Opinii de la clienții magazinului online Artaceaiului.ro

Notă magazin

9,6 / 10

Calitatea livrării

9,5 / 10

Ne recomandă

97,3%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Artaceaiului.ro

Eu comand foarte des pentru restaurantul in care lucrez. Ceaiul este excelent și comanda ajunge prompt!!! Dar ultima comanda pe care am făcut-o pentru mine personal, este plasata de pe data de 05.11.2020 și nu este ajunsă nici in ziua de astăzi...😕😕

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:39

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, datorata volumului foarte mare de comenzi din aceasta perioada. Echipa noastra face tot posibilul pentru ca produsele sa ajunga cat mai repede la clientii nostri.

Cafea de origine Kenya si cea Etiopia au fost de slaba calitate de aceasta data.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Speram insa ca veti mai incerca si alte sortimente care va vor schimba cu siguranta parerea.

Sugestie, oferiti mai multe informatii despre produsele dumneavoastra, de exemplu aromele utilizate la ceaiuri ( E-uri ), care influenteaza/schimba calitatea ceaiurilor.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Puteti gasi mai multe informatii pe site-ul nostru: https://artaceaiului.ro/blog/despre-aromele-din-ceaiuri/

Nu am fost anuntat ca produsul comandat nu este in stoc decat cand am sunat sa confirm statusul livrarii.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:32

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, iar actualizarea de stocuri sa nu se intample in timp real. Fiecare comanda este verificata de catre colegii nostri, insa verificarea poate dura mai mult timp in timpul perioadelor aglomerate.

Produse cu termen de expirare scurt.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:29

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Produsele pe care le comercializam se inbeneficiaza de termenul de garantie obisnuit pentru aceste categorii de produse. Se intampla insa ca anumite sortimente sa aiba un termen de expirare mai scurt, pentru anumite cafele de exemplu nu se recomanda sa existe un timp indelungat intre momentul macinarii boabelor si cel al consumului.

Comunicarea este excelenta, livrarea rapida, dar calitatea ceaiului lasa mult de dorit - ca sa ma exprim elegant. Ceaiul verde cu iasomie este foarte slab chiar si la 3 lingurite la un pahar, iar iasomie...deloc. Sun fan ceai verde cu iasomie, stiu cum ar trebui sa fie. Earl Grey este o idee mai bun, dar la fel, un ceai slab, fara vigoare. Imi pare rau, abia asteptam sa beau ceaiuri de calitate, dar nu e cazul aici.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:53

Buna ziua, Ne pare rau sa aflam ca produsele comandate nu sunt tocmai "pe gustul" dumneavoastra. Noi testam intotdeauna produsele pe care le introducem in portofoliu, lucram numai cu furnizori cu traditie in domeniu, ce alimenteaza un numar important de distribuitori de ceai din intreaga Europa, lcolaborarea este una de lunga durata. Ne dorim sa alegem doar ce este mai bun pentru iubitorii de ceai din tara noastra, astfel ca ne ferim de sortimente "imbogatite" cu arome sintetice care ar fi dat un gust mult mai puternic infuziei. Speram totusi ca veti incerca si alte sortimente de ceai din oferta noastra si ca va veti schimba parerea. Va multumim

În colet un pachet de cafea choco mint a avut mai puține boabe, cam 50 g în loc de 100g. Dezamagitor! Nu mă așteptam!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:40

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Colegii care se ocupa de procesarea comenzilor sunt foarte atenti in aceea ce fac, iata insa ca se poate intampla ca, din pacate sa mai apara si erori. Va multumim pentru semnalizare, vom face verificari pentru a descoperi ce s-a intamplat in acest caz. Va putem trimite un alt produs in schimbul celui primit de dumneavoastra. O zi frumoasa va dorim

FOARTE SCUMPE PRODUSELE...... LA ACELASI PRET DE LA ALT MAGAZIN LUAM 5 PRODUSE...!!!

RATING:

Daca la fiecare 2 saptamani mariti pretul cafelei cu 30 lei/kg n-o sa mai comand nimic la voi.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 06:59

Nu au fost cresteri de preturi, dar observ in istoricul comenziilor ca ati achizitioant cafele care erau in promotie. Iar pe artaceaiului.ro exista doar promotii "pe bune" unde noi venim cu preturi care sunt si cu pana la 40 lei mai mici per kg decat pretul de lista.

