Opinii de la clienții magazinului online CasaIdea.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

CasaIdea.ro

Nota: 9,4 / 10 de la 2.090 de clienți verificați

Notă magazin

9,4 / 10

Ne recomandă

96,46%

de la data înscrierii magazinului în program (03-06-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții CasaIdea.ro

Are produse de jucărie la preț de profesionale...!!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2021 09:53

Buna ziua, va multumim pentru parerea dvs, desi aceasta masina de ascutit este foarte apreciata ca si raport calitate/pret de catre toti clientii care au achizitionat-o.

produse necalitative

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2021 15:49

Buna ziua, va multumim pentru review, cand vom primi produsele de la dvs retur le vom verifica si daca intradevar exista o problema de calitate la ele vom inlatura acest articol de la comercializare.

Nu se prezintă date suficiente despre produs . Ai surprize foarte neplăcute când vezi ce ai cumparat

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2021 10:22

Buna ziua, in descrierea articolului exista toate detaliile necesare, in plus am discutat si telefonic cu dvs, nu intelegem de ce ne-ati dat acest review negativ. La telefon ne-ati rugat sa masuram tija sa fiti sigur ca are dimensiunile potrivite, iar cel mai important aspect este acela ca dvs vroiati raportorul pentru un alt produs iar noi v-am specificat clar ca acest articol se potriveste pe BASA 1. Cu ce v-am dezinformat in aceasta situatie ? Surprize neplacute trebuia sa aveti daca nu aveati toate informatiile si daca nu va ofeream detaliile suplimentare telefonic, si daca luati raportorul pentru produsul BASA 1 si nu se potrivea, atunci trebuia sa aveti surprize neplacute !

Deoarece nu mi s-a livrat ce am avut nevoie. Defapt mi-am dat jumate din sala și nu pot sa ma folosesc de matura electrica deci nu pot să-mi rezolv problema. Am fost total dezinformat. Îmi pare foarte rău.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-03-2021 13:43

Buna ziua, in descrierea produsului scrie foarte clar ce contine si ce nu contine, vi s-a comunicat si telefonic, care este motivul nemultumirii dvs ca nu intelegem ? Comanda a fost plasata online de dvs si nu telefonic, vi s-a trimis produsul pe care l-ati comandat nu alt produs. Va multumim.

Produse de slaba calitate , toate made in PRC , fara control de calitate. In rest , ...... magazinul OK! , colaborarea OK! , distributia OK! .

RATING:

Răspuns magazin pe 22-03-2021 17:04

Buna ziua, va multumim pentru aprecieri, cat despre produse, aveati posibilitatea in termenul legal de 14 zile sa le trimiteti retur daca nu sunteti multumim de calitatea lor, va multumim.

Nu am primit ce am comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 15-03-2021 12:08

Buna ziua, ne-ati adus la cunostinta acest fapt si a ramas sa facem schimb, va trimitem baghetele de 11 mm si dvs ni le dati pe cele de 7 mm, va multumim.

Cei mai mari tepari! Iti trimit produse lovite, deteriorate, o dau pe urma pe curier si intr-un final pe client! Nu accepta returul din motive bizare si neintemeiate si ramai cu produsul. Niste escroci care mai rar se gasesc in zilele noastre. PS: sunt la a treia comanda la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2021 10:15

Buna ziua, v-am pus la dispozitie filmarea de la bancul de ambalare cu produsul dvs, felul in care a fost ambalat intr-o a doua cutie de protectie si folia intermediare dintre cele doua. Acel produs a plecat intact de la noi, curierii au primit si ei filmarea, au verificat si ei la randul lor traseul coletului si s-a ajuns la concluzia ca, coletul a ajuns la dvs in stare intacta, dupa cum reiese si din pozele trimise de dvs atat a doua cutie in care a fost pus produsul cat si cutia lui erau intacte. Este imposibil ca un produs sa ajunga la dvs in halul in care arata in pozele trimise de dvs. Atat noi cat si transportatorul am dovedit ca acel colet s-a livrat in stare conforma si nedeteriorat. Va multumim.

