Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 7,95 / 10 de la 55 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Stoica din Galaţi pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Vlaicu din Neamţ pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Marian din Bucureşti pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Florin din Iaşi pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Munteanu din Mureş pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Boroleanu din Botoşani pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Preda din Bucureşti pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Marcu din Sibiu pentru SportAddict.ro
Opinia clientului ARMEN din Bucureşti pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Dobircau din Cluj pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Bogdan din Bucureşti pentru SportAddict.ro
O sugestie legata de momentul in care se cere opinia: emailul in care se cere feedback pt comanda a venit in ziua in care am facut comanda. Toate bune si frumoase insa intrebarea nr.2 din acest formular se refera la calitatea serviciilor de livrare, care evident nu poate fi evaluata, deoarece nu s-a facut inca livrarea. Sugestia mea este, in concluzie, sa verificati cumva ca s-a facut livrarea si apoi sa trimiteti mesajul pentru obtinerea feedback-ului.
Justificarea pentru nota 7 la livrare: doar ca acest camp sa devina obligatoriu, poate cineva chiar il va citi :)
Opinia clientului Vlasceanu din Bucureşti pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Stefan din Bucureşti pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Adrian din Satu-Mare pentru SportAddict.ro
Opinia clientului Codrean din Cluj pentru SportAddict.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025