Opinii de la clienții magazinului online eyerim.ro

Notă magazin

8.7 / 10

Calitatea livrării

8.2 / 10

Ne recomandă

90.08%

de la data înscrierii magazinului în program (12-07-2018)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții eyerim.ro

Produsele ar trebui verificate inainte de a fi expediate

RATING:

sunteti de tot RAHATUL! sper sa va inchida OPC-ul!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 09:45

Stimabile client eyerim, ne pare sincer rau pentru aceasta opinie si despre o posibila experienta neplacuta. Dorim sa va informam ca aceasta comanda a avut termen de livrare intre 14 pana la 16 zile lucratoare iar produsul a fost livrat in a 16 zi din acest proces. Ne pare sincer rau ca nu am reusit sa aducem produsul mai repede de atat dar precum ati fost informat de la inceput, acesta a fost maximul termenului de livrare. Echipa eyerim va ramane la dispozitie si speram ca pe viitor sa va oferim o experienta mult mai placuta.

Total neseriosi.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:15

Stimabile client, ne pare sincer rau pentru aceasta experienta neplacuta si speram ca pe viitor sa facem tot posibilul sa va livram produsul mai repede decat este exprimat pe site. Termenul comenzii a fost de 15 pana la 17 zile lucratoare iar comanda a fost confirmata de catre dvs. in a 16 a zi lucratoare din proces. Ne pare rau ca nu am reusit sa vi-l livram mai repede dar va asiguram ca acest proces o sa fie imbunatatit in viitorul apropriat. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Cel mai prost serviciu clienți, au depășit termenul de livrare cu foarte mult timp. Nu răspund la telefon.

RATING:

Dupa circa 20 zile de la comanda ,mi s-a trimis mail ..."Produsul nu este disponibil pentru livrare "

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:25

Stimbile client, iti multumim frumos pentru cooperare si pentru ca ati continuat acest proces. Precum comanda a fost plasata in data de 30.12.2018, unde nici furnizorul nostru nu a lucrat la maxim iar toate serviciile au fost ingreunate prin urmare comanda dvs. a suferit o intarziere de 5 zile lucratoare avand in total 20 de zile lucratoare fata de 13- 15. Ne pare rau dar precum v-am atentionat dupa 8 zile lucratoare de la plasarea comenzii, aceasta o sa intarzie. Inca o data ne pare rau pentru cele intamplate si lucram ca pe viitor sa va oferim un serviciu rapid si de sarbatori. Va ramanem la dispozitie!

nu am primit certificatul de garantie al produsului.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:19

Draga domnule Peiu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale. In cazul in care aveti mai multe nelamuriri va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Nu cred ca in 2019 mai tine cineva un altfel de magazin on line. Este a doua comanda cu care patesc la fel

RATING:

Promtitudine 0, si dati vina pe curierat.....

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:29

Stimabile client, precum am discutat si cu dvs. aceasta eroare nu ne apartine iar ceea ce ati primit dvs. a fost expediat de catre cei de la curierat fiind distribuite gresit. Inca o data ne pare rau dar o sa facem tot posibilul ca pe viitor sa adaugam cat mai multe servicii de livrare. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:31

Stimabile client, va multumim pentru ca ne-ati ales si pentru cooperarea dvs. Precum dvs. ati plasat comanda pe site-ul nostru cu o adresa incompleta, produsul a fost expediat dar cei de la curierat nu au putut da de catre dvs. iar singura modalitate a fost ca dvs. sa ne oferiti o adresa completa pentru a putea face livrarea. Ne pare rau pentru experienta neplacuta dar va rugam pe viitor sa introduceti toate detaliile pentru ca o companie sa va livreze comanda. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Produsul nu seaman cu cel din descrierea de pe site...l.am returnat..

RATING:

Dupa o luna nu am primit comanda.

RATING:

fake rayban , fara cutie , difera marcajele fata de cei originali

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:34

Draga domnule Puscasu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale. Pe viitor va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Comanda făcută pe data de 2.11.2018 nu a fost soluționată nici astăzi 02.01.2019 deși am refuzat comanda pe data de 22.12.2018 nici pîna astăzi nu mi-au fost returnați bani , motivul firma de livrare pe care au ales-o nu găsește coletul !

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:38

Stimabile client, dorim sa ne cerem scuze pentru cele intamplate si mai ales pentru o perioada indelungata in care dvs. ati avut banii blocati iar noi am fost i aceasta situatie deoarece cei de la curierat nu au reusit sa ne ajute in gasirea coletului dvs. si respectiv suma a fost blocata din motiv ca acest colet putea fi recuperat sau pierdut dar nestiind cand. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa va oferim mai multe servicii de curierat. Va ramanem la dispozitie!

