Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,46 / 10

Calitatea livrării

9,08 / 10

Ne recomandă

96,91%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Fake uri.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2020 11:20

Buna ziua ! Ne pare rău ca aveți acestă opinie , primi produsele noastre direct de la producatori si avem acces la cele mai limitate si speciale perechi de adidași de la renumite band-uri . Vă rugam să reveinți către noi cu mai multe informații . https://about.footshop.com/about-footshop/

Incaltaminte primita in forma defecta de doua ori la rand.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 11:45

Buna! Ne pare rău , probabil s-a strecurat o eroare din partea celor de la depozit .Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema .

PAPUCI Vin cu defect nici măcar nu se uita la ei când i livrează

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 12:38

Buna! Ne pare rău , datorită fluxului mare de comenzi se mai strecoara si greșeli . Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

A doua experienta neplăcută cu acest site. Stocurile nu sunt reale... Achit un produs pentru care primesc răspuns după câteva zile ca de fapt nu e în stoc. Data trecuta am vrut un schimb..masurile nu se potrivesc.. si după nenumărate telefoane și e mailuri... primesc la o luna și ceva banii înapoi. Nu va recomand câtuși de puțin. Degeaba aveți modele deosebite pe site dacă nu sunteți serioși cu livrările.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 03:35

Salut, Ne pare foarte rău să auzim despre experiența ta neplăcută. Cu toate acestea, sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli. De îndată ce am primit informații despre cantitățile incorecte din stoc, v-am informat. Vă înțelegem complet și încerăm să înbunătățim sistemul .

Ati trimis o pereche de adidasi cu defecte de fabricatie. partea superioara nu este imbinata cu talpa sau are crapaturi!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 12:37

Buna! Ne pare rău . Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Nu mai puneti pe site marimi pe care nu le aveti in depozit, am patit de 2 ori sa comand si sa ma anuntati dupa aia ca nu aveti marimea.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 03:41

Ne pare foarte rău să auzim despre experiența ta neplăcută. Cu toate acestea, sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli. De îndată ce am primit informații despre cantitățile incorecte din stoc, v-am informat. Vă înțelegem complet și încerăm să înbunătățim sistemul .

Am sunat la ei sa intreb de starea coletului pe care l-am returnat si nu am primit absolut nicio informatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 04:16

Buna ziua ! Deoarece nu avem angajați în România, verificarea coletelor și procesarea formularelor are loc în Praga. Vei primi un email de confirmare a primirii returului peste aproximativ 7-10 zile după expediere. Acest lucru explica faptul pentru care colegii de la Serviciul Clienți nu au imediat un status despre retur pentru Dvs . Numai bine :)

NISTE NESIMTITI CU RETURUL

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:48

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați la adresa de email clienti@footshop.eu și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

Mi-a venit o marime mult mai mare decat cea aleasa, si procesul de returnare e mult prea complicat si nu am timp de asa ceva. Asta e

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:54

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

La fiecare comanda efectuata am primit incaltari cu marimi gresite si confuzii intre marimi US si Uk. Mai mult de atat nu am primit ajutorul solicitat pentru schimbarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:17

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați Suportul Clienți și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

am comandat marimea 44 si a venit 43 jumate ca sa schimb trebuie sa fac un procedeu foarte lung si am renuntat nu as tecomanda magazinul

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:09

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

Părere foarte proasta

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

De ce trumiteti alta marime decat cea comandata?

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:33

Bună ziua, ne cerem scuze pentru complicații, puteți să contactați Suport Clienți ca să putem investiga ce s-a întâmplat, vă rog?

Sa isi onoreze comenzile la timp. Mersi.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:24

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Am comandat pe 18.07, suntem in 1.08 si nu mi au ajuns produsele.... Insa formularul de feedback vad ca nu a fost uitat....

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:25

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Sunteti neseriosi!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:01

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Nu mi a venit comanda nici acum !!!! De doua saptamani !!! Astept, nu ma suna mimeni, sun eu, nu raspumde , dau email si nimic. Cum procedam ??.?

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 03:13

Bună ziua, dacă problema nu s-a rezolvat până acum, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa clienti@footshop.eu.

Ca astept de doua saptamani o comanda care trebuia sa vina in 3-4 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:02

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Produsele nu sunt originale

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:15

Bună ziua, toate produsele pe care le vindem sunt originale și le primim direct de la producători. Dacă aveți nevoie de mai multe informații legate de originalitatea produselor, puteți contacta serviciul Suport Clienți.

Nimic

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020