Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,76 / 10 de la 1.173 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Dan din DB pentru craftup.ro
Opinia clientului Iolanda din B pentru craftup.ro
Opinia clientului Silviu din SV pentru craftup.ro
Opinia clientului MARCELA din CT pentru craftup.ro
Opinia clientului Dan din DB pentru craftup.ro
Opinia clientului Moldovan din CJ pentru craftup.ro
Opinia clientului Alin-Florin din GJ pentru craftup.ro
Opinia clientului Anonim din IF pentru craftup.ro
Opinia clientului Gabriel din B pentru craftup.ro
Opinia clientului Dan din DB pentru craftup.ro
Opinia clientului Nicoleta din BC pentru craftup.ro
Opinia clientului Alina din B pentru craftup.ro
Opinia clientului Mihaela din BT pentru craftup.ro
Răspuns magazin pe 27-11-2020 13:14
Suntem in continua diversificare a produselor. Va multumim pentru sugestie!
Opinia clientului Ionut din DJ pentru craftup.ro
Opinia clientului Anonim din B pentru craftup.ro
Opinia clientului Teodora din CJ pentru craftup.ro
Produsele comandate sunt de o calitate bună, dar din păcate ambalate necorespunzător. Este inadmisibil să trântesti 30 de produse din sticlă în aceeași pungă (deteriorată și ea până la destinație) și apoi în cutie, peste alte pungi cu produse din sticlă fără nici un fel de protecție. Măcar niște hârtie să fi pus ca să nu permită mișcarea lor în cutie, că de folie cu bule cred că nu ați auzit. Bineînțeles că o parte dintre ele s-au spart. Angajații dumneavoastră care ambalează produsele si-au bătut joc. Poate ar fi bine să îi verificați ce fac.
Răspuns magazin pe 27-11-2020 12:29
Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata, v-am sunat de cateva ori pentru a va putea trimite sticlutele sparte. Colegii nostrii fac eforturi pentru a ambala produsele corespunzator, insa se mai produc si erori, de aceea daca exista produse deteriorate ne asumam retrimiterea lor. Colegul nostru a spus ca v-a pus cateva sticlute extra, daca nu sunt suficiente pentru acoperirea celor sparte, va rugam sa ne contactati pentru a va mai trimite. Ne cerem scuze si numai bine!
Opinia clientului Georgiana din DB pentru craftup.ro
Opinia clientului Julieta din PH pentru craftup.ro
Sunt nemulțumită pt că nu am primit și factura pe firmă cu produsele.
Răspuns magazin pe 26-11-2020 12:13
Buna ziua, Facturile nu se mai trimit in colet pentru ca nu toata lumea are nevoie de ele in format fizic. Facturile se trimit pe mail sau le puteti gasi in contul de client. Este adevarat ca in perioada in care ati facut dumneavoastra am avut niste probleme si facturile nu s-au trimis automat pe mail, dar in data de 13 noiembrie v-am trimis manual factura pe adresa julietaburchiu@yahoo.com. Poate sa fie in spam sau nu stim ce s-a intamplat. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si speram sa nu se mai intample. Multumim!
Opinia clientului Laura din DJ pentru craftup.ro
Opinia clientului Mihaela din NT pentru craftup.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025