Opinii de la clienții magazinului online Bozo.ro

Notă magazin

9.6 / 10

Calitatea livrării

9.3 / 10

Ne recomandă

99.02%

de la data înscrierii magazinului în program (03-02-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Bozo.ro

Produse foarte bune

RATING:

Raspuns magazin pe 26-01-2019 17:38

Tind sa cred ca ati gresit cand ati dat nota 1 la magazin si in acelati timp spuneti ca ne-ati recomanda si ca produsele sunt foarte bune.

Dureaza prea mult comanda.Ati ales un curierat fff neserios

RATING:

Raspuns magazin pe 18-01-2019 07:06

Buna ziua, ati facut comanda vineri seara, asta inseamna ca marfa a plecat luni din depozit si trebuia sa ajunga la dumneavoastra miercuri. Inteleg ca marfa a ajuns joi, adica cu o zi de intarziere. Ne cerem scuze de situatia creata, dar sunt situatii care nu tin de noi ca si magzin online.

Toate produsele sunt foarte bune. Personal, sunt extrem de încântată de degresantul plita și cuptoare și ador parfumul ambiental de liliac. Astea sunt preferatele mele. Am recomandat cu mare plăcere familiei și prietenilor mei produsele Bozo, iar unii dintre ei au devenit clienți fideli.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-12-2018 15:42

Va multumim frumos!

Balsamul.de rufe nu este bun nu persista deloc

RATING:

Raspuns magazin pe 15-10-2018 07:17

Buna ziua. Balsamul de rufe este conceput pentru a proteja culorile si pentru a da o morbidete rufelor. Pentru parfumare, exista alte produse...

În 6 zile nu am primit produsul

RATING:

Raspuns magazin pe 25-09-2018 12:42

Vineri in 21-09-2018 a plecat coletul de la noi, in weekend nu se livreaza si in data de 25-09-2018 ne apare pe ruta in livrare. La confirmarea comenzii, operatorul va anunta ca dureaza doua zile lucratoare. Ne pare rau pentru incident, insa nu sunt 6 zile de intarziere!

Mulțumesc pt.promptitudine și rapiditatea livrării produselor dar sunt nemulțumită de condițiile de ambalare deoarece in cutie erau produsele parca aruncate și o hârtie (probabil de ambalat produsele) aruncata și mototolita iar spray ul de camera nu pulverizează ci pur și simplu stropește.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-09-2018 07:23

Buna ziua! Triger-ul de la odorizant are mai multe pozitii de pulverizare si, da, una dintre ele este de "stropit". Cat despre hartia mototolita, aceasta se adauga in fiecare colet pentru a proteja ambalajele produselor. Va multumim pentru comanda!

nu am fost informat de procesarea comenzi, am fost nevoit sa sun pentru a afla stadiul in care se afla comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-02-2018 12:19

Buna ziua, ne pare rau de neintelegerea creata. Datorita numarului mare de comenzi, pot aparea si asemenea situatii. Ne bucuram insa de aprecierea dumneavoastra in legatura cu produsele Bozo!

Încercați să distribuiți si in marile lanțuri de magazine. Este mult mai usor de cumpărat de acolo,iar în loc să plătim curierul cu 20 de lei,mai bine cumpărăm un alt produs :)

RATING:

Raspuns magazin pe 14-02-2018 12:15

Buna ziua, la asta lucram acum, incercam sa ajungem in cat mai multe locatii!

sa schimbe recipientele de pulverizare (deodorant si solutie geam) stropesc cu picaturi mari si dupa ceva timp solutia se scurge pe langa pistonul de la pulverizator. Produsele sa fie etichetate in litrii nu in kg!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-01-2018 09:38

Buna ziua, va multumim pentru sugestia referitoare la pulverizatoare si am transmis mai departe la distribuitorul de ambalaje. Referitor la etichetare, producem in kg si vindem tot in kg, este corecta etichetarea si in litri, si in kg. ( conform normelor europene )

Calitatea produselor este foarte buna, sunt la prima comanda, sunt multumita. Ca si sugestie, ar trebui o reclama TV, sa stie mai multa lume despre voi. Eu am aflat intamplator, in Tg. Jiu, la un restaurant foarte frumos amenajat, cu mare atentie la detalii de curatenie, servire, ornamente florale deosebite. Acolo am descoperit mirosul fresh si parfumat al produselor Bozo, am intrebat , mi s-a recomandat, nu am vazut in magazine pe raft si apoi am comandat imediat. Sigur le voi recomanda prietenilor, nu stiu daca am voie sa le fac reclama pe pagina mea, voi intreba. Mult succes in afaceri pe anul 2018 si cat mai multi clienti multumiti.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-01-2018 09:40

Va multumim frumos pentru recenzie si pentru sfaturi! Aveti voie sa faceti reclama unde doriti dumneavoastra :)

nu a ajuns marfa comandata

RATING:

Raspuns magazin pe 31-05-2017 10:29

Ne puteti explica ce inseamna nu a ajuns marfa comandata? Nu a ajuns la timp, nu a ajuns deloc, sau nu a ajuns ceea ce ati comandat? Multumim!

Am primit produse expirate....!!! Promisiune schimbare produse ramasa fara finalizare... ”Cumparati cu.... incredere”

RATING:

Raspuns magazin pe 31-05-2017 10:29

Buna ziua, produsul expira in 30 de zile ( deci nu era expirat la data livrarii ) si a fost o eroare de etichetare, nu de produs in sine. insa v-am trimis alte produse la schimb, deci... nu a ramas nefinalizata problema.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing