Opinii de la clienții magazinului online eyerim.ro

Notă magazin

9.0 / 10

Calitatea livrării

8.5 / 10

Ne recomandă

91.65%

de la data înscrierii magazinului în program (12-07-2018)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții eyerim.ro

3 saptamani asteptare pentru o pereche de ochelari...penibili.

RATING:

Sa suge ti pula

RATING:

am comandat o pereche de ochelari, dupa aproape o luna de asteptare mi s-a comunicat ca nu se mai fabrica, in schimb am primit o solutie de curatare (alta decat cea comandata) la un pret ridicol de mare.

RATING:

nu e normal sa astepti atat dupa unprodus!

RATING:

Sa invatat- ti sa fiti civilizati cu clientii. Duduia care raspunde la telefon sa fie invagata macar educatia elementare . Sa nu mai tipe la clienti .

RATING:

Produsele ar trebui verificate inainte de a fi expediate

RATING:

sunteti de tot RAHATUL! sper sa va inchida OPC-ul!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 09:45

Stimabile client eyerim, ne pare sincer rau pentru aceasta opinie si despre o posibila experienta neplacuta. Dorim sa va informam ca aceasta comanda a avut termen de livrare intre 14 pana la 16 zile lucratoare iar produsul a fost livrat in a 16 zi din acest proces. Ne pare sincer rau ca nu am reusit sa aducem produsul mai repede de atat dar precum ati fost informat de la inceput, acesta a fost maximul termenului de livrare. Echipa eyerim va ramane la dispozitie si speram ca pe viitor sa va oferim o experienta mult mai placuta.

Total neseriosi.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:15

Stimabile client, ne pare sincer rau pentru aceasta experienta neplacuta si speram ca pe viitor sa facem tot posibilul sa va livram produsul mai repede decat este exprimat pe site. Termenul comenzii a fost de 15 pana la 17 zile lucratoare iar comanda a fost confirmata de catre dvs. in a 16 a zi lucratoare din proces. Ne pare rau ca nu am reusit sa vi-l livram mai repede dar va asiguram ca acest proces o sa fie imbunatatit in viitorul apropriat. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Cel mai prost serviciu clienți, au depășit termenul de livrare cu foarte mult timp. Nu răspund la telefon.

RATING:

Dupa circa 20 zile de la comanda ,mi s-a trimis mail ..."Produsul nu este disponibil pentru livrare "

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:25

Stimbile client, iti multumim frumos pentru cooperare si pentru ca ati continuat acest proces. Precum comanda a fost plasata in data de 30.12.2018, unde nici furnizorul nostru nu a lucrat la maxim iar toate serviciile au fost ingreunate prin urmare comanda dvs. a suferit o intarziere de 5 zile lucratoare avand in total 20 de zile lucratoare fata de 13- 15. Ne pare rau dar precum v-am atentionat dupa 8 zile lucratoare de la plasarea comenzii, aceasta o sa intarzie. Inca o data ne pare rau pentru cele intamplate si lucram ca pe viitor sa va oferim un serviciu rapid si de sarbatori. Va ramanem la dispozitie!

nu am primit certificatul de garantie al produsului.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:19

Draga domnule Peiu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale. In cazul in care aveti mai multe nelamuriri va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Nu cred ca in 2019 mai tine cineva un altfel de magazin on line. Este a doua comanda cu care patesc la fel

RATING:

Promtitudine 0, si dati vina pe curierat.....

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:29

Stimabile client, precum am discutat si cu dvs. aceasta eroare nu ne apartine iar ceea ce ati primit dvs. a fost expediat de catre cei de la curierat fiind distribuite gresit. Inca o data ne pare rau dar o sa facem tot posibilul ca pe viitor sa adaugam cat mai multe servicii de livrare. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:31

Stimabile client, va multumim pentru ca ne-ati ales si pentru cooperarea dvs. Precum dvs. ati plasat comanda pe site-ul nostru cu o adresa incompleta, produsul a fost expediat dar cei de la curierat nu au putut da de catre dvs. iar singura modalitate a fost ca dvs. sa ne oferiti o adresa completa pentru a putea face livrarea. Ne pare rau pentru experienta neplacuta dar va rugam pe viitor sa introduceti toate detaliile pentru ca o companie sa va livreze comanda. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Produsul nu seaman cu cel din descrierea de pe site...l.am returnat..

RATING:

Dupa o luna nu am primit comanda.

RATING:

fake rayban , fara cutie , difera marcajele fata de cei originali

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:34

Draga domnule Puscasu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale. Pe viitor va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Comanda făcută pe data de 2.11.2018 nu a fost soluționată nici astăzi 02.01.2019 deși am refuzat comanda pe data de 22.12.2018 nici pîna astăzi nu mi-au fost returnați bani , motivul firma de livrare pe care au ales-o nu găsește coletul !

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 10:38

Stimabile client, dorim sa ne cerem scuze pentru cele intamplate si mai ales pentru o perioada indelungata in care dvs. ati avut banii blocati iar noi am fost i aceasta situatie deoarece cei de la curierat nu au reusit sa ne ajute in gasirea coletului dvs. si respectiv suma a fost blocata din motiv ca acest colet putea fi recuperat sau pierdut dar nestiind cand. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa va oferim mai multe servicii de curierat. Va ramanem la dispozitie!

Nu livreaza comanda la timp si nici nu comunica clientului motivul intarzierii

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing