Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,21 / 10 de la 353 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Constantin din Prahova pentru kparts.ro
Opinia clientului Barbucescu din Arges pentru kparts.ro
Opinia clientului Iosif din Satu Mare pentru kparts.ro
Opinia clientului Panebianco din Timis pentru kparts.ro
Opinia clientului Bâznă din Brașov pentru kparts.ro
Opinia clientului Nasui din Iasi pentru kparts.ro
Opinia clientului Acs din Satu Mare pentru kparts.ro
Opinia clientului Ivan din Arges pentru kparts.ro
Opinia clientului Robert din Dambovita pentru kparts.ro
Opinia clientului Moreanu din Romania pentru kparts.ro
Opinia clientului Aoșan din Galați pentru kparts.ro
Opinia clientului Florian din Constanta pentru kparts.ro
Opinia clientului Madalin din Olt pentru kparts.ro
Opinia clientului Mora din Cluj pentru kparts.ro
Răspuns magazin pe 11-02-2021 10:25
Buna ziua, Multumim pentru feedback. Ne cerem scuze pentru intarziere. In cel mai scurt timp o sa primiti comanda.
Opinia clientului Ovidiu din Neamț pentru kparts.ro
Opinia clientului Bosioc din Caras Severin pentru kparts.ro
Opinia clientului Niculescu din Prahova pentru kparts.ro
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru kparts.ro
Ai fost ceva probleme cu livrarea însă produsele cumpărate sunt de calitate.
Opinia clientului Anastasoaei din Iasi pentru kparts.ro
Am comandat un set de faruri pentru Seat Altea, m-au sunat și mi-au confirmat comanda, am primit mail în care scria ca în 3 zile lucrătoare ajunge, după 3 zile m-au sunat și mi-au spus ca din păcate nu mai au produsele pe stoc dar rezolva cât de repede, după inca 5 zile i-am sunat eu si i-am întrebat de produsele mele, iar domnii mi-au spus ca nu mai au acel model insa au aceleași produse insa cu 200lei mai scumpe și mi-au închis telefonul , nu recomand nimănui!!!!
Răspuns magazin pe 21-01-2021 11:07
Buna ziua, multumim pentru feedback. Am analizat situatia si am ajuns la concluzia ca reprezentantul kparts nu a reusit sa va rezolva solicitarea in timp util din motive care tin de organizarea interna si pentru asta ne cerem scuze. Va asiguram ca acesta a fost un caz izolat si ca de obicei nu se intampla. Am contactat si persoana pentru care ati dat comanda.
Opinia clientului Niculaita din Ilfov pentru kparts.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025