Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,35 / 10 de la 1.605 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru jojofashion.ro
Am cerut o livrare întârziată prin telefon. Angajatul a spus că se va face. Livrarea nu a fost întârziată și nu am putut primi pachetul deoarece nu eram acasă.😠
Răspuns magazin pe 25-11-2024 10:27
Buna ziua, Livrarea a fost reprogramata la data dorita.
Opinia clientului Erika din ORADEA pentru jojofashion.ro
Livrarea a fost foarte rapidă, doar produsul un pic m-a dezamagit ,nu coincide mărimea,și în poza rochia arata foarte frumoasa și se așează perfecta dar în realitate nu. Deci nu am nimic cu magazinul totul a fost ok. Multumesc!😐
Răspuns magazin pe 24-10-2024 14:33
Buna ziua! Daca nu ati dorit sa va masurati, nu este vina noastra. Dimensiunile se potrivesc cu TABELUL afisat pe site, nu cu ce marime banuim noi ca purtam. Daca nu va este buna marimea este logic ca nu se "aseaza" bine rochia pe dvs. Multumim pentru feedback! :)
Opinia clientului Sandulescu din Craiova, Dolj, Romania pentru jojofashion.ro
Returul a fost extrem de dificil. Este nevoie sa ii contactezi telefonic inainte insa numarul de pe site nu este alocat.
Răspuns magazin pe 16-10-2024 06:50
Numarul de pe site functioneaza foarte bine la fel si adresa de email unde raspundem imediat. De ce ar fi procesul de retur dificil? In subsolul site-ului in sectiunea Retur si livrare exista Formularul de retur si toate instructiunile necesare returnarii unui produs, trebuie doar sa cititi si sa urmati pasii de acolo. Pentru retur nu este nevoie sa ne contactati, decat daca nu intelegeti instructiunile de pe site.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru jojofashion.ro
După 5 zile de la primirea comenzii am fost sunat si mi-a fost comunicat faptul ca obiectul dorit nu mai există, in conditiile in care pe site era in stoc.😠 Pentru a nuanța si raspunsul la intrebarea 2. in acest moment nu as recomanda jojofashion.ro.
Răspuns magazin pe 29-08-2024 19:31
Buna ziua! Ati plasat comanda weekend si ati fost sunat in prima zi lucratoare, dar nu am reusit sa luam legatura cu dvs. Sunam fiecare client de trei ori inainte sa anulam comenzile. Daca dvs. ati avut semnal la telefon dupa cinci zile nu este vina noastra. Fara confirmare telefonica, comenzile nu se trimit. Multumim pentru feedback!
Opinia clientului Anonim din Ploiești pentru jojofashion.ro
Am încercat cu o domnișoară să găsim un produs pe care să-l poată livra în termenul de livrare specificat pe site, dar m-a lăsat baltă fără a-mi oferi un răspuns măcar.😠
Răspuns magazin pe 22-08-2024 09:04
Buna ziua! Ati dorit o rochie plus size in maxim 24h si vi s-a comunicat ca marimile mari se aduc la comanda. Dupa aceea, ati ales cateva modele < marime universala> si vi s-a comunicat telefonic ca trebuie sa va masurati ca sa vedem daca vi se potrivesc, dar nu ati mai revenit cu telefon sau mesaj, asadar, noi nu v-am lasat "balta", dvs. ati renuntat. Multumim pentru feedback!;)
Opinia clientului Georgiana din Milcovatu pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 06-08-2024 20:48
Buna ziua! Ati fost sunata la numarul de telefon pe care l-ati scris in comanda, dar nu ati raspuns. Cum sa comunicam daca nu ati raspuns la telefon si nici la email? :) Fara confirmare telefonica, comenzile NU se trimit! Multumim pentru feedback!
