Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,66 / 10 de la 6.392 de clienți verificați

Notă magazin

9,66 / 10

Ne recomandă

98,25%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

😞

RATING:

Răspuns magazin pe 11-10-2024 08:18

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema intampinata. Va multumim pentru intelegere!

Răspuns client pe 11-10-2024 17:09:

Am fost contactat de un reprezentant Marcoser pt rezolvarea comenzii,aștept soluționarea rapidă a acesteia!

Nu prea mi-a plăcut!😞

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 11:43

Ne pare rau sa auzim ca experienta dvs nu a fost pe masura asteptarilor. Va rugam sa ne contactati telefonic pentru a putea discuta mai in detaliu si a gasi o solutie care sa va multumeasca. Suntem aici sa va ajutam. O zi placuta!

😐termenul de livrare nu este cel precizat la început.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-08-2024 13:14

Buna ziua, Va cerem scuze pentru acest inconvenient creat. Vom contacta firma de curierat pentru a ne asigura ca astfel de situatii sa nu se mai repete. O zi frumoasa!

Nu răspundeți la întrebări ,,incomode.” Publicați doar laudele.😐😐😐

RATING:

Răspuns magazin pe 09-07-2024 15:39

Buna ziua. Va rugam sa ne comunicati problema intampinata pentru a veni cu o solutie potrivita, toate intrebarile sunt publicate. Daca doriti un raspuns mai rapid, va rugam sa ne contactati si telefonic. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Prima comanda am fost mulțumit. A doua comanda mia fost anulată din cauza dimensiuni 3m (baghete metalice), eram trimis la 40 km să o ridic. Dezamăgit. 😐

RATING:

Răspuns magazin pe 30-05-2024 12:36

Buna ziua. Comanda nu a fost anulata ci refuzata pe motivul necesitatii deplasarii pana la sediul curierului, datorita lungimii baghetei care are 3 m si dupa cum vi s-a explicat si la confirmarea telefonica, aceasta nu se putea trimite pana la adresa pentru ca firma de curierat nu dispune de masini pentru o astfel de dimensiune pe zona dvs. Va multumim pentru intelegere si ne dorim in continuare o colaborare buna. Zi placuta!

Sunt mulțumit pentru produs și foarte nemulțumit pentru livrare. A durat 7 zile și a fost necesar să mă deplasez la depozitul Fan Curier din Alba Iulia pentru a-l prelua. Mi s-a spus că adresa înscrisă pe AWB ar fi fost înscrisă în poziție greșită pe formular. Adresa pentru care am comandat a fost înscrisă corect de mine.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 12:28

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. In urma verificarii adresei dvs. s-a constatat ca ati trecut localitatea la strada - de asta cei de la curier v-au zis ca ati trecut in pozitia gresita pe formular si a fost perceputa ca adresa gresita. Pentru a evita astfel de situatii puteti plasa comanda cu confirmare telefonica. Va multumim pentru intelegere, zi placuta!

Nu se uita la data de expirare... Cand vand produsele.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2024 16:20

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Astazi veti fi contactat pentru solutionarea problemei si vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Comanda a ajuns dupa o saptamana

RATING:

Răspuns magazin pe 16-02-2024 10:42

Buna ziua. Comanda dvs. a fost plasata marti (06.02) dupa amiaza si coletul a fost facut si expediat a doua zi. Ca sa plece in aceeasi zi cand s-a efectuat comanda, aceasta trebuie plasata pana in ora 12. Pentru ca ati avut si km suplimentari, livrarea s-a efectuat cu firma de curierat DPD care a livrat comanda in 2-3 zile lucratoare, dar fiind si weekend unde nu se fac livrari, comanda dvs. a ajuns luni. Va cerem scuze pentru eventualele neplaceri. Zi placuta!

Foarte greu de modificat parola

RATING:

Răspuns magazin pe 15-02-2024 11:47

Buna ziua. Pasii pentru recuperarea parolei sunt relativ usori,verificati daca ati primit cumva link-ul in spam pentru resetarea parolei. Daca mai aveti probleme va rugam sa ne contactati si telefonic pentru a va putea indruma mai usor. Zi placuta!

