Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,82 / 10 de la 148 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Voinovan din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Potopea din Mehedinti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Rusu din Iasi pentru Papeto.ro
Opinia clientului Rusu din Iasi pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim10246479 din Ilfov pentru Papeto.ro
Am comandat saptamana trecuta si inca nu am primit produsele
Opinia clientului Petcu din Constanta pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim74416523 din Arges pentru Papeto.ro
Răspuns magazin pe 20-05-2019 19:33
dfsdfsadf
Opinia clientului oana din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Valeanu din Buzau pentru Papeto.ro
Produsul apare pt livrare pe site , am primit confirmarea expediției ,ulterior sunt anunțată că nu mai au în stoc
Opinia clientului Butura din Iasi pentru Papeto.ro
Opinia clientului Demian din Satu Mare pentru Papeto.ro
Opinia clientului DUMITRU din Bucuresti pentru Papeto.ro
Ecusoanele nu au fost puse intr-un plic ceva, si din acest motiv unul s-a rupt complet.
Opinia clientului Anonim30677747 din Brasov pentru Papeto.ro
Ambalajul ar putea fi un pic mai de calitate. Am primit comanda intr-o cutie veche, evident refolosita, rupta.
Opinia clientului Niculae din Constanta pentru Papeto.ro
Actualizati-va stocurile pe website ca sa nu se ajunga la comenzi platite care sunt onorate in saptamani..
Opinia clientului Simion din Mures pentru Papeto.ro
Opinia clientului Istvan din Harghita pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim98668170 din Bucuresti pentru Papeto.ro
Singura problema este ca nu sunt actualizate pe site stocurile.
Opinia clientului Ioan pentru Papeto.ro
Opinia clientului Marinescu din Bucuresti pentru Papeto.ro
Răspuns magazin pe 03-04-2017 01:32
Buna ziua, Stocurile magazinului se actualizeaza cu o perioada de 1 zi intarziere. Astfel exista cazuri in care contactam clientii pentru a le aduce la cunostinta noul stoc si posibile solutiile pentur rezolvarea situatiei. In acest caz colega mea va oferit ca alternativa Sky Copy. Asteptam in continuare un raspuns de la dvs. Multumim.
Opinia clientului Sturek din Hunedoara pentru Papeto.ro
avand in vedere ca am facut comanda in data de 15.03.2017 si nici macar pana la aceasta data, 20.03.2017 (desi v-am trimis mail si v-am intrebat ce se aude cu comanda mea, dar m-ati ignorat total) nu am nici cea mai mica idee daca am vreo sansa sa primesc produsele comandate...... imaginati-va ca nici din greseala nu v-as recomnada, nici macar dusmanilor, cu atat mai putin unor prieteni....
Răspuns magazin pe 26-03-2017 00:09
Buna ziua,
Comanda dvs. a fost confirmata de catre operatorul nostru pe data de 17-Martie ora 10:13:35, platforma trimitand notificare automata catre mail-ul introdus in formularul de comanda. Sunt situatii in care mail-ul cu notificarea ajunge in spam si de aceea va rugam sa aveti in vedere si verificarea fodlerului Spam din casuta dvs. de pe yahoo.com.
Multumim pentru intelgere!
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024