Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,04 / 10

Ne recomandă

96,98%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

astept de o luna sa mi primesc banii pe retur

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:55

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. comenzii și un AWB de urmărire la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nemulțumirea mea vine din cauza faptului ca prima comanda a fost anulata fără sa fiu consultat. De transport sunt mulțumit, a venit în timp de 8 zile după plasarea acesteia.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:46

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Am primit un produs deteriorat

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:47

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți niște poze a produsului primit pentru a rezolva cazul dat cât mai curând. Adresa de email: clienti@footshop.eu

Dureaza foarte mult livrarea

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:49

Bună ziua, în momentul de față durata livrării la magazinul din București este 3 zile lucrătoare iar livrarea la domiciliu durează 3-5 zile lucrătoare. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Am plasat o comanda cu o valoare mare si totusi n am primit niciun cadou, in afara de un voucher ce va fi valabil de abia in mai. Datile trecute cand am mai dat comanda, primeam macar niste stickere ceva...

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:08

Bună ziua, ne pare rău însă stoc-ul de stickere s-a epuizat. În viitorul apropiat iarăși vor veni împreună cu produsul comandat.

-

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:10

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am comandat un produs si a doua zi mi s-a spus ca de fapt nu mai este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:11

Bună ziua, uneori sistemul nu rezistă fluxul de comenzi. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

urmati ideea emag. ei stiu cum e cu livrarea, returul si returnarea banilor.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:12

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am primit produsul gresit si tot eu am platit returul

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, în momentul când primiți o comandă greșită trebuie să ne anunțați prin telefon sau email și conform procedurii trimitem un curier GLS care preia comanda greșită absolut gratis. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Magazinul are timp mare de livrare și comunicare defectuoasă, iar mesajele marketingului nesolicitat sunt abundente.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Pentru o comanda de peste 1200 lei, livrata in mai mult de o saptamana, a trebuit sa suport costul returului. Total neplacut.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:30

Bună ziua, din păcate nu avem depozit în România unde retururile pot fi verificate. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat

Produse defectea preturi mari!prima si ultima comanda!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 03:15

Salut, ne pare foarte rău să auzim despre experiența Dvs. neplăcută.Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Produse de slaba caltate😕😕😕😕😕😕😕

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:03

Salut, ne pare foarte rău să auzim despre experiența Dvs. neplăcută.Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Vreți sa știți părerea mea sunati ma

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:40

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom continua discuția

Despre produs nu este nimic de comentat, perechea de Nike Air Vapormax 760 sunt superbi, fratele meu ii adora. Serviciile de livrare sunte cele care au facut experienta pe Footshop una dezamagitoare. Am plasat comanda pe 06.03.2021 si coletul l-am primit in 19.03.2021.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 03:20

Buna ziua , ne pare rau , produsele noastre sunt expediate din Cehia , și termenul de livrare de obicei este de 2-5 zile lucrătoare , în cazul acesta se pare ca a durat mai mult , probabil a întervenit ceva cu firma de curierat , rareori se întâmplă să avem astfel de cazuri . O zi buna !

Nimic personal

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:03

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Nu mai comand niciodara de la acest magazin. Calitatea produsului lasă de dorit, nu pare să fie un produs original. În plus după ce am deschis coketul am găsit în interiorul pantofilor mai multe fire de păr de animal, câine din câte mi-am dat seama. Dezamagitor!!! 😤😤😤

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:42

Bună ziua, ne pare rău pentru această situație. Vă rugăm să ne trimiteți mai multe detalii despre acest caz la adresa de email: clienti@footshop.eu

Produsele vazute in magazin nu sunt aceleasi livrate. Perechea de adidas livrata era foarte prost lucrata si de o calitate indoielnica

RATING:

Raspuns magazin pe 11-03-2021 02:26

Buna ziua , vă rugăm să contactați echipa noatra de la Servicii Clienți , ei cu siguranță vă vor ajuta să rezolvați problema foare rapid . Datele de contact sunt +40 312 295 453, de luni până vineri între orele 9 și 18, la e-mail clienti@footshop.eu, sau pe rețelele de socializare. Vă stăm cu drag la dispoziție. Numai bine.

Timpii de livrare si retur sunt de-a dreptul o gluma proasta. Codurile de discount deasemenea (înșelătoare/nefuncționale). In condițiile in care exista un magazin de desfacere in Bucuresti de ce nu se accepta returul produselor achiziționate online in acest magazin?!

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:43

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

O parte din incaltamine nu este poza fiind purtata de cineva si nu se pot vedea problemele/defectele vizuale si cand ii pui in picioare te trezesti ca nu mai arata ca in poze . SI PROCEDURA DE RETUR ESTE FOARTE GREOAIE IN PLUS CA NU SE PUNE INTOTDEAUNA IN COLET FORMULARUL DE RETUR DE CARE AI NEVOIE SA FACI RETURUL . TIMPUL DE ASTEPTARE ESTE DESTUL DE MARE IAR PE SITE ESTE MENTIONAT UN LUCRU APROAPE ILEGAL , LA TERMENUL DE RETURNARE SCRIE 14 ZILE LUCRATOARE IN TIMP CE LEGAL TREBUIE SA FIE DOAR 14 ZILE CALENDARISTICE . CINE LUCREAZA IN DOMENIU STIE . NU VOI MAI COMANDA CATEGORIC !

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:57

Bună ziua, din păcate nu avem depozit în România și din această cauză procesul de expediere și retur durează un pic mai mult decât ar trebui. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020