Nota: 9,63 / 10 de la 4.620 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
POPIAN - Vâlcea
...
Răspuns magazin pe 25-05-2023 15:08
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Precum vi s-a comunicat si telefonic, vom lua masurile necesare pentru ca astfel de situatii sa nu se mai repete in privinta stocurilor. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!
NUȚĂ - Olt
Dezamăgitor!am primit 2plicuri de conopidă cu 3seminte in loc de 1000!
Răspuns magazin pe 25-05-2023 14:51
Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata. Semintele de conopida achizitionate de dvs. nu sunt produse de catre firma noastra, iar reclamatia se va comunica producatorului in vederea rezolvarii. O sa va contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea solutionarii. Zi placuta!
Anonim - Harghita
Am primit comanda dumneavoastra. Pentru confirmarea acesteia si stabilirea taxelor legate de transport , va rog sa ne contactati la unul dintre numerele de telefon afisate mai jos, pentru a ne lasa un numar de telefon valid. E cel mai haios mesaj care am primit vreodata,nu stiu de ce insitati sa confirm telefonic daca am comandat online? Credet ca daca vorbim la telefon e o garantie ca preiau comanda facuta? M-am gandit sa va sun si sa confirm comanda si cand aduce curierul sa nu preiau comanda ca sa va arat ca degaba insitati cu telefonul.Iar in legatura cu stabilirea taxelor legate de transport ce sa negociem e fix.1 SPRINTENE - 100ml 27,00 LEI 1 CODIORGAN-A50 - 100 G 11,89 LEI 1 ATONIK - 100 ml 32,59 LEI 5 CIMBRU LOCAL - 2 G 20,00 LEI Cost transport (DPD): 13,07 LEI Total: 104,55 LEI Am comandat de pe un alt site.
Răspuns magazin pe 22-05-2023 15:36
Buna ziua. Comanda dvs. a fost plasata pe site cu confirmare telefonica, dar pentru ca nu ati raspuns la telefon s-a trimis un email cu mesajul mentionat mai sus, pentru a va ruga sa reveniti cu un apel in caz de ramane sau nu comanda. Daca nu doriti sa fiti sunat cand plasati o comanda pe site, puteti bifa fara confirmare telefonica, acestea intrand direct in lucru. Pentru orice alte nelamuriri va stam la dispozitie. Zi placuta!
DOBRE - Călăraşi
Nu am
Răspuns magazin pe 20-03-2023 15:17
Buna ziua! Din ce motiv ati acordat nota 1? Dorim sa stim motivul pentru a ne putea imbunatati activitatea. Va multumesc!
STANCU - Vâlcea
Produsele sunt ok, dar la intrebari nu știu sa dea răspunsuri. Ar trebui personal specializat in domeniu.
Răspuns magazin pe 08-03-2023 16:52
Buna ziua! Ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe adresa de e-mail ne puteti trimite intrebarile la care nu ati primit raspuns. Va multumim pentru intelegere!
VARTANOF - Bucureşti
Vânzătorul foarte ok, dar serviciul de curierat dpd cu care colaborează e o mizerie totala. Pacat. Coletul a stat un depozitul dpd din București 24 de ore lucrătoare pe motiv că trebuie procedat. Mai exact am dat comanda într-o zi la prânz, a doua zi a plecat coletul de la comerciant, a 3-a zi a ajuns coletul in depozitul dpd bucuresti și în a 4-a urma să fie livrat.....asta pt un colet mic de la Galați la București....4 zile lucrătoare pt livrare
Răspuns magazin pe 02-08-2022 12:51
Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Livrarea dureaza intre 24 si 48 de ore, dar pot aparea mici intarzieri. Va multumim pentru intelegere!
DIDEA - Gorj
Am comandat in alte dati si a fost ok, in schimb am comandat un plantator zilele trecute si l-au trimis deformat , am sunat , au cerut poze si incearca sa se fofilesca .Treaba e simpla ai trimis un produs prost (intentionat sau fara stire) il schimbi si ai rezolvat problema.
Răspuns magazin pe 14-07-2022 12:51
Bună ziua. Vă mulțumim pentru feedback și vă cerem scuze pentru situația neplacută. Sunt situații când produsul nu este montat corespunzător de către client, și, din acest motiv cerem fotografii/video, pentru a vedea exact care este problema și să o putem rezolva cât mai rapid. Dacă după vizualizarea fotografiilor/clipului video se constată că produsul are un defect, se face schimbul.
IANCU - Satu Mare
Nu aveati produsul comandat in stoc deci am fost sunat sa imj anulati comanda
Răspuns magazin pe 11-07-2022 15:05
Buna ziua. Ne pare rau pentru acest inconvenient. Va rugam sa acceptati scuzele noastre si speram intr-o buna colaborare si in viitor.
NEACSU - Argeş
Aveam timp livrare vineri și a ajuns luni când nu îmi mai trebuia
Răspuns magazin pe 01-06-2022 09:43
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Termenul de livrare este dat de firma de curierat si, din pacate, mai pot aparea si intarzieri. Va multumim pentru intelegere!