Am facut comanda pe site asistat prin chat-ul site-ului. Pana aici totul a fost relativ ok. Felul cum mi-a fost livrata folia de solar ma face sa nu mai recomand site-ul (2 pachete de folie de forma paralelipipedica). Oare oamenii astia nu stiu ca folia aia o sa trebuiasca intinsa pe un solar? Imaginati-va un solar de 20 metri lungime cu o folie pe care o sa se vada forme de mai putin de 1m patrat pe toata suprafata. Aspectul asta m-a facut foarte nemultumit!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:16

Buna ziua. Ati primit doua pachete de folie pentru ca dvs. ati cerut un anumit metraj identic de ori, ca sa nu fie dintr-o singura bucata. Folia care cantareste pana intr-o suta de kg asa se impacheteaza. Aceasta trebuie intinsa foarte bine pe solar ca sa nu ramane acele forme/cute. Va cerem scuze pentru eventualele neplaceri si ne dorim o buna colaborare pe viitor. Zi placuta!

Motivul pt care am dat nota 5 este pentru ca am comandat 10 buc dintr un articol si am primit doar o bucata...am mai comandat de la Marcoser si totul a fost ok.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 13:02

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema si a sesiza ce anume nu ati primit la comanda livrata. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Livrările sunt rapide, dar la ultima comanda am primit un produs expirat.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-07-2023 07:38

Va multumim pentru feedback-ul oferit. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Produsul primit de dvs. are valabilitatea extinsa cu inca un an de catre producator, precum atesta si certificatul primit pentru acest produs. Comanda a fost plasata fara confirmare telefonica si nu s-a putut preciza acest aspect, dar astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Substanța livrata in ultima comanda este la jumatatea timpului de expirare. O parte din ea n-o voi mai putea folosi-o

RATING:

Răspuns magazin pe 29-06-2023 15:08

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Produsul din comanda dvs. este in termen fiind ambalat 08/2022 si are valabilitate 2 ani, deci se poate folosi inclusiv anul viitor si tinand cont de doza produsului, acesta se poate folosi integral pana la termenul limita. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

5 zile pt a onora o comanda fermă este f.mult.(între timp mă pot mânca dăunători)

RATING:

Răspuns magazin pe 27-06-2023 07:40

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda dvs. a fost plasata miercuri seara (21.06), iar a doua zi a plecat de la noi, dar fiind si perioada de weekend aceasta s-a livrat luni. Va multumim pentru intelegere. Zi frumoasa!

Mi s-a propus sa cumpar un produs expirat (Beltanol). Am renuntat la comanda. Anterior nu am avut astfel de probleme, asa ca ofer totusi 4 puncte din 10.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-05-2023 14:21

Buna ziua. Precum vi s-a comunicat si telefonic, produsul Beltanol a fost reanalizat de catre producator si i s-a mai oferit o perioada de valabilitate de inca un an de zile. Daca cumparati acest produs primiti atasat pe langa factura, certificatul care atesta valabilitatea. Zi placuta!

Răspuns client pe 04-05-2023 15:13:

Prefer sa cumpar produse 100% conforme si nu unele la care producatorul strain (evident interesat sa scape de ele) le mai prelungeste valabilitatea cu inca un an. Nici nu stiu daca e legal, pentru ca probabil ar trebui sa reia tot procesul de certificare. Imi pare rau, dar nu pot fi multumit. Intre timp eu am gasit produsul la alt magazin, cu acelasi pret, este fabricat in 2022 si are valabilitate pana anul viitor in iulie. Toate cele bune!

Am primit un aparat defect, neverificat.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-05-2023 09:32

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Am avut folia ruptă la interior

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 12:30

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Nu știu din ce motiv, nu trimit ceea ce comanzi. De fiecare data am comandat ceva și am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2022 15:59

Buna ziua! Va cerem scuze pentru eroarea care s-a produs la ambalarea coletului. Asa cum am stabilit telefonic, veti primi produsul comandat in cel mai scurt timp. Va multumim pentru intelegere!

Am primit plasa de umbrire la sul 7.5x 50 m, care dupa derulare era rupta in 3 locuri circa 50 cm pe ruptura. De data asta dezamagit de produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-05-2022 16:09

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si speram ca solutia comunicata telefonic sa fie multumitoare. Va multumim pentru intelegere!

AM primit un litru de Heliosol expirat , Ma miram de ce era la promotie ,

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2022 13:36

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Heliosol este un produs organic si are termen de valabilitate nelimitat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024