Opinii de la clienții magazinului online CasaIdea.ro

Notă magazin

9,4 / 10

Calitatea livrării

9,39 / 10

Ne recomandă

96,46%

de la data înscrierii magazinului în program (03-06-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții CasaIdea.ro

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 10:25

Va multumim.

De la foarte multumit, sar la nemultumit din momentul cand am primit un produs expirat de la jumatatea anului 2020-banda adeziva de la ultima comanda. Pacat!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2021 10:59

Buna ziua, ne pare rau pentru inconveninetul creat, vom verifica si daca s-a facut o greseala cu siguranta o vom rectifica, inlocuim produsul sa va oferim contravaloarea, va multumim.

Compresor auto - sticla la manometru-sparta-nu la transport. 1 accesoriu lipsă. Presiunea se măsoară în Europa în bari sau atm. Manometrul afiseaza alte unități de măsură

RATING:

Raspuns magazin pe 29-03-2021 12:29

Buna ziua, daca sunteti nemultumit de produs aveti posibilitatea sa il returnati. Va multumim.

sant nemultumit ca n u se mentioneaza materialul din care este facuta unealta pe care am achizitionato stiti vorba cu nasu care vede o singura data pe fina dezbracata asa mai cumpar eu de la voi

RATING:

Raspuns magazin pe 01-03-2021 11:50

Buna ziua, in descrierea produsului scrie toate detaliile : Cap de topor realizat din otel calit Mâner compozit: fibră de sticlă cu protectie de cauciuc, anti-alunecare, ergonomic Ati achizitionat doua topoare pentru care aveti toate detaliile, va atasez si link-ul : https://www.casaidea.ro/toporisca-cu-ciocan-cu-maner-compozit-troy-t27225-600-gr.html Probabil ati facut o alta achizitie din alta parte si faceti confuzie. Va multumim.

De ce nu are instrucțiuni în romana.?

RATING:

Raspuns magazin pe 18-02-2021 01:45

Buna ziua, toate produsele au instructiunile in limba romana, ar fi trebuit sa aveti traducerea in colet, o sa va trimitem pe adresa de email din comanda instructiunile traduse, va multumim.

Am comandat, am platit , si mi sa refuzat comanda sara a fi motivat refuzul.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 06:00

Buna ziua, ne pare rau pentru inconvenientul creat, plata a fost respinsa din motiv ca acumulatorul nu se mai afla in stoc furnizor. Din pacate nu exista o posibilitate sa ne sincronizam cu stocurile furnizorului si mai apar astfel de situatii. Plata dvs a fost respinsa, teoretic pana in acest moment procesatorul de plati ar trebui sa va fi restituit contravaloarea. Va multumim.

A trebuit sa intervin,pt.a o face functionala.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-01-2021 10:17

Buna ziua, ne pare rau daca ati intampinat dificultati in utilizarea menghinei rotative, daca ne aduceati la cunostinta acest lucru si va puteam ajuta o faceam cu cea mai mare placere, va multumim.

Am dat nota 3 pentru ca am fost contactat în privința reclamatiei altfel acordam nota 1. Am comandat un produs care a ajuns deteriorat și după cum se prezenta ambalajul a fost expediat deteriorat. Ambalat foarte foarte prost.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-01-2021 09:55

Buna ziua, dupa cum ati fost informat si telefonic, produsele pleaca verificate de la noi, care este interesul sa trimitem un produs deteriorat ca mai apoi tot noi sa suportam consecintele taxei de livrare tur-retur ? Ne-ati adus la cunostinta, vom rezolva aceasta problema cu firma de curierat intre timp v-am oferit solutionarea si anume inlocuire, alte produse de aceeasi valoare sau returnarea contravalorii. Va multumim.

Produse achitate și nelivrate. Ambalarea produselor necorespunzătoare.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-01-2021 01:16

Buna ziua, coletul a fost livrat ieri, la ce va referiti cand spuneti achitate si nelivrate ? Ambalarea este corespunzatoare, pe langa ambalajul cu care vin produsele acestea au mai fost puse intr-o cutie de transport, va multumim.

. ..... .

RATING:

Raspuns magazin pe 29-12-2020 11:54

Va multumim !

