti atgintii de 5mm am primit aurii de 4 mm.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-04-2023 14:56

Buna ziua, ne pare rau pentru eroarea aparuta! Maine vom primi in stoc ochetii argintii si ii vom livra catre dvs, colegii mei v-au informat! numai bine

Răspuns client pe 24-04-2023 19:11:

Angajați slab pregătiți cu care nu poți comunica.Factureaza pe firma și expediază pe persoana fizica.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2023 14:44

Buna ziua, va multumim pentru comanda si sper ca a ajuns cu bine coletul! In contul dvs ati trecut datele de facturare ale firmei iar la datele livrare ati trecut alta adresa si numele persoanei si nu al firmei cum ar fi trebuit, intrucit ati dorit plata ramburs! Sunt sigur ca se poate compensa in contabilitate! va doresc succes!

Coperta la o revista a venit f deteriorata.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2023 15:39

Buna ziua, ne pare rau pentru incident! va rog sa imi spuneti la care din cele 2 reviste comandate a venit deteriorata si va trimitem una noua! mersi

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024