Opinii de la clienții magazinului online Deajoaca.ro

Deajoaca.ro

Nota: 9,63 / 10 de la 626 de clienți verificați

Notă magazin

9,63 / 10

Calitatea livrării

9,49 / 10

Ne recomandă

96,65%

de la data înscrierii magazinului în program (22-11-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Deajoaca.ro

Produsul nu a fost pe stoc deși am efectuat plata

RATING:

Raspuns magazin pe 02-02-2021 21:57

Stimata doamna, ne pare rau ca ati avut o experienta negativa pe site-ul nostru. Intr-adevar d-voastra ati comandat pe site un produs care s-a dovedit ca nu mai era pe stoc. Asta s-a intamplat pentru ca lucram cu parteneri iar actualizarea stocurilor se face o data pe zi si daca intre timp cineva comanda ultimul produs de la furnizor se poate intampla sa nu mai fie pe stoc in momentul in care noi plasam comanda catre partener. Vom investi cat de curand intr-un soft care sa fac actualizari mai dese de stoc si speram sa nu se mai intample. Ne pare rau de situatia creata si speram sa mai veniti la noi in magazin.

După comanda confirmată am fost anunțată ca produsele nu exista. Dacă plăteam online ar fi trebuit sa aștept ramburs.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-01-2021 13:59

Buna ziua, ne cerem scuze insa d-voastra ati ales un produs de la un partener si din momentul in care ati plasat d-voastra comanda pana cand am rezervat si noi produsul pe site-ul furnizorului produsul se epuizase. Lucram la un sistem automat de actualizare a stocurilor pentru a evita astfel de situatii!. Va multumim pentru intelegere!

Nu am primit nici o comanda, nu am primit nici o notificare a stadiului comenzii, nimic. Nu am fost contactata de către cineva.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-01-2021 14:06

Buna ziua, primisem mesajul de la d-voastra sa livram dupa 21 ianuarie. Am trimis astazi 22 ian comanda cu livrare luni 25 ianuarie. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru intarziere

Nr. 19 pe care l-am primit era plin de praf, revista șifonata. Nu a fost tinuta intr-un mediu conform.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-01-2021 13:58

Buna ziua, am semnalat problema catre colegele noastre de la ambalare. Mai aveam 2 numere disponibile in momentul in care ati comandat d-voastra si probabil ca fiind venite din retur au avut ambalajul destul de afectat! Va multumim pentru review! Apreciem orice feedback!

O rușine!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-01-2021 00:10

Stimate domn, d-voastra ati plasat comanda pe 26 decembrie. In mod normal facem update-urile de stoc zilnic insa fiind ziua de Craciun nu am reusit sa le facem la timp. D-voastra ati comanda un produs de la un partener de-al nostru si in momentul in care am procesat comanda produsul devenise indisponibil. Ne cerem scuze pentru inconvenient insa sper ca puteti intelege ca suntem oameni nu roboti. Va mai asteptam pe dejoaca.ro pentru a va putea dovedi ca facem treaba buna! Va multumim!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.230. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020