Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,66 / 10 de la 6.826 de clienți verificați

Notă magazin

9,66 / 10

Ne recomandă

98,27%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

Nu mi a plăcut de doamna cu care am vb pt comanda ca mi a plasat comanda la depozitul mare afara din oras(Timișoara) și eu îi spusesem la o adresă din oraș, am făcut 35 de km în plus pt neatenția ei

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2025 10:56

Ne pare rau pentru nemultumirea exprimata si intelegem disconfortul creat. Totusi, dorim sa mentionam ca, in urma discutiei telefonice avute, s-a stabilit de comun acord ca ridicarea sa se faca din sediul curierului, pentru ca produsul sa poata fi preluat a doua zi, avand in vedere importanta lui in protectia culturii dvs. impotriva inghetului si faptul ca urma weekend-ul, unde livrarile se fac mai greu. Va cerem scuze daca au existat confuzii legate de adresa. Ne dorim sa ramanem un partener de incredere. Va multumim pentru intelegere si va mai asteptam cu drag si pe viitor. Zi placuta!

Am dat comandă de o săptămână nici până astăzi nu a ajuns …

RATING:

Răspuns magazin pe 25-03-2025 15:41

Buna ziua. Ne pare rau pentru intarzierea livrarii si intelegem nemultumirea dvs. Comanda a plecat de la noi la timp, asa cum vi s-a comunicat si telefonic, insa din pacate curierul a avut intarzieri in zona dvs, care nu au depins de noi. Din informatiile primite, coletul urmeaza sa fie livrat astazi. Va multumim pentru intelegere si va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 06-01-2025 15:22

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema intampinata. Va multumim pentru intelegere! Zi placuta!

Am primit alt produs decât cel din descriere. Furtunele de irigat au fost cu pișcătură deși in poze erau prezentate cu picur.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-08-2024 11:34

Buna ziua, Comanda dvs este cu o rola de banda de irigare prin picurare, cu distanta din 10 in 10 cm. Va rugam sa ne dati detalii suplimentare legat de produsul primit , pentru a putea verifica. Va multumesc!

😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 13-05-2024 07:57

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Am verificat comanda dvs. si am facut o sesizare pentru urgentarea livrarii acesteia. Multumim de intelegere. Zi placuta!

MI AM PRIMIT PRODUSELE IN CANTITATEA MULT MAI MICA DECAT CEA DIN POSTARE 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 02-05-2024 09:10

Buna ziua. Ati primit produsele pe care le-ati comandat, trebuia sa selectati dvs. exact ambalajul corect ca sa primiti cantitatea ca in postarea noastra. Zi placuta!

Am completat in rubrica comentarii ca doresc ca livratorul sa fie informat ca sunt acasa doar dupa ora 12. Bineinteles ca nu s-a intamplat asa si dupa ce am sunat la Macoserv si am dat de o domana plina de greturi, am fost informat ca am scris degeaba ca lor nu le-a dat prin cap sa scrie pe cutie si informatia respectiva.Lipsa de constientizare a greseli si tupeul cu care aproape ca ma tragea la raspundere tot pe mine, m-a facut sa inteleg ca firma respectiva nu-si respecta clientii. Pacat deoarece produl este conform descrierii!😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2024 10:49

Multumim pentru timpul acordat pentru a ne aduce la cunostinta problema intampinata la livrarea comenzii. Vă asigurăm că vom investiga această situație și vom lua măsurile necesare pentru a îmbunătăți comunicarea și serviciul cu firma de curierat cu care lucram. Va multumim pentru intelegere!

Au trimis tarziu comanda si asta doar dupa ce i-am sunat, dupa 9 zile de la plasarea comenzii inca nu am primit coletul,

RATING:

Răspuns magazin pe 22-02-2024 09:50

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create si vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va avem in vedere comanda pentru urgentarea livrarii acesteia. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Comanda mi-a fost anulată ziua următoare pe la 12, deși mi s-a confirmat plasare ei!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 12:05

Buna ziua. Comanda fiind plasata pe site ati primit automat mail de confirmare a inregistrarii acesteia. Din cauza unei erori in ceea ce priveste actualizarea stocurilor, ati putut plasa o comanda la un produs indisponibil. In momentul in care s-a procesat comanda, ati fost sunat si informat despre faptul ca acest produs nu va poate fi livrat. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

Un magazin care nu dorește clienți noi. Se pare că are deja prea mulți clienți și nu poate onora comenzile.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 11:42

Buna ziua. Din pacate comanda dumneavoastra nu a putut fi onorata datorita lipsei unui produs de pe stoc, precum vi s-a comunicat si telefonic la confirmarea acesteia. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

Tipic romaneste, la inceput super ok, apoi ne apucam de comert romanesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-09-2023 15:03

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerea creata. Precum am discutat si telefonic daca nu sunteti multumit de calitatea produsul achizitionat, aveti dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile calendaristice si vi se va restitui contravaloarea acestuia. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Răspuns client pe 19-09-2023 17:40:

Imi mentin parerea, nu voi mai comanda vreodata , ceva de la marcoser!!!!!

