Opinii de la clienții magazinului online Travel Free

Travel Free

Nota: 9,76 / 10 de la 4.825 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,76%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Travel Free

Este al doilea produs pe care-l cumpar și nu este conform descrierii.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2024 09:40

Buna ziua, dl. Dumitrache, Multumim pentru feedbackul transmis. Ne cerem scuze si pe aceasta cale, pentru neconcordanta dintre descrierea produsului si ceea ca vi s-a livrat. Vom face o reverificare a descrierilor produselor, astfel incat sa ne asiguram ca informatiile sunt corecte. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Este rușinos că am primit produse depreciate. Este inadmisibil să livrati produse alimentare neconforme calitatii. Probabil depozitate defectuos

RATING:

Livrarea a durat nepermis de mult pentru un transport intern

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:12

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Termenul de livrare stipulat in Politica de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 11 Decembrie si coletul a fost predat curierului in data de 12 Decembrie si livrat in data de 14 Decembrie. Tinand cont ca este luna cadourilor si volumul comenzilor este mult mai mare, consideram ca termenul de livrare este unul rezonabil, respectand totodata si politica de livrare din website. Multumim pentru intelegere, Echipa Travel FREE

Ar fi indicat ca produsul care este in poza de pe site sa fie si cel pe care il primesti cand comanzi sau daca exista mai multe variante din acel produs ar fi mult mai bine sa apara poza cu toate variantele deoarece eu am comandat un produs doar pentru ca avea mesajul din poza de pe site si am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:32

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si mesajul transmis. In urma discutiei purtate cu una dintre colegele noastre, am inteles situatia produsului din comanda viitoare. Vom incerca pe viitor, ca de fiecare data cand furniorul intervine asupra ambalajului produsului, sa avem informatia actualizata in magazinul online. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta, Echipa Travel FREE

Nota 4 cu indulgență, pentru că : - produsele de la Christian Dior le găsești în magazinul fizic, in Drobeta-Turnu Severin, dar pe site NU; - la comanda făcută online livrarea s-a făcut într-un colet din carton al cărui fund a fost lipit cu o banda scotch care permitea pipăirea conținutului prin dos; daca au fost produse promoționale, testere etc, era foarte simplu să fie sustrase pe timpul transportului. Livrarea a durat nepermis de mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:24

Buna ziua, Multumim atat pentru comanda dumneavoastra cat si pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa raspundem sesizarii dumneavoastra, pentru a nu avea aspecte care sa ramana neclarificate. 1. Nu toate produsele care se regasesc in magazine sunt si in magazinul online si viceversa. De asemenea in campanii, ofertele speciale pot diferi in functie de magazin si totodata ofertele cu pret promotional online sunt valabile doar in magazinul online. 2. Din pacate, in campanii ample, precum Black Friday, datorita numarului mare de comenzi, se poate intampla ca unele colete sa sufere deteriorari la transport. Daca coletul dumneavoastra avea o banda scotch llimita pe partea de jos, inseamna ca pentru securitatea coletului dumneavoastra firma de curierat a optat pentru acest lucru, fara a afecta in vreun fel continutul coletului. De asemnea, termenul de livrare poate fi extins in perioade aglomerate, lucru pe care l-am si mentionat in website. Consideram totusi ca livrarea comenzii dumnevoastra s-a incadrat intr-un termen rezonabil de 4 zile. Va multumim si apeciem parerea dumnevoastra, de care vom tine cont pe viitor. Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 16:33:

Nota ramâne neschimbată. La punctul 1 din raspunsul primit sunt de parere ca nu este normal sa fie diferente intre oferta afisata pe site si cea din magazine. Nu ma refer la preturi sau promotii. Cât despre ambalajul din carton, nu a avut nicio contuzie sau avarie de la transport. Fundul cutiei, asa cum este asamblata ea invita la desfacerea ei prin dos.Este parerea mea.

