Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,63 / 10 de la 4.620 de clienți verificați

Notă magazin

9,63 / 10

Ne recomandă

98,1%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

Ultimele opinii adăugate produselor marcoser.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții marcoser.ro

Mi s-a propus sa cumpar un produs expirat (Beltanol). Am renuntat la comanda. Anterior nu am avut astfel de probleme, asa ca ofer totusi 4 puncte din 10.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-05-2023 14:21

Buna ziua. Precum vi s-a comunicat si telefonic, produsul Beltanol a fost reanalizat de catre producator si i s-a mai oferit o perioada de valabilitate de inca un an de zile. Daca cumparati acest produs primiti atasat pe langa factura, certificatul care atesta valabilitatea. Zi placuta!

Răspuns client pe 04-05-2023 15:13:

Prefer sa cumpar produse 100% conforme si nu unele la care producatorul strain (evident interesat sa scape de ele) le mai prelungeste valabilitatea cu inca un an. Nici nu stiu daca e legal, pentru ca probabil ar trebui sa reia tot procesul de certificare. Imi pare rau, dar nu pot fi multumit. Intre timp eu am gasit produsul la alt magazin, cu acelasi pret, este fabricat in 2022 si are valabilitate pana anul viitor in iulie. Toate cele bune!

Am primit un aparat defect, neverificat.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-05-2023 09:32

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Am avut folia ruptă la interior

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 12:30

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Nu știu din ce motiv, nu trimit ceea ce comanzi. De fiecare data am comandat ceva și am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2022 15:59

Buna ziua! Va cerem scuze pentru eroarea care s-a produs la ambalarea coletului. Asa cum am stabilit telefonic, veti primi produsul comandat in cel mai scurt timp. Va multumim pentru intelegere!

Am primit plasa de umbrire la sul 7.5x 50 m, care dupa derulare era rupta in 3 locuri circa 50 cm pe ruptura. De data asta dezamagit de produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-05-2022 16:09

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si speram ca solutia comunicata telefonic sa fie multumitoare. Va multumim pentru intelegere!

AM primit un litru de Heliosol expirat , Ma miram de ce era la promotie ,

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2022 13:36

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Heliosol este un produs organic si are termen de valabilitate nelimitat.

Difera pretul de oline la ramburs,plus de asta costul la curier foarte mare..

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2022 09:44

Buna ziua, Am verificat comanda dumneavoastra si asa cum v-am transmis si telefonic, diferenta de pret este din cauza faptului ca in comanda de pe site ati selectat un alt produs, mai scump. Taxele de transport sunt mai mari din cauza faptului ca localitatea dumneavoastra nu se afla in area de acoperire a firmei de curierat, fiind necesar sa achitati taxe suplimentare.

Nimic.

RATING:

Multe produse indisponible, nu toate produsele pot fi cumparate cu plata online.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:25

Buna ziua, Stocul se actualizeaza zilnic, iar in ceea ce priveste plata cu cardul, am actualizat si numarul de produse ce pot fi achizitionate cu cardul. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi buna.

Cred ca aveti o problema la preluarea comenzilor in sensul in care nimeni nu revine in acceasi zi sa-ti confirme ca face ceea ce este scris in comanda, la observatii. Daca urmariti comanda mea, am avut niste observatii. Cand am sunat, nici nu le citisera, imi spuneau ca ma costa transportul prea mult. Dupa care, am primit factura, am achitat si am rugat iar sa revina cand pot ridica marfa. Tot eu am sunat sa rog sa verifice daca e gata, nu a revenit nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:15

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost plasata pe site vineri dupa amiaza, aproape de finalul programului. Comenzile plasate la acea ora se confirma a 2-a zi dimineata sau luni, in cazul dumneavoastra. Colegii de la vanzari online v-au tinut la curent pe email si la telefon tot timpul cu statusul comenzii dumneavaostra. Intre timp comanda a fost livrata catre dumneavaostra. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi frumoasa.

