Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Footshop

Nota: 9,38 / 10 de la 27.675 de clienți verificați

Notă magazin

9,38 / 10

Ne recomandă

95,71%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Din pacate culoarea incaltamintei nu este redată corespunzător in fotografii, astfel incat am primit o culoare la care nu ma asteptam. Nu am dorit sa ma conplic cu retur, mai ales din cauza faptului ca ambalajul(cutia incaltamintei) a ajuns rupt la mine, iar o cerinta a returului a fost sa nu fie deteriorat cand il trimit inapoi. Ori el a ajuns deteriorat la mine. Nu m-am mai complicat, asta este. Dar nu pot spune ca voi mai comanda vreodata.

RATING:

Am primit adidași cu un semn” rupt” la față.

RATING:

Daca returnezi un produs prin packeta nu ti se da nicium awb, deci nu stii unde se afla pachetul tau

RATING:

Modalitatea de retur este dificila.

RATING:

Am achizitionat o pereche de reebok es22 la pretul de 707 lei , dupa 3 zile am vrut sa achizitionez inca o pereche pt fratele meu ,cand am comandat am vazut ca pretul a fost mai mare , 831 de lei ! Am incercat sa iau legatura cu magazinul , am sunat , am scris pe chat si nu am primit nici un raspuns ! Am intrebat de ce au scumpit produsul si daca nu pot achizitiona a doua pereche la pretul de 707 lei si din pacate nu am primit nici un raspuns ! am fost nevoit sa achizitionez la pretul de 831 lei respectiv 842 cu transport ! nu am sa mai revin pe FOOTSHOP de graba !

RATING:

Nu aveti o comunicare ok cu clientii. Am sunat si nu s-a rezolvat nimic

RATING:

In urma castigarii unui RAFFLE, am castigat sansa de a cumpara o pereche de Yeezy 350 v2 Bone pe care am avut ghinionul sa o primesc cu defect si cu semne de proba (pata de sange in interior) Produsele ce sunt exclusiv pentru lansari de tip RAFFLE, ar trebui sa nu fie puse nici la dispozitia angajatilor pentru probat, iar acestia sa fie grijulii cu produsele pentru a evita deteriorarea lor.

RATING:

Din momentul in care m-am inregistrat am selectat special sa nu fiu abonat la niciun fel de newsletter/mail-uri de marketing si alte informatii care nu au legatura cu comanda. Cu toate acestea, am primit 3 mail-uri diferite in mai putin de 14 zile referitoare la diferite promotii sau noutati. Pe langa asta, am comandat un produs care era deja redus, iar la o ora dupa ce a fost comandat, pretul produsului a mai scazut cu inca 20%.

RATING:

Mi a fost anulată comanda după ce am comandat produsul pe motiv ca produsul nu mai era în depozit. Ar trebui sa va sincronizați mai bine site ul cu produsele din depozit.

RATING:

nu mai dati cu defecte

RATING:

Destul de greu sa fac retur la o marime prea mare

RATING:

După o comanda de fucking 450 de RON, oamenii sunt atât de profesioniști încât a mai trebuit să dau încă 3 lei pentru o pungă de carton.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:56

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu si ne cerem scuze. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe informații sau detalii ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Răspuns client pe 21-07-2023 21:07:

Ultima oară când cumpăr de aici.

Livrare a durează prea mult. In descrierea produsului pe site lipseste detalii despre produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:54

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, Ne cerem scuze si facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Livrarea este de 3-6 zile lucrătoare după expediere, comanda dvs a plecat a o zi după ce ați plasat comanda. Si conform awb de la curier a ajuns la 5 zile după. Facem tot posibilul sa îmbunătățim si descrierea produselor, informația lor o primim de la producător. Pentru mai multe detalii sau informații ne puteti contacta pe emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Comanda a venit dupa mai mult de 10 zile, iar procedura de retur este foarte greoaie.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:27

Buna ziua, mulțumim pentru comentariu, am verificat comanda dvs si acesta comanda a plecat exact in ziua cand ați plasat si 2 zile după a fost livrata conform awb de la curier. Iar procedura de retur este clar explicata pe site pas cu pas, atât opțiunea gratuita cat si cea contracost. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre pe viitor si lucram la acest lucru. Pentru întrebări, puteti sa ne contactați la adresa de email > clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Au lipsit diverse componente.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:31

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, Ne cerem scuze, noi trimitem produsul cum il primim de la producător fara sa il manipulam, conform instrucțiunilor de pe site, daca se întâmpla ceva trebuie sa ne anunțați in 3 zile după ce ridicați comanda sa va putem ajuta. Pentru acesta comanda nu avem nici un fel de notificare ca ceva nu a fost corect. Pentru întrebări sau informații ne puteti contacta pe clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Dupa aproape 2 saptamani de la plasarea comenzii am fost informat ca aceasta este anulata pe motiv ca a fost pierduta de firma de curierat, in schimb mi-au oferit un voucher care era mai mic decat reducerea initiala aplicata pe produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:17

Buna ziua, Mulțumim pentru opinia dvs. Ne cerem scuze pentru situația dvs însă noi nu putem sa controlam o data ce comanda plecat din depozit ce se întâmpla pe drum. Comanda dvs împreună cu multe alte sau pierdut pe drum. V-am oferim un voucher de 20% reducere extra la prețul pe care la avut comanda dvs inițiala daca doriți sa faceți o noua comanda. In caz de mai multe detalii ne puteti contacta la emailul clineti@footshop.eu

Livrările prin Fun courier întârzie destul de mult

RATING:

Returul nu mai este atât de simplu ca pana acum . Am trimis retur cu fun curier și mi-a venit coletul înapoi. Banii mei erau la voi, deci puteați retine transportul retur din banii aceia sau...sa fie ca pana acum gratuit.

RATING:

A fost o problema ca comandam produsul dorit și nu îmi venea pe email confirmarea comenzii (asta se intampla când am comandat de pe calculator), când am încercat de pe telefon,totul a fost perfect, comanda a venit foarte repede, servicii bune de curierat.

RATING:

produsul apărea disponibil pe site, iar ulterior comanda s a anulat din cauza lipsei lui

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024