Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,66 / 10 de la 381 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim56536085 din Sibiu pentru Netvolt.ro
de ce nu a fost senzorul pe stoc la sibiu ? e mic si vreo 2 nu sunt o avere...
Opinia clientului ALIN din Sibiu pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Rares din Brasov pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Alexandru din Ilfov pentru Netvolt.ro
De principiu daca in comanda nu sunt toate produsele ar fi bine sa fie trimise cand intra in stoc sau sa se returneze banii. In cazul meu nu este o suma mare dar daca ar fi sa mai comand la voi o sa mai ma gandesc inainte.
Opinia clientului Anonim60846517 din Ialomita pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Anonim13975672 din Bihor pentru Netvolt.ro
Opinia clientului costel din Bucuresti pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Relu din Arges pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Eugen din Ilfov pentru Netvolt.ro
Opinia clientului ALEXANDRA din Dambovita pentru Netvolt.ro
Neprofesionalism extrem! Mi se confirma existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor in 2-3 zile, coletul nu soseste, revin cu telefon pt a afla care este stadiul comenzii si aflu ca de fapt produsele aflate in stoc erau defecte, comanda a fost anulata dar nu s-a considerat necesar ca eu (clientul) sa fiu anuntat despre toate aceste 'detalii'....
Jenant!
Opinia clientului Anonim53686847 din Prahova pentru Netvolt.ro
Pe site exista posibilitatea de a ridica produsul si din reteaua de magazine prezentate. Se pare ca nu se poate acest lucru si trebuie sa platesti transportul prin curierat sau sa ridici produsele personal din magazinul de pe centura Bucurestiului
Răspuns magazin pe 17-11-2017 11:51
Buna ziua,
Va multumim pentru comanda si speram ca produsele va sunt de ajutor. Pe site exista posibilitatea sa se ridice de la sediu, dar vorbim de sediul central nu din magazin. Am modificat metoda de livrare in Ridicare de la depozitul central, sa nu existe confuzii. Daca se doreste ca ridicarea sa se faca de la magazinele noastre din tara si in momentul respectiv produsele nu se afla pe stoc, atunci exista un timp de aprovizionare a magazinelor. Pentru a expedia comanda mai repede, se poate livra direct din depozitul central prin curier, asa cu vi s-a comunicat. Va rugam sa ne spuneti daca s-a rezolvat si a fost expediata comanda dumneavoastra.
Va multumim.
Echipa Netvolt.
Opinia clientului Anonim45543075 din Buzau pentru Netvolt.ro
Opinia clientului sergiu din Cluj pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Viorel din Bucuresti pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Patrick din Timis pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Bogdan din Brasov pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Bogdan din Sibiu pentru Netvolt.ro
Am primit comanda dupa cateva zile bune. Am sunat sa verific ce e cu comanda si mi-au spus ca nu au oameni suficienti la depozitul din Timisoara si cei care sunt acolo nu s-au putut ocupa de impachetarea si livrarea produselor. Pana am primit comanda a durat o saptamana. Lipsa de profesionalism.
Opinia clientului Gavril din Bucuresti pentru Netvolt.ro
Produsele disponibile corespund parțial cu oferta de pe site, de aceea am primit la o spătămână după plata comenzii un telefon că unele articole lipsesc din stoc.
Livrarea a durat extrem de mult (2 săptămâni).
Am fost anunțat de curier în momentul în care a ajuns în fața ușii, eu nefiind acasă.
Conținutul pachetului ambalat necorespunzător, un obiect deteriorat înăuntru.
Comandă livrată incomplet, valoarea produselor primite a fost inferioară sumei plătite în avans. În bătaie de joc sau poate în compensare Netvolt mi-a trimis un voucher pentru următoarea achiziție - nu se va mai întîmpla.
Opinia clientului Silvia din Bucuresti pentru Netvolt.ro
Opinia clientului Anonim23164161 din Teleorman pentru Netvolt.ro
Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024