Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,19 / 10

Ne recomandă

97,94%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Naspa frate, tot

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

Cand comanzi ceva si primesti altceva iar ca scuza ai folosit pretextul ca nu mai e produsul valabil.. pai atunci nu il mai trimiteti deloc decat sa trimiteti altceva..

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:33

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații cu comanda dumneavoastră. Vă rugăm să contactați Suport Clienți pentru a vă putea ajuta cu rezolvarea acestei situații.

Grila de marimi de pe site nu corespunde cu numerele de pe produs. Livrarea a durat 3-4 zile, returul 2 saptamani.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:29

Bună ziua, tabelele de mărimi de pe site le primim direct de la producători. Dacă vă referiți la mărimile în centimetri, vă rugăm să luați în considerare că fiecare brand folosește o altă metodologie pentru a măsura în centimetri și cel mai bine este să vă orientați după mărimea europeană pe care o purtați de obicei.

Marimile de pe site nu corespund cu marimile pantofilor

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 05:19

Bună ziua, Dacă cumva ați primit o mărime greșită sau mărimea nu se potrivește, produsul se poate schimba sau returna în termen de 30 de zile de la data primirii comenzii. Vă rugăm să contactați departamentul pentru suport clienți pentru a afla cum puteți schimba/returna cât mai ușor și rapid produsul. Datele de contact sunt +40 312 295 453 de luni până vineri de la 10 la 18, dau la e-mail clienți@footshop.eu. Numai bine.

Se pierd în comenzi

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 05:26

Bună ziua, Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră. Am aprecia mai multe detalii despre experiența avută cu magazinul nostru, iar dacă credeți că am putea face ceva pentru a vă îmbunătăți experiența, nu ezitați să ne contactați. Datele de contact sunt +40 312 295 453, de luni până vineri între orele 10 și 18, la e-mail clienti@footshop.eu, sau pe rețelele de socializare. Vă stăm cu drag la dispoziție. Numai bine.

Proastă calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:17

Bună ziua, Ne pare rău că nu sunteți mulțumit de calitatea produsului. În această situație, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a-l retura. Puteți alege un alt produs la schimb sau puteți alege restituirea banilor. Mai multe detalii despre procesul de retur găsiți pe formularul de returnare primit in colet sau pe website-ul Footshop, la secțiunea "Info". Numai bine!

Incercati sa modificati marimile la adidasi sa corespunda cea in cm cu numarul european

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:28

Bună ziua, Mărimile, atât în EUR, cât și în US, UK sau CM, sunt concepute de producătorii de încălțăminte și sunt mărimi stas. Din păcate, nu avem influența sau puterea de a schimba acest lucru deja prestabilit. Dar, dacă aveți dubii cu privire la alegerea mărimii corecte, colegii de la suport clienți vă vor ajuta cu mare plăcere. Dacă cumva mărimea aleasă nu este potrivită, puteți schimba perechea cu o altă mărime. Contactați cu încredere suportul pentru clienți la +40 312 295 453. Numai bine!

As recomanda Footshop mai departe doar pentru oferta diversa (articolele sunt ok) si preturile mai mici ca in alte parti. Insa: livrarea este mult prea lenta (1 saptamana pentru 1 pereche de pantofi care erau in stoc) iar procesul de retur e greoi, neprietenos si pe cheltuiala clientului. Aici cred ca mai e mult de lucrat.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 02:08

Dragă Alina, Mulțumim pentru feedback. Ne pare rău pentru orice inconveniență creată de durata de livrare. Legat de aceasta, depinde și de firma de curierat aleasă de client. Oferim și livrare expres, dar la un cost mai mare față de livrarea standard. De asemenea, te rugăm să iei în considerare situația specială în care ne aflăm: echipa de la depozit este împărțită în schimburi, pentru a le garanta un mediu sigur de muncă; așadar, numărul colegilor care lucrează pe tură este mai mic, ceea ce poate diminua ritmul de muncă. Comenzile pleacă din Republica Cehă, iar transportul este și el afectat pe întregul traseu, pânâ la destinatar. Deși facem tot posibilul ca serviciile noastre să fie la cel mai înalt nivel, din păcate există circumstanțe asupra cărora nu avem întotdeauna control. Cu toate acestea, căutăm tot timpul să ne îmbunătățim și să ne asigurăm că satisfacția clientului este îndeplinită. Toate bune!

