Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,65 / 10 de la 5.730 de clienți verificați

Notă magazin

9,65 / 10

Ne recomandă

98,24%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții marcoser.ro

Am completat in rubrica comentarii ca doresc ca livratorul sa fie informat ca sunt acasa doar dupa ora 12. Bineinteles ca nu s-a intamplat asa si dupa ce am sunat la Macoserv si am dat de o domana plina de greturi, am fost informat ca am scris degeaba ca lor nu le-a dat prin cap sa scrie pe cutie si informatia respectiva.Lipsa de constientizare a greseli si tupeul cu care aproape ca ma tragea la raspundere tot pe mine, m-a facut sa inteleg ca firma respectiva nu-si respecta clientii. Pacat deoarece produl este conform descrierii!😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2024 10:49

Multumim pentru timpul acordat pentru a ne aduce la cunostinta problema intampinata la livrarea comenzii. Vă asigurăm că vom investiga această situație și vom lua măsurile necesare pentru a îmbunătăți comunicarea și serviciul cu firma de curierat cu care lucram. Va multumim pentru intelegere!

Au trimis tarziu comanda si asta doar dupa ce i-am sunat, dupa 9 zile de la plasarea comenzii inca nu am primit coletul,

RATING:

Răspuns magazin pe 22-02-2024 09:50

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create si vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va avem in vedere comanda pentru urgentarea livrarii acesteia. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Comanda mi-a fost anulată ziua următoare pe la 12, deși mi s-a confirmat plasare ei!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 12:05

Buna ziua. Comanda fiind plasata pe site ati primit automat mail de confirmare a inregistrarii acesteia. Din cauza unei erori in ceea ce priveste actualizarea stocurilor, ati putut plasa o comanda la un produs indisponibil. In momentul in care s-a procesat comanda, ati fost sunat si informat despre faptul ca acest produs nu va poate fi livrat. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

Un magazin care nu dorește clienți noi. Se pare că are deja prea mulți clienți și nu poate onora comenzile.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 11:42

Buna ziua. Din pacate comanda dumneavoastra nu a putut fi onorata datorita lipsei unui produs de pe stoc, precum vi s-a comunicat si telefonic la confirmarea acesteia. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Zi placuta!

Tipic romaneste, la inceput super ok, apoi ne apucam de comert romanesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-09-2023 15:03

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerea creata. Precum am discutat si telefonic daca nu sunteti multumit de calitatea produsul achizitionat, aveti dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile calendaristice si vi se va restitui contravaloarea acestuia. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Răspuns client pe 19-09-2023 17:40:

Imi mentin parerea, nu voi mai comanda vreodata , ceva de la marcoser!!!!!

Am făcut comanda pe 20 și nici azi, 26 nu am primit nimic...

RATING:

Răspuns magazin pe 27-06-2023 11:30

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda dvs. a fost plasata marti seara (20.06) prin Posta Romana, iar de la noi a plecat a doua zi, cu livrare in 2-3 zile, dar fiind si weekend s-a prelungit timpul de livrare. Pentru livrari in 24-48 h va recomandam sa alegeti o firma de curierat. Va multumim pentru intelegere.

La 4 zile dupa ce am plasat comanda m-a sunat cineva sa-mi spuna ca, de fapt, produsul nu este pe stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-06-2023 07:41

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata privind lipsa stocurilor anumitor produse. Comanda dvs. a fost plasata vineri seara (2 iunie), iar in weekend si in ziua de luni fiind liber a fost procesata marti cand s-a reluat prelucrarea comenzilor. Zi placuta!

...

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2023 15:08

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Precum vi s-a comunicat si telefonic, vom lua masurile necesare pentru ca astfel de situatii sa nu se mai repete in privinta stocurilor. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Dezamăgitor!am primit 2plicuri de conopidă cu 3seminte in loc de 1000!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2023 14:51

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata. Semintele de conopida achizitionate de dvs. nu sunt produse de catre firma noastra, iar reclamatia se va comunica producatorului in vederea rezolvarii. O sa va contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea solutionarii. Zi placuta!

Am primit comanda dumneavoastra. Pentru confirmarea acesteia si stabilirea taxelor legate de transport , va rog sa ne contactati la unul dintre numerele de telefon afisate mai jos, pentru a ne lasa un numar de telefon valid. E cel mai haios mesaj care am primit vreodata,nu stiu de ce insitati sa confirm telefonic daca am comandat online? Credet ca daca vorbim la telefon e o garantie ca preiau comanda facuta? M-am gandit sa va sun si sa confirm comanda si cand aduce curierul sa nu preiau comanda ca sa va arat ca degaba insitati cu telefonul.Iar in legatura cu stabilirea taxelor legate de transport ce sa negociem e fix.1 SPRINTENE - 100ml 27,00 LEI 1 CODIORGAN-A50 - 100 G 11,89 LEI 1 ATONIK - 100 ml 32,59 LEI 5 CIMBRU LOCAL - 2 G 20,00 LEI Cost transport (DPD): 13,07 LEI Total: 104,55 LEI Am comandat de pe un alt site.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 15:36

Buna ziua. Comanda dvs. a fost plasata pe site cu confirmare telefonica, dar pentru ca nu ati raspuns la telefon s-a trimis un email cu mesajul mentionat mai sus, pentru a va ruga sa reveniti cu un apel in caz de ramane sau nu comanda. Daca nu doriti sa fiti sunat cand plasati o comanda pe site, puteti bifa fara confirmare telefonica, acestea intrand direct in lucru. Pentru orice alte nelamuriri va stam la dispozitie. Zi placuta!

