Opinii de la clienții magazinului online Maros Bike

Maros Bike

Nota: 9,37 / 10 de la 1.997 de clienți verificați

Notă magazin

9,37 / 10

Ne recomandă

95,79%

de la data înscrierii magazinului în program (16-11-2022)

RATING:

Am cumparat niste piese care erau in stoc furnizor si au venit mult mai repede decat ma asteptam. Personalul a fost foarte amabil in momentul ridicarii produselor.

RATING:

RATING:

Recomand serviciile oferite de MarosBike. Prețuri ok , livrare rapidă!

RATING:

RATING:

-

RATING:

Calitate şi corectitudine.

RATING:

Seriosi, profesionisti, amabili!

RATING:

Desi produsul era in stoc la furnizor livrarea a fost rapida. Produse de calitate conform cu specificatiile.

RATING:

RATING:

A livrat produsele diferit față de cum au fost prezentate pe site. Au venit fără ambalaj original, zgâriate și cu piesele non-metalice sparte. Interacțiunea cu Maros s-a desfășurat printr-un domn Gheorghe care a susținut că prețul redus este ca urmare a defectelor. Produsul la vânzare a fost prezentat ca nou, fără alte mențiuni. Dialogul se poartă pe marginea unui pedalier cu rock guard. Rock guardul se vinde și separat pe MarosBike. La interacțiunea telefonică, domnul Gheorghe susținea că și acelea sunt sparte ori crăpate și oricum dacă nu sunt, devin la instalare. Asta presupune că vânzătorul încheie contracte de vânzare-cumpărare, în cunoștință de cauză, cu produse ce vor fi alterate iremediabil la instalarea conformă cu specificațiile din manual. Așteptarea mea era ca vânzătorul să îmi trimită o apărătoare nouă în schimbul celei defectate în transport ori depozitare ori să îmi fie rambursată valoarea necesară aducerii produsului în starea de ”nou”. Aparent, așteptarea mea a fost ireală. Pentru a vă convinge că Maros nu manifestă comportamente din bună practică conform U.E. : ”Când promovează, vând sau furnizează produse, companiile trebuie să vă ofere informații clare, care să vă permită să faceți cumpărături în cunoștință de cauză. Acestea trebuie să furnizeze toate detaliile obligatorii „într-un mod clar și ușor de înțeles” și într-un „limbaj simplu și inteligibil”. ” Deși am solicitat ca convorbirile să se deruleze în scris, am fost contactat într-o singură zi de 5 ori. Comportamentul agresiv, faptul că își schimba declarațiile din mers și vorbea peste mine; a făcut imposibilă comunicarea telefonică. Am fost nevoiți să blocăm numărul. Cât am putut asculta din torentele domnului vânzător ce nu are supraveghetor pentru că la ei nu este Emag, este clar că produsele nu respectă standardele privind controlul calității. Deoarece am decis că nu mai dorit să fim contactați, în general, am solicitat conform GDPR, ștergerea datelor. De curiozitate, am căutat să vedem dacă Maros este înregistrat ca operator de date și nu am găsit. Cu toate acestea, Maros operează date ce pot duce la identificarea persoanelor. Convorbirea și produsele ce mi-au fost livrate mă fac să mă întreb dacă produsele sunt originale. Vom fotografia în detaliu produsele și voi interoga mai departe. Sper să nu existe mai multă rea-credință decât am văzut și auzit. Cu toate acestea, suspiciunea planează. Concluzia: 2 comenzi, ambele produse livrate diferit față de cum au fost descrise pe site, customer service dezastruos. Nu pot crede că există magazinul cu astfel de servicii. După 89 găseai chinezi care aveau comportament de acest gen. Frustrați că trebuie să te audă, frustrați că trebuie să răspundă. ”Lasă banii și marș !”

RATING:

Profesionisti,

RATING:

RATING:

RATING:

Servicii de calitate

RATING:

Preturi foarte bune, seriozitate.

RATING:

Primesc mail de feedback in privinta comenzii, dar eu nu am nici o informatie despre comanda plasata de o saptamana.

RATING:

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025