Opinii de la clienții magazinului online Miniprix

Miniprix

Nota: 9,21 / 10 de la 2.760 de clienți verificați

Notă magazin

9,21 / 10

Ne recomandă

94,64%

de la data înscrierii magazinului în program (15-08-2024)

Produse de calitate la preț de chilipir

RATING:

😀😀😀

RATING:

Comercializează produse de calitate, la preturi accesibile 😀

RATING:

Pot sa spun că mi-a plăcut mai mult cum era prezentat în trecut magazinul,mai amănunțit, cu detalii,dimensiuni acum nu sunt nici detalii și nici promoții că drept dovadă nu am mai făcut comenzi. Spre exemplu la genți nu sunt poze mai multe cum era.😞😞

RATING:

😍

RATING:

Am primit altceva decât am comandat. Dezamăgire totala, timo pierdut ca sa imi recuperez banii.

RATING:

Din pacate nu am nici o veste despre comanda mea, max 3 zile trebuia livrata. Sper sa imi pot re evalua parerea, insa am trimis si mail cu speranța sa am un raspuns. Am fost si la magazin fizic crezand ca cineva din magazin ma poate ajuta…

RATING:

😍

RATING:

RATING:

Nu corespund marimile! Din trei produse marimea S, unul este mai mare cu mult decat celelalte.

RATING:

Totul se face in interesul cumparatorului.😍

RATING:

Găsești unele lucruri de calitate la preturi bune, inca. In special branduri necunoscute pe piața din RO

RATING:

Preturi bune, produse bune.

RATING:

😍

RATING:

Am in lista de favorite cateva zeci de articole si atunci cand selectez afisare 5/ pagina, daca sterg un produs, lista face refresh si imi afiseaza pagina anterioara cu doar 2 articole. Pe masura ce dai next, se diminuează ne de produse afisate si deci de fapt nu poti vedea lista actualizata, finala. Nu isi face regresh corespunzator lista dupa actualizare/ stergere produse indisponibile. De asemenea, ar fi ideal daca ati putea introduce si filtre/ brand. Stiu ca nu puteti afisa toate brandurile, insa spre ex Axel sau Shein, sunt doua branduri pe care le afisati in descrierea produsului, branduri pe care eu nu le agreez. Si avand in vedere ca aveti destul de multe produse de la aceste branduri, ma frustrează sa scrollez in n pagini de produse, sa vad daca este ceva de interes pentru mine (si nu Shein). Cat despre comanda mea din 9 Septembrie, nu am primit-o nici pana in acest moment. Desi estimatil de livrare comunicat in mail era de 2-3 zile lucrătoare, a fost necesar sa cer eu informatii cu privire la statusul neschimbat al comenzii. Este "in pregatire" din data de 9. Mi s-a comunicat de catre cei de la suport ca aveti 2 depozite acum si ca este mai dificila gestionarea comenzilor. Ok, probleme logistice, dar totusi, care este pana la Urma estimatil de livrare? Si in ce fel fidelizati un client care asteapta atat de mult dupa o comanda?

RATING:

Produse de calitate, preturi accesibile, transport rapid.😍

RATING:

Îmi place acest magazin pentru ca de fiecare dată cumpăr produse de calitate și la prețuri foarte bune😍

RATING:

😍

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025