Opinii de la clienții magazinului online Artaceaiului.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Artaceaiului.ro

Nota: 9,58 / 10 de la 3.989 de clienți verificați

Notă magazin

9,58 / 10

Ne recomandă

97,07%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Artaceaiului.ro

ceaiul de scortisoara si ghimbir cotine mult prea mult piper.

RATING:

Am optat pt.cafea macinata si am primit cafea boabe(cam asta ar fi nemultumirea mea,legata de comanda).

RATING:

am comandat 6 pachete de cafea cu aroma de cardamom dar ce am primit nu are nici o urma de aceasta aroma. doar eticheta de pe plic facea referire la cardamom. parerea mea este ca la ambalare s-a gresit etichetarea.

RATING:

Am făcut o comandă pe 23.11, vreo 8 produse, am făcut plata și apoi în cont au fost înregistrate doar 2 produse, celelalte nu apăreau nicăieri. Am trimis mesaje să fiu contactată personal pentru această comandă deoarece trebuia livrată în altă parte, era un cadou. Pe site apărea că livrează în 48-72 ore. E adevărat, comenzile de pe 27.11 erau anunțate ca fiind livrate cu întârziere doar că eu făcusem comanda pe 23. Au ajuns doar cele 2 produse înregistrate pe contul meu în data de 28.11. Nu am fost anunțată că celelalte vor ajunge mai târziu, nici nu am fost contactată în vreun fel. Într-un final, a ajuns comanda completă pe 5.12, după 13 zile. Produsele par a fi bune însă. Dar a fost o mare problemă de comunicare și lipsă de profesionalism, am considerat. Mă gândesc că ar vrea și alte persoane să cunoască aceste detalii, mai ales dacă doresc să trimită cuiva cadou unele produse.

RATING:

Explicatia notei mici este faptul ca un obiect din set a ajuns tandari. Convingerea mea este ca asa a plecat de la dvs. deoarece modul in care era ambalat si faptul ca celelalte mai expuse riscului, la spargerea in timpul transportului, erau intregi. Sunt foarte dezamagita deoarece voiam sa-l fac cadou unei iubitoare de ceai.

RATING:

Termen de livrare f mare

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Eu comand foarte des pentru restaurantul in care lucrez. Ceaiul este excelent și comanda ajunge prompt!!! Dar ultima comanda pe care am făcut-o pentru mine personal, este plasata de pe data de 05.11.2020 și nu este ajunsă nici in ziua de astăzi...😕😕

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:39

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, datorata volumului foarte mare de comenzi din aceasta perioada. Echipa noastra face tot posibilul pentru ca produsele sa ajunga cat mai repede la clientii nostri.

Cafea de origine Kenya si cea Etiopia au fost de slaba calitate de aceasta data.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Speram insa ca veti mai incerca si alte sortimente care va vor schimba cu siguranta parerea.

Sugestie, oferiti mai multe informatii despre produsele dumneavoastra, de exemplu aromele utilizate la ceaiuri ( E-uri ), care influenteaza/schimba calitatea ceaiurilor.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Puteti gasi mai multe informatii pe site-ul nostru: https://artaceaiului.ro/blog/despre-aromele-din-ceaiuri/

Nu am fost anuntat ca produsul comandat nu este in stoc decat cand am sunat sa confirm statusul livrarii.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:32

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, iar actualizarea de stocuri sa nu se intample in timp real. Fiecare comanda este verificata de catre colegii nostri, insa verificarea poate dura mai mult timp in timpul perioadelor aglomerate.

Produse cu termen de expirare scurt.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:29

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Produsele pe care le comercializam se inbeneficiaza de termenul de garantie obisnuit pentru aceste categorii de produse. Se intampla insa ca anumite sortimente sa aiba un termen de expirare mai scurt, pentru anumite cafele de exemplu nu se recomanda sa existe un timp indelungat intre momentul macinarii boabelor si cel al consumului.

Comunicarea este excelenta, livrarea rapida, dar calitatea ceaiului lasa mult de dorit - ca sa ma exprim elegant. Ceaiul verde cu iasomie este foarte slab chiar si la 3 lingurite la un pahar, iar iasomie...deloc. Sun fan ceai verde cu iasomie, stiu cum ar trebui sa fie. Earl Grey este o idee mai bun, dar la fel, un ceai slab, fara vigoare. Imi pare rau, abia asteptam sa beau ceaiuri de calitate, dar nu e cazul aici.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:53

Buna ziua, Ne pare rau sa aflam ca produsele comandate nu sunt tocmai "pe gustul" dumneavoastra. Noi testam intotdeauna produsele pe care le introducem in portofoliu, lucram numai cu furnizori cu traditie in domeniu, ce alimenteaza un numar important de distribuitori de ceai din intreaga Europa, lcolaborarea este una de lunga durata. Ne dorim sa alegem doar ce este mai bun pentru iubitorii de ceai din tara noastra, astfel ca ne ferim de sortimente "imbogatite" cu arome sintetice care ar fi dat un gust mult mai puternic infuziei. Speram totusi ca veti incerca si alte sortimente de ceai din oferta noastra si ca va veti schimba parerea. Va multumim

În colet un pachet de cafea choco mint a avut mai puține boabe, cam 50 g în loc de 100g. Dezamagitor! Nu mă așteptam!

