Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Notă magazin

8.6 / 10

Calitatea livrării

8.3 / 10

Ne recomandă

87.18%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

Produsele de pe site nu sunt in stoc, raport calitate/pret mic

RATING:

multe dintre articole nu sunt pe stoc; acest lucru îl afli în momentul confirmării telefonice când nu mai esti în fața unui calculator pentru a le înlocui ... deși primești voucher pentru cumpărături de multe ori uită de el în momentul în care dorești să îl folosești ...

RATING:

Produsele indisponibile in stoc nu sunt “blocate” la realizarea on-line a comenzii. Dupa lansarea si procesarea comenzii, esti apelat de catre un reprezentant al DPAP si esti informat ca produsele A, B,...X nu sunt disponibile si iti sunt propuse produse alternative. Insa, daca in timpul lansarii comenzii faci o comparatie calitate/pret, la momentul apelului de catre reprezentantul DPAP, acceptarea produselor alternative o faci fara a-ti mai aminti preturile si caracteristicile produsului alternativ. Deci...ori este o strategie de marketing ori un aspect neprofesionist prin lipsa “blocarii” la comanda a produselor indisponibile in stoc.

RATING:

Am primit un alt produs decit cel comandat (le-am trimis si poza, pentru demonstrare). I-am rugat sa verifice daca au in depozit exact produsul pe care l-am comandat si sa ma sune, ca sa pot trimite pe cineva sa il cumpere (am vrut sa platesc inca o data produsul, deoarece voiam sa il ofer cadou!). Nu am mai fost sunat niciodata!

RATING:

Imi pare rau ptr DPAP vreau sa se stie ca nu de ei sunt nemultumit ci de firma de curierat care este neserioasa.Ar face bine sa o schimbe ca ii depuncteaza pe ei ptr. neseriozitatea altora.Calitatea produsului este cumparat este ireprosabila ei s-au miscat repede dar firma de curierat este jalnica le-a trebuit 3 zile sa aduca produsul din Bucuresti in Bucuresti ,si pe jos daca veneau si tot o aduceau in 2 zile.Nu mai zic ca asta s-a intamplat ptr. ca am facut sesizare la DPAP ca altfel cred ca intarziau si mai mult.

RATING:

Experiente neplacute. Am incetat colaborarea acum 1 an in urma unor experiente neplacute cu pachete deteriorate. Am incercat reluarea colaborarii acum. Prima comanda facuta nu a ajuns la noi nici dupa o saptamana.

RATING:

Comanda mea nu a fost urmata de nici un feedback referitor la produsele comandate. Desi figurau ca fiind in stoc, aceste produse nu erau in stoc ( ridicare de la depozitul lor) si nici nu am aflat daca le-au primit sau nu. Praf !

RATING:

Am comandat un tip de hartie A4 si am primit altceva, fara sa fiu intrebat inainte daca doresc aceasta modificare a produsului. De asemenea, nu au reusit nici macar sa imi livreze toate produsele comandate (ex.: 1 creion mecanic, in loc de 2)

RATING:

Am lansat o comanda pe 13 dec si, astazi, 18 dec, ora 17, am sunat eu sa ma interesez de status-ul comenzii...nimeni de acolo nu s-a deranjat sa ma anunte ca nu au pe stoc unul dintre produse, chiar daca la lansarea comenzii figura ca fiind pe stoc...evident, nu mi-au livrat comanda...sunt foarte dezamagita si nu cred ca voi mai incerca sa comand ceva de la DPAP.

RATING:

Mentionati pe site produsele pe care NU le aveti. De cate ori am comandat nu au fost produse pe stoc si am fost sunata de agent sa-mi recomande altceva, mai scump binenteles. Am sunat agentul, dupa doua zile sa intreb cand ajunge comanda...in Bucuresti, am sunat de trei ori la interval rezonabil si cand am intrebat de ce nu am fost sunata inapoi, mi-a raspuns ca este mare aglomeratie ...????

RATING:

Pe site hartia de copiator era prezentata ca format A4. In realitate era A5.

RATING:

Pe site scrie ca exista produsele, dar in realitate nu.

RATING:

Produse de calitate, insa am plasat comanda la 17 noiembrie online, primind e-mail de la DPAP.ro ca pe 18 noiembrie pana la ora 18.00 va fi livrata. Exact, nu am fost contactat nici in 1 ora, nici in 2 ore, ci in doua zile de la plasarea comenzii. Nimic nu a fost livrat pe 18 noiembrie pana la ora 18.00. Am fost sunat de reprezentantul vanzari pe 19 noiembrie 2018 si mi s-a replicat ca voi fi contactat de curier (?!?) si ca de la acesta, de fapt, voi afla cand si cum pot intra in posesia bunurilor comandate (!?!) - adica DPAP.ro nu incaseaza decat banii, nu are nici o responsabilitate fata de client si nu ii poate spune nici cand, nici cat si nici unde va veni, daca va veni vreodata curierul. Este 22 noiembrie 2018 si nu stiu nimic despre bunurile comandate, nu m-a sunat nici un curier, nu am nici un AWB sa vad pe unde sunt bunurile mele si nici un nume de curier pentru a putea verifica la depozitul din apropiere.

RATING:

Schimbati firma de curierat

RATING:

Am comandat 2 produse, iar la al 2-lea am cerut echivalarea promisa si pe site si prin email de catre un angajat, cu pretul aceluiasi produs dar comercializat de catre o alta firma. Daca asta e politica firmei, inseamna ca sunt seriosi, mi-am spus. Dupa un timp de gandire al companiei, in loc sa dea curs comenzii mi-au DUBLAT pretul primului produs !?! De ce oare ? Concluziile le trage fiecare. Cuvintele seriozitate si concurenta nu prea sunt des folosite...

RATING:

Pe site se spune că în maxim o ora un consultant te va contacta.Acum,am făcut o comanda pentru un produs care figura ca fiind în stoc,am fost sunat de marele consultant după 5 ore că sa mi se spună că nu au produsul respectiv.Evident mi s-a recomandat altceva ,mai slab calitativ.Am fost nevoit să accept deoarece era târziu pt a mai face comanda in alta parte,eu având nevoie de produs a doua zi dimineața.Am zis bine mersi că a venit măcar când au promis...oricum,nu-i mai caut!

RATING:

La pix si la capsator total altceva am primit...

RATING:

Site-ul afiseaza produse ce nu sunt in stoc.

RATING:

Sa nu mai vândă produsele care nu sunt pe stoc. În condițiile în care am platit online produse care nu erau pe stoc.

RATING:

În 90% dintre comenzile mele nu a existat produsul exact comandat. Mi s-a propus un alt produs. Nu este în regulă. Mă sună operatorul și stabilim să îmi trimită comanda într-o zi de luni. Se trezește colegul meu vineri cu comanda la ușă și cu o sumă de plată ramburs. Stă mâța-n mustăți.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing