Nota: 9,38 / 10 de la 26.993 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Ion - Bihor
Practic nu mi a venit comanda.La ce sa dau rating?
Daniel - Prahova
Am dorit un lavoar de 40 cm și am primit unul de 50 care nu se ancadreaza an spațiul meu . Am scris acest lucru și mi-am Prut raspuns
Corina - Bucuresti
Am fost extrem de nemulțumita de prima comanda efectuată pe site-ul Dvs. Avand in vedere faptul ca am primit un produs cu defect de fabricație fără sa fi fost verificată perechea de încălțăminte in prealabil, mi-a produs un disconfort major. Practic am plătit pentru un produs neconform, defectul a fost vizibil din momentul in care am despachetat coletul iar pentru un produs de 700 lei, nu prea e de neglijat acest aspect. Durata mare de livrare, lipsa flexibilității in ceea ce privește returul in magazin, s.a. Cu siguranța nu voi mai comanda a doua oară.
Elena - Sibiu
Cei de la call center trebuie sa invete SA ASCULTE ca sa poata sa ajute clientii in functie de ce nevoi au. Si sa fie mai empatici:))) Marius nu prea a fost
Sarahmiriam - Iasi
Caca
PFA. - Giurgiu
Nu. Răspunde. Mesaj care. Le. Trimet . Eu nu cumpăr Adidas. Sa. Nu. Îmi. Dai. Voie. Să. Probez ..Am. O. Problemă. La. Picior .
Cătălin - Iasi
Comercializează produse care nu se afla pe stoc. Aștepți 2 săptămâni iar după aceea iți anulează comanda
Adrian - Arad
Am comandat un ceas, m-au anuntat dupa o saptamana de la confirmarea comenzii ca nu-l au in stoc si au anulat comanda.
Anonim - Bucuresti
Cumva adresa s a schimbat la bucuresti, coletul deja era pe drum deci am vb cu fan curier desore greseala, coletul nu a mai venit :(
Robert
Am dat o comanda, termenu de livrare a fost gresit, sta la curier de pe 7 aug si inca nu sa facut update (23 august), am incercat sa dau de voi prin toate mediile si nu raspundeti la nimic. Cel mai slab customer support.
Felicia - Braila
Ar trebui sa precizati daca e stoc epuizat la o pereche de adidasi, nu sa apara pe site ca mai e o pereche si dupa sa se anuleze comanda…
Anonim
Am comandat o pereche de adidas yeezy si dupa ce am asteptat 2 sapt sa mi se livreze am primit mail ca produsul Nu mai Este in stoc Rusine !
Anonim - Suceava
Probabil din cauza faptului că papucii nu sunt veritabili și mărimea e diferită de cea originala iar prețul e același.
Anonim
Incaltamintea era murdara pe talpa
Mihai - Bucuresti
Dacă mie mi sau vândut adidași defecți nu pot sa recomand la nimeni !
Julia - Prahova
Mi-au greșit comanda . Au spus ca îmi trimit un produs cu mărimea corecta, iar mai apoi au spus ca nu au aceasta obține .
Răspuns magazin pe 28-07-2023 09:59
Buna ziua, Mulțumim de comentariu, am verificat cazul dvs si din păcate in nici un moment sa oferit opțiunea de schimb deoarece nu o putem oferim ca nu putem sa garantam disponibilitatea produselor pana primim returul. Ne cerem scuze pentru neînțelegerea creata si facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu.
BENIAMIN - Bihor
N-am primit comanda!
Răspuns magazin pe 28-07-2023 09:56
Buna ziua, Ne cerem scuze însă după verificarea awb de la Cargus acesta comanda apare refuzata. Mulțumim de comentariu, pentru detalii si informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu.
ciprian - Arges
a durat 10 zile fara sa primesc un status de comanda si abia dupa ce am dat eu email mi au zis ca nu se poate livra produsul , altfel ar fi durat mai mult cel mai probabil , si dupa inca 3-4 zile minim sa primesc banii retur, pierdere de timp
Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:50
Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu. Ne cerem scuze pentru experiența cu noi in acest caz. Produsele de la depozit extern le așteptam 9 zile si daca nu le primim comanda este automat anulata si primiți notificare pe email. Din păcate nu putem sa garantam disponibilitatea produselor care sunt de la depozite extern însă facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe întrebări sau informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.
Florin - Bucuresti
Peste 10 zile de așteptare pentru o pereche de încălțări. Pffffff
Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:36
Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, ne cerem scuze. Timpul de livrare este de 3-6 zile lucrătoare după expediere. Comanda dvs a plecat din depozit la o zi după plasare însă potrivit awb de la curier comanda a fost trimisa de ei înapoi după 6 zile, din păcate nu scrie de ce. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pe viitor pentru mai multe informații puteti sa ne contactați pe emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.
Artur - Olt
Zici ca livreaza dein Papua Noua Guinee, atat de greu ajung comenzile..
Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:47
Buna ziua, Mulțumim pentru opinia dvs. Timpul nostru de livrare este intre 3-6 zile lucrătoare după ce se primește emailul de expediere a comenzii. Încercam sa îmbunătățim serviciile noastre însă din păcate nu putem sa controlam o data ce comanda pleca din depozit ce sa întâmpla pe drum. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactați pe emailul clienti@footshop.eu
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023