Opinii de la clienții magazinului online Iedera

Iedera

Nota: 9,58 / 10 de la 753 de clienți verificați

Notă magazin

9,58 / 10

Ne recomandă

97,21%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor Iedera

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Iedera

E de ignorat ...produsele lasă de dorit.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2022 09:40

Buna ziua, Ne pare rau pentru inconvenient. La orice problema avuta cu o comanda, va stam la dispozitie prin serviciul de custumor suport de luni pana vineri. Produsele comandate de dvs. puteau fi schimbate sau puteam sa va returnam valoarea comenzii in termen de 14 zile, dar nu am fost contactati. Multumim pentru intelegere!

Nici unul din produsele comandate, nu a corespuns cu descrierea de pe site. Mai mult, desi ambalarea a fost mai mult decat safe, am primit produsele ciobite, ceea ce denota ca asa au fost inainte de ambalare. Foarte foarte dezamagita.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-05-2022 09:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru inconvenient. La orice problema avuta cu o comanda, va stam la dispozitie prin serviciul de custumor suport de luni pana vineri. Uneori, chiar daca produsele sunt bine ambalate, pot ajunge deteriorate, din cauza transportului. Consideram ca suntem un magazin serios, care nu livreaza produse cu defect in mod deliberat. Produsele comnadate de dvs. puteau fi schimbate sau puteam sa va returnam valoarea comenzii in termen de 14 zile, dar nu am fost contactati. Multumim pentru intelegere!

Foarte nemultumita. Nu am primit comanda...

RATING:

Răspuns magazin pe 18-04-2022 12:43

Buna ziua, Comanda a fost anulata de dvs in data de 05.04.2022. Cand ati fost sunata pentru confirmarea transportului ati spus ca nu mai doriti comanda. O zi buna!

Nu-mi pot exprima parerea deoarece nu am primit inca produsele. Am fost contactata ca imi ajunge peste 10 zile, zile care au trecut dar de primit ....

RATING:

Răspuns magazin pe 23-02-2022 12:10

Buna ziua, Dupa cum am discutat si telefonic, cand ati plasat comanda, in comanda dvs. exista un produs "la comanda". Acel produs are termen de livrare intre 7-14 zile lucratoare. Nu este un produs aflat in depozitul nostru, acest produs este comandat si vine in termen de 14 zile. Comanda dvs. a fost exepdiata astazi si va ajunde la dvs. in decursul zilei de maine. Va multumim pentru intelegere! O zi frumoasa.

Că nu informează clienții despre calitatea produselor. Asta vreau sa va spun. Trebuia să spuneți că masa aia arata de parca a fost tăvălită, nu are niciun aspect veentage, ci aspect de masa folosita și repusă la vânzare.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-01-2022 15:12

Buna ziua, Daca nu este pe placul dvs., sau daca ajung rupte, sparte etc, puteti in decursul a 14 zile lucratoare sa faceti retur. Cererea de retur o regasiti in site-ul nostru. Va multumim!

Nemultumit

RATING:

Nu au marfa comandata

RATING:

Răspuns magazin pe 09-06-2021 08:20

Buna ziua, Marfa o avem in depozit, insa din pacate, unul dintre scaune a fost livrat cu deteriorari de la furnizor. Motiv pentru care v-am anuntat si am restituit suma de bani imediat inapoi in cont. Multumim pentru întelegere!

De cacat

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2021 14:37

Buna ziua, Va informam ca inca asteptam un raspuns din partea dvs cu privire la schimbul de e-mailuri si in urma carora v-am transmis ca pentru returnarea produsului, acesta trebuie impachetat. Nu am solicitat ambalajele originale, ci doar am revenit cu rugamintea sa le ambalati corespunzator astfel incat firma de curierat sa nu refuze ridicarea. Suntem deschisi catre solutii, insa avem nevoie si de ajutorul dvs. Multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima,

Pentru comanda facuta am fost anuntat, doar cand am intrebat, ca produsul nu este valabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-02-2021 16:06

Buna ziua, Exista situatii cand in depozit se regasesc produse care prezinta defecte sau zgarieturi dintr-un anumit lot. Bineinteles, asta nu inseamna ca vom trimite produsele fara a fi verificate in prealabil la depozit. Preferam sa ne anuntam clientii cu privire la astfel de situatii, fara a initia cereri de retur ulterioare cat si nemultumiri legate de produse neconforme. Multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima, Echipa Iedera.