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:40

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Colegii care se ocupa de procesarea comenzilor sunt foarte atenti in aceea ce fac, iata insa ca se poate intampla ca, din pacate sa mai apara si erori. Va multumim pentru semnalizare, vom face verificari pentru a descoperi ce s-a intamplat in acest caz. Va putem trimite un alt produs in schimbul celui primit de dumneavoastra. O zi frumoasa va dorim

Răspuns client pe 09-10-2020 18:58:

Bună seara! Având în vedere că am făcut comanda pe 28 august ,nu mai dețin ambalajul de cafea boabe choco mint! Faptul că punga conținea doar aproximativ 50 g de boabe (am avut mai multe pachete,deci am putut vedea diferența)nu poate fi decât o greșeală de ambalare!!! Nu vad cum se poate remedia greșeala!

Ambalarea lasa de dorit. Ambalaj rupt. Descrierea produsului nu corespunde cu realitatea.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia pe care ati intampinat-o. Va asiguram ca echipa noastra verifica fiecare produs inainte ca acesta sa fie expediat catre client. In cazul cutiilor de 4 bucati de ceai blooming, se intampla insa ca, in timpul transportului, bilele de ceai sa se deplaseze in interiorul cutiei in care sunt ambalate de catre producatorul de la care le achizitionam. Din pacate, nu putem controla conditiile in care se desfasoara transportul prin firma de curierat, putem insa sa va returnam contravaloarea produselor daca doriti acest lucru. Va multumim,

FOARTE SCUMPE PRODUSELE...... LA ACELASI PRET DE LA ALT MAGAZIN LUAM 5 PRODUSE...!!!

RATING:

Daca la fiecare 2 saptamani mariti pretul cafelei cu 30 lei/kg n-o sa mai comand nimic la voi.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-07-2020 18:59

Nu au fost cresteri de preturi, dar observ in istoricul comenziilor ca ati achizitioant cafele care erau in promotie. Iar pe artaceaiului.ro exista doar promotii "pe bune" unde noi venim cu preturi care sunt si cu pana la 40 lei mai mici per kg decat pretul de lista.

Răspuns client pe 29-07-2020 16:38:

Bine.

Toate variantele de ceai sunt DOAR ceai verde cu 1-2 grăunțe din tipul ceaiului declarat a fi sortimentul descris.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-07-2020 13:49

Buna ziua, Asa cum se poate observa in magazinul nostru online, comercializam o gama foarte larga de tipuri de ceai, din care fac parte sortimente de ceai verde, negru, alb, Rooibos, Mate, Oolong, Pu Erh, Ayurvedic, ceai de fructe si ceai de plante. In portofoliul nostru exista atat sortimente de ceai simplu, traditional, realizate doar din frunze de ceai (Camellia Sinensis), cat si sortimente de ceai imbogatit cu bucatele de fructe, petale de flori si diverse condimente. Astfel de sortimente “compuse” sunt realizate de catre specialisti in ceai, pe baza unor retete in care frunzele de ceai si celelalte ingrediente se regasesc in proportii bine stabilite, avand drept scop crearea de combinatii noi de arome. In pagina de produs din magazinul nostru puteti gasi toate ingredientele pe care le contine fiecare sortiment de ceai. In afara de beneficiile pe care le prezinta, ceaiul ramane totusi o chestiune “de gust”, fiecare iubitor de ceai preferand anumite sortimente in detrimentul altora

Cafeaua este muuuult prea prăjită nu stiu daca este doar arabica in pungile cu cafea arabica,cel puțin Etiopia Sidamo(pa care o beau de multa vreme) sigur nu este Etiopia

RATING:

Pachetul a venit cu destula intarziere, calitatea produselor nu e prea grozava.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2020 00:03

Va mulțumim pentru cumpărăturile facute in magazinul nostru. Ne cerem scuze pentru întârzierea livrarii comenzii, din cauza numărului mare de comenzi care au intrat pe fluxul de procesare și pe cel de livrare al curierului, din păcate, au existat întârzieri fata de perioadele "obișnuite". In ceea ce privește calitatea produselor achiziționate, ne-am dori sa aflăm mai multe despre ce anume v-a nemulțumit, feedback-ul clienților noștri este foarte important pentru noi și ne-ar ajuta sa îmbunătățim experiența in relația cu magazinul nostru.

NU SUNT MULTUMITA DE AMBALAJ SI NU ARE DESCRIERE DESPRE „Blooming tea” – ceaiul care înfloreşte\'\'

RATING:

Răspuns magazin pe 22-07-2019 15:37

Buna ziua,

Va multumim pentru cumparaturile facute in magazinul nostru si pentru feedback-ul acordat, care ne este de mare ajutor in cresterea calitatii serviciilor noastre si, implicit, a gradului de multumire a clientilor nostri. Ne dorim sa avem ocazia sa va demonstram ca problemele intampinate la prima dumneavoastra comanda au fost o exceptie si nu o regula, astfel ca va mai asteptam in magazinul nostru si va oferim un cupon de reducere care se va aplica automat la urmatoarea comanda.

O zi buna va dorim!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024