Am făcut comanda pe 20 și nici azi, 26 nu am primit nimic...

RATING:

Răspuns magazin pe 27-06-2023 11:30

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda dvs. a fost plasata marti seara (20.06) prin Posta Romana, iar de la noi a plecat a doua zi, cu livrare in 2-3 zile, dar fiind si weekend s-a prelungit timpul de livrare. Pentru livrari in 24-48 h va recomandam sa alegeti o firma de curierat. Va multumim pentru intelegere.

La 4 zile dupa ce am plasat comanda m-a sunat cineva sa-mi spuna ca, de fapt, produsul nu este pe stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-06-2023 07:41

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata privind lipsa stocurilor anumitor produse. Comanda dvs. a fost plasata vineri seara (2 iunie), iar in weekend si in ziua de luni fiind liber a fost procesata marti cand s-a reluat prelucrarea comenzilor. Zi placuta!

...

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2023 15:08

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Precum vi s-a comunicat si telefonic, vom lua masurile necesare pentru ca astfel de situatii sa nu se mai repete in privinta stocurilor. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Dezamăgitor!am primit 2plicuri de conopidă cu 3seminte in loc de 1000!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2023 14:51

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata. Semintele de conopida achizitionate de dvs. nu sunt produse de catre firma noastra, iar reclamatia se va comunica producatorului in vederea rezolvarii. O sa va contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea solutionarii. Zi placuta!

Am primit comanda dumneavoastra. Pentru confirmarea acesteia si stabilirea taxelor legate de transport , va rog sa ne contactati la unul dintre numerele de telefon afisate mai jos, pentru a ne lasa un numar de telefon valid. E cel mai haios mesaj care am primit vreodata,nu stiu de ce insitati sa confirm telefonic daca am comandat online? Credet ca daca vorbim la telefon e o garantie ca preiau comanda facuta? M-am gandit sa va sun si sa confirm comanda si cand aduce curierul sa nu preiau comanda ca sa va arat ca degaba insitati cu telefonul.Iar in legatura cu stabilirea taxelor legate de transport ce sa negociem e fix.1 SPRINTENE - 100ml 27,00 LEI 1 CODIORGAN-A50 - 100 G 11,89 LEI 1 ATONIK - 100 ml 32,59 LEI 5 CIMBRU LOCAL - 2 G 20,00 LEI Cost transport (DPD): 13,07 LEI Total: 104,55 LEI Am comandat de pe un alt site.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 15:36

Buna ziua. Comanda dvs. a fost plasata pe site cu confirmare telefonica, dar pentru ca nu ati raspuns la telefon s-a trimis un email cu mesajul mentionat mai sus, pentru a va ruga sa reveniti cu un apel in caz de ramane sau nu comanda. Daca nu doriti sa fiti sunat cand plasati o comanda pe site, puteti bifa fara confirmare telefonica, acestea intrand direct in lucru. Pentru orice alte nelamuriri va stam la dispozitie. Zi placuta!

Nu am

RATING:

Răspuns magazin pe 20-03-2023 15:17

Buna ziua! Din ce motiv ati acordat nota 1? Dorim sa stim motivul pentru a ne putea imbunatati activitatea. Va multumesc!

Produsele sunt ok, dar la intrebari nu știu sa dea răspunsuri. Ar trebui personal specializat in domeniu.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 16:52

Buna ziua! Ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe adresa de e-mail ne puteti trimite intrebarile la care nu ati primit raspuns. Va multumim pentru intelegere!

Vânzătorul foarte ok, dar serviciul de curierat dpd cu care colaborează e o mizerie totala. Pacat. Coletul a stat un depozitul dpd din București 24 de ore lucrătoare pe motiv că trebuie procedat. Mai exact am dat comanda într-o zi la prânz, a doua zi a plecat coletul de la comerciant, a 3-a zi a ajuns coletul in depozitul dpd bucuresti și în a 4-a urma să fie livrat.....asta pt un colet mic de la Galați la București....4 zile lucrătoare pt livrare

RATING:

Răspuns magazin pe 02-08-2022 12:51

Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Livrarea dureaza intre 24 si 48 de ore, dar pot aparea mici intarzieri. Va multumim pentru intelegere!

Am comandat in alte dati si a fost ok, in schimb am comandat un plantator zilele trecute si l-au trimis deformat , am sunat , au cerut poze si incearca sa se fofilesca .Treaba e simpla ai trimis un produs prost (intentionat sau fara stire) il schimbi si ai rezolvat problema.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2022 12:51

Bună ziua. Vă mulțumim pentru feedback și vă cerem scuze pentru situația neplacută. Sunt situații când produsul nu este montat corespunzător de către client, și, din acest motiv cerem fotografii/video, pentru a vedea exact care este problema și să o putem rezolva cât mai rapid. Dacă după vizualizarea fotografiilor/clipului video se constată că produsul are un defect, se face schimbul.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025