Opinii de la clienții magazinului online marcoser.ro

marcoser.ro

Nota: 9,65 / 10 de la 5.734 de clienți verificați

Notă magazin

9,65 / 10

Ne recomandă

98,24%

de la data înscrierii magazinului în program (25-04-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții marcoser.ro

Sunt mulțumit pentru produs și foarte nemulțumit pentru livrare. A durat 7 zile și a fost necesar să mă deplasez la depozitul Fan Curier din Alba Iulia pentru a-l prelua. Mi s-a spus că adresa înscrisă pe AWB ar fi fost înscrisă în poziție greșită pe formular. Adresa pentru care am comandat a fost înscrisă corect de mine.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 12:28

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. In urma verificarii adresei dvs. s-a constatat ca ati trecut localitatea la strada - de asta cei de la curier v-au zis ca ati trecut in pozitia gresita pe formular si a fost perceputa ca adresa gresita. Pentru a evita astfel de situatii puteti plasa comanda cu confirmare telefonica. Va multumim pentru intelegere, zi placuta!

Nu se uita la data de expirare... Cand vand produsele.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2024 16:20

Buna ziua. Va cerem scuze pentru neplacerile create. Astazi veti fi contactat pentru solutionarea problemei si vom lua masurile necesare ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Comanda a ajuns dupa o saptamana

RATING:

Răspuns magazin pe 16-02-2024 10:42

Buna ziua. Comanda dvs. a fost plasata marti (06.02) dupa amiaza si coletul a fost facut si expediat a doua zi. Ca sa plece in aceeasi zi cand s-a efectuat comanda, aceasta trebuie plasata pana in ora 12. Pentru ca ati avut si km suplimentari, livrarea s-a efectuat cu firma de curierat DPD care a livrat comanda in 2-3 zile lucratoare, dar fiind si weekend unde nu se fac livrari, comanda dvs. a ajuns luni. Va cerem scuze pentru eventualele neplaceri. Zi placuta!

Foarte greu de modificat parola

RATING:

Răspuns magazin pe 15-02-2024 11:47

Buna ziua. Pasii pentru recuperarea parolei sunt relativ usori,verificati daca ati primit cumva link-ul in spam pentru resetarea parolei. Daca mai aveti probleme va rugam sa ne contactati si telefonic pentru a va putea indruma mai usor. Zi placuta!

Am facut comanda pe site asistat prin chat-ul site-ului. Pana aici totul a fost relativ ok. Felul cum mi-a fost livrata folia de solar ma face sa nu mai recomand site-ul (2 pachete de folie de forma paralelipipedica). Oare oamenii astia nu stiu ca folia aia o sa trebuiasca intinsa pe un solar? Imaginati-va un solar de 20 metri lungime cu o folie pe care o sa se vada forme de mai putin de 1m patrat pe toata suprafata. Aspectul asta m-a facut foarte nemultumit!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:16

Buna ziua. Ati primit doua pachete de folie pentru ca dvs. ati cerut un anumit metraj identic de ori, ca sa nu fie dintr-o singura bucata. Folia care cantareste pana intr-o suta de kg asa se impacheteaza. Aceasta trebuie intinsa foarte bine pe solar ca sa nu ramane acele forme/cute. Va cerem scuze pentru eventualele neplaceri si ne dorim o buna colaborare pe viitor. Zi placuta!

Motivul pt care am dat nota 5 este pentru ca am comandat 10 buc dintr un articol si am primit doar o bucata...am mai comandat de la Marcoser si totul a fost ok.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 13:02

Buna ziua. Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema si a sesiza ce anume nu ati primit la comanda livrata. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Livrările sunt rapide, dar la ultima comanda am primit un produs expirat.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-07-2023 07:38

Va multumim pentru feedback-ul oferit. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Produsul primit de dvs. are valabilitatea extinsa cu inca un an de catre producator, precum atesta si certificatul primit pentru acest produs. Comanda a fost plasata fara confirmare telefonica si nu s-a putut preciza acest aspect, dar astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

Substanța livrata in ultima comanda este la jumatatea timpului de expirare. O parte din ea n-o voi mai putea folosi-o

RATING:

Răspuns magazin pe 29-06-2023 15:08

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Produsul din comanda dvs. este in termen fiind ambalat 08/2022 si are valabilitate 2 ani, deci se poate folosi inclusiv anul viitor si tinand cont de doza produsului, acesta se poate folosi integral pana la termenul limita. Va multumim pentru intelegere. Zi placuta!

5 zile pt a onora o comanda fermă este f.mult.(între timp mă pot mânca dăunători)

RATING:

Răspuns magazin pe 27-06-2023 07:40

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Comanda dvs. a fost plasata miercuri seara (21.06), iar a doua zi a plecat de la noi, dar fiind si perioada de weekend aceasta s-a livrat luni. Va multumim pentru intelegere. Zi frumoasa!