Calitatea sub asteptati

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2021 10:56

Buna ziua, daca nu sunteti multumit de calitate, produsul poate fi returnat, va multumim.

Am comandat una și am primit alta

RATING:

Răspuns magazin pe 09-03-2021 10:37

Buna ziua, a fost o eroare la ambalare pentru care am gasit solutie, vi s-a trimis cheia corecta la schimb cu cheia trimisa gresit, va multumim.

Șteclurile de îndreptat tabla sunt jucării de copii mici. Am vrut să dau retur trusa dar pierdeam banii pentru transport, telefoane date etc și nu am timp. Un preț m-ai mare dar calitativ nu m-ar deranja.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2021 12:35

Buna ziua, ne pare rau ca nu sunteti multumit de calitatea produsului, va multumim.

Neseriozitate.Lipsa de profesionalism.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-02-2021 14:10

Buna ziua, de ce suntem neseriosi ? Nu ne-ati raportat nici o problema, comanda dvs a fost pentru o mandrina cu cheie, ce anume v-a dus la concluzia ca suntem lipsiti de proesionalism ? Va multumim.

Nu toate produsele merită cumpărate !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-02-2021 11:51

Buna ziua, suntem de acord ca nu toate produsele merita cumparate, insa care este motivul acestui feedback negativ ? Daca va putem ajuta cu ceva va stam la dispozitie, va multumim.

Una scrie pe site si alta in realitate

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2021 10:17

Buna ziua, este vorba despre un incarcator si un acumulator, toate informatiile sunt trecute in descriere. Cand avem cate o comanda la incarcatoare si acumulatori, notificam clientii telefonic si le recomandam sa detina aceeasi marca de masina de insurubat. Acum vrem sa stim care este de fapt nemultumirea dvs ? Va multumim.

Sa le fie rusine ! In imagine era o lopatica mormala ,ce am primit era o lopatica de jucarie pt copii

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2021 10:13

Buna ziua, dvs ati comandat articolul "Lopata telescopica Wert W4190, 170-410 mm" dupa cum se observa si in denumire aveti dimensiunile adica 17 - 41 cm. Este o lopata telescopica metalica pentru gradinarit sau camping, daca va uitati atent este si un video in care se poate observa si fizic dimensiunea ei daca nu ati fost atent la descrierea produsului unde aveti toate detaliile. Va rog sa mai verificati inca odata aici https://www.casaidea.ro/lopata-telescopica-wert-w4190-170-410-mm.html . Nemultumirea dvs nu are nici o legatura cu noi, mai degraba cu lipsa dvs de atentie, deci, nu pe noi ar trebui sa fiti suparat. Nu sunteti multumim de produs, il puteti returna si veti primi contravaloarea sau vi se poate inlocui cu un alt articol. Va multumim.

am achizitionat o masina de ascutit Troy...am aruncat banii pe fereastra..nu face nici pe departe ceea ce arata clipul de prezentare..doar cutia de ambalaj are trecuta pe ea caracteristicile masinariei...in rest, ea cred ca poate ascuti doar lamele de barbierit, nicidecum ceea ce scrie pe ea...magazinul dvs,cred ca ar trebui sa verifice inainte de a comercializa asemenea "scule" calitatea si functionalitatea lor..voi avea grija si eu de acum inainte ceea ce comand.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2021 11:50

Buna ziua, ne pare rau ca nu sunteti multumit de articolul achizitionat, puteti sa il returnati si sa primiti contravaloare pe el sau sa il schimbati cu un alt produs, singura conditie este sa fie in aceeasi conditie in care a fost cand l-ati primit sa poata fi recomercializat. Produsul este bun, dar daca nu se ridica la nivelul asteptarilor dvs poate fi returnat, va multumim.

