Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,19 / 10

Ne recomandă

97,94%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

La fiecare comanda efectuata am primit incaltari cu marimi gresite si confuzii intre marimi US si Uk. Mai mult de atat nu am primit ajutorul solicitat pentru schimbarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:17

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați Suportul Clienți și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

am comandat marimea 44 si a venit 43 jumate ca sa schimb trebuie sa fac un procedeu foarte lung si am renuntat nu as tecomanda magazinul

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:09

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

Părere foarte proasta

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

De ce trumiteti alta marime decat cea comandata?

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:33

Bună ziua, ne cerem scuze pentru complicații, puteți să contactați Suport Clienți ca să putem investiga ce s-a întâmplat, vă rog?

Sa isi onoreze comenzile la timp. Mersi.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:24

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Am comandat pe 18.07, suntem in 1.08 si nu mi au ajuns produsele.... Insa formularul de feedback vad ca nu a fost uitat....

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:25

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Sunteti neseriosi!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:01

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Nu mi a venit comanda nici acum !!!! De doua saptamani !!! Astept, nu ma suna mimeni, sun eu, nu raspumde , dau email si nimic. Cum procedam ??.?

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 03:13

Bună ziua, dacă problema nu s-a rezolvat până acum, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa clienti@footshop.eu.

Ca astept de doua saptamani o comanda care trebuia sa vina in 3-4 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:02

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Produsele nu sunt originale

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:15

Bună ziua, toate produsele pe care le vindem sunt originale și le primim direct de la producători. Dacă aveți nevoie de mai multe informații legate de originalitatea produselor, puteți contacta serviciul Suport Clienți.

Nu raspundeti la tel mail nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:31

Bună ziua, Serviciul suportului pentru clienți este deschis de luni până vineri, de la 10 la 18. Numărul de contact este +40 312 295 453, sau e-mail la clienti@footshop.eu. De asemenea, răspundem și la mesjele primite pe Facebook sau Instagram. Vă așteptăm cu plăcere să ne contactați pe oricare dintre canalele oferite, pentru a vă putea oferi orice fel de ajutor sau informație de care aveți nevoie. Toate bune!

Nici o părere

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 02:12

Dragă Florin, Ne pare rău dacă serviciile noaste nu au fost la nivelul așteptărilor tale. În acest caz, chiar am dori să știm ce anume nu te-a satisfăcut sau unde am greșit, pentru a avea ocazia de a ne corecta greșeala și a găsi o soluție care să te mulțumească, sau pentru a ne putea îmbunătăți. Mulțumim, numai bine!

.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-12-2019 02:55

Bună ziua, ne pare rău că nu ați fost mulțumit de comanda de la noi. Însă din review-ul acesta nu ne dăm seamă cum ne-am putea îmbunătăți. Puteți să fiți mai specific?

Foarte slabe servicii

RATING:

Raspuns magazin pe 05-12-2019 03:30

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Dacă vă putem ajuta cumva să remediem vreo problemă cu comanda dumneavoastră, scrieți-ne la clienti@footshop.com

Modelele dupa site nu corespund cu realitatea

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 03:01

Bună ziua, ne pare rău că nu ați fost mulțumit de produsul primit de la noi. Ați putea să ne contactați pe clienti@footshop.eu și să ne spuneți mai multe despre problema dumneavoastră astfel încât s-o putem remedia?

Să trimite comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 28-11-2019 03:56

Bună ziua, v-am trimis un e-mail în data de 15.11. cu privire la comanda dumneavoastră. Din păcate aceasta nu a putut fi expediată din cauza unei erori în baze de date (produsul nu mai era fizic pe stoc.) Ne pare foarte rău pentru neplăcerile create și sperăm că veți mai găsi alte produse interesante la noi pe site.

Nu miau ajuns de 2 saptamani.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:09

Bună ziua, am verificat comanda dumneavoastră și v-am trimis un e-mail în care v-am anunțat că din păcate pachetul nu a putut fi trimis din cauza unei erori în bazele de date și produsul nu mai era fizic pe stoc. Ne pare rău pentru orice inconveniență creată.

Putin training departamentului de customer care.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:55

Bună ziua, mulțumim pentru feedback, dacă doriți, vă rugăm să ne contactați la clienti@footshop.eu și să descrieți mai specific nemulțumirea dumneavoastră cu suportul clienți ca să ne putem îmbunătăți serviciile.

Îmi dați sms și îmi Spune-ți ca adidașii sunt visul meu

RATING:

Am comandat hanorac și am primit pantaloni!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-11-2019 05:29

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru. Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu să putem remedia problema.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020