Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,04 / 10

Ne recomandă

96,98%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Ceea ce este in poze nu este și in realitate,și returul durează foarte mult,și înapoierea banilor la fel!zi buna

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:50

Bună ziua, procesarea returului durează 10-14 zile calendaristice. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:51

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți o părere completă la adresa noastră de email. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

spam

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:05

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Marfa de proasta calitate..dupa prima puratere a iesit o sarma din ei si mina facut rana la calcai...si 350-400euro... Urat

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:09

Bună ziua, fiecare produs are garanție 2 ani. Ne pare rău pentru această experiență și vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și cu siguranță vom rezolva cazul dat.

timpul de livrare prea mare si faptul ca dai 100 euro pe achizitie mai platesti si extra transport pentru retur .

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:39

Buna ziua , termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare după împachetare . Cat despre livrarea gratuită acesta este valabilă pentru comenzi de peste 600 lei .

Penal

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:51

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

In 2021 sa nu poti schimba o pereche de adidasi mi se pare dezolant.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:56

Buna ziua , ne pare rau , s-a renunțat la opțiunea de schimb deoarece era un proces destul de greu și complex , returul este mult mai simplu și mai rapid acum , primiți banii în cont , ulterior puteți face o noua comandă .

Nu neg calitatea produselor, însă sunt dezamăgit de calitatea serviciilor! Am trimis un retur încă de pe data de 02.04.2021 și astăzi, după 10 zile, încă nu am primit niciun răspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:26

Bună ziua, rezolvarea întregului proces de retur durează în mod normal 10-14 zile. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Defect fabrica asidas de 200 euro...ma gandesc ca era normalsa fie verificati la banii astia.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:25

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nu am primit nimic de la dvs!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 03:23

Buna ziua , ne pare rau să auzim asta , vă rugăm să ne trimiteți mai multe detalii la adresa de email clienti@footshop.eu . O zi buna !

Verificati marfa cu atentie inainte de a o livra.Apoi, angajatii ar trebui sa se documenteze mai bine cu privire la marimile din tabel.9,5 US este 43 Eu, nicidecum 41 dupa cum am fost informat de catre un angajat al dumneavoastra.Nu este prima oara cand comand de la footshop, dar va fi ultima oara.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:39

Bună ziua, era vorba de o eroare la tabelul de mărimi care ulterior a fost rezolvată. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat

de cacat!nuam, primit nimic de la dvs, iar curierii dvs sun niste tampiti!

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:40

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom continua discuția

produsul comandat nu era ca cel descris pe site. au informatii false/gresite cu privire la materiale/calitate. am facut retur si va dura o vesnicie sa recuperez banii deoarece pe formularul de retur scrie ca produsul va fi trimis de catre ei din romania intr-o tara din ue pe care nu mi-o amintesc si ca abia dupa ce verifica furnizorul din afara tarii produsul i-mi vor vira banii intr-un cont pe care l-am scris pe formular... daca stiam ca au acest proces de retur nu mai comandam in prima faza... nu recomand acest magazin on-line

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:14

Buna ziua , procesul de retur nu este foarte complicat .De la Oradea, partenerii noștri vor asigura livrarea coletului la depozitul nostru principal din Praga. Veți primi un email de confirmare a primirii returului peste aproximativ 7-10 zile după expediere.

Site ul anuleaza comenzi pentru ca din greseala pretul afisat a fost prea mic. Cu asta am spus tot...

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:01

Salut, Ne pare foarte rău .Sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli.Vă înțelegem complet și încerăm să înbunătățim sistemul .

e foarte naspa!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:10

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.Vă sugăm să ne spuneți ce am putea imbunatăți la adresa de email clienti@footshop.eu.

Procedure de retur este foarte anevoioasa. Nu as mai comanda de la footshop.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-03-2021 02:25

Bună ziua, Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră. Am făcut disponibilă adresa de la Oradea pentru a reduce cheltuielile de retur pentru clienții noștri din România. Însă nu avem angajați în România, iar partenerii noștri de la Oradea doar asigură livrarea coletelor la depozitul nostru principal din Praga, unde sunt procesate toate retururile. Procesul întreg durează aproximativ 7-14 zile. Vă stăm cu drag la dispoziție. Numai bine.

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 11-03-2021 02:27

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 11-03-2021 02:26

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 18-02-2021 11:28

Bună ziua, Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

niște nesimțiți,am stat 2 săptămâni după o comanda și după mi ați dat ca nu mai o aveti

RATING:

Raspuns magazin pe 10-02-2021 12:48

Salut, Ne pare foarte rău .Sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli. De îndată ce am primit informații despre cantitățile incorecte din stoc, v-am informat. Vă înțelegem complet și încercăm să îmbunătățim sistemul .

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020