Opinii de la clienții magazinului online Bozo.ro

Bozo.ro

Nota: 9,59 / 10 de la 2.344 de clienți verificați

Notă magazin

9,59 / 10

Ne recomandă

97,53%

de la data înscrierii magazinului în program (03-02-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bozo.ro

Pacat ca am facut comanda dar nici acum nu mia fost adusa

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 10:22

Din pacate comanda este plecata de la noi de 5 zile si am cerut explicatii firmei de curierat. Ne pare extrem de rau pentru incident! :(

Va mulțumesc?

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 10:11

Ne-am dori ca pe viitor sa lasati o recenzie despre magazin sau despre produse in sine. Multumim si noi! :)

Produse ne ambalate corespunzător,produse vărsate in colet....

RATING:

Răspuns magazin pe 05-01-2024 12:54

Buna ziua, ne pare rau de incident, dar aceasta problema o avem cu toate firmele de curierat care trateaza necorespunzator coletele pe care scrie FRAGIL! In aceste cazuri este indicat sa semnalati telefonic problema si noi o rezolvam pe cheltuiala noastra! Multumim pentru comanda si ne cerem scuze in numele lor!

Nu am primit nimic..

RATING:

Răspuns magazin pe 17-11-2023 15:47

Buna ziua, nu ati primit comanda deoarece ati adaugat in cos 101 mostre gratuite si pe site scrie clar ca se poate comanda una singura! Mai mult de atat, in momentul cand ati fost contactata de catre operatorul nostru, ati anulat comanda!

Răspuns client pe 17-11-2023 16:39:

Nu am comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 17-11-2023 16:12

Aveti o comanda de 49 de buc. mostre gratuite in cazul in care pe site este explicat foarte clar ca aveti voie la o singura comanda! Dumneavoastra ati anulat comanda.

Curierul nu livrează produsul la domiciliu pentru monstra cred ca asta este politica ? Voi alege alt sait pentru a cumpăra Mulțumesc totuși beneficiarului pentru ;;;;; intervenție ?

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2023 09:33

Buna ziua, chiar daca noi ca si firma nu putem controla seriozitatea curierilor, ne cerem scuze pentru inconvenient! Este pacat sa strici o nota generala destinata calitatii produselor, pentru incompetenta de care dau dovada firmele de curierat. In contract este specificat foarte clar ca, curierul se obliga sa duca coletele la usa clientului. Echipa Bozo!

Au venit scurse recipientele, curs in cutie, pus in niste saci de rafie.... incredibil. Am facut retur, norocul meu a fost ca am optat pentru plata la livrare.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-02-2023 11:07

Buna ziua, ne pare extrem de rau de incident, dar de la noi nu au plecat produsele in felul in care au ajuns la destinatie. Nu era problema nici daca plateati cu cardul, deoarece va trimiteam din nou produsele! Vreau sa precizez ca inainte de a lasa recenzia, nu ati incercat sa luati legatura cu noi pentru a va retrimite coletul. Am luat masuri cu firma de curierat responsabila in totalitate de calitatea expedierilor. Va multumim pentru intelegere!

Detergenți sunt foarte buni. Am mai comandat odată și a fost în regulă. Acum însă comandă plasată pe data de 16, în condițiile în care trebuia să fie primită în maxim două zile lucrătoare, în data de 21 ora 22.20 încă nu a sosit. Păcat ca lucrează cu firmăde curierat care nu s-ar fi descurcat nici la pompe funebre. Poate, doar, la croșetat aer

RATING:

Răspuns magazin pe 22-07-2022 11:05

Ne pare rau pentru incident, dar nu este vina noastra... Am colaborat cu mai multe firme si peste tot au fost incidente asemanatoare.

Produsele sunt cu mult sub asteptari,reclama falsa!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 10:57

Ne pare rau ca v-am dezamagit asteptarile. Puteti returna produsele pe cheltuiala noastra!

Răspuns client pe 10-03-2022 11:11:

Da,as dori returnarea acestor produse.Trimiteti un serviciu de curierat?Si cum imi recuperez banii? Astept un raspuns.Multumesc!

