Opinii de la clienții magazinului online depozitudescule.ro

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.0 / 10

Ne recomandă

97.68%

de la data înscrierii magazinului în program (17-06-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții depozitudescule.ro

La cateva zile de la plasarea comenzii in continuare se afla in stadiu de neprocesata.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-02-2019 13:43

Buna ziua, Clientul a fost sunat pentru confirmarea comenzii (cum procedam la fiecare comanda), dar nu a putut fi contactat. De asemenea, pe comanda, clientul a mentionat ca va ridica produsul de la sediul nostru, ceea ce nu s-a intamplat. In consecinta, noi inca il asteptam; cand reusim sa luam legatura, se va schimba si statusul comenzii.

Aveti termen de livrare de 24h si comanda mea a ajuns in 4 zile !!!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2018 11:14

comanda Dvs a fost trimisa de noi in ziua respectiva, acest termen de livrare se refera la trimiterea coletului de la noi. cred ca acest review trebuie dat firmelor de curierat, noi nu facem livrari, oricum va multumim ca v-ati facut timp sa scrieti acest review chiar si negativ.

produsul achizitionat nu functioneaza ,iar firma care asigura garantia nu face reparatii de calitate sau produsul are un defect de fabricatie. nu gasesc relatii cu clienti unde sa poti face reclamatii. la orice magazin pana acum produsul se inlocuia sau se returnau banii.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-09-2018 12:34

Problema rezolvata

am comandat doua produse si am primit doar unu,am platit totalul facturii la curier si apoi ma tot rog sa-mi trimita si acel produs in suma infima de 20 lei.MOTIVEAZA CA LAU BAGAT INTR.UN PACHET. SUNTETI NESERIOSI.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-07-2018 05:08

Buna ziua, Nu avem certitudinea ca aceste produse nu au ajuns la dvs, dar am hotarat totusi sa vi le trimitem. Daca v-ati fi uitat pe telefon, cineva de la noi a incercat sa va contacteze ieri, la ora 14.09, de pe nr 0771333222, dar nu ati raspuns (trebuie sa aveti un apel nepreluat). Chiar daca nu ati raspuns, noi totusi v-am trimis acele duze: au plecat ieri, pana ca dvs sa dati acest feedback negativ sau sa amenintati in e-mail-ul de pe site(in orice caz, nu raspundem la amenintari). Faptul ca vi le-am trimis ieri este dovedit prin data care apare pe AWB-ul de la Fan Courier. Astazi sau maine ar trebui sa le primiti. Nu este in regula sa etichetati niste oameni doar pt ca nu va verificati apelurile.

s-a gresit la numarul bucatilor comandate! am comandat 2 buc,si am primit UNA buc,dupa convorbire telefonica,s-a convenit sa-mi trimita si adoua buc.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-05-2018 10:11

Intr-adevar, s-a gresit in momentul in care s-au strans produsele de pe comanda. Ne-am asumat aceasta greseala si am trimis produsul lipsa, pe cheltuiala noastra. Se mai pot face greseli, dar important este sa fie remediate. Va respectam opinia cu privire la calitatea serviciilor noastre, dar credem totusi ca aprecierea dvs este destul de drastica...

nu sunt multumit de serviciul dumneavoastra deoarece ati mintit intrucit in certificatul de garantie scrie ca ati pus utilizarea in limba romina dar nu ati pus, dimensiunile aparatului nu corespund cu cele din fisa tehnica, nu am putut sa vad aparatul la fan curier desi asa ne-am inteles

RATING:

Raspuns magazin pe 29-03-2018 05:15

Buna ziua Despre ce aparat este vorba? sincer nu gasesc acest numar de comanda la noi Poate ne ajutati sa schimba dimensiunile in descrierea aparatului repsectiv

Nu am

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2018 06:16

Buna ziua Am primit un feed back negativ de la Dvs si daca sunteti amabil, am dori sa stim de ce nu ati fost multumit ca pe viitor sa nu mai facem aceeasi greseala. Ati lansat comanda in data de 21.02.2018 la ora 10.48, in aceeasi zi toate produsele comandate de Dvs au si plecat catre destinatie dupa ce in prealabil ati fost contactat de un coleg cu care ati discutat pe comanda lansata. Sincer eu as fi dat nota 20 pentru un astfel de magazin online.

De ce scrie ca livrarea se face in 24 h, daca nu reusiti sa tineti de cuvant?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-01-2018 12:58

Buna ziua Nu avem control asupra curierilor, contractul asa este facut, din pacate nu tine de noi cum isi fac ei treaba. Feed back-ul Dvs ar trebui sa fie strict pe cum ati fost servit de colegii nostri, daca v-au informat asupra produselor comandate si despre calitatea produselor primite. Nota pe care ati acordat-o banuiesc ca este destinata celor de la firma de curierat.

Am primit alt produs nu cel pe. Care l.am comandat. A fost livrat la timp dar era altceva

RATING:

Raspuns magazin pe 09-01-2018 13:00

a fost inlocuit produsul pe cheltuiala noastra. cine nu munceste nu greseste. va multumim pentru nota proasta!

Marfa comandata si platita in ianuarie 2017 si inca nelivrata. Produsul nu este scos din magazinul on-line si daca este posibil sa nu mai fie in portofoliul lor.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-12-2017 06:38

Buna ziua Va rugam sa ne amintiti ce nu am livrat de 12 luni de cand ati trimis Dvs comanda.

Sa nu puna in vanzare ceea ce nu au

RATING:

Raspuns magazin pe 16-08-2017 05:00

Buna ziua Clientul a ridicat personal produsul din magazinul nostru. Sincer nu intelegem cu ce am gresit de am primit acest review negativ. Tot ce a comandat a fost pe stoc. George UDREA 0755 888 777

Problema rezolvata

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing