Opinii de la clienții magazinului online jojofashion.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

jojofashion.ro

Nota: 9,35 / 10 de la 1.605 de clienți verificați

Notă magazin

9,35 / 10

Ne recomandă

94,21%

de la data înscrierii magazinului în program (08-10-2019)

Nu exista comunicare

RATING:

Răspuns magazin pe 06-08-2024 20:48

Buna ziua! Ati fost sunata la numarul de telefon pe care l-ati scris in comanda, dar nu ati raspuns. Cum sa comunicam daca nu ati raspuns la telefon si nici la email? :) Fara confirmare telefonica, comenzile NU se trimit! Multumim pentru feedback!

Am lansat o comanda pentru o rochie dar nu am confirmat achiziționarea acesteia.Doamna care m-a sunat sa-i confirm comanda nu a avut răbdarea necesară de a-mi recomanda ceea ce-mi doream. A fost foarte tăioasă și expeditivă.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-06-2024 19:26

Rochia pe care ati dorit-o avea un timp de livrare de 7-10 zile si nu ati dorit sa asteptati asa ca ati dorit anularea comenzii. Nimeni nu a folosit vreun ton neadecvat. Pur si simplu am anulat comanda la cererea dvs.

Tin se precizez ca rochia in sine inca nu a ajuns (sper sa mai ajunga, deoarece nu mai inteleg ce e de capul acestei comenzi). Am plasat comanda si bineinteles ca am primit apelul pt confirmare. Am raspuns, am confirmat (am si dovada telefonica) ca mai apoi sa primesc un email cum ca nu am raspuns la confirmare si comanda nu va fi trimisa pana nu confirm. Am raspuns acelui email cum ca am confirmat comanda, atasand si dovada, iar raspunsul din partea lor a fost ca sa ignor emailul. Nu mi s-a mai spus nimic despre stadiul comenzii, nu am primit mail cu conformarea acesteia, nimic! Nu vreau sa spun nimic rau despre rochie, deoarece pare splendida si cred ca asa va fi si in realitate, insa dupa 6 zile de la confirmarea comenzii inca nu am primit niciun detaliu despre ea.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-05-2024 07:13

Buna ziua! Emailul se trimite in momentul in care sunteti sunata si nu raspundeti la telefon. Probabil ca ati vazut acel email mai tarziu. Persoana care v-a raspuns la mail, v-a spus sa ignorati mailul de asteptare daca ati vorbit deja cu un operator. De asemenea, telefonic vi s-a comunicat si timpul de livrare. Rochia apare livrata la dvs. Multumim pentru feedback!

Am facut comanda la o rochie lunga,dar a doua zi am fost sunata ca nu este pe stoc.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 09-05-2024 10:20

Buna ziua! La produsul respectiv scrie CLAR ca la unele marimi timpul de livrare poate sa dureze pana la 15 zile. Vi s-a comunicat si telefonic acest timp de livrare. Ne pare rau ca nu s a putut livra in 24h. Multumim pentru feedback.

Am comandat o rochie, care pe site era disponibilă, după care, dimineață următoare, am fost sunată sa mi se spună ca de fapt ea nu mai este pe stoc și ca nu știu încă dacă mi-o pot aduce în timp. Cu toate acestea rochia a fost încă pe stoc timp de două zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-01-2024 09:05

Buna ziua! Va dati seama ca avem interesul sa vindem rochiile, nu sa le tinem pe raft. Din pacate, avem o eroare tehnica si acel produs se repunea in stoc. A fost scoasa manual si speram sa remediem problema cat mai urgent ca sa nu se intample la fel si la alte prpduse. Ne pare rau pentru disconfortul creat! Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si ne pare rau pentru disconfortul creat. Multumim pentru feedback.

Nu recomand, prea scump pt calitatea lor...

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 09:31

Buna ziua :) De aceea vindem acest produs de 2 ani si se tot cere....pentru ca pretul nu reflecta calitatea :) . Totusi, de ce nu l-ati returnat daca nu va place? Multumim pentru feedback.

