Nota: 9,25 / 10 de la 2.688 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului V*** din *R*H*V* pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Miniprix
Răspuns magazin pe 25-11-2024 09:45
Bună ziua! Îmi pare rău să aud că ați avut o experiență neplăcută. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii despre problema întâmpinată, printr-un e-mail la adresa suport@miniprix.ro, astfel încât să putem să vă ajutăm. Feedback-ul dumneavoastră este important pentru noi și ne dorim să îmbunătățim serviciile noastre! Echipa Miniprix.ro.
Opinia clientului B*** din *i*i* pentru Miniprix
Opinia clientului Dumitru din Prahova pentru Miniprix
Nu am înțeles politica de plată. Scria undeva la finalizarea comenzii ca daca nu achit online, comanda va fi anulata deși am vazut ca automat s-a selectat livrarea prin curier. Nu am primit încă comanda deci aștept.
Opinia clientului Mihaela din Ilfov pentru Miniprix
Foarte buna colaborarea cu angajații din magazinul din Otopeni.
Opinia clientului I*** din *L*A pentru Miniprix
Opinia clientului I*** din *u*u*e*t* pentru Miniprix
Opinia clientului Maria din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din *a*c*a pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din *a*a*u*e* pentru Miniprix
Opinia clientului A*** din *r*d pentru Miniprix
Opinia clientului O*** din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului G*** din *u*e* pentru Miniprix
Opinia clientului Jeni din Buzau pentru Miniprix
Super ieftin și lucruri de calitate!Sunt foarte mulțumită!O să mai comand !😀
Opinia clientului Stefan din Bucuresti pentru Miniprix
Haine de calitate, ambient placut, personal deosebit de amabil.😍
Opinia clientului Laura din Bucuresti pentru Miniprix
Opinia clientului R*** din *r*s*v pentru Miniprix
Opinia clientului Anonim din Dambovita pentru Miniprix
Opinia clientului A*** din Brasov pentru Miniprix
Răspuns magazin pe 25-11-2024 09:36
Stimate client, Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră și ne pare rău să auzim că ați întâmpinat probleme cu livrarea comenzii. Apreciem că ne-ați semnalat această situație. Vrem să vă informăm că aceasta este o perioadă aglomerată datorită Black Friday, iar volumul mare de colete a dus la întârzieri în livrări, chiar și pentru firmele de curierat de renume, precum Sameday. Dorim să ne cerem scuze pentru aceste neplăceri și să vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a ne asigura că coletul dumneavoastră va ajunge cât mai repede. Vă rog să ne contactați dacă aveți nevoie de informații suplimentare sau de asistență. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare. Cu considerație, Echipa Miniprix.ro .
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Miniprix
Răspuns magazin pe 25-11-2024 09:44
Bună ziua! Îmi pare rău să aud că ați avut o experiență neplăcută. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii despre problema întâmpinată, printr-un e-mail la adresa suport@miniprix.ro, astfel încât să putem să vă ajutăm. Feedback-ul dumneavoastră este important pentru noi și ne dorim să îmbunătățim serviciile noastre! Echipa Miniprix.ro.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025