Magazinul nu poate ti incadrat ca magazin de incredere, sub nici o forma. Comertul de face dupa ureche si fara nici o inclinatie catre drepturile clientilor, nu mai zic nimic de multumirea lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-01-2021 10:35

Buna ziua, dupa cum bine stiti relatia dintre client si vanzator trebuie sa fie reciproca, noi ii repsectam pe clientii nostrii, ei ne repespecta pe noi. Dvs ati trimis un produs care a fost utilizat mai mult decat pentru o simpla verificare, ambele roti atat cea de piele cat si cea de ascutire trebuiau inlocuite - grad de uzura avansat, pasta de honuire folosita, echer lipsa din colet, grad de uzura ridicat si vizibil pe tot utilajul, cu cererea ca acest aparat sa va fie schimbat cu un alt aparat nou dar superior acestuia, din pacate nu exista magazin care sa va indeplineasca aceasta cerere. Dupa cum am mentionat mai sus, trebuie sa existe reciprocitate, din partea noastra a fost toata intelegerea. Daca aparatul ajungea la noi in aceeasi stare in care vi l-am trimis si noi cererea dvs era aprobata. Si aducererea lui la conformitate cum ne-ati sugerat se ridica la o valoarea mult prea mare pt a merita aducerea la conformitate. Va multumim.

Prezentati ceva pe Facebook si trimiteti altceva...vezi comanda mea anterioara in care am cumparat printre altele un set burghie de lemn pentru suruburi infundate Manessmann prezentate frumos intr-o cutie din lemn iar eu le-am primit intr-un blister din plastic de unica folosinta... !!...Aceasta fapta nu se numeste inselaciune cumva ???

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2021 10:47

Buna ziua, nu stim unde ati observat dvs acest lucru, insa daca va uitati pe site veti observa ca ele nu apa in poze ca fiind intr-o cutie de lemn, pozele afiseaza doar produsul fara vreo cutie, fie ea de plastic sau de lemn, codul produsului este M54805 si il puteti accesa aici https://www.casaidea.ro/set-burghie-de-lemn-pentru-suruburi-infundate-mannesmann-m54805-o4-10-mm-5-piese.html , suntem transparenti si incercam sa sa ajutam clientii cu toate informatiile de care au nevoie, este posibil sa faceti dvs o confuzie, in orice caz daca va mai putem ajuta cu alte informatii va stam la dispozitie, va multumim.

Nici nu ti se răspunde la telefoanele afișate ,ce încredere sa ai sa cumperi de la ei?

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2021 10:34

Buna ziua, conform awb 93791582 produsul dvs se afla in expediere, necerem scuze pentru faptul ca in perioada sarbatorilor 21 - 31.12.2020 nu am putut prelua toate apelurile telefonice, am fost foarte aglomerati, incepand de astazi lucrurile au revenit la normal, ne puteti contacta pentru orice nelamurire, va multumim.

Comanda mea a fost anulata fára motiv

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2021 10:39

Buna ziua, adresa dvs era incompleta, v-am contactat telefonic doua zile de cand ati plasat comanda insa nu ati raspuns la telefon si nu am avut cum sa trimitem comanda neavand adresa completa, puteti sa refaceti comanda si va rugam sa va asigurati ca ati trecut adresa corecta sau cel putin lasati un numar de telefon la care puteti fi contatat, va multumim.

am refuzat comanda ptr ca trebuia sa platesc de doua ori curierul ptr 2 colete venite in acelasi timp cu acelasi curier

RATING:

Răspuns magazin pe 29-12-2020 12:01

Buna ziua, dvs ati plasat doua comenzi separate, datorita volumului mare de comenzi din aceasta perioada nu s-a observat acest lucru dar nici dvs nu ati mentionat cand ati fost contactat telefonic pentru confirmarea comenzii si au fost trimise separat. Ati fost contactat in ziua cand ati primit mesajele de la curier, vi s-a explicat situatia la telefon si ati spus ca ati inteles ca este greseala dvs ca ati plasat doua comenzi separate si nu ne-ati anuntat si ca o sa ridicati coletele, acum de ce primim un astfel de review din partea dvs ?

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024