Am fost sunata de o doamna care m-a anuntat ca marimea comandata nu este disponibila dar imi recomanda o marime mica. Atunci cand am refuzat pentru ca m-am ghidat dupa tabelul de marimi, am fost certata efectiv, pe un ton suparator, ca nu stiu ca acestea sunt marimi mai mari, fiind poloneze, ca sunt obisnuita cu chinezarii care sunt marimi mici. Dezamagitoare experienta customer care, sa te exprimi asa unui client pe care nu il cunosti, nu ii stii istoricul de cumparaturi si totusi il acuzi de-a dreptul.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-12-2023 09:32

Buna ziua! Nu v-a certat nimeni. Clientii nostri apreciaza ajutorul pe care il primesc de la operatorii telefonici. Toate produsele sunt masurate de noi, tocmai ca sa ajutam clientul sa aleaga marimea corecta. Ati fost informata ca acel produs este fabricat in Polonia si ca tiparul este mare ( S=M, M=L, etc.) Alegerea marimii corecte, este in beneficiul clientului care nu mai trebuie sa plateasca o taxa de transport la schimb. Ati fost intrebata ce dimensiuni aveti la bust si la talie si vi s-a recomandat marimea care vi se potrivea, dar nu ati fost de acord si ati spus ca doriti o marime mai mare. Tabelul de marimi difera de la un furnzior la altul, nu stiu dupa ce tabel v-ati ghidat. Pentru acel model marimea potrivita pentru dvs. era M.

Are nasturi desfacuti

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2023 15:00

Buna ziua! Din pacate, nu am observat acest aspect. Daca cei de la atelier nu au intarit foarte bine ata in zona nasturilor, va putem schimba produsul fara probleme. Trebuie doar sa ne contactati ca sa rezolvam aceasta problema.

Totul a fost foarte bine,promptitudine si din partea magazinului si din partea curierului, comanda a ajuns în 22 de ore,doar c a in momentul când am desfăcut rochia aceasta era arsa cu fierul de călcat pe partea de jos.Avand în vedere ca nu mai aveam timp pentru retur a trebuit sa o scurtez.Va sugerez mai mare atenție în momentul când expediați comanda, sa verificați,aceasta greșeală este clar a persoanei care a calcat-o.Sunt dezamagita si pe viitor nu cred ca mai comand pentru ca nu prea mai am încredere ca va ajunge ce trebuie

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2023 09:32

Buna ziua! Nu stim cum a fost posibil asa ceva. Persoana care le calca le si ambaleaza. Ar fi trebuit sa ne anuntati si o schimbam in 24h fara probleme, avem stoc la acest model. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru acest incident. Multumim pentru feedback!

Mărimi aiurea

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2023 14:38

Buna ziua! Comanda dvs apare anulata, asadar nu putem intelege cum ati ajuns la concluzia ca marimile sunt "aiurea'. Cred ca mai intai ar trebui sa ridicati comanda, sa probati produsele si dupa aceea sa va spuneti parerea despre marimile produselor!

E ok nu cred ca încurcătura este vina lor

RATING:

Fara comentarii

RATING:

Răspuns magazin pe 11-06-2023 12:13

Buna ziua! Ati comandat o rochie pe data de 5 Iunie ( zi libera si pentru noi si pentru curieri!) Am pus anunt pe site in care am specificat toate comenzile for fi confirmate telefonic si procesate dupa data de 6. Ne pare rau ca rochia nu a ajuns la dvs. next day! Multumim pentru feedback!