Nu sunt mulțumită de produse, reclama este bună, dar calitatea nu este cea așteptată. Dezamăgită!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-01-2022 11:48

Va raspund si aici asa cum v-am specificat si la tel... Nu densitatea produsului ofera calitate, sunt produse precum parfumurile in general (ca la cel de baie ati facut referire), care nu pot fi gel. Ne pare rau ca v-am dezamagit!

Descrierea produselor nu corespunde cu realitatea. Dezamagita. Am incercat 4 produse, doar spray-urile sunt relativ ok, de calitate medie.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2021 13:36

Am rezolvat problema telefonic. Ne pare rau pentru disconfortul creat!

Produse foarte bune

RATING:

Răspuns magazin pe 26-01-2019 19:38

Tind sa cred ca ati gresit cand ati dat nota 1 la magazin si in acelati timp spuneti ca ne-ati recomanda si ca produsele sunt foarte bune.

Dureaza prea mult comanda.Ati ales un curierat fff neserios

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2019 09:06

Buna ziua,

ati facut comanda vineri seara, asta inseamna ca marfa a plecat luni din depozit si trebuia sa ajunga la dumneavoastra miercuri.

Inteleg ca marfa a ajuns joi, adica cu o zi de intarziere.

Ne cerem scuze de situatia creata, dar sunt situatii care nu tin de noi ca si magzin online.

Toate produsele sunt foarte bune. Personal, sunt extrem de încântată de degresantul plita și cuptoare și ador parfumul ambiental de liliac. Astea sunt preferatele mele. Am recomandat cu mare plăcere familiei și prietenilor mei produsele Bozo, iar unii dintre ei au devenit clienți fideli.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2018 17:42

Va multumim frumos!

Balsamul.de rufe nu este bun nu persista deloc

RATING:

Răspuns magazin pe 15-10-2018 10:17

Buna ziua.

Balsamul de rufe este conceput pentru a proteja culorile si pentru a da o morbidete rufelor.

Pentru parfumare, exista alte produse...

În 6 zile nu am primit produsul

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2018 15:42

Vineri in 21-09-2018 a plecat coletul de la noi, in weekend nu se livreaza si in data de 25-09-2018 ne apare pe ruta in livrare. La confirmarea comenzii, operatorul va anunta ca dureaza doua zile lucratoare.

Ne pare rau pentru incident, insa nu sunt 6 zile de intarziere!

Mulțumesc pt.promptitudine și rapiditatea livrării produselor dar sunt nemulțumită de condițiile de ambalare deoarece in cutie erau produsele parca aruncate și o hârtie (probabil de ambalat produsele) aruncata și mototolita iar spray ul de camera nu pulverizează ci pur și simplu stropește.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-09-2018 10:23

Buna ziua!

Triger-ul de la odorizant are mai multe pozitii de pulverizare si, da, una dintre ele este de 'stropit'.

Cat despre hartia mototolita, aceasta se adauga in fiecare colet pentru a proteja ambalajele produselor.

Va multumim pentru comanda!

nu am fost informat de procesarea comenzi, am fost nevoit sa sun pentru a afla stadiul in care se afla comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-02-2018 14:19

Buna ziua,

ne pare rau de neintelegerea creata.

Datorita numarului mare de comenzi, pot aparea si asemenea situatii.

Ne bucuram insa de aprecierea dumneavoastra in legatura cu produsele Bozo!

Încercați să distribuiți si in marile lanțuri de magazine.

Este mult mai usor de cumpărat de acolo,iar în loc să plătim curierul cu 20 de lei,mai bine cumpărăm un alt produs :)

RATING:

Răspuns magazin pe 14-02-2018 14:15

Buna ziua,

la asta lucram acum, incercam sa ajungem in cat mai multe locatii!

sa schimbe recipientele de pulverizare (deodorant si solutie geam) stropesc cu picaturi mari si dupa ceva timp solutia se scurge pe langa pistonul de la pulverizator. Produsele sa fie etichetate in litrii nu in kg!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2018 11:38

Buna ziua, va multumim pentru sugestia referitoare la pulverizatoare si am transmis mai departe la distribuitorul de ambalaje.

Referitor la etichetare, producem in kg si vindem tot in kg, este corecta etichetarea si in litri, si in kg. ( conform normelor europene )

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024