Opinii de la clienții magazinului online Iedera

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Iedera

Nota: 9,57 / 10 de la 842 de clienți verificați

Notă magazin

9,57 / 10

Ne recomandă

97,03%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Iedera

Produs de slaba calitate la preturi exagerate

RATING:

Răspuns magazin pe 22-10-2021 12:50

Bună ziua, Ne pare rău să vedem că v-ați format o părere negativă cu privire la produsele noastre. Vă informam ca preturile din oferta noastra de produse variaza, astfel ca acestea sa fie accesibile tuturor. Multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima,

Dezamăgire totală, din 2platouri unul lam primit cu 2defecte

RATING:

Răspuns magazin pe 23-02-2021 08:42

Buna ziua, Ne pare rau sa auzim ca produsul a ajuns deteriorat la dvs. Pentru solutionarea problemei, avem rugamintea sa ne trimiteti e-mail cu sesizarea dvs pe adresa noastra: suport@iedera.ro ; si astfel vom incerca sa revenim cu o solutie catre dvs. O zi placuta in continuare!

Coroanele pe care le-am comandat nu erau tocmai ca cele din poze, si au venit si indoite. pe viitor voi fi mai atenta la ce comand, site-ul dv se prezinta f frumos, cu siguranta voi mai comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-01-2021 08:37

Buna ziua, Ne pare rau sa auzim ca produsul nu este exact cum va doriti, insa acesta putea fi dat retur in cele 14 zile de la plasarea comenzii. In orice caz, va multumim pentru feedback-ul acordat si daca intr-adevar va plac produsele noastre, va mai asteptam si cu alte comenzi! Multumim pentru intelegere! Echipa Iedera,

Ambalarea produselor lasa de dorit..produse atat de fragile vin cu defecte.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-10-2020 14:33

Buna ziua, In primul rand, dorim sa va multumim pentru feedback-ul acordat cu privire la produsele achizitionate si modul lor de ambalare. Va asiguram ca vom face tot ce ne sta in putinta pentru a imbunatati acest aspect. In ceea ce priveste comanda dvs, intelegem ca produsele care s-au livrat au ajuns cu defecte. Am dori daca se poate, sa ne trimiteti cateva poze cu acestea, pe adresa noastra de e-mail: suport@iedera.ro. Astfel, stocul va fi verificat si ulterior acestea pot fi inlocuite. In caz contrar, banii va vor fi restituiti. Asteptam raspunsul dvs in acest sens! Multumim pentru intelegerea acordata, Echipa Iedera.

Geamul vitrinei a venit spart iar calitatea acesteia este foarte slaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-10-2020 16:43

Buna ziua, In primul rand, dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerile create si inconvenientele aparute in urma livrarii produsului catre dvs. Analizand comanda dvs, am realizat ca astazi, 20.10 am discutat telefonic cu dvs despre schimbarea datelor de facturare insa nu ati mentionat nimic de avarierea produsului livrat. Astfel, avem rugamintea sa reveniti catre noi cu un e-mail in care sa atasati si cateva poze cu starea produsului. Ulterior vom reveni catre dvs cu variantele pe care le avem la dispozitie pentru remedierea situatiei. Adresa noastra de e-mail pentru sesizari este: suport@iedera.ro . Tot astazi veti primi si factura modificata, conform solicitarii dvs. Multumim pentru intelegerea acordata! Cu stima,

Ceasul de perete achizitionat arata un pic diferit fata de imaginea postata pe site, nu sunt trecute descriere detalii destul de importante: ceasul este acoperit cu sticla (care s-a si spart probabil la transportor), iar marginea este cu oglinda, nu transparenta (asa cum mie mi s-a parut din pacate), astfel stilul rustic al ceasului, la care am sperat, s-a cam pierdut.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-10-2020 18:22

Buna ziua, In primul rand dorim sa va multumim pentru feedback-ul acordat in ceea ce priveste produsul comandat. Pentru noi conteaza foarte mult parerea exprimata fata de produsele si serviciile prestate, motiv pentru care ne straduim de fiecare data sa revenim cu solutii catre clientii nostri. In acest sens, intelegem ca produsul care vi s-a livrat a ajuns spart iar detaliile mentionate pe site-ul nostru sunt incomplete. Din acest motiv, revenim catre dvs cu rugamintea de a ne transmite cum doriti sa procedam, doriti returnarea produsului si restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului. Mentionam ca mai avem o bucata in stoc. Asteptam raspunsul dvs pe adresa noastra de contact, suport@iedera.ro. Multumim pentru intelegerea acordata si ne cerem scuze pentru incoveniente! O seara placuta in continuare, Echipa Iedera.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024