Opinii de la clienții magazinului online Chilipirul Zilei

Chilipirul Zilei

Nota: 8,5 / 10 de la 2.611 de clienți verificați

Notă magazin

8,5 / 10

Ne recomandă

85,83%

de la data înscrierii magazinului în program (29-03-2023)

Ultimele opinii adăugate de clienții Chilipirul Zilei

Marfă defectă. Nu s-a bucurat copilul de jucăria ce i-am cumparato că nu funcționează. Rușine că vindeți online jucării defecte.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 14:43

Buna ziua, ne pare rau sa auzim ca ati primit un produs defect. La noi pe site produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la data livrarii comenzii, conform regulamentului din pagina Transport si retururi de pe website. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create si va asiguram ca, in viitor, vom verifica cu atentie produsele pe care le expediem. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro.

Nu vine toata comanda, suportul este varza… am avut si comanda maricica, am avut mai multe comenzi… iti raspund de pe o zi pe alta pe banii tai!

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 14:37

Buna zua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie cu cea de-a doua dvs. comanda plasata la noi pe site. Noi facem tot posibilul sa prevenim astfel de situatii insa apar situatii in care suntem nevoiti sa impartim produsele in doua comenzi expediate separat, fara nici un cost de livrare suplimentar pentru dvs. Va multumim pentru ca ne urmariti in mod consant activitatea si ne bucuram ca ati prins si profitat de reducerea de 40% din campania respectiva. Ne cerem scuze inca o data pentru inconvenientele create! Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro.

NU AM PRIMIT PRODUSELE.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 14:27

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Răspuns client pe 15-06-2023 09:27:

De la inceput, de cand am inceput sa comand de la magazinul dvs, am fost multumita. De fiecare data produsele au corespuns comenziisi, si au ajuns in timp util. Doar la ultimele comenzi nu a fost OK. Sper sa fie de acum inainte la fel de OK ca la inceput.

termen f mare de livrare

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 14:28

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Comanda din data de 23 mai și sunt sunatape 6 iunie că nu au toate produsele .Anulare comanda .

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 14:27

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Am facut comanda si nu a venit nu ma cotactat nimeni

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:23

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Nici nu mi-ați adus comanda am 2 săptămâni jumate de când aștept! Nu recomand deloc

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:24

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim! Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

Comanda la care facecreferire sondajul nu a fost livrata, nici macar procesata, din 16 mai...

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:15

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Echipa Chilipirul-zilei.ro

De la comanda online pana la lucrare, foarte mult timp. Si pe site scrie al termen de livrare.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:14

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Am o comanda de 3 sapt..nici acum nu a ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:12

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Echipa Chilipirul-zilei.ro!

Răspuns client pe 03-06-2023 09:57:

Coletul a fost livrat după exact 21 de zile. Mi-au trimis un număr de urmărire insa au specificat ca va fi trimis cu Sameday și l-au trimis cu GLS. Am încercat să urmăresc coletul pe Sameday. Bineinteles ca nu apărea la ei. Dar intr-un final a ajuns…

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:11

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Echipa Chilipirul-zilei.ro

Răspuns client pe 02-06-2023 21:30:

Deși a ajuns cu întârziere produsele sunt de calitate, bine ambalate. Recomand.

Am comandat 2 produse. Am primit deocamdata doar unul, ceea ce m-a nemultumit, deoarece voiam sa le daruiesc pe ambele cumnatei mele de de ziua onomastica.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:21

Bună ziua, Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în privința situației întâmpinate în legătură cu comanda dumneavoastră. Ne pare sincer rău că nu ați primit al doilea produs la timp și înțelegem dezamăgirea dumneavoastră, mai ales având în vedere intenția de a le oferi cadou amândurora cumnatelor dumneavoastră de ziua lor onomastică. Dorim să vă asigurăm că suntem pe deplin conștienți de importanța acestor evenimente speciale și că ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierea în livrare a produsului dorit. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. În numele întregii echipe, vă mulțumim pentru înțelegere. Vă asigurăm că suntem dedicați satisfacerii clienților noștri și vom face tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de cumpărare excelentă pe viitor. Cu respect, Echipa Chilipirul-zilei.ro

Am făcut comanda pe 13, azi e 27 și nu am primit comanda, deși am și plătit-o.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:11

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

Au trecut deja două săptămâni și nici o urmă de comanda care am făcut-o!Nu recomand să plătiți nimic înainte că e posibil să nu vedeți nimic din ceea ce comandați!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:25

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Am comandat pe 11 mai și nici in ziua de azi 26 mai nu a ajuns comanda! Cea mai proasta experiența online!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:25

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

De pe data de 11 mai 2023 si pana in prezent nu am fost sunata pt confirmarea comenzii, si nici comanda nu a ajuns (25.05.2023)

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2023 20:25

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Zi frumoasa va dorim!

Timp mare de livrare. Mai mult de 10 zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2023 22:08

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

După 11 zile, comanda nu a fost onorată. Pentru mine asta spune tot. A fost prima comandă și probabil ultima. Am plătit anticipat în baza unor recomandări, dar se pare că m-am înșelat

RATING:

Răspuns magazin pe 30-05-2023 09:33

Buna ziua, ne pare foarte rău să aflăm că ați avut o experiență neplăcută cu prima dvs. comandă. Înțelegem că întârzierea de 11 zile în onorarea comenzii a fost frustrantă pentru dvs., și dorim să vă asigurăm că luăm această problemă în serios. În primul rând, vă cerem scuze pentru neplăcerile create și pentru orice inconveniență cauzată de întârzierea comenzii dvs. Înțelegem că ați plătit anticipat în baza unor recomandări, iar faptul că comanda nu a fost livrată în timp util a afectat încrederea dvs. în noi. Cu toate acestea, vă asigurăm că acest lucru nu reflectă modul nostru obișnuit de a trata comenzile clienților noștri. Ne străduim să oferim servicii de calitate și să ne respectăm angajamentele față de clienții noștri. Învățăm din fiecare feedback primit și ne dorim să ne îmbunătățim în permanență. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare. Ne pasă de satisfacția clienților noștri și vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă asigura că o astfel de situație nu se va repeta în viitor. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

A intarziat foarte mult comanda!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2023 22:07

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

Nici pana astăzi (14 zile) nu a ajuns comanda!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2023 22:07

Buna ziua. Ne pare rau ca ati intampinat aceasta situatie. Noi facem tot posibilul ca termenul de 10 zile lucratoare (ceea ce inseamna fara sarbatori si weekend) sa nu fie depasit, insa apar si astfel de situatii, de aceea in emailul de confirmare al comenzii este mentionat ca in cazul in care este depasit termenul de livrare, oferim un cod de reducere substantial pentru urmatoarea comanda. De asemenea, la plasarea comenzii exista un spatiu pentru a lasa comentarii, unde ni se transmite de obicei daca exista o urgenta speciala pentru livrarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si va asteptam sa ne contactati pentru codul de reducere. Cu respect, echipa Chilipirul-zilei.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024