MORARU - Teleorman
Birocrația lasă de dorit ,angajați ar trebui sa fie mai atenți la facturare și sa nu mai emită plata de 2 ori ,iar dacă se fac greșeli sa aibe bunul simt sa sune clientul pt a remedia Gresala făcută ,nu sunt obligată sa sun pt a-mi recupera bani
Răspuns magazin pe 06-05-2022 11:39
Buna ziua. Ne pare rau pentru acest inconvenient. Din pacate, aceasta problema a aparut din cauza faptului ca datele din comanda au fost completate eronat, nefiind bifat butonul pentru plata OP. Colegii nostri nu au fost informati de catre dumneavoastra de faptul ca doriti plata prin banca si din acest motiv, comanda a fost expediata cu ramburs.
Răspuns client pe 06-05-2022 13:32:
Tocmai asta este problema a fost bifat cu OP mi sa trimis fact prin email ,am plătit-o iar marcoserul a trimis pachetul cu plata ramburs deci gresala va aparține si asumați-vă , iar când faceți o gresala si încasați bani de 2 ori nu așteptați ca clienții sa sune 3 zile la rând pt as recupera bani , sunați voi si remediati problema , eu am trimis dovezile ca nu mint OP si plata ramburs . Pe mine nu asta ma deranjat ci nepăsarea doamnei care spunea ca ma contactează și nu ma contactat a trebuit sa sun eu de fiecare data sa văd ce sa întâmplat si când a-mi primesc bani înapoi .cât despre produse sunt Ok nu am nimic de obiectat , birocrația bat-o vina
CHITU - Neamţ
Am comandat un sac de turba fina la care am platit 135 lei cu transport.si am primit niste resturi de turba foarte mare nu se poate folosi.am facut multe comenzi pe marcoser dar cred ca o sa renunt.e bataie de joc.comanzi una si primesti altceva..
Răspuns magazin pe 07-06-2021 12:16
Buna ziua! Am verificat comanda dumneavoastra si produsul livrat este cel trecut in comanda. Dumneavoastra ati trecut in comanda turba cu granulatie 0-25 mm, care este pentru repicat. Turba pentru semanat este cea cu granulatie de 0-5mm. Ne pare rau pentru aceasta situatie si speram intr-o buna colaborare in viitor.
POPA - Prahova
Va miscati greu cu livrarea.
RUS - Cluj
Am comandat o plasa de umbrire , mi-ati trimis email cu tel curierului. M-a sunat vineri dimineața ca ajunge intr-o jumatate de oră. Eu locuiesc in Aiton, el ma caută in Feleac. Il sun sambata si imi zice ca e defecta maşina. Il sun azi, imi zice ca imi aduce altcineva coletul. E seara si nici azi nu a venit. Mă intreb......cum sa fiu multumit de serviciile marcoser???????
ALDEA - Prahova
Nu sunteti seriosi
OSIAC - Dolj
Comanda a fost data pe 27.01.2021 si am primit sms de la curier ca o sa imi livreze comanda pe data de 08.02.2021.
Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:24
Buna ziua, Comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 29.01. iar odata intrat in posesia curierului, acesta se ocupa integral de partea de livrare. Am contactat curerul, iar estimarea datei de livrare se tine cont de mai multe criterii care le apartin. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi buna.
PAUN - Ialomiţa
AM COMANDAT DE 500 LEI SI LA URMA MA SUNA CINEVA SA IMI SPUNA CIT MA COSTA TRANSPORTU DE CE NU E INCLUS IN FACTURA SA NU MAI FAC COMANDA DACA VAD CIT COSTA TRANSPORTU
Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:31
Buna ziua, In timpul procesului de comanda ati fost informat cu privire la faptul ca veti fi contactat de un operator pentru a fi informat cu privire la costul de transport. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi buna.
PAUN - Ialomiţa
CA PLATESTI 6 KG SI PRIMESTI 5,2
Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:33
Buna ziua, Ne pare rau pentru acest lucru. Colegii au facut verificari pentru a nu se mai intampla acest lucru in viitor. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi buna.
TUGUI - Bucureşti
Cu parere de rau, nu recomand acest magazin, avand in vedere faptul ca desi userul si parola sunt personale, am primit de la dvs un feedback cu aceste date (la vedere), ceea ce incalca prevederile Regulamentului 679/2016 privind GDPR.
ILIE - Constanţa
Pentru cateva tavite de plastic si 2 saci de pamant am platit la transport 133 lei. Cu alte ocazii Am comandat la firme de seminte cate 200 kg de seminte si pt transportul comenzii respective am platit mai putin. Mi se pare jaf la drumul mare! Bine ca nu am comandat mai mult ca imi luati jumatate de salariu pe transport. Schimbati firma de transport!! Au preturi NESIMTITE!
CIOATA - Bucureşti
Am comandat 2 insecticide, si in loc sa fiu sunat pentru confirmare, asa cum fac altii, mi s-a cerut sa sun eu, daca vreau sa primesc ceva……. Am ales sa command din alta parte, unde simpla confirmare pe email a fost suficienta.
Răspuns magazin pe 22-06-2020 11:18
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Departamentul de vanzari online v-a contatcat timp de 3 zile pentru confirmarea comenzii, neraspunzand la telefon s-a trimis email/sms prin care vi s-a cerut sa ne contactati dumneavoastra. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi frumoasa va dorim.
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023