Opinii de la clienții magazinului online Maros Bike

Maros Bike

Nota: 9,37 / 10 de la 1.997 de clienți verificați

Notă magazin

9,37 / 10

Ne recomandă

95,79%

de la data înscrierii magazinului în program (16-11-2022)

RATING:

RATING:

Profesionisti!

RATING:

As sugera ,pt ca prefer sa-mi echipez bicla cu pise de schimb de la SRAM si Schvalbe, sa aveti stocurile asigurate . Succes si foarte multe comenzi in 2023. Multumesc pt reducerea de fidelitate.

RATING:

RATING:

Foarte multumit , curier rapid ,

RATING:

Foarte seriosi si cu stoc mare de produse.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Livrarea a fost rapida, produsul conform descrierii.

RATING:

RATING:

comenzile online nu functioneaza cum trebuie,persoana care raspunde nu are cunostinte despre bicicleta in general, nu colaboreaza direct cu un specialist sau mai bine zis cu un mecanic care repara biciclete, daca faci comanda, si cand le comanzi online si se greseste ceva in comanda, nu poti face modificari,trebuie anulata comanda,pierzi timp mult pentru alta comanda si in acelasi timp, nu poti intra comunica cu cineva care cunoaste problemele care apar, aveti piese pe site care in stoc si cand comanzi te trezesti dupa doua zile ca primesti email ca nu le aveti si trebuiesc inlocuite, alt email, alt timp pierdut, alti nervi, sper ca luni sa fiu sunat la telefon si sa rezolv problema comenzii, mai sant si alte firme care livreaza in trei zile comenzile, dar eu sant client vechi si am cumparat de la dumneavoastra si am fost multumit, dar acum cu online aveti probleme, REZOLVATI-LE.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:14

Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. La departamentul de comenzi sunt colegii de la contabilitatea care nu vă pot ajuta cu informații tehnice, pentru infomații tehnice vă rugăm să contactați colegii din service sau magazin, nu putem pune un mecanic să factureze și să se ocupe de comenzile online deoarece nu ar mai dispune de timp pentru reparația bicicletelor. O să luăm în considerare opinia dumneavoastră și o să încercăm să rezolvăm problema sau să găsim o soluție pentru a simplifica finalizarea comenzii online. Mulțumim pentru părere și că sunteți alături de Maros Bike în calitate de client. O săptămână frumoasă vă dorim!

Răspuns client pe 23-01-2023 18:12:

eu nu am recomandat ca un mecanic sa raspunda la email, eu am recomandat ca persoana care raspunde la email, sA AIBA CUNOSTINTE IN LEGATURA CU PIESELE PENTRU BICICLETE,sau se faca legatura cu o persoana in cunostinta de cauza si sa rezolve problemele care apar si repede, pentru o comanda am pierdud10 zile cu email-uri,ca sa rezolv problema in 3 minute telefonic, ganditi-va ca nu toata lume traieste la oras cu internet in casa,suntem foarte multi pasionati de ciclism .

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

unele piese venite nu corespunde cu ce am comandat Set cuvete angrenaj cu coronita 40??? a venit alta balarie

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:16

Bună ziua. Ne pare rău pentru situație neplăcută, având în vedere că avem online mai mult de 100 mii de produse pot să apară unele erori, ne pare rău de situația dată, pentru a rezolva problema vă rugăm să contactați colegii de la contabilitatea și vă ajutăm cu mare drga. Mulțumim pentru părerea dumneavoastră! O zi frumosă să aveți!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025