Este total neprofesionist sa afisezi produse, chiar la promotie,sa atragi clienti, iar apoi sa anulezi comanda pentru ca nu ai produsul pe stoc. Aceste verificari trebuie facute anterior.Practic, este o publicitate inselatoare! Desi am fost in final, anuntata despre lipsa produsului, nu mi s-au prezentat niciun fel de scuze pentru neplacerile create!Ma felicit totusi ca nu am achitat produsul in avans, alegand varianta ramburs, chiar daca acest lucru presupunea o taxa suplimentara.Profund dezamagita, nu voi mai comanda de pe acest site!

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2021 15:39

Buna ziua, Atasam mai jos e-mailul trimis catre dvs: ,,Buna ziua, Va informam ca inca nu am reusit sa identificam produsul comandat la noi in depozit, motiv pentru care suntem nevoiti sa anulam comanda dvs. Dupa terminarea inventarului, daca produsele vor fi regasite, va vom contacta astfel incat sa plasati o noua comanda pentru produsul dorit. Va multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima,, Pe langa acest mail trimis catre dvs, ati fost anuntata si telefonic de situatie. Mai mult decat atat, chiar in e-mail v-am informat asupra faptului ca in momentul in care vom termina cu perioada de inventar si produsul va putea fi identificat in depozit, va vom anunta pentru a replasa comanda. Va dorim o zi frumoasa in continuare si ne cerem scuze pentru inconvenientele create!

Răspuns client pe 29-01-2021 14:17:

Sigur ca m-ati anuntat ca nu gasiti produsul si apoi ati anulat comanda. Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca principial este profund gresit sa nu faceti aceste verificari inainte de a va face reclama cu produse pe care nu le aveti. Acest lucru trebuie invatat si asumat de comercianti!!!! Scuzele au venit dupa exprimarea opiniei mele.Zi frumoasa

magazin romanesc de rahat...

RATING:

Răspuns magazin pe 01-01-2021 23:22

Buna ziua, Consideram ca acest feedback a fost acordat pe nedrept avand in vedere ca am fost cat se poate de corecti si transparenti in ceea ce priveste solutionarea problemei aparute. Mai mult decat atat, suma restituita pe produsul netrimis in livrare (pe motiv de deteriorare) a fost achitata intr-un termen extrem de scurt. Multumim pentru intelegere! Echipa Iedera,

Răspuns client pe 01-01-2021 23:24:

Raman la parerea mea, firma romaneasca de rahat. Un amarat de site putea fi actualizat.

Situl este neclar, nu există transparenta, durează foarte mult comanda, deși am completat toată adresa nu intra decât localitatea și codul poștal, am comandat din data de 3 decembrie și pe 9 încă nu am primit coletul, așadar comanda durează foarte mult desi este stipulat în termeni și condiții 48 de ore.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2020 22:51

Buna seara, Comanda dvs este in livrare deja de 3 zile. De asemenea, mentionam ca de la inceputul lunii Decembrie termenul de livrare a fost marit, iar acest lucru este afisat si pe site.Trebuie sa fim constienti ca in aceasta perioada livrarile se pot decala cu 1-2 zile, mai ales ca si firmele de curierat au un volum foarte mare de livrari. Multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima,

Am comandat pe 26 Noiembrie si pana astăzi 6 Decembrie nu a ajuns comanda ! Ar fii fost cadou de Mos Nicolaie ! Așa ceva ?!?!?

RATING:

Răspuns magazin pe 07-12-2020 12:01

Buna ziua, Asa cum am agreat si telefonic, comanda dvs va fi procesata astazi urmand ca de maine sa fie in livrare. Multumim pentru intelegerea acordata si ne cerem scuze pentru inconveniente! Cu stima, Echipa Iedera.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022