Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,21 / 10 de la 353 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Neagu din Calarasi pentru kparts.ro
Opinia clientului Alexandru din Bucuresti pentru kparts.ro
Opinia clientului Anonim din Satu-mare pentru kparts.ro
Opinia clientului Zapodeanu din Constanța pentru kparts.ro
Opinia clientului Anonim din Satu Mare pentru kparts.ro
Opinia clientului Vraciu din Hunedoara pentru kparts.ro
O firma foarte neserioasa,care trimite alte comenzi inafara de ce comanzi !si ramai cu bani pentru transport pe minus .
Opinia clientului George din Satu Mare pentru kparts.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru kparts.ro
Am avut un pic de nesiguratan in ce priveste situatia comenzii, pana ce am primit a treia zi confirmare cum ca a fost expediata comanda. Nu imi amintesc exact ce se spunea despre situatia stocului (probabil stoc limitat). In rest, totul a decurs perfect.
Opinia clientului Rednic din Maramures pentru kparts.ro
Opinia clientului Cornea din Suceava pentru kparts.ro
Actualizați site-ul și nu mai duceți lumea in eroare. Pierdere de timp cu această firma.
Opinia clientului Anonim din București pentru kparts.ro
Comunicare 0! Sunat de cel puțin 20 de ori, pe 3 numere diferite,... nimic! Mail. Nimic. Zici că sunteți într-o vacanță continuă! Prima și ultima dată.
Răspuns magazin pe 13-04-2022 16:06
Buna ziua, In urma discutiei, am constatat ca nu despre magazinul nostrubera vorba, dumneavoastra dand aceeasi comanda la 3 magazine . Multumim!
Răspuns client pe 14-04-2022 11:40:
Ați constatat prost! Ce-am vorbit la telefon și ce răspundeți dvs!?! Înțeleg marketingul și publicitatea dar ele, ma gândesc ca, ar trebui făcute onest și fără "ciori vopsite"! Altfel nu faceți decât sa-mi reconfirmați impresia inițială: neprofesioniști! Strict despre magazinul dvs. era vorba!!! Am dat o singura comanda la kparts.ro. Am spus ca am sunat la 3 numere de telefon de pe site-ul dvs. și n-am reușit sa va prind pe niciunui dintre ele. NU 3 comenzi pe 3 site-uri diferite cum pretindeți ca ați constatat!!! M-ați contactat și ați justificat prin lipsa temporara de personal. Cum am zis: prima și ultima oara!
Opinia clientului Gabriela din Maramureș pentru kparts.ro
Răspuns magazin pe 13-04-2022 15:19
Buna ziua, Miltumim pentru feedback. Conform discutiei telefonice, investigam ce s-a intamplat! O zi frumoasa!
Opinia clientului Musta din Caraș Severin pentru kparts.ro
Opinia clientului Dobrin din Ilfov pentru kparts.ro
Opinia clientului Dămăroiu din Brăila pentru kparts.ro
Opinia clientului Goronea din Hunedoara pentru kparts.ro
Opinia clientului Mihai din Gorj pentru kparts.ro
Opinia clientului Olbojan din Prahova pentru kparts.ro
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru kparts.ro
Opinia clientului Marian din București pentru kparts.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025