Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,83 / 10 de la 71 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului nadina din România pentru evernisaj.ro
sa respecte comenzile facute de client. este neplacut atunci cand comanzi ceva si de fiecare data esti sunat sa ti se spuna ca acel articol nu mai este in stoc.
Răspuns magazin pe 08-04-2020 23:56
Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate, apar erori la o parte din produse si raman pe site-ul nostru , colegii noștri lucreaza la partea tehnica. Va multumim,opinia dvs conteaza.
Opinia clientului Anonim48762991 din România pentru evernisaj.ro
Felicitări pt calitatea produselor, claritatea prezentării lor si prețurile corecte.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:02
Va Multumim ca aveti incredere in noi .
Parere dvs este importanta!
Opinia clientului Bianca din România pentru evernisaj.ro
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:06
Va multumim pentru opinia dvs ,vom da mai multe detalii !
Opinia clientului Maria din România pentru evernisaj.ro
Articolele primite arata mult mai bine in realitate decat in poze. Merita sa incercati.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:01
Va Multumim si ne bucuram foarte mult !!!
Opinia clientului Dana din România pentru evernisaj.ro
Răspuns magazin pe 27-09-2019 19:59
Va Multumim ca aveti incredere in noi !!!
Opinia dvs conteaza foarte mult pentru noi. :D
Opinia clientului Theodora din România pentru evernisaj.ro
Am plasat o comanda pe 26 august, cu specificatia ca o doresc pana cel târziu pe 30 august (termenul mentionat pe site-ul dumnealor este de maxim 48 ore de la inregistrarea comenzii). Pe 28 august primesc e-mail ca pachetul a fost expediat si nr. de AWB aferent expeditiei. Pe 29 august, cand am verificat nr. AWB am sesizat ca pachetul aparea neridicat de la sediul firmei. Le-am scris solicitandu-le sa verifice ce s-a intamplat, cu atat mai mult cu cat termenul de livrare deja fusese depasit, iar eu a doua zi aveam nevoie de produs. Raspunsul primit pe Facebook din partea lor (nu stiu cine mi-a raspuns, deoarece nu s-a semnat) a fost foarte expeditiv - coletul a fost expediat, asta este numarul de AWB, verificati la curier. Coletul meu apare in continuare nepreluat de la ei. End of story!? Clar nu voi mai comanda de la ei, avand in vedere lipsa de profesionalism in relatia cu clientul.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 21:23
Ne pare rau pentru experienta neplacuta ,dar va multumim in acelasi timp ca ati avut incredere in noi !!! Opinia dvs conteaza foarte mult. Si ne bucuram ca am putut sa rezolvăm si sa colaborăm in continuare.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025