Nota: 9,25 / 10 de la 2.687 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului M*** din *a*a*i pentru Miniprix
Dezamăgită pt ca pe site scrie un preț după care trimite mesaj cu alt preț.nu recomand.😠
Răspuns magazin pe 23-12-2024 13:01
Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedbackul dumneavoastră și ne pare rău să aflăm că ați avut o experiență neplăcută. Ne cerem scuze pentru confuzia creată de discrepanța dintre prețul afișat pe site și mesajul primit ulterior. Luăm în serios astfel de situații și vom investiga problema pentru a ne asigura că informațiile sunt corecte și actualizate. Ne-ar plăcea să vă oferim o soluție pentru a remedia această situație. Vă rugăm să ne contactați direct la serviciul nostru de suport, la adresa de e-mail: suport@miniprix.ro, unde vom face tot posibilul să vă ajutăm. Apreciem răbdarea dumneavoastră și sperăm să avem ocazia să vă oferim o experiență mai bună în viitor. Cu respect, Echipa Miniprix.
Opinia clientului Florentina din Bucureşti pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului E*** din *l*o* pentru Miniprix
Opinia clientului S*** din *i*r*i* pentru Miniprix
Opinia clientului A*** din *A*O*I*A pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din ILFOV pentru Miniprix
Opinia clientului Daniela din Bucureşti pentru Miniprix
Opinia clientului I*** din *i*t*i*a*N*s*u* pentru Miniprix
Opinia clientului Verginica din GALATI pentru Miniprix
Eu fac mereu comenzi si nu am primit deloc un cod de reducere! 😀
Opinia clientului Liviu din Arges pentru Miniprix
Opinia clientului MIHAELA din Bucureşti pentru Miniprix
Opinia clientului M*** din *r*e* pentru Miniprix
Opinia clientului Cirstea din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului C*** din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului v*** din *u*u*e*t* pentru Miniprix
Opinia clientului A*** din *R*E* pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din *E*M* pentru Miniprix
Varietatea produselor , promtitudinea cu care se răspunde solicitarilor(informatii) și faptul ca e de incredere , se respecta politica de retur
Opinia clientului Dragos din Brasov pentru Miniprix
Răspuns magazin pe 23-12-2024 12:54
Bună ziua, Vă mulțumim sincer pentru feedbackul oferit. Ne pare rău să aflăm că ați avut o experiență neplăcută cu comanda dumneavoastră, iar acest lucru nu reflectă standardele noastre de servicii. Înțelegem pe deplin nemulțumirea pe care o poate provoca o întârziere în livrare, mai ales după ce ați efectuat o plată. Conform informațiilor disponibile în sistem, coletul a fost livrat cu succes. Vă rugăm să ne scuzați pentru neplăcerile cauzate și vă asigurăm că ne angajăm să luăm măsuri pentru a îmbunătăți eficiența serviciului nostru de livrare. Apreciem înțelegerea și răbdarea dumneavoastră în această situație. Cu stimă, Echipa Miniprix.
Opinia clientului Maria din Bucuresti pentru Miniprix
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025