Nu am

RATING:

Răspuns magazin pe 20-03-2023 15:17

Buna ziua! Din ce motiv ati acordat nota 1? Dorim sa stim motivul pentru a ne putea imbunatati activitatea. Va multumesc!

Produsele sunt ok, dar la intrebari nu știu sa dea răspunsuri. Ar trebui personal specializat in domeniu.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 16:52

Buna ziua! Ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe adresa de e-mail ne puteti trimite intrebarile la care nu ati primit raspuns. Va multumim pentru intelegere!

Vânzătorul foarte ok, dar serviciul de curierat dpd cu care colaborează e o mizerie totala. Pacat. Coletul a stat un depozitul dpd din București 24 de ore lucrătoare pe motiv că trebuie procedat. Mai exact am dat comanda într-o zi la prânz, a doua zi a plecat coletul de la comerciant, a 3-a zi a ajuns coletul in depozitul dpd bucuresti și în a 4-a urma să fie livrat.....asta pt un colet mic de la Galați la București....4 zile lucrătoare pt livrare

RATING:

Răspuns magazin pe 02-08-2022 12:51

Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Livrarea dureaza intre 24 si 48 de ore, dar pot aparea mici intarzieri. Va multumim pentru intelegere!

Am comandat in alte dati si a fost ok, in schimb am comandat un plantator zilele trecute si l-au trimis deformat , am sunat , au cerut poze si incearca sa se fofilesca .Treaba e simpla ai trimis un produs prost (intentionat sau fara stire) il schimbi si ai rezolvat problema.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2022 12:51

Bună ziua. Vă mulțumim pentru feedback și vă cerem scuze pentru situația neplacută. Sunt situații când produsul nu este montat corespunzător de către client, și, din acest motiv cerem fotografii/video, pentru a vedea exact care este problema și să o putem rezolva cât mai rapid. Dacă după vizualizarea fotografiilor/clipului video se constată că produsul are un defect, se face schimbul.

Nu aveati produsul comandat in stoc deci am fost sunat sa imj anulati comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2022 15:05

Buna ziua. Ne pare rau pentru acest inconvenient. Va rugam sa acceptati scuzele noastre si speram intr-o buna colaborare si in viitor.

Aveam timp livrare vineri și a ajuns luni când nu îmi mai trebuia

RATING:

Răspuns magazin pe 01-06-2022 09:43

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Termenul de livrare este dat de firma de curierat si, din pacate, mai pot aparea si intarzieri. Va multumim pentru intelegere!

Birocrația lasă de dorit ,angajați ar trebui sa fie mai atenți la facturare și sa nu mai emită plata de 2 ori ,iar dacă se fac greșeli sa aibe bunul simt sa sune clientul pt a remedia Gresala făcută ,nu sunt obligată sa sun pt a-mi recupera bani

RATING:

Răspuns magazin pe 06-05-2022 11:39

Buna ziua. Ne pare rau pentru acest inconvenient. Din pacate, aceasta problema a aparut din cauza faptului ca datele din comanda au fost completate eronat, nefiind bifat butonul pentru plata OP. Colegii nostri nu au fost informati de catre dumneavoastra de faptul ca doriti plata prin banca si din acest motiv, comanda a fost expediata cu ramburs.

Răspuns client pe 06-05-2022 13:32:

Tocmai asta este problema a fost bifat cu OP mi sa trimis fact prin email ,am plătit-o iar marcoserul a trimis pachetul cu plata ramburs deci gresala va aparține si asumați-vă , iar când faceți o gresala si încasați bani de 2 ori nu așteptați ca clienții sa sune 3 zile la rând pt as recupera bani , sunați voi si remediati problema , eu am trimis dovezile ca nu mint OP si plata ramburs . Pe mine nu asta ma deranjat ci nepăsarea doamnei care spunea ca ma contactează și nu ma contactat a trebuit sa sun eu de fiecare data sa văd ce sa întâmplat si când a-mi primesc bani înapoi .cât despre produse sunt Ok nu am nimic de obiectat , birocrația bat-o vina

Am comandat un sac de turba fina la care am platit 135 lei cu transport.si am primit niste resturi de turba foarte mare nu se poate folosi.am facut multe comenzi pe marcoser dar cred ca o sa renunt.e bataie de joc.comanzi una si primesti altceva..

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2021 12:16

Buna ziua! Am verificat comanda dumneavoastra si produsul livrat este cel trecut in comanda. Dumneavoastra ati trecut in comanda turba cu granulatie 0-25 mm, care este pentru repicat. Turba pentru semanat este cea cu granulatie de 0-5mm. Ne pare rau pentru aceasta situatie si speram intr-o buna colaborare in viitor.

Va miscati greu cu livrarea.

RATING:

Am comandat o plasa de umbrire , mi-ati trimis email cu tel curierului. M-a sunat vineri dimineața ca ajunge intr-o jumatate de oră. Eu locuiesc in Aiton, el ma caută in Feleac. Il sun sambata si imi zice ca e defecta maşina. Il sun azi, imi zice ca imi aduce altcineva coletul. E seara si nici azi nu a venit. Mă intreb......cum sa fiu multumit de serviciile marcoser???????

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024