Toate variantele de ceai sunt DOAR ceai verde cu 1-2 grăunțe din tipul ceaiului declarat a fi sortimentul descris.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-07-2020 01:49

Buna ziua, Asa cum se poate observa in magazinul nostru online, comercializam o gama foarte larga de tipuri de ceai, din care fac parte sortimente de ceai verde, negru, alb, Rooibos, Mate, Oolong, Pu Erh, Ayurvedic, ceai de fructe si ceai de plante. In portofoliul nostru exista atat sortimente de ceai simplu, traditional, realizate doar din frunze de ceai (Camellia Sinensis), cat si sortimente de ceai imbogatit cu bucatele de fructe, petale de flori si diverse condimente. Astfel de sortimente “compuse” sunt realizate de catre specialisti in ceai, pe baza unor retete in care frunzele de ceai si celelalte ingrediente se regasesc in proportii bine stabilite, avand drept scop crearea de combinatii noi de arome. In pagina de produs din magazinul nostru puteti gasi toate ingredientele pe care le contine fiecare sortiment de ceai. In afara de beneficiile pe care le prezinta, ceaiul ramane totusi o chestiune “de gust”, fiecare iubitor de ceai preferand anumite sortimente in detrimentul altora

Cafeaua este muuuult prea prăjită nu stiu daca este doar arabica in pungile cu cafea arabica,cel puțin Etiopia Sidamo(pa care o beau de multa vreme) sigur nu este Etiopia

RATING:

Pachetul a venit cu destula intarziere, calitatea produselor nu e prea grozava.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 12:03

Va mulțumim pentru cumpărăturile facute in magazinul nostru. Ne cerem scuze pentru întârzierea livrarii comenzii, din cauza numărului mare de comenzi care au intrat pe fluxul de procesare și pe cel de livrare al curierului, din păcate, au existat întârzieri fata de perioadele "obișnuite". In ceea ce privește calitatea produselor achiziționate, ne-am dori sa aflăm mai multe despre ce anume v-a nemulțumit, feedback-ul clienților noștri este foarte important pentru noi și ne-ar ajuta sa îmbunătățim experiența in relația cu magazinul nostru.

NU SUNT MULTUMITA DE AMBALAJ SI NU ARE DESCRIERE DESPRE „Blooming tea” – ceaiul care înfloreşte\'\'

RATING:

Raspuns magazin pe 22-07-2019 03:37

Buna ziua,

Va multumim pentru cumparaturile facute in magazinul nostru si pentru feedback-ul acordat, care ne este de mare ajutor in cresterea calitatii serviciilor noastre si, implicit, a gradului de multumire a clientilor nostri. Ne dorim sa avem ocazia sa va demonstram ca problemele intampinate la prima dumneavoastra comanda au fost o exceptie si nu o regula, astfel ca va mai asteptam in magazinul nostru si va oferim un cupon de reducere care se va aplica automat la urmatoarea comanda.

O zi buna va dorim!

As vrea sa precizez ca sunt nemultumit doar de livrarea proasta datorata serviciilor Fancourier care nu anunta ziua livrarii! Calitatea produselor comandate a fost foarte buna si as da nota 10 insa nu aveam optiunea asta.Nota de 5 data este din cauza serviciilor de curierat.Recomand magazinului sa foloseasca alt curier sau mai multe pt a putea alege.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-01-2019 12:46

Buna ziua,

Va multumim pentru cumparaturile facute in magazinul nostru, ne bucuram ca va plac produsele, ne pare insa rau sa aflam ca ati intampinat probleme din cauza curierului. Vom transmite firmei de curierat sesizarea dumneavoastra, facem tot posibilul pentru ca toti clientii nostri sa beneficieze de o experienta cat mai placuta cu magazinul nostru, inclusiv in ceea ce priveste livrarea produselor, pe care, din pacate, nu o putem controla.

Va multumim

Cafeaua boabe este de o calitate slabuta cea iris cream.

RATING:

La banii celor mai mulți dintre cetățenii acestei țări, sunteți f. foarte scumpi. Trebuie să vă adresați celor 10% dintre cetățenii bogați ai acestei țări. Oricum, nu uitați că vă desfășurați afacerea în România, nu în altă țară, noi suntem ultimii ca și salarizare, dar nu numai.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2017 06:04

Buna ziua!

Dorim sa va multumim pentru cumparaturile facute in magazinul nostru. Referitor la nemultumirea dumneavoastra legata de preturi, acestea reflecta, desigur, calitatea produselor.

In ceea ce priveste cafeaua achizitionata, aceasta este una de tip 'single origin', provenita de la producatori cu traditie pe piata, plantatii de cafea recunoscute si premiate international, ce acorda foarte multa atentie modului in care cafeaua se cultiva si se proceseaza (in unele cazuri boabele de cafea se verifica si se certifica individual chiar prin procese duble) si investesc inclusiv in actiuni de sprijinire a comunitatilor locale si a 'sanatatii' mediului inconjurator. Fiecare iubitor de ceai sau cafea are propriile preferinte in materie, acestea fiind exclusiv niste chestiuni de gusturi, fara legatura cu pretul. Iar in ceea ce priveste ceaiul, nu putem compara un ceai la plic cu un ceai vrac, care se produce din frunze de ceai care trebuie sa indeplineasca anumite standarde calitative. Iar pretul/ portie este considerabil mai mic decat cel al sucurilor de pe piata, pe care multi concetateni de-ai nostri le consuma in mod frecvent, negandindu-se nici la pret, nici la sanatatea lor. Stim ca nu faceti parte din aceasta categorie si ca apreciati ceaiul. De aceea, ne dorim sa incercati si pe viitor produsele noastre, noi va stam oricand la dispozitie cu orice informatii aveti nevoie.

Nici macar una.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-06-2017 10:49

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback-ul acordat magazinului nostru! In cadrul discutiei telefonice ne-ati explicat ca motivul pentru care ati acordat acest punctaj magazinului nostru a fost legat de faptul ca in intervalul de 1, 2 zile dintre momentul adaugarii in cos si finalizarea comenzii, stocul produselor aflate la reducere s-a terminat. Ne pare rau ca nu ati mai putut comanda acele produse, promotiile fiind in limita stocului disponibil. In momentul in care vom primi produsele respective de la furnizorii nostri, vom actualiza stocurile si le veti regasi pe site-ul nostru.

Comanda plasata pe 11 Ianuarie si nu stiu inca daca va fi livrata sau nu. De pe 11 Ianuarie este in curs de procesare.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-01-2017 10:48

Buna ziua,

Comanda dvs a fost expediata si va ajunge in cursul zilei de astazi la adresa de livrare, ne cerem inca o data scuze pentru intarziere.

Am facut o comanda continand 7 produse si am primit doar 5, desi factura era facuta pentru 7 produse. Din pacate, din lipsa de timp, nu am verificat produsele din pachet in fata curierului!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-12-2016 01:36

Va multumim foarte mult pentru semnalizarea acestui lucru. Asa cum am discutat sambata, luni vom trimite produsele lipsa si un mic cadou de Craciun. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, in aceasta perioada ne-am marit echipa pentru a livra in timp util toate comenziile, iar unii dintre noi nostri colegi nu s-au adaptat inca la sistemul nostru de livrare. Pentru ca acest lucru sa nu se repete am introdus noi proceduri care nu vor mai permite astfel de omisiuni.

Bolul pentru ceai matcha este de fapt un castron, nu are nici o legatura cu servirea unui ceai, marimea lui fiind muuuult prea mare pentru a se compara cu bolurile in care japonezii servesc acest ceai...

RATING:

Raspuns magazin pe 01-01-1970 02:00

Buna ziua,
Va multumim pentru cumparaturile facute in magazinul nostru si pentru feedback-ul transmis. Referitor la bolurile pentru ceaiul Matcha, asa-numitele chawan, acestea sunt de diferite dimensiuni, de la foarte mici la dimensiuni mai generoase. Atunci cand am facut selectia bolurilor de Matcha pentru oferta noastra am luat in calcul ca bolul sa fie suficient de mare pentru a permite prepararea ceaiului in mod traditional, sa permita miscarile care trebuie facute cu maturica speciala. Pe site exista descrierea produsului care arata ca este intr-adevar un bol mare de 150 g.
Daca produsul pe care l-ati comandat nu va ajuta, nu este nici o problema, puteti sa-l returnati si veti primi inapoi suma achitata.
Va putem recomanda boluri mai mici pentru servirea ceaiului, cum sunt sunt cele din setul White Plum Blossom: https://artaceaiului.ro/ceainice-si-seturi/set-servire-ceai-white-plum-blossom.html
Va multumim pentru feedback-ul acordat, in urma acestui feedback o sa revenim cu o descriere mai amanutita pentru bolurile de preparare a ceaiului Matcha.
Daca alegeti sa returnati produsul, va rugam sa ne confirmati daca adresa la care doriti sa trimitem curierul pentru a il ridica este aceeasi cu cea pe care ati facut comanda in magazinul nostru.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020