Nota: 9,37 / 10 de la 1.997 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Petru din Timis pentru Maros Bike
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Maros Bike
Opinia clientului Ciprian din Brasov pentru Maros Bike
Opinia clientului cristian din Bucuresti pentru Maros Bike
As sugera ,pt ca prefer sa-mi echipez bicla cu pise de schimb de la SRAM si Schvalbe, sa aveti stocurile asigurate . Succes si foarte multe comenzi in 2023. Multumesc pt reducerea de fidelitate.
Opinia clientului Ioan din Sibiu pentru Maros Bike
Opinia clientului Asociatia din Harghita pentru Maros Bike
Opinia clientului Bordeianu din Ilfov pentru Maros Bike
Opinia clientului Postolache din Suceava pentru Maros Bike
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Maros Bike
Opinia clientului Alex din Bucuresti pentru Maros Bike
Opinia clientului Andrei din Bihor pentru Maros Bike
Opinia clientului Anonim din Timis pentru Maros Bike
Opinia clientului Toth din Hunedoara pentru Maros Bike
Opinia clientului Stroe din Timis pentru Maros Bike
Opinia clientului VASILIEV din Tulcea pentru Maros Bike
comenzile online nu functioneaza cum trebuie,persoana care raspunde nu are cunostinte despre bicicleta in general, nu colaboreaza direct cu un specialist sau mai bine zis cu un mecanic care repara biciclete, daca faci comanda, si cand le comanzi online si se greseste ceva in comanda, nu poti face modificari,trebuie anulata comanda,pierzi timp mult pentru alta comanda si in acelasi timp, nu poti intra comunica cu cineva care cunoaste problemele care apar, aveti piese pe site care in stoc si cand comanzi te trezesti dupa doua zile ca primesti email ca nu le aveti si trebuiesc inlocuite, alt email, alt timp pierdut, alti nervi, sper ca luni sa fiu sunat la telefon si sa rezolv problema comenzii, mai sant si alte firme care livreaza in trei zile comenzile, dar eu sant client vechi si am cumparat de la dumneavoastra si am fost multumit, dar acum cu online aveti probleme, REZOLVATI-LE.
Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:14
Bună ziua. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. La departamentul de comenzi sunt colegii de la contabilitatea care nu vă pot ajuta cu informații tehnice, pentru infomații tehnice vă rugăm să contactați colegii din service sau magazin, nu putem pune un mecanic să factureze și să se ocupe de comenzile online deoarece nu ar mai dispune de timp pentru reparația bicicletelor. O să luăm în considerare opinia dumneavoastră și o să încercăm să rezolvăm problema sau să găsim o soluție pentru a simplifica finalizarea comenzii online. Mulțumim pentru părere și că sunteți alături de Maros Bike în calitate de client. O săptămână frumoasă vă dorim!
Răspuns client pe 23-01-2023 18:12:
eu nu am recomandat ca un mecanic sa raspunda la email, eu am recomandat ca persoana care raspunde la email, sA AIBA CUNOSTINTE IN LEGATURA CU PIESELE PENTRU BICICLETE,sau se faca legatura cu o persoana in cunostinta de cauza si sa rezolve problemele care apar si repede, pentru o comanda am pierdud10 zile cu email-uri,ca sa rezolv problema in 3 minute telefonic, ganditi-va ca nu toata lume traieste la oras cu internet in casa,suntem foarte multi pasionati de ciclism .
Opinia clientului Anonim din Timis pentru Maros Bike
Opinia clientului Adrian din Bihor pentru Maros Bike
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru Maros Bike
Opinia clientului Banyai din Mures pentru Maros Bike
Opinia clientului Rizea din Braila pentru Maros Bike
unele piese venite nu corespunde cu ce am comandat Set cuvete angrenaj cu coronita 40??? a venit alta balarie
Răspuns magazin pe 23-01-2023 11:16
Bună ziua. Ne pare rău pentru situație neplăcută, având în vedere că avem online mai mult de 100 mii de produse pot să apară unele erori, ne pare rău de situația dată, pentru a rezolva problema vă rugăm să contactați colegii de la contabilitatea și vă ajutăm cu mare drga. Mulțumim pentru părerea dumneavoastră! O zi frumosă să aveți!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025