Opinia clientului MARIA din Turda pentru jojofashion.ro
Aceleasi produse pe alte sait-uri la sfert de pret .pacat ca nu am verificat inainte sa fac comanda. Calitate lasa mult de dorit ....😠😠
Răspuns magazin pe 09-07-2024 13:47
Eu nu cred ca gasiti aceeasi marfa expusa pe site-ul nostru in alta parte la sfert de pret. Daca calitatea lasa de dorit asa cum spuneti de ce ati solicitat schimbul produsului cu o marime mai mare si nu ati returnat produsul, daca tot ati gasit in alta parte la 1/4 de pret? Un review aberant..faptele va contrazic comentariul lasat aici.
Opinia clientului Marușca din Vaslui pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 15-06-2024 08:53
Buna ziua, Ne "bucuram" ca aveti timp sa dati recenzii, dar nu aveti timp sa confirmati comenzile pe care le tot plasati la noi pe site. Nu raspundeti la telefon absolut deloc si nu reveniti nici cu apelul. Asa cum v-am specificat si pe mail si scrie si pe site, nu expediem colete fara o confirmare telefonica in prealabil.
Opinia clientului Marușca din Vaslui pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 14-06-2024 19:50
Buna ziua, Asteptam un feedback constructiv sau mai inteligibil cel putin.
Opinia clientului Liliana din București pentru jojofashion.ro
😠 In momentul in care dai comanda, hainele nu iti sunt rezervate, iar pana te suna ei pentru confirmare, produsul poate fi vandut (ca in cazul meu).
Răspuns magazin pe 12-06-2024 09:15
Buna ziua, In momentul in care un client comanda un produs acesta se scade din stocul site-ului si nu mai poate fi comandat de o alta persoana. Noi luam legatura telefonic cu fiecare client care plaseaza o comanda noua. Ati fost sunata de 3 ori pentru confirmarea comenzii, dar pentru ca nu ati raspuns apelurior noastre 2 zile la rand, nu ati raspuns nici la emailuri si nu ati revenit cu un apel la numerele de pe care v-am sunat comanda v-a fost anulata si evident produsul a fost repus in vanzare pentru alti clienti. Pana ati revenit cu apelul(cateva zile mai tarziu) produsul a fost vandut catre un alt client.
Opinia clientului Angy din Buzău pentru jojofashion.ro
Am lansat o comanda pentru o rochie dar nu am confirmat achiziționarea acesteia.Doamna care m-a sunat sa-i confirm comanda nu a avut răbdarea necesară de a-mi recomanda ceea ce-mi doream. A fost foarte tăioasă și expeditivă.
Răspuns magazin pe 05-06-2024 19:26
Rochia pe care ati dorit-o avea un timp de livrare de 7-10 zile si nu ati dorit sa asteptati asa ca ati dorit anularea comenzii. Nimeni nu a folosit vreun ton neadecvat. Pur si simplu am anulat comanda la cererea dvs.
Opinia clientului Falcianu din București pentru jojofashion.ro
În primul rând nici nu am primit comanda, nici sunată nu am fost pentru confirmarea comenzii. La numărul de telefon, sau când întrebi mărimea exactă la un produs nu răspunde nimeni. Am întrebat pe nr de telefon, în data de 23.05, prin mesaj dimensiunile la un produs și nici azi nu am primit răspuns.😞 Mai jos mi se cer poze, poze la ce? La produsul neprimit 😂
Răspuns magazin pe 01-06-2024 20:39
Noi sunam fiecare client, nu stiu daca realizati, dar noi traim din vanzari, deci avem tot interesul sa ne vindem marfa, dar asa cum scrie si pe site NU se expediaza comenzile fara confirmare telefonica. Noi am sunat de 3 la nr din comanda inainte de a o anula si trimitem cate o notificare pe email la fiecare apel. Nu ati revenit cu apelul nici in ziua de azi, iar noi nu reusim sa va contactam. Ati luat in calcul posibilitatea ca nr pe care l-ati lasat in comanda l-ati tastat gresit?!