Nu livreaza comanda la timp si nici nu comunica clientului motivul intarzierii

RATING:

Încă nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:44

Stimabile client, iti multumim ca ne-ai ales si pentru timpul acordat. Dorim sa ne cerem scuze pentru aceasta intarziere nedorita dar precum comanda a fost plasata intr-o perioada cu cereri uriase, v-am anuntat ca o sa sufere o intarziere si pentru acest motiv o sa va oferim o reducere pentru care dvs. ne-ati comunicat ca doriti sa continuati. Urmeaza ca pe viitor sa influentam cat se poate de mult in perioadele cu cereri mari ca toate comenzile sa ajunga la timp. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Am plasat o comanda si nu am primit produsul, nu am fost anuntata daca e in stoc, vine sau nu. M-ati bombardat cu alte mailuri

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:46

Stimabile client, te rugam ca pe viitor sa ne contactezi direct la numarul de telefon +40 316 308 201 de Luni pana Vineri intre orele 8:00 - 16:00 (zile lucrătoare), pe mail la adresa contact@eyerim.ro sau direct pe site-ul nostru pe chat. Echipa eyerim iti ramane la dispozitie!

Probleme la relatiile cu clientii, nu raspund la telefon desi sun in perioada de lucru. Mi s a anulat comanda o luna, am comunicat prin zeci de mail uri cu ei si cand am sunat si in final mi au raspuns mi au trimis imediat comanda dupa ce m am plans de servicii. Bataie de joc

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:46

Draga doamna Ducu, ne pare rau pentru aceasta experienta nedorita dar incercam sa facem fata tuturor cererilor si sa revenim cat se poate de repede de aceea avem mai multe cai de contact disponibile pentru dvs. iar noi o sa revenim. Comanda dvs. a fost intarziata cu 4 zile, motiv pentru care v-am acordat o reducere si dorim sa ne cerem scuze ca nu am putut evita acest inconvenient din timp dar fiind o perioada cu cereri mari am facut tot posibilul sa ne ocupam de toate comenzile. Comanda dvs. a avut ca si termen de livrare intre 13 si 15 zile lucrataore iar aceasta a ajuns in 19 zile iar pentru acest motiv, inca o data ne pare rau dar noi nu am anulat comanda ci doar a fost intarziata. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa imbunatatim serviciile noastre.

nu isi onoreaza comenzile. Iti spun un termen de livrare si apoi te tot amana.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:46

Draga doamna Georgescu, imi cer sincer scuze pentru aceasta situatie nedorita si mai ales pentru inconvenientele aduse. Toate cele 3 produse au fost expediate, cu intarziere precum ati mentionat si dvs. din pricina cererilor uriase si a dificultatilor tehnice precum v-am si comunicat si v-am si acordat o reducere suplimentara fata de reducerea anterioara. Toate produsele au fost expediate dupa 4 respectiv 5 zile lucratoare si ne pare rau pentru acest inconvenient si mai ales ca nu am reusit sa ne tinem de cuvant fiind o eroare de comunicare cu cei de la Logistica. Inca o data ne pare rau si speram sa va bucurati de produsele comandate!

Timp de livrare imens, si din china produsele ajung mai repede. Practic nimeni nu iti poate spune daca si cand vor ajunge produsele platite

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:46

Draga domnule Enica, va multumim pentru recenzie. Dorim sa va informam ca ambele produse pe care le-ati comandat de la noi au avut ca termen de livrare intre 14 si 16 zile lucratoare iar noi am expediat produsele pe data de 04.12.2018 insemnand a 12 a zi lucratoare din acest proces iar pe data de 07.12.2018 fiind a 13 a zi lucratoare cei de la Cargus au avut produsul in posesie. Toate produsele provin din Italia de la furnizorul nostru Luxottica dar in cazul dvs. ceea ce s-a intamplat a fost cu cei de la Cargus care din pacate nu v-au livrat coletul. Precum am discutat si cu dvs. noi am contactat compania de curierat dar v-am sfatuit ca si dvs. sa luati legatura deoarece puteti afla mai multe detalii fiind destinatarul acestui colet. Ne pare rau pentru aceasta experienta neplacuta dar o sa verificam pe viitor mai multe optiuni de livrare.

Nu mi s-a livrat comanda si nici nu am primit nici un fel de mesaj despre soarta comenzii platita online. Dupa aproximativ 1 luna, cand am sunat, am aflat cu stupoare ca nu se va mai livra comanda si ca ar fi trebuit sa primesc un mail in acest sens (ceea ce nu se intamplase pana in acel moment). Mi s-a comunicat telefonic ca in maxim 3 zile voi primi inapoi banii in cont.... Foarte dezamagitoare experienta :-(

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:46

Draga doamna Dumitru, ne pare sincer rau pentru aceasta experienta neplacuta dar dvs. ati plasat comanda pe data de 16.11.2018 (Vineri) iar noi pe data de 20.11.2018 (Marti) am revenit prin mail si v-am comunicat ca din pacate acest produs nu se mai fabrica la partenerul nostru si v-am oferit alternative. Inca o data ne pare rau ca nu am reusit sa va contactam direct dar tinand cont ca am fost intr-o perioada incarcata am incercat sa ajungem la toti clientii nostrii prin toate caile de comunicare.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing