Opinii de la clienții magazinului online Miniprix

Miniprix

Nota: 9,21 / 10 de la 2.779 de clienți verificați

Notă magazin

9,21 / 10

Ne recomandă

94,64%

de la data înscrierii magazinului în program (15-08-2024)

În fiecare săptămână sunt noutăți. Hainele și încălțămintea sunt de calitate. Coletele trebui să fie împachetate cu mai multă grijă.

RATING:

Mi-au placut unele produse de la Shein si preturile. Coletul a sosit bine ambalat si fiecare produs in punga separata cu eticheta

RATING:

RATING:

Calitatea reducerile mari oferite periodic , doar transportul e putin mare😍

RATING:

😍

RATING:

RATING:

😍

RATING:

😍

RATING:

Are lucruri frumoase la super prețuri! 😍

RATING:

Customer experience este egal cu zero.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-11-2024 11:15

Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, care este extrem de valoros pentru noi. Ne pare rău să aflăm că ați avut impresia că experiența oferită de noi nu a fost suficientă în urma răspunsului nostru din urmă cu două zile. Dorim să vă asigurăm că apreciem sincer sugestiile dumneavoastră. V-am fi recunoscători dacă ne-ați putea oferi mai multe detalii privind motivele pentru care răspunsul nostru nu a fost la înălțimea așteptărilor dumneavoastră. Astfel, vom avea oportunitatea să clarificăm situația și să îmbunătățim serviciile noastre, asigurându-ne că viitoarele interacțiuni cu noi vor fi pozitive. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră. Cu considerație, Echipa Miniprix.ro .

Promptitudine.

RATING:

Produse frumoase și calitative

RATING:

RATING:

Geaca comandată a venit fără cordon

RATING:

RATING:

Mărfuri deosebite, la preturi mai accesibile decât în mall. 😍

RATING:

Două din cele patru produse comandate sunt de prostia calitate, materialul (iar un produs este defect; are fire trase). Le am În mașină, să le returnez

RATING:

Răspuns magazin pe 14-11-2024 11:09

Bună ziua, Ne pare rău să aflăm că ați întâmpinat probleme cu produsele comandate. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii referitoare la cele două produse de calitate nesatisfăcătoare și la produsul defect, pentru a putea lua măsurile necesare. În ceea ce privește returnarea, vă rugăm să ne indicați preferințele dumneavoastră: putem organiza o returnare prin curier sau, dacă preferați, puteți aduce produsele personal la magazin. Așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră. Pentru a gestiona eficient sesizarea, vă încurajăm să ne scrieți la adresa de e-mail: suport@miniprix.ro, iar echipa noastră vă va asista pentru a rezolva această problemă cât mai repede posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere! Echipa Miniprix.ro .

Răspuns client pe 14-11-2024 12:13:

Doresc restituirea banilor pentru produsele neconforme, nu vouchere pentru a achizitiona alte produse. u mi se pare in regula sa fiu fortata sa cumpar altceva, in conditiile in care mi s-a trimis un produs cu defect. Vreau doar solutionarea problemei, nu vreau publicarea pe site a unui review negativ. Cumpar de 20 de ani de la Mini Prix si apreciez mai mult pozitiv decat negativ brandul

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025