Opinii de la clienții magazinului online Farmbee.ro

Notă magazin

9,02 / 10

Calitatea livrării

8,95 / 10

Ne recomandă

91,68%

de la data înscrierii magazinului în program (13-06-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Farmbee.ro

Pe site scria ca daca te abonezi la newsletter primesti reducere 5% din prima comanda. Dupa ce am facut prima comanda mi s-a spus ca reducerea se va aplica la a doua comanda.... In aceste conditii nu voi mai face o a doua comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-11-2020 09:02

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback! Dupa prima comanda se primeste voucher-ul cu reducerea de 5% care se aplica la a doua comanda pe care o plasati indiferent de cantitate sau valoare. Zi frumoasa!

Am comandat un produs pe site-ul Farmbee (era în stoc), dar ulterior am fost sunat că lipsește cu desăvărșire.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 09:15

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Gama de produse bio trebuie diversificata și Marta. Substanțele învechite ca tratament și trebuiere scosese, și venite cu tratamente fungicide , bio organice pentru bolile apărute recent. Pentru pomi și legume.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-09-2020 10:48

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback!  Va asiguram ca facem tot posibilul sa actualizam gama de produse astfel incat sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri. In ceea ce priveste tratamentele bio va asiguram ca reinnoim gama in permanenta cu produse noi aparute pe piata. Zi frumoasa!

Plasezi comanda....scrie pe site livrare in 2 zile....real vine peste 7-8 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 28-08-2020 09:41

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor, insa sunt cazuri in care livrarea comenzii nu depinde in totalitate de noi. Multumim pentru intelegere!

Nu atașați la produsele livrate traducereain la romană .Deasemenea nu aveți nici o reacție după ce primiți solicitări de corectarea a celor sesizate.Pacate de produsele livrate.Mai multă atenție la solicitările clienților.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:26

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Aceasta situatie s-a datorat unei perioade foarte aglomerate pentru noi. Va asiguram ca tinem cont de solicitarile clientilor nostri si ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Am comandat un produs impotriva coropisnitelor care aparea ca fiind pe stoc, insa de fapt nu l-au avut. Am fost sunata pentru a fi informata si am anulat comanda. Ulterior am constatat ca pe site inca aparea acel produs cu stoc disponibil (probabil tot stoc fals)...

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:13

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Multa vrajeala, sa te faca sa cumperi ce au ei de vandut nu ce ai tu nevoie. Licrarea dureaza o eternitate, asta daca se face.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:25

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Este al 3-lea magazin on-line de pe compari.ro, care afișa că au produsul in stoc, iar ei de fapt nu îl au. E clar că vaca de la care mulg toți e stearpă .🤦 De aceea au 4 de la mine, altfel aveau 1. ...

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:07

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Nu esti informat daca primesti produsul,te lasa in ceata.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:01

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Consultantii nostri au confirmat faptul ca ati receptionat comanda. O zi placuta!

Nu am primit toate produsele

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:23

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback. Consultantii nostri au confirmat faptul ca ati receptionat comanda, cu produsul lipsa din prima comanda fiind completata urmatoarea comanda . O zi placuta!

Am avut o experienta neplacuta deoarece pachetul a stat in depozit, fara sa fie dat la curier. Abia dupa o saptamana, dupa ce i-am contactat, au verificat comanda si au trimis-o.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:00

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Am comandat 20 de fiole mi sa trimis comanda scrisa 20 de fiole si am gasit an colet 18 fiole si am comandai 6 plicuri de 500 de grame si mi sa trimis 6 plicuri de 50 de grame va multumesc dar ca nu e frumos

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:22

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Am facut comanda in 01.05.2020 si nici acum in 12.05.2020 nu am primit comanda , ce se intimpla ? , fiti mai activi in livrarea comenzilor. .20

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:19

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback. Consultantii nostri au confirmat faptul ca ati receptionat comanda. O zi placuta!

buna ziua. ati confirmat primirea comenzii. nu am primit confirmarea expedierii asa ca v-am sunat. ati promis ca reveniti cu un telefon dupa ce verificati disponibilitatea articolului in depozit. nu ati revenit cu niciun telefon sau mail. dupa 7 zile a aparut si mesajul de la curier. prea tarziu, concurenta a livrat in 24 h.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:20

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

In data de 29.04.2020 am comandat un aparat de spalat cu presiune si 2kg de seminte de gazon. Dupa numeroase telefoane, semintele de gazon au ajuns dupa 7 zile (05.05.2020), iar aparatul de spalat cu presiune nu ajuns nici pana in data de 11.05.2020.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:18

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Din pacate coletul care continea masina de spalat cu presiune a fost pierdut de catre firma de curierat care urma sa livreze produsul, acesta fiind si ultimul in stoc. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Zile întregi nu mi s-a răspuns la telefon pe motiv că e foarte aglomerat. Produsul comandat e de calitate foarte bună. Mulțumesc mult dar previn potențialii clienți să se înarmeze cu răbdare. Se mai poate angaja personal suplimentar dacă sunt chiar atât de multe comenzi.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 01:52

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback. Intr-adevar aceasta situatie s-a datorat unei perioade foarte aglomerate pentru noi. Consultantii nostri au confirmat faptul ca ati receptionat comanda. O zi placuta!

Am foat contactata telefonic pentru ca nu aveau unul din produsele comandate, am stabilit ca anulez comanda si totusi au expediat-o. Am ridicat coletul pentru ca asteptam inca o comanda, dar as fi dorit sa il refiz pentru ca aveam nevoie de acel produs care nu era pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:14

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

După 1 saptamana primit răspuns că nu este pe stoc

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 01:45

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Mi au oferit o reducere la prima comanda, dar de fapt nu era nici o reducere! Adica teapa!

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:12

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. In vederea solutionarii incidentului va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail "office@farmbee.ro" un numar de cont pentru a va putea returna diferenta dintre suma trecuta pe factura si cea de pe awb. Multumim pentru intelegere!

Să fie actualizat stocul platformei.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 02:05

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020