Opinii de la clienții magazinului online Artaceaiului.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Artaceaiului.ro

Nota: 9,58 / 10 de la 3.989 de clienți verificați

Notă magazin

9,58 / 10

Ne recomandă

97,07%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Artaceaiului.ro

preturi speciale pentru clienti speciali

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:42

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu am inteles mesajul dumneavoastra legat de preturi. Daca ati intampinat vreo problema in acest sens, va rugam sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa comenzi@artaceaiului.ro

Cum sa fac recenzie la o comanda care nu a ajuns încă la mine?

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Termen de livrare f mare

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Cum puteți să-mi cereți o perere pentru ceva comandat pe 15.11.2020 și în data de 22.11.2920 nu am primit nimic? Până în acest moment sunt dezamăgită,sper să nu am surprize neplăcute privind calitatea produselor comandate.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Păi mi se pare o porcarie sa imi cereti feedback cand nici măcar acum nu am primit comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Nu am primit inca comanda!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

La întrebarea nr 3,nu pot răspunde cu da sau nu,pentru ca nu mi-a ajuns încă comanda,asa ca nu ma pot pronunța.(aleg varianta nu,din alte puncte de vedere) Din punct de vedere al livrării,este unul josnic. O comanda plasată pe 15 noiembrie sa nu ajungă nici până pe 22 noiembrie ,este ceva ireal. Ce nu mi-a plăcut deloc,a fost că o informație pe care am primit-o, nu s-a respectat. Am primit informația asa: "comanda va ajunge la dumneavoastră în ziua de vineri" ,dar,în ziua de vineri când am sunat iar,informația a fost "încă nu a plecat din depozit". Aici,nu ma interesează ca au fost n colete,ca a fost problema x, ca din motivul z ,nu se poate livra în ziua de vineri. Asta este lipsa de respect din parte artaceaiului.ro către client,ceea ce eu nu accept asta. Din aceste puncte de vedere,comanda pe care am dat-o,a fost prima ,dar,si ultima.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:44

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, asa cum au mentionat si colegii nostri, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Calitatea serviciilor lasă de dorit. Comanda plasata în data de 14 noiembrie, astăzi 21 noiembrie, nici măcar nu a fost procesata.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Eu comand foarte des pentru restaurantul in care lucrez. Ceaiul este excelent și comanda ajunge prompt!!! Dar ultima comanda pe care am făcut-o pentru mine personal, este plasata de pe data de 05.11.2020 și nu este ajunsă nici in ziua de astăzi...😕😕

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:39

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, datorata volumului foarte mare de comenzi din aceasta perioada. Echipa noastra face tot posibilul pentru ca produsele sa ajunga cat mai repede la clientii nostri.

Cafea de origine Kenya si cea Etiopia au fost de slaba calitate de aceasta data.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Speram insa ca veti mai incerca si alte sortimente care va vor schimba cu siguranta parerea.

Sugestie, oferiti mai multe informatii despre produsele dumneavoastra, de exemplu aromele utilizate la ceaiuri ( E-uri ), care influenteaza/schimba calitatea ceaiurilor.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:37

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Puteti gasi mai multe informatii pe site-ul nostru: https://artaceaiului.ro/blog/despre-aromele-din-ceaiuri/

In afara de ambalare si livrare corespunzatoare nimica. Gust oribil (si cu zahar si cu miere si simpul) Spetacol: 0 din 10 floarea nu sa deschis nici pe departe ca in imagine Intru-un comentariu era cineva care zicea ca sunt cusute. Confirm Nu se merita achizitia.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:34

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Pentru ca ceaiurile blooming sa "infloreasca" in mod corespunzator, trebuie sa tinem cont de anumite conditii, in special de temperatura apei si cantitatea folosita.

Calitatea produselor este indoielnica. Cafeaua cu arome de 200 grame este foarte proasta calitativ, nu are nicio treaba cu ce trebuia sa fie. Sunt foarte dezamagita

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:33

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca produsul comandat nu a fost pe placul dumneavoastram. Speram, insa, sa incercati si alte produse.

Nu am fost anuntat ca produsul comandat nu este in stoc decat cand am sunat sa confirm statusul livrarii.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:32

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, iar actualizarea de stocuri sa nu se intample in timp real. Fiecare comanda este verificata de catre colegii nostri, insa verificarea poate dura mai mult timp in timpul perioadelor aglomerate.

Am facut comanda de capsule pt cafea...bineinteles nu au ce am cerut!... mi au inlocuit cu o alta mai ieftina dar si de cea mai proasta calitate !

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:31

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, insa inlocuirea se face cu produse din aceeasi clasa calitativa si valorica, sau cu returnarea diferentei si numai cu acordul clientului.

Produse cu termen de expirare scurt.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:29

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Produsele pe care le comercializam se inbeneficiaza de termenul de garantie obisnuit pentru aceste categorii de produse. Se intampla insa ca anumite sortimente sa aiba un termen de expirare mai scurt, pentru anumite cafele de exemplu nu se recomanda sa existe un timp indelungat intre momentul macinarii boabelor si cel al consumului.

După o săptămână inca nu am primit nimic...

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:55

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Comanda a ajuns intre timp la dumneavoastra, va rugan sa ne spuneti cum vi se par produsele. Va multumim,

Răspuns client pe 09-10-2020 19:50:

Inca nu a ajuns....! Deci nu pot spune cum sunt produsele!

Nu a ajuns comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Comanda a plecat in termenul stabilit de la noi, vom incerca ce anume s-a imntamplat in timp ce comanda dumneavoastra s-a aflat in posesia firmei de curierat.

Comunicarea este excelenta, livrarea rapida, dar calitatea ceaiului lasa mult de dorit - ca sa ma exprim elegant. Ceaiul verde cu iasomie este foarte slab chiar si la 3 lingurite la un pahar, iar iasomie...deloc. Sun fan ceai verde cu iasomie, stiu cum ar trebui sa fie. Earl Grey este o idee mai bun, dar la fel, un ceai slab, fara vigoare. Imi pare rau, abia asteptam sa beau ceaiuri de calitate, dar nu e cazul aici.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:53

Buna ziua, Ne pare rau sa aflam ca produsele comandate nu sunt tocmai "pe gustul" dumneavoastra. Noi testam intotdeauna produsele pe care le introducem in portofoliu, lucram numai cu furnizori cu traditie in domeniu, ce alimenteaza un numar important de distribuitori de ceai din intreaga Europa, lcolaborarea este una de lunga durata. Ne dorim sa alegem doar ce este mai bun pentru iubitorii de ceai din tara noastra, astfel ca ne ferim de sortimente "imbogatite" cu arome sintetice care ar fi dat un gust mult mai puternic infuziei. Speram totusi ca veti incerca si alte sortimente de ceai din oferta noastra si ca va veti schimba parerea. Va multumim

După ce plasez comanda îmi vine mesaj după 4-5 că nu au produsele în stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:48

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Facem tot posibilul pentru ca stocurile noastre sa fie actualizate cat mai bine iar clientii sa primeasca produsele pe care le doresc. Din pacate, uneori apar si erori tehnice care pot conduce la afisarea unor stocuri incorecte, se intampla cu siguranta la multe dintre magazinele online.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024