Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,21 / 10 de la 24 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului DobiaAlisa din Bucuresti pentru fleximo.ro
Opinia clientului MariusIonescu din Brasov pentru fleximo.ro
Opinia clientului TomaAdriana din Ilfov pentru fleximo.ro
Opinia clientului BoloagaIoana din Brasov pentru fleximo.ro
Opinia clientului SahleanAlexandru din Cluj pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anonim din Arges pentru fleximo.ro
Opinia clientului TingaLoredana din Ilfov pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anghel-TanaseAnamaria din Bucuresti pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anonim pentru fleximo.ro
Opinia clientului MirceaGabriela din Bucuresti pentru fleximo.ro
Sa se imbunatateasca pagina online, sa fie mai prietenoasa.
Opinia clientului DafinaLoredana din Prahova pentru fleximo.ro
Opinia clientului Aida-MatyasiAndrea din Arad pentru fleximo.ro
Opinia clientului PlevițBogdan din Iasi pentru fleximo.ro
Vă rog să verificați preturile produselor înainte de a îl publica pe site.
Răspuns magazin pe 09-04-2020 13:03
Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dvs. Preturile eronate ale produselor comandate de dvs (respectiv 19 lei pentru un pat suprapus) au aparut din cauza unor erori de comunicare intre platformele cu care lucram. Din pacate nu am putut prevedea aceasta eroare. Probema a fost solutionata cu ajutorul administratorilor de platforme. Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Va multumim pentru intelegere. O zi buna!
Opinia clientului HaneaAlex din Sibiu pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anonim17386989 din Arad pentru fleximo.ro
Opinia clientului SoraDaniela din Bucuresti pentru fleximo.ro
Promptitudine, amabilitate, profesionalism. Recomand cu incredere.
Opinia clientului Anonim45483850 din Bucuresti pentru fleximo.ro
Opinia clientului Anonim53197431 din Brasov pentru fleximo.ro
Opinia clientului SpanuCristina din Bucuresti pentru fleximo.ro
Sunt dezamagita de experienta avuta cu acest magazin. Am facut o comanda care depasea 3.000 lei si desi nu scria nicaieri (nici macar in Termeni si Conditii - unde am verificat ulterior), am fost sunata pentru a mi se cere avans de 60% (care se pare ca se aplica peste aceast suma). Cand am intrebat daca se respecta termenul de livrare de 21 zile, mentionat pe site in dreptul produselor comandate, mi s-a raspuns ca de fapt dureaza 4-6 saptamani. Am refacut comanda, ca sa fie sub limita care necesita avans si desi au trecut 6 zile, nici pana acum nu am primit o confirmare a livrarii. Iar domnisoara cu care am discutat la telefon a fost lipsita de orice tact si politete...
Răspuns magazin pe 22-07-2019 12:39
Buna ziua,
Va multumim pentru opinia transmisa.
Fleximo trece printr-o perioada de imbunatatire a calitatii serviciilor sale si speram sa ne ridicam la asteptarile dvs in viitor. Oricand aveti nevoie de mai multe informatii, va stam cu drag la dispozitie!
Referitor la cele indicate de dvs, in pagina de confirmare a transmiterii comenzii, vi se comunica faptul ca 'Daca avem nevoie de detalii suplimentare veti fi contactat in scurt timp de un reprezentant al echipei noastre pentru confirmarea comenzii.' - lucru care s-a intamplat. Ati fost contactata pentru a vi se solicita plata avansului in valoare de 60% intrucat comanda depasea pragul de 3000 lei - conform informarii primite de dvs in mail-ul de confirmare a comenzii regasiti instiintarea: “Metoda de plata: Ati ales sa efectuati plata cu Ramburs.Pentru comenzile in valoare de peste 3000 lei este necesar sa achitati un avans de 60% din valoarea comenzii, urmand ca la primirea produselor sa achitati restul sumei. Va vom oferi toate detaliile in momentul confirmarii telefonice a comenzii.”.
Referitor la termenul de livrare, vi s-a transmis ca acesta este un termen mediu de livrare al comenzilor, perioada de livrare fiind usor diferita de la un furnizor la altul, iar pentru acest furnizor comenzile ajung in termen de 4 saptamani, maxim 6 (fiind termenul maxim in care acoperim eventualele probleme si situatii pe care le poate intampina productia furnizorului - piesele de mobilier se executa pe comanda). Astfel, conform Termeni si Conditii: 'TERMEN DE LIVRARE Produsele care nu sunt in stoc se livreaza in aproximativ 21 de zile.', iar dvs ati fost informata ca produsele vor ajunge in 28 de zile, termenul maxim fiind de 42 de zile, in cazul in care pot aparea probleme in procesul de comanda la furnizor.
Ati plasat a doua comanda, fiind deja informata despre particularitatile comenzilor pentru produse care nu sunt in stoc. A doua oara nu ati fost contacta intrucat nu erau necesare informatii suplimentare de la dvs, insa odata plasata comanda, aceasta a trecut in status 'confirmata'. Puteti verifica oricand statusul comenzilor dvs accesand “Contul meu>Comenzile mele”. Oricand va stam la dispozitie cu informatii suplimentare. Ne puteti contacta telefonic, la numerele afisate pe site sau in scris, prin mail la adresa: online@fleximo.ro.
Asadar, in acest moment comanda dvs este procesata si transmisa la furnizor. Veti fi contactata inainte sa fie receptionata de noi, pentru a se confirma inca o data toate detaliile livrarii.
Va multumim,
Echipa Fleximo
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025