Opinii de la clienții magazinului online Miniprix

Miniprix

Nota: 9,25 / 10 de la 2.690 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Ne recomandă

94,94%

de la data înscrierii magazinului în program (15-08-2024)

La incaltaminte ar fi de ajutor sa specifice daca se potriveste sau nu piciorului lat.😠

RATING:

Diversitatea și posibilitatea de a găsi produse de o foarte bună calitate.😀

RATING:

V-am mai completat acest feedback de 2 ori pana acum,va rog cititile!😍

RATING:

😍😍😍😍😍

RATING:

RATING:

Sunt fan Miniprix,de foarte mulți ani. Mult succes!😍

RATING:

Politica noua de magazin online Miniprix, in combinatie cu alti vanzatori, lasa de dorit. E un talmes-balmes total. Nimeni nu stie, in prima instanta, la ce poduse se aplica reducerile sau ofertele. Puneti-va la punct cu modul de gestionare online al acestui tip de patforma si poate veti primi aprecieri mai bune!! Momentan, daca alta data eram multumita de site-ul Miniprix, acum sunt total dezamagita.😠😞

RATING:

Calitate,pret😀

RATING:

😍

RATING:

Diversitatea și calitatea produselor.

RATING:

Mi-ar plăcea să existe o aplicație pe iOS de pe care să cumpăr mai ușor 😍😍

RATING:

Au foarte multe lucruri de proastă calitate 😠

RATING:

😍

RATING:

😍

RATING:

raport calitate pret foarte bun la multe produse.

RATING:

😍😍

RATING:

😀

RATING:

Am primit un palton comandat cu doua randuri de nasturi, fara niciun nasture, doar cu atele iesite si un al doilea sacou mi-a fost livrat cu siguranta antifurt...
Imagine recenzie

RATING:

Ar trebui sa sa se gandeasca la tranport gratuit atuncicand valoarea cumparaturilor depaseste 200 -250 lei

RATING:

Am fost dezamagita intrucat nu au existat informatii pe pagina produsului prin care sa anunte faptul ca produsul achizitionat este disponibil doar online, si prin urmare am fost la magazinul din Otopeni pentru a proba perechea de ghete si surpriza, ghetele nu erau disponibile in magazin. A doua dezamagire provine de la termenul lung de asteptare privind confirmarra expedierii produsului catre firma de livrare. Desi am trimis mail dupa 5 zile ca sa aflu stadiul comenzii si am primit raspuns ca aceasta cimanda se afla intr-un stadiu avansat de procesare, ziua urmatoare dupa pranz in continuare nu am primit niciun email. Raspunsul a fost ca este o perioada aglomerata. Cat de aglimerat sa fie? Nu este sarbatoare, nu a inceput Black Friday, si totusi cimanda mea are deha 4 zile lucratoare su inca nu a fost predata firmei de curierat.😞

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025