Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

Wish it had more things concerning office supplies and not cleaning

RATING:

Comanda a fost facuta in data de 06.04.2020 si nici pana la data de 16.04.2020 nu am primit comanda, desi mi s-a confirmat ca a fost palsata in data de 06.04. Am sunat de cateva ori si nu raspunde nimeni.

RATING:

Descrieri false ale produselor, in perioada aceasta orice este mentionat ca fiind "dezinfectant", desi nu are aceste proprietati si specificatii in mod real, daca nu ii contactam eu in mod repetat dupa 3 zile de la plasarea comenzii, nu as fi primit nici un update, produse cu stoc gresit pe site, care in realitate nu mai sunt de mult, comunicare si livrare defectuoasa, revieurile negative la produse nu sunt publicate pe site etc. Neprofesionali, descrieri false ale produselor.

RATING:

Comanda a fost incompleta si cand am sunat m-au tratat de parca nu stiam sa ma uit intr-o cutie. Plus ca a trebuit sa fac poze si sa trimit emailuru.

RATING:

produse lipsa din stoc

RATING:

.

RATING:

niciodata nu este pe stoc hartia care pun initial si de buna voie in cosul de cumparaturi,

apoi chiar daca in comentarii am trecut ca nu doresc sa fiu contactat pe telefon, si asa primesc cam 50 de telefoane zilnic, si ma irita, tot am fost contactat (deci comentariile, chiar daca exista rubrica, nu o citeste nimeni), si este comunicat faptul ca nu mai exista pe stoc hartia la care pe site a aparut ~400 bucati pe stoc...apoi am cerut ceva cu pretul identic, dar cand a ajuns comanda prin curierat, am constatat ca pretul achitat era mai mare decat la checkout



in consecinta, nu exista transparenta suficienta la dpap

in rest sunt ultrarapizi la livrare, ceea ce e un plus puternic, sunt si foarte amabili, dar este de asemenea foarte important ca datele privind stocul pe site sa fie corecte si actualizate in permanenta

trebuie sa lucrati la acest aspect neaparat



din aceasta cauza pot sa va ofer nota 4 ( :( )

RATING:

Ar ajuta enorm daca v-ati actualiza stocurile in timp real. Mereu cand comand, desi imi apare in stoc acel produs, sunt informata dupa plasarea comenzii ca nu mai este. Acest lucru se intampla la foarte multe produse. Este foarte deranjant.

RATING:

nu este normal sa incasati anticipat on-line contravaloarea produselor postate pe site daca nu le aveti in stoc sau nu le puteti aduce!

RATING:

Cu parere de rau, nu am putut colabora pana la final, fiindca majoritatea produselor din comanda nu erau pe stoc iar procesul de livrare ar fi durat o saptamana. In alta parte am rezolvat de pe o zi pe alta. Asta este nemultumirea, in rest, nu am ce reprosa - angajatii amabili la telefon. Succes!

RATING:

Sunt client foarte vechi dar in ultima vreme preturile au crescut foarte mult.

Pe langa acest lucru, plasezi o comanda pentru un produs si iti trimit un altul care este in stoc, fara a solicita aprobarea ta.

Produsele sunt livrate bulk, fara a fi ambalate individual.

La 3 din 5livrari, soferii incurca produsele !

RATING:

nu gestioneaza stocurile si afiseaza produse out of stock. Este a doua comanda la care se intampla asta, In rest, client service OK si promptitudine OK, daca nimeresti sa fie produsul tau pr stoc

RATING:

Am cerut oferta pentru a cumpara o cantitate mai mare dar nu ia interesat sa raspunda

RATING:

Comanda livrata dupa o saptamana, plata transport cu livare in 24H.

RATING:

E o idee buna ca

- stocurile sa fie actualizate in timp real

- clientul sa primeasca exact ceea ce a comandat, nu produse similare

- serviciul clienti sa fie mai operativ

- grabiti livrarea comenzilor (in momentul in care astept comanda se intampla sa fiu sunata pt modificari ale acesteia)

RATING:

Slabut ,avand in vedere ca sunt client mai vechi.

RATING:

am cumparat un aparat care nu are instructiuni de utilizare in limba romana

am scris de 2 ori la o adresa de email solicitand instructiuni de utilizare; nu am primit raspuns

RATING:

Pe comanda se specifica faptul ca produsul achizitionat va fi livrat in 2-3 zile. A trecut o saptamana si inca nu am primit produsul.

RATING:

In ultima perioada au fost probleme cu articole ce pe site apareau pe stoc insa nu si in realitate, astfel comanda a fost livrata cu intarzieri considerabile.

Din punctul de vedere al interactiunii cu personalul DPAP, a fost mereu o interactiune pozitiva, acestia oferindu-mi suport si in formatiile necesare.

RATING:

Stocul nu este actualizat online si ar fi bine sa utilizati mail pentru confirmarea comenzilor.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.349. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024