Răspuns client pe 02-02-2021 09:29:

Buna ziua, Eu pot doar sa va impartasesc impresiile mele, din partea cumparatorului. Daca dumneavoastra sugerati ca totul a fost in regula, va respect opinia. Tot ce va pot spune este ca eu am tot sunat pentru validari si nu colegii dumneavoastra. Atitudinea nu este pro ci un fel de "lasa mah, ca ei au nevoie". Succes, George

Minusuri: - plata cu cardul online nu este permisa pentru toate produsele - foarte multe produse indisponibile

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2021 09:21

Buna ziua, Stocurile sunt dinamice si permanent actualizate, chhiar daca exista perioade in care anumite produse sunt indisponibile. In ceea ce priveste plata cu cardul, aceasta a devenit disponibila pentru un numar mult mai mare de produse din portofoliul nostru si lucram pentru a creste acest numar. O zi frumoasa va dorim.

La comanda pe site apare o suma de plata, la curier platesti alta suma mai mare . Tranportul nu apare la finalizarea comenzii si nicio informatie pe site in legatura cu transportul.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2021 09:17

Buna ziua, Costul aferent transportului v-a fost comunicat telefonic de reprezentantul nostru care v-a procesat comada. O zi buna va dorim si va mai asteptam pe site-ul nostru.

Răspuns client pe 04-01-2021 09:54:

Nu mi-a fost comunicat niciun cost referitor la transport.

Nu am avut probleme pana acum am comandat un sac ingrasamint 20 kg si a ajuns 10 kg am filmat am trimes catre magazin si nimeni nu ma contactat ce sa mai comentez alceva

RATING:

Pana la aceasta data nu am primit marfa

RATING:

Ar fi util sa negocieze mai mult cu clientii recurenti

RATING:

Am comandat Luni pe 12 Aprilie si nu am primit comanda nici Vineri 16 Aprilie. Am platit OP, banii au intrat Luni, am trimis confirmare, etc.... Acum poate 24-25 Aprlie sa primesc ceva... 2 saptamani.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2020 13:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom analiza si identifica problema, pentru ca pe viitor sa nu mai existe astfel de situatii. Va multumim si va mai asteptam pe site-ul nostru! O zi buna va dorim

Nush

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2020 08:37

Buna ziua, Ne puteti da mai multe detalii cu privire la parerea dumneavoastra despre experienta cu magazinul nostru?

Sacii comandati au venit infoliati in strech deoarece aveau taieturi si ingrasamantul se pierdea. Asa au plecat probabil de la marcoser.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2020 08:54

Buna ziua, ne pare rau pentru situatia intampinata. Sacii pleaca infoliati pentru extra protectie. Toti sacii care sunt expediati de noi pleaca integri. Ne asiguram de acest lucru la fiecare comanda pe care o expediem. Este foarte posibil ca deteriorarea pe care ati observat-o dumneavoastra sa fi fost de pe durata transportului. In astfel de situatii va rugam sa ne contactati imediat ce primit coletul, pentru a lua masurile necesare. O zi buna

Produse ok modalitatea de livrare lasa de dorit nu stiu cum sa gestioneze livrarille nu tin cont de ce bifezi in comanda.!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2019 08:01

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom analiza si identifica problema, pentru ca pe viitor sa nu mai existe astfel de situatii. Va invitam ca pe viitor in cazul in care mai intampinati probleme sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site sau pe email. Va multumim si va mai asteptam pe site-ul nostru!

O zi buna va dorim

La comanda online nu a aparut costul curierului , ulterior am fost informat ca mai trebuie sa achit acest cost . La plasarea comenzii sa apara si acest cost ca nu este inclus

RATING:

Răspuns magazin pe 19-06-2019 09:16

Buna ziua,

Costul curierului se calculeaza in functie de comanda si de locatia in care acesta trebuie sa ajunga si se comunica telefonic, dupa plasarea comenzii, in momentul in care aceasta este confirmata. Acest lucru este afisat in site atat in pagina de finalizare a comenzii si va urmareste pana la finalizarea acesteia, cat si in cosul din dreapta sus, precum si in pagina Cum Cumpar.

Va multumim si va mai asteptam pe site-ul nostru! O zi buna va dorim

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023