Nota: 9,75 / 10 de la 1.632 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Stefania din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Adela din Alba pentru KRBaby
Opinia clientului Gabriela din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Roxana din Brasov pentru KRBaby
Opinia clientului Iuliana din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Gabriela din Teleorman pentru KRBaby
Opinia clientului Andreea din Sibiu pentru KRBaby
Opinia clientului Oana din Arad pentru KRBaby
Opinia clientului Oana din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru KRBaby
Opinia clientului Bianca din Timis pentru KRBaby
Opinia clientului ALEXANDRA din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Luciana din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Ramona din Bucuresti pentru KRBaby
Nemultumita deoarece eu am comandat 3 produse si mi-au fost livrate in 2 colete(deci de 2 trebuia sa platesc transportul), plus ca nu inteleg de ce am platit mai mult fata de cat erau pe site prezentate (nu am primit factura in colet). Deci, nu o sa mai comand
Răspuns magazin pe 18-04-2022 14:44
Buna ziua, trebuia sa primiti 2 colete: unul care continea girafa Sophie (si care a venit la noi retur, cu status de refuzat) si un al doilea pentru restul produselor (cel livrat). Taxa de transport o platiti o singura data, nu de 2 ori, iar factura trebuie sa fie pe adresa de e-mail pe care ati folosit-o la plasarea comenzii. Va vom contacta si telefonic pentru solutionarea situatiei. Cu stima, echipa K&R Baby
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Florentina din Bucuresti pentru KRBaby
Opinia clientului Mara din Mures pentru KRBaby
Opinia clientului Maria din Brasov pentru KRBaby
Opinia clientului SPOIALA din Suceava pentru KRBaby
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru KRBaby
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025