Unele produse de slaba calitate am cumparat mai multe produse printre care si un briceag la care niturile nu erau bătute deranja la mina, o lanterna frontala care nu functioneaza led ars

RATING:

Raspuns magazin pe 29-12-2020 11:56

Buna ziua, va rugam sa ne trimiteti niste poze pe suport@casaidea.ro cu problemele pe care le au aceste articole si daca doriti le putem schimba, va multumim.

Nu am primit comezile facute !

RATING:

Raspuns magazin pe 15-12-2020 09:29

Buna ziua, v-am contactat pentru confirmarea comenzii si ati anulat-o, in plus plata dvs online nu a fost procesata, dvs ne-ati mentionat ca avand in vedere ca plata nu a trecut nu mai doresc comanda. Probabil este vorba despre o alta comanda la alt magazin, nu la noi, va multumim.

Am cumparat set de chei combinate pana la 32. Au venit intr-o patura cu niste buzunare si cad toate pe jos. In prezentare era cu totul altfel ambalajul.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 09:47

Buna ziua, au venit in materialul in care sunt prezentate, au o cutie de depozitare si materialul care nu este o patura ci un suport special pentru chei, nu intelegem care este natura acestui comentariu, va las aici link-ul sa va mai uitati inca odata sa vedeti ca ce ati primit este afisat si in pozele de prezentare : https://www.casaidea.ro/set-chei-combinate-troy-t21525-o6-32-mm-25-piese.html , va multumim.

Nu am primit inca marfa comandata in data de 05.11.2020

RATING:

Raspuns magazin pe 10-11-2020 11:51

Buna ziua, comanda a fost expediata in data de 05.11.2020, am veriticat si intradevar coletul se afla in depozitul curierului, vom trimite un email catre ei sa urgenteze livrare. Puteti verifica si dvs dupa awb 90946905 - GLS Curier. Ne cerem scuze pentru inconvenient, vom incerca sa rezolvam aceasta situatie cat mai curand, va multumim pentru intelegere.

Lipsa de profesionalism Când vinzi produse complexe trebuie sa ai și piese de schimb. Trebuie sa știi sa te comporți cu un client

RATING:

Raspuns magazin pe 07-07-2020 09:59

Buna ziua, ne pare rau ca exista totusi nemultumiri, noi am actionat prompt si am luat masurile necesare dupa cum se observa si in discutia pe care am avut pe email si anume : Pe 1 iul. 2020, la 14:15, casaidea a scris: Buna ziua, Putem sa va facem o comanda de ridicare prin cei de la Sameday iar dupa ce ajunge produsul la noi, revenim cu solutionarea problemei. Pentru asta avem 2 variante : fie va returnam banii , fie va comandam piesa ce trebuie inlocuita. Asteptam raspunsul dumneavoastra, pentru a sti cand sa facem comanda de ridicare. iar raspunsul dvs a fost : Am rezolvat eu problema O zi buna va urez Noi aducem piese de schimb, insa de cele mai multe ori cand ni se solicita. In cazul de fata a fost o problema la transport, problema pe care ne-am asumat-o si am specificat clar ca vom incerca sa o remediem oferind doua variante, acum nu intelegem de ce ne-ati dat aceasta nota sau de ce ati revenit suparat,cand transportul este independent de noi si din pacate mai apar probleme. Intotdeauna am facut si facem tot posibilul sa multumim clientii. Va multumim si speram ca data viitoare sa numai intampinam alte obstacole.

Pentru retur colet tot eu plătesc. Pentru tur colet tot eu am plătit. Vi se pare în regulă. ?

RATING:

Raspuns magazin pe 03-07-2020 01:41

Buna ziua, dupa cum vi s-a comunicat si telefonic, stocurile la noi sunt in regula. Daca dvs doriti sa trimiteti retur toate produsele ca nu sunteti multumit sau ca efectiv nu le vreti, taxa de livrare trebuie suportata tot de catre dvs. Taxa de livrare este suportata de noi doar in cazul produselor trimise la garantie, iar in cazul de fata dvs le trimiteti ca nu le mai vreti nu ca ar fi vreo problema cu unul din produse, defect sau necesitate garantie. Va multumim.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020