Opinii de la clienții magazinului online gutuie.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

gutuie.ro

Nota: 8,99 / 10 de la 559 de clienți verificați

Notă magazin

8,99 / 10

Ne recomandă

86,23%

de la data înscrierii magazinului în program (03-08-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții gutuie.ro

Stati extraordinar de prost la capitolul livrare. noi facem comanda de 300 de lei si voi ne trimiteti doar un biblioraft si asta peste 2 sapt de la comanda?? vi se pare normal?

RATING:

Răspuns magazin pe 18-08-2017 16:11

Buna ziua, asa cum v-am comunicat si telefonic, intarzierea de sapte zile a fost datorata succesiunii de zile libere de la mijlocul acestei luni. Intre timp, ne bucuram sa aflam ca toate coletele au ajuns in buna stare la Dvs. Va asiguram ca aceasta situatie neplacuta este una punctuala, pentru care ne cerem scuze. Iar acest lucru il stiti si Dvs., care va aflati la cea de-a 27-a comanda pe gutuie.ro, lucru pentru care va multumim! Cu prietenie, echipa gutuie.ro

Am comandat un produs și mi s-a livrat alt produs .

Am vrut o culoare și m-am ales cu o alta culoare .

Nu am o părere buna.

A fost primul meu contact cu magazinul Dvs și unul foarte dezastruos .

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2017 13:21

Buna ziua, asa cum am convenit telefonic, va oferim, in mod absolut gratuit, un album foto cu 500 de pozitii, in locul celui de 150 de pozitii primit, pe care il puteti pastra. Totodata ne cerem scuze pentru inversarea produselor la comanda initala. Va multumim si va mai asteptam pe gutuie.ro! Cu drag, echipa gutuie.ro

Am comandat zilele trecute. Topul de hartie era desfacut, iar unul din bibliorafturile comandate era indoit. In mod normal as fi returnat comanda, insa aveam nevoie urgenta de hartie.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2017 15:25

Buna ziua,



Ne pare rau ca produsele nu au ajuns la Dvs. in cea mai buna stare. La fiecare comanda cautam sa ambalam produsele cat mai bine pentru a impiedica deteriorarea lor. Din ceea ce spuneti Dvs. se pare ca ambalajul pus de noi a fost indepartat, iar produsele au fost manipulate brutal. In cazul in care sunteti nemultumita de aceste produse, va rugam sa ni le returnati si vi le vom inlocui. Cu prietenie, Echipa gutuie.ro

comanda partiala multe greseli

RATING:

Răspuns magazin pe 20-06-2017 14:24

Buna ziua,



Ne pare rau din cauza neplacerii create. Asa cum v-am comunicat atat telefonic, cat si pe e-mail, pentru o foarte mica parte din comanda Dumneavoastra produsele nu se mai aflau pe stoc. La solicitarea noastra de a ne indica daca doriti sa va inlocuim produsele cu altele echivalente sau sa va rambursam suma respectiva nu ne-ati raspuns. Va contactam in vederea reglarii neintelegerii si va mai asteptam! Echipa gutuie.ro

Produs impachetat prost si deterorat. Pret prea mic ca sa imi bat capul cu reclamatii.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2017 14:33

Buna ziua,



Ne pare rau daca produsele au ajuns la Dvs. deteriorate si cu ambalajul in stare necorespunzatoare. La gutuie.ro facem toate eforturile pentru a va putea livra in cele mai bune conditii. Din nefericire, dupa receptia comenzii, nu ne-ati indicat in niciun fel ca ati fi nemultumit de aceasta. Asteptam sa ne returnati produsele si vi le vom inlocui gratuit.

Va stam la dispozitie pentru orice detaliu suplimentar.



Echipa gutuie.ro

Timpul de livrare nu corespunde cu ceea ce scrie pe sit

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2017 14:39

Buna ziua,



Ne pare rau ca produsele pe care le-ati comandat nu au ajuns la Dvs. in cel mai scurt timp. In ciuda faptului ca incercam sa mentinem un stoc suficient de produse, anumite rupturi de stoc la furnizorii nostri pot perturba timpii de livrare. Va asiguram ca facem eforturi sustinute pentru a va pune la dispozitie produsele dorite in cele mai bune conditii si va mai asteptam in magazinul nostru.



Cu drag, echipa gutuie.ro

Nu am primit coletul

RATING:

Răspuns magazin pe 15-06-2016 13:42

Buna ziua,

Am discutat cu agentul de curierat si acesta ne-a spus ca a incercat sa va contacteze telefonic in doua zile la rand. Agentul va incerca sa va contacteze din nou astazi pentru a efectua livrarea.

Da. Doresc ca serviciul de plata ramburs sa se faca cu chitanta, cu aceasta solicitare vin si va solicit sa-mi trimiteti chitanta conf. facturii emise de dvs. acum 2-3 zile la Ria Clinic srl.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-10-2015 13:23

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul cauzat. Din pacate responsabilitatea eliberarii chitantei pentru ramburs intra in atributia agentilor de la serviciul de curierat, asupra carora magazinul nostru nu are niciun control.
Am solicitat emiterea chitantei si v-am trimis-o prin email.

Va multumim.

Consider neserios acest magazin! Am comandat un stilou Faber Castell care pe site era prezentat ca fiind echipat cu piston (convertor) sau cartuse cu cerneala iar la livrarea comenzii nu am primit pistonul. Am luat legatura cu dumnealor si astept inca un raspuns de la producator...Nu este admisibil, nu stiu ce vand? Este oare primul stilou de acest tip comandat in Romania? Chiar in aceste conditii, de ce nu este specificat corect pe site ce anume ofera la vanzare?

RATING:

Răspuns magazin pe 13-10-2015 11:34

Buna ziua,
Din pacate descrierea transmisa de catre furnizorul nostru a fost eronata. Va vom expedia astazi convertorul compatibil cu stiloul respectiv fara niciun alt cost suplimentar.
Ne cerem scuze pentru acest inconvenient,
Echipa Gutuie.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024