Opinia clientului Raluca din suceava pentru jojofashion.ro
Tin se precizez ca rochia in sine inca nu a ajuns (sper sa mai ajunga, deoarece nu mai inteleg ce e de capul acestei comenzi). Am plasat comanda si bineinteles ca am primit apelul pt confirmare. Am raspuns, am confirmat (am si dovada telefonica) ca mai apoi sa primesc un email cum ca nu am raspuns la confirmare si comanda nu va fi trimisa pana nu confirm. Am raspuns acelui email cum ca am confirmat comanda, atasand si dovada, iar raspunsul din partea lor a fost ca sa ignor emailul. Nu mi s-a mai spus nimic despre stadiul comenzii, nu am primit mail cu conformarea acesteia, nimic! Nu vreau sa spun nimic rau despre rochie, deoarece pare splendida si cred ca asa va fi si in realitate, insa dupa 6 zile de la confirmarea comenzii inca nu am primit niciun detaliu despre ea.
Răspuns magazin pe 21-05-2024 07:13
Buna ziua! Emailul se trimite in momentul in care sunteti sunata si nu raspundeti la telefon. Probabil ca ati vazut acel email mai tarziu. Persoana care v-a raspuns la mail, v-a spus sa ignorati mailul de asteptare daca ati vorbit deja cu un operator. De asemenea, telefonic vi s-a comunicat si timpul de livrare. Rochia apare livrata la dvs. Multumim pentru feedback!
Opinia clientului Radulescu din Sector 2 pentru jojofashion.ro
Din pacate pentru mine nu a fost o experienta placuta, mi am comandat o rochie si cand am fost sunata pentru confirmare mi s a spus ca nu au de fapt ceea ce comandasem si aparea pe site ca disponibil .
Răspuns magazin pe 12-05-2024 17:52
Buna ziua! Vi s-a comunicat telefonic ca tiparul este lucrat mai mic si ca v-ar trebui o marime mai mare decat cea comandata de dvs. Nu aveam alta marime disponibila. Multumim pentru feedback!
Opinia clientului Eniko din Cluj Napoca pentru jojofashion.ro
Am facut comanda la o rochie lunga,dar a doua zi am fost sunata ca nu este pe stoc.😞
Răspuns magazin pe 09-05-2024 10:20
Buna ziua! La produsul respectiv scrie CLAR ca la unele marimi timpul de livrare poate sa dureze pana la 15 zile. Vi s-a comunicat si telefonic acest timp de livrare. Ne pare rau ca nu s a putut livra in 24h. Multumim pentru feedback.
Opinia clientului Anonim din Targu Lapus pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 23-04-2024 13:38
Va rugam sa ne contactati pentru schimbul produsului in cazul in care am trimis din greseala un alt produs. Schimbul produsului se va face pe cheltuiala noastra.
Opinia clientului ioana din Pucioasa pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 19-04-2024 17:01
Conform discutiei telefonice, marfa a venit cu intarziere de la furnizor, a fost expediata astazi, vineri - 19.04. Speram ca produsul sa se ridica la inaltimea asteptarilor :)
Răspuns client pe 20-04-2024 01:19:
Sunt forte mulțumită de cum a țipat la mine doamna la telefon asa ca bucurati-va de nota 10 și de produsul vostru pe care nu-l voi achizitiona Purtati-va la fel cu toți clienți și totul va fi ok
Opinia clientului IONEL din CARANSRBES pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 17-04-2024 16:42
Va multumim pentru feedback :)
Opinia clientului Anonim din Comuna Dobroești pentru jojofashion.ro
Mi-ar plăcea să aibe politica de schimb al produsului mai flexibilă 😍
Răspuns magazin pe 17-04-2024 16:41
Va multumim pentru feedback :)
Opinia clientului Anonim din București, sector 3 pentru jojofashion.ro
Răspuns magazin pe 17-04-2024 16:42
Va multumim pentru feedback :)
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025