Livrarea este foartea rea ,deja astept de doua saptamani si nu mi-a venit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 13-12-2019 02:00

Bună ziua, un astfel de lucru n-ar trebui să se întâmple, vă rugăm să contactați serviciile Suport Clienți pentru a vă putea ajuta.

Deocamdata sunt nemultumita. Am comandat pe 11.11 o geaca de 495 lei,am achitat-o, nu a corespuns marimea si am dat-o retur prin curier, pe cheltuiala mea in data de 14.11. Nu am nici o veste, a ajuns la Bihor.. n-a ajuns... mai primesc banii... nu mai primesc banii. Nebuloasa totala. Deocamdata am ramas si fara bani si fara produs.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:11

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru, vă rugăm să contactați suportul clienți cu AWBul returului și numărul comenzii returnate ca să putem verifica situația și remedia problema.

Partea de retur e groznica ... trebuie sa cauti cum sa faci retur si pe deasupra trebuie sa asiguri transportul si sa il platesti

RATING:

Preturi foarte mari tinand cont ca este un magazine online...

RATING:

Comanda pe care am platit o mi a ajuns eronat. Am primit comanda altui client. Dupa toate astea, nu am mai putut primi produsele dorite pentru ca nu mai erau pe stoc. Am ramas dezamgit. Site ul contine si multe produse pe care nu le mai au pe stoc si induce clientul in eroare

RATING:

Tabelul de marimi, cel putin la Adidas, e incomplet si neclar. In sensul ca marimea interioara (in cm) e trecuta marimea JPN, care e cu un numar mai mica decat cea CHN. Mai exact, am comandat un produs care avea trecuta marimea in cm 28.5 (de atat am nevoie). In tabel nu scrie decat cm, nu scrie daca e marime JPN sau CHN. La 28.5 JPN corespunde 29.5 CHN, astfel incat am luat un produs cu un numar mai mare decat aveam nevoie.

RATING:

nimic

RATING:

Am comandat doua perechi de papuci marimea 49 de pe footshop. Ce e de mirat e faptul ca o pereche a venit cu papuci de aceeasi marime, dar a doua pereche a venit cu un papuc marimea 48 si respectiv marimea 49. Si eu am vina ca nu am trimis inapoi perechea de papuci deoarece am apucat sa rup o eticheta de la ei, dar era mult mai ok daca as fi primit perechea de papuci asa cum trebuia, adica ambii papuci sa fie marimea 49. Toate cele bune!

RATING:

Este un site cu adidasi defecti

RATING:

Desi puneam in campul de reducere codul, si il si calcula si scadea suma , la pasul urmator revenea la suma initiala 😥

RATING:

Raspuns magazin pe 11-09-2019 05:07

Salut, ne pare foarte rău că s-a întâmplat așa, am avut probleme tehnice pe site atunci, dar totul s-a rezolvat în sfârșit. Te rugăm să ne contactezi pe chat sau pe Facebook cu numărul comenzii tale și îți vom oferi un cod de reducere de 15% pentru următoarea achiziție.

Preturi mari pentru calitatea pe care o au. Nu voi mai cumpara. Viviana

RATING:

Raspuns magazin pe 11-09-2019 05:14

Ne pare rău ca așa considerați, noi credem că preturile reflectă in totalitate exclusivitatea și calitatea produselor. Bineînțeles, clientul are libertatea de a decide ce îi place la fel ca și libertatea de a cumpăra sau nu, ce este mai convenient pentru el.

Am cumpărat recent o pereche de adidași iar mărimea nu a corespuns. La restituirea produsului - care a costat peste 800 lei - a trebuit să plătesc contravaloarea returului. La o asemenea valoare a comenzii, returul ar putea fi suportat de comerciant. În plus, nu am primit nici măcar un mesaj de aproximativ 10 zile calendaristice de la data expedierii produsului returnat. Lipsă de profesionalism.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020