Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,48 / 10

Calitatea livrării

9,05 / 10

Ne recomandă

97,09%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Mai multe descrieri, de ex waterproof, windproof, etc. Livrarea a durat ceva...

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 12:15

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , facem tot posibilul să îmbunătățim serviciile noaste , vom lua în considerare sugestia Dvs. Cat despre livrare, termenul este 2-5 zile lucrătoare , în acest interval puteți primi comanda .O zi buna!:)

Politica de retur afisata pe site este diferita de cea prezentata prin intermediul e-mail, telefon. Se sustine ca se poate schimba comanda, este descrisa procedura pas cu pas pe situl lor, in realitate se sustine ca nu mai e valabila. Din punctul meu de vedere, functionarea lor este la limita codului penal. La livrare, comanda ajunge in 2 zile. La retur, sunt 13 zile de cand aceasta nu a ajuns. Cert, NU recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 01:45

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie ,procedura de schimb nu mai este valabilă pe site-ul nostru . Aveți posibilitatea să returnați produsul . O zi buna !

Neprofesionisti.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:01

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

am cumparat o pereche de pantaloni scurti,iar marimea nu corespunde in nici un fel...cea ,ce da semn ca produsul nu este original!(specific ca ,cunosc exact marimile brandului respectiv)

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:52

Bună ziua, suntem o compania internațională cu reputație care vinde produse 100% originale. Vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

astept de o luna sa mi primesc banii pe retur

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:55

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. comenzii și un AWB de urmărire la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nemulțumirea mea vine din cauza faptului ca prima comanda a fost anulata fără sa fiu consultat. De transport sunt mulțumit, a venit în timp de 8 zile după plasarea acesteia.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:46

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Am primit un produs deteriorat

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:47

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți niște poze a produsului primit pentru a rezolva cazul dat cât mai curând. Adresa de email: clienti@footshop.eu

Dureaza foarte mult livrarea

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:49

Bună ziua, în momentul de față durata livrării la magazinul din București este 3 zile lucrătoare iar livrarea la domiciliu durează 3-5 zile lucrătoare. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Am plasat o comanda cu o valoare mare si totusi n am primit niciun cadou, in afara de un voucher ce va fi valabil de abia in mai. Datile trecute cand am mai dat comanda, primeam macar niste stickere ceva...

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:08

Bună ziua, ne pare rău însă stoc-ul de stickere s-a epuizat. În viitorul apropiat iarăși vor veni împreună cu produsul comandat.

-

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:10

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am comandat un produs si a doua zi mi s-a spus ca de fapt nu mai este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:11

Bună ziua, uneori sistemul nu rezistă fluxul de comenzi. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

urmati ideea emag. ei stiu cum e cu livrarea, returul si returnarea banilor.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:12

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am primit produsul gresit si tot eu am platit returul

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, în momentul când primiți o comandă greșită trebuie să ne anunțați prin telefon sau email și conform procedurii trimitem un curier GLS care preia comanda greșită absolut gratis. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Magazinul are timp mare de livrare și comunicare defectuoasă, iar mesajele marketingului nesolicitat sunt abundente.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Pentru o comanda de peste 1200 lei, livrata in mai mult de o saptamana, a trebuit sa suport costul returului. Total neplacut.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:30

Bună ziua, din păcate nu avem depozit în România unde retururile pot fi verificate. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat

Produse defectea preturi mari!prima si ultima comanda!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 03:15

Salut, ne pare foarte rău să auzim despre experiența Dvs. neplăcută.Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Produse de slaba caltate😕😕😕😕😕😕😕

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:03

Salut, ne pare foarte rău să auzim despre experiența Dvs. neplăcută.Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Vreți sa știți părerea mea sunati ma

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:40

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom continua discuția

Despre produs nu este nimic de comentat, perechea de Nike Air Vapormax 760 sunt superbi, fratele meu ii adora. Serviciile de livrare sunte cele care au facut experienta pe Footshop una dezamagitoare. Am plasat comanda pe 06.03.2021 si coletul l-am primit in 19.03.2021.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 03:20

Buna ziua , ne pare rau , produsele noastre sunt expediate din Cehia , și termenul de livrare de obicei este de 2-5 zile lucrătoare , în cazul acesta se pare ca a durat mai mult , probabil a întervenit ceva cu firma de curierat , rareori se întâmplă să avem astfel de cazuri . O zi buna !

Nimic personal

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 11:03

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020