Mi s-a propus sa cumpar un produs expirat (Beltanol). Am renuntat la comanda. Anterior nu am avut astfel de probleme, asa ca ofer totusi 4 puncte din 10.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-05-2023 14:21

Buna ziua. Precum vi s-a comunicat si telefonic, produsul Beltanol a fost reanalizat de catre producator si i s-a mai oferit o perioada de valabilitate de inca un an de zile. Daca cumparati acest produs primiti atasat pe langa factura, certificatul care atesta valabilitatea. Zi placuta!

Răspuns client pe 04-05-2023 15:13:

Prefer sa cumpar produse 100% conforme si nu unele la care producatorul strain (evident interesat sa scape de ele) le mai prelungeste valabilitatea cu inca un an. Nici nu stiu daca e legal, pentru ca probabil ar trebui sa reia tot procesul de certificare. Imi pare rau, dar nu pot fi multumit. Intre timp eu am gasit produsul la alt magazin, cu acelasi pret, este fabricat in 2022 si are valabilitate pana anul viitor in iulie. Toate cele bune!

Am primit un aparat defect, neverificat.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-05-2023 09:32

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Am avut folia ruptă la interior

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2023 12:30

Buna ziua! Ne pare rau pentru neplacerea creata. Astazi veti fi contactat pentru a solutiona problema. Va multumim pentru intelegere!

Nu știu din ce motiv, nu trimit ceea ce comanzi. De fiecare data am comandat ceva și am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2022 15:59

Buna ziua! Va cerem scuze pentru eroarea care s-a produs la ambalarea coletului. Asa cum am stabilit telefonic, veti primi produsul comandat in cel mai scurt timp. Va multumim pentru intelegere!

Am primit plasa de umbrire la sul 7.5x 50 m, care dupa derulare era rupta in 3 locuri circa 50 cm pe ruptura. De data asta dezamagit de produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-05-2022 16:09

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si speram ca solutia comunicata telefonic sa fie multumitoare. Va multumim pentru intelegere!

AM primit un litru de Heliosol expirat , Ma miram de ce era la promotie ,

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2022 13:36

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Heliosol este un produs organic si are termen de valabilitate nelimitat.

Difera pretul de oline la ramburs,plus de asta costul la curier foarte mare..

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2022 09:44

Buna ziua, Am verificat comanda dumneavoastra si asa cum v-am transmis si telefonic, diferenta de pret este din cauza faptului ca in comanda de pe site ati selectat un alt produs, mai scump. Taxele de transport sunt mai mari din cauza faptului ca localitatea dumneavoastra nu se afla in area de acoperire a firmei de curierat, fiind necesar sa achitati taxe suplimentare.

Nimic.

RATING:

Multe produse indisponible, nu toate produsele pot fi cumparate cu plata online.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:25

Buna ziua, Stocul se actualizeaza zilnic, iar in ceea ce priveste plata cu cardul, am actualizat si numarul de produse ce pot fi achizitionate cu cardul. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi buna.

Cred ca aveti o problema la preluarea comenzilor in sensul in care nimeni nu revine in acceasi zi sa-ti confirme ca face ceea ce este scris in comanda, la observatii. Daca urmariti comanda mea, am avut niste observatii. Cand am sunat, nici nu le citisera, imi spuneau ca ma costa transportul prea mult. Dupa care, am primit factura, am achitat si am rugat iar sa revina cand pot ridica marfa. Tot eu am sunat sa rog sa verifice daca e gata, nu a revenit nimeni.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2021 09:15

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost plasata pe site vineri dupa amiaza, aproape de finalul programului. Comenzile plasate la acea ora se confirma a 2-a zi dimineata sau luni, in cazul dumneavoastra. Colegii de la vanzari online v-au tinut la curent pe email si la telefon tot timpul cu statusul comenzii dumneavaostra. Intre timp comanda a fost livrata catre dumneavaostra. Va mai asteptam pe site-ul nostru. O zi frumoasa.

Răspuns client pe 02-02-2021 09:29:

Buna ziua, Eu pot doar sa va impartasesc impresiile mele, din partea cumparatorului. Daca dumneavoastra sugerati ca totul a fost in regula, va respect opinia. Tot ce va pot spune este ca eu am tot sunat pentru validari si nu colegii dumneavoastra. Atitudinea nu este pro ci un fel de "lasa mah, ca ei au nevoie". Succes, George

Minusuri: - plata cu cardul online nu este permisa pentru toate produsele - foarte multe produse indisponibile

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2021 09:21

Buna ziua, Stocurile sunt dinamice si permanent actualizate, chhiar daca exista perioade in care anumite produse sunt indisponibile. In ceea ce priveste plata cu cardul, aceasta a devenit disponibila pentru un numar mult mai mare de produse din portofoliul nostru si lucram pentru a creste acest numar. O zi frumoasa va dorim.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024