Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,66 / 10 de la 872 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Georgiana din Timis pentru Deajoaca.ro
Nu prezinta seriozitate!!! Nici acum nu am primit comanda!!!
Răspuns magazin pe 21-04-2021 13:04
Buna ziua, Asa cum am discutat telefonic, numarul 19 al revistei inca nu s-a lansat, dar m-am asigurat ca vom primi revista pana la sfasitul acestei saptamani si le vom livra saptamana viitoare imediat ce avem numarul 19 (pana vineri le primiti cu siguranta) Va multumim pentru intelegere; a fost o eroare de comunicare dar speram sa fiti multumita de produse. De-a joaca
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Narcisa din Bucuresti pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Vasile din Mures pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Madalina din Constanta pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Totoliciu din Botosani pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului miky din Hunedoara pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului STEFAN din Maramures pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Anonim din Bistrita-Nasaud pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Radu din Arad pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Nelu din Galati pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Paula din Arad pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Tataru din Satu Mare pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Tiberiu din Maramures pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Deajoaca.ro
Am comandat o carticica cu sunete de animale de la ferma de la editura Girasol, iar exemplarul pe care mi l-ati trimis a avut copertile destul de zgariate, ori eu am vrut sa fac aceasta carte cadou si nu prea mi-a convenit cand am primit-o deja zgariata, uzata, sa zic asa. Multumesc!
Răspuns magazin pe 21-04-2021 13:25
Buna ziua, Va multumim ca ne-ati semnatat acest lucru. Cartile acestea vin de la un partener si le vom transmite la randul nostru sa gaseasca o solutie pentru a pastra cartile in mai mare siguranta, poate sa le traga o tipla peste. Ar fi trebuit sa ne solicitati returnarea produsului (nu era nicio suparare) fiindca in felul acesta semnalam furnizorului exact defectele gasite.... Speram sa rezolvam problema si sa nu se mai repete si la alti clienti. Va multumim!
Opinia clientului Diana din Bucuresti pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Costel din Bacau pentru Deajoaca.ro
Răspuns magazin pe 05-05-2021 16:20
V multumim! Ne bucuram nespus cand primim feedback pozitiv de la clientii nostri!
Opinia clientului Miruna din Prahova pentru Deajoaca.ro
Opinia clientului Alisa din Bacau pentru Deajoaca.ro
Răspuns magazin pe 21-04-2021 13:27
Multumim de aprecieri!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025