Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,48 / 10

Calitatea livrării

9,05 / 10

Ne recomandă

97,09%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Am primit un produs cu defect, ce nu poate fi purtat (pantoful stang are un defect pe interior care il facea imposibil de purtat), iar in cee ce priveste livrarea, aceasta trebuia sa se faca vineri (la trei zile dupa comanda), si am primit coletul luni.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 11:50

Buna ziua , în cazul unui defect , produsele noaste au 24 de luni de garanție , îi puteți returna imediat , trebuie doar să completați un Formular de reclamație , pe care îl puteți descarca de pe site-ul nostru , cat despre livrare, termenul este 2-5 zile lucrătoare , în acest interval puteți primi comanda . Pentru mai multe informații puteți contacta echipa de suport clienți :)

Nu sunt multumita de conditiile de retur

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 12:22

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , facem tot posibilul să îmbunătățim procedura de retur :)

Lipsa de comunicare, lipsa de interes.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-06-2021 12:35

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , vă rog mereu să verificați secțiunea Spam, deoarece după plasarea comenzii primiți în total 3 emailuri de confirmare împreună cu AWB-ul care este generat automat.

Denumirea produselor este inselatoare

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 04:50

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , puteți explica la ce vă referiți prin ” Denumire înșelătoare ” ?

Denumirea produselor este inselatoare

RATING:

Raspuns magazin pe 11-06-2021 12:21

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie ,din păcate nu este relevant ce ați scris , vă rog să reveniți cu un exemplu sau exact problema pe care ați întâmpinat-o pentru a putea lua măsuri în acest sens.

Am comandat acum 3 săptămâni un tricou și nici azi nu a venit

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:51

Bună ziua, vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

Mi s-a livrat alta marime decat cea comandata

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:54

Bună ziua, ne pare rău de faptul că s-a întâmplat această greșeală. Vă rugăm să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu

Nu am primit inca comanda si nici nu am primit o estimare de livrare, nu se stie unde e coletul

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:54

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

Am cumpărat o pereche de adidași nike și a 2 zi sa deschis pânza la unul dintre adidași și trebuie să fac reclamație formular o lună doua sa astept sa mi se schimbe adidași nu recomand asta e parerea mea

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:04

Bună ziua, fiecare produs are garanție 2 ani și termenul maxim de rezolvarea reclamației este 30 de zile, însa de obicei durează 15 zile. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Lipsa unei comunicarii adecvate, in ceea ce priveste livrarea produselor comandate( lipsa awb, dupa care am primit un mail de anulare a comenzii- dupa 7 zile)

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:56

Bună ziua, vă rog mereu să verificați secțiunea Spam, deoarece după plasarea comenzii primiți în total 3 emailuri de confirmare împreună cu AWB-ul este generat automat. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Adidași cu defect ,nu recomand nimănui Într-un cuvânt teapa !

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:00

Bună ziua, ne pare rău pentru acest necaz. Vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Ceea ce este in poze nu este și in realitate,și returul durează foarte mult,și înapoierea banilor la fel!zi buna

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:50

Bună ziua, procesarea returului durează 10-14 zile calendaristice. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:51

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți o părere completă la adresa noastră de email. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

spam

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:05

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Marfa de proasta calitate..dupa prima puratere a iesit o sarma din ei si mina facut rana la calcai...si 350-400euro... Urat

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:09

Bună ziua, fiecare produs are garanție 2 ani. Ne pare rău pentru această experiență și vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și cu siguranță vom rezolva cazul dat.

timpul de livrare prea mare si faptul ca dai 100 euro pe achizitie mai platesti si extra transport pentru retur .

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:39

Buna ziua , termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare după împachetare . Cat despre livrarea gratuită acesta este valabilă pentru comenzi de peste 600 lei .

Penal

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:51

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

In 2021 sa nu poti schimba o pereche de adidasi mi se pare dezolant.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:56

Buna ziua , ne pare rau , s-a renunțat la opțiunea de schimb deoarece era un proces destul de greu și complex , returul este mult mai simplu și mai rapid acum , primiți banii în cont , ulterior puteți face o noua comandă .

Nu neg calitatea produselor, însă sunt dezamăgit de calitatea serviciilor! Am trimis un retur încă de pe data de 02.04.2021 și astăzi, după 10 zile, încă nu am primit niciun răspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:26

Bună ziua, rezolvarea întregului proces de retur durează în mod normal 10-14 zile. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Defect fabrica asidas de 200 euro...ma gandesc ca era normalsa fie verificati la banii astia.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:25

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020