Am primit o salopeta plină de ate, nefinisată corespunzător

RATING:

Răspuns magazin pe 04-06-2023 18:56

Buna ziua! Vindem salopeta aceasta de 6 luni si nu s-a plans nimeni pana acum. Daca nu sunteti multumita puteti sa o returnati. E simplu.

stocuri incorecte,imaginare. comanzi si constati ca nu exista in stoc,te suna,iti spun ca marfa e blocata in vama,te asigura ca revin cu un telefon dar nu mai revin

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2023 15:58

Nu sunt stocuri imaginare, asa cum este precizat pe site la unele produse livrarea dureaza mai multe zile pentru ca marfa vine din diverse tari si DA, am avut colete blocate in vama de FEDEX si UPS fara NICI UN MOTIV. Avem AWB-urile de la cele doua companii de shipping in care se vede clar ca ne-au tinut coletele in vama 3 saptamani in conditiile in care nu ar fi trebuit sa fie vamuite pentru ca au fost achizitii intracomunitare si ar fi trebuit sa le primim in 2-3 zile. Dar evident, nu toate persoanele au puterea de intelegere ca uneori in viata se pot ivi probleme neasteptate pe care nu le putem controla. Am avut si colete pierdute, evident ca nu va intereseaza nici asta. Multumim pentru feedback. Speram sa nu ajungeti in situatia noastra si sa aveti colete de mii de euro ratacite sau uitate prin diverse terminale.

Aș fi putut fi anunțată printr-un mesaj sau un telefon că am comanda anulată. Puteam să aștept mult și bine ținuta. Nota este acordata lipsei de comunicare.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-05-2023 09:12

Buna ziua! Am vorbit cu dvs la telefon inainte sa plasati comanda si ati spus ca o doriti urgent, adica next day. V am informat ca firma de curierat nu garanteaza livrarea in 24h, asadar am anulat comanda. Multumim pentru recenzie :)

Rochita nu este ca in poze. In poza avea bretele cu aplicatii de paiete/margele, iar in realitate sunt niste bretele albe, simple.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-05-2023 08:58

Probabil s-a facut o incurcatura, avem pe stock doua modele asemanatoare. Daca doriti sa returnati produsul va rugam sa ne contactati si trimitem curierul sa ridice rochia.

Comanda se plasează în 2 sapt, nu în 4 sau 5 zile lucrătoare!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-05-2023 20:48

Este o afirmatie sau o intrebare? La noi figurati cu o comanda anulata.

Deoarece nu am putut confirma comanda atunci cand am fost sunata, rochia mea a fost data catre altcineva, desi am sunat cateva ore mai tarziu pentru confirmarea comenzii. Nu mi se pare corect, avand in vedere ca rochia cel mai probabil nu va ajunge la timp pentru eveniment.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2023 17:01

Ne pare rau, dar fara confirmare telefonica nu se trimit comenzile. Nu ne-ati sunat dupa cateva ore, ne-ati sunat a doua zi. Se plaseaza destul de des comenzi FAKE, asa ca am ajuns sa le ignoram daca nu putem lua contact direct cu persoana care a plasat comanda. Am asteptat o zi sa ne sunati inapoi sau sa raspundeti la email, nu ati facut-o asa ca din pacate am anulat comanda. Trimitem notificari si telefonice si pe email, nu ati raspuns nici unei notificari..nu puteam sa credem decat ca este o alta comanda plasata "la misto".

Livrare tarzie - motiv pt care am renunțat la comanda ! Sorry !

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 07:39

Din pacate nu putem garanta un termen de livrare de 24 de ore. Firmele de curierat au un timp de tivrare de 24-48 de ore, asta in cazul in care nu ratacesc coletul cum s-a mai intamplat. Ne pare ca nu v-am putut livra coletul in timpul dorit de dvs.

Nu vreau sa spun motive

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2022 19:28

Buna seara! Ar fi fost ok sa spuneti si de ce ati dat aceasta nota. Din pacate, modelul de rochie pe care l-ati dorit dvs se executa la comanda ( scrie si la descrierea produsului). Ne pare rau ca nu v-am putut livra comanda in ziua urmatoare, dar scrie clar, ca la unele modele timpul de livrare/executie poate varia.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025