Nu se iau în considerare punctele acumulate la cumpărarea din magazin direct cu cardul de fidelitate

RATING:

Răspuns magazin pe 31-07-2023 12:36

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis si comanda plasata. Mentionam pe aceasta cale, ca pentru a putea aloca punctele aferente comenzilor online, pe cardul dumneavoastra, este necesara mentionarea numarului de card in campul Observatii din pasul Finalizeaza Comanda. Totodata, persoana care plaseaza comanda trebuie sa fie aceeasi cu posesorul cardului. Astfel spus, va rugam sa ne transmiteti pe adresa contact@travelfree.ro, un email in care sa ne specificati numele dumnevoastra si numarul cardului a carei posesoare sunteti, astfel incat sa va putem aloca punctele. Va multumim, Echipa Travel FREE

Am primit sticla de cognac Camus cu timbrul rupt Nu pot sa o dau cadou

RATING:

Deși am făcut comanda din data de 12 coletul a fost trimis abia după 6 zile și asta după ce am sunat și a fost prioritizat. Foarte dezamăgită de online.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2022 16:57

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Am verificat situatia dumneavoastra privind comanda plasata in data de 14 Decembrie. Termenul standard de livrare a comenzilor este de 3 zile lucratoare, comanda dumneavoastra fiind predata curierului in data de 19 Decembrie. Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada, termenul de livrare a fost extins. Acest aspect a fost mentionat si in website, tocmai pentru a putea informa clientii de posibile intarzieri ale coletelor. Va multumim pentru intelegere si va dorim Sarbatori Fericite, Echipa Travel FREE

Am plasat comanda de 4-5 zile și nu am primit nicio confirmare.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2022 16:40

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Conform celor discutate, ne bucuram ca ati intrat in posesia coletului in timp util. Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada, termenul de livrare a fost extins. Acest aspect a fost mentionat si in website, tocmai pentru a putea informa clientii de posibile intarzieri ale coletelor. Va multumim pentru intelegere si va dorim Sarbatori Fericite, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 22-12-2022 19:39:

În general cumpăr din magazin fizic,este ok. Am procesat comanda în data de 13.12.2022 și foarte greu este livrata. Poate am norocul sa ajungă pana în data de 22.12.2022. Multumesc

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2022 12:03

Buna ziua, Multumim pentru comanda plasata si mesajul transmis. In general, comenzile sunt livrate intr-un termen de 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii acestora. Din cauza perioadei aglomerate si numarului mare de comenzi, termenul de livrare poate fi extins (informare transmisa de asemenea si in pagina principala a websiteului). Totusi, ne bucuram ca ati receptionat comanda in timp util. Sarbatori Fericite va dorim, Cristina - Echipa Travel FREE

Comanda n-a venit nici după cinci zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 10:36

Buna ziua, Multumim pentru comanda plasata si totodata si pentru feedbackul transmis. Mentionam ca termenul de livrare a produselor este de maxim 3 zile lucratoare, din momentul plasarii comenzii. Totusi, fiind campanie de reduceri, termenul de livrare poate fi extins, informatie pe care am semnalat-o in homepage-ul website-ului. Va dorim sa va bucurati cu drag de produse :) Echipa Travel FREE

Valabilitatea produselor

RATING:

Răspuns magazin pe 14-04-2022 15:40

Buna ziua, Multumim pentru comanda dumneavoastra si conform discutiei telefonice revenim cu raspuns la sesizarea transmisa. Produsul din comanda plasata pe site, respectiv cafea Tchibo Guatemala are termen de valabilitate 7 luni din prezentul moment pana in Noiembrie 2022. Consideram valabilitatea acestui produs rezonabila, totusi in situatia in care sunteti de alta parare, puteti face retur fara nicio problema. Va ramanem cu drag la dispozitie pentru orice alta intrebare si/sau nelamurire. Multumim, Echipa Travel FREE

Cum sa fiu multumit de comanda daca din data de 18.01 nu a ajuns nici până în acest moment din cauza firmei de curierat. ? Sa adaug ca mai am o comanda din 13.01.2022 care nu a fost livrată până azi 25.01.2022? Judecati dumneavoastra mulțumirea sau nemulțumirea mea.

RATING:

Too bad your courier does not deliver to Sulina, we've had to cancel our order ☹

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2021 12:02

Buna ziua, Conform discutie telefonice purtate, compania de curierat cu care lucram este Sameday, care intr-adevar nu livreaza in Sulina. Totusi, ca sa va putem livra coletul cu alt curier cum ati dorit dumneavoastra, am solicitat ca plata comenzii dumneavoastra sa fie achitata online, astfel incat sa putem onora comanda. Din pacate, fiind vorba de plata exclusiv ramburs, nu am putut livra cu un alt curier. Multumim pentru intelegere, Echipa Travel FREE

.

RATING:

Am facut in accessi zi la diferenta de 2minute,doua comenzi: 731 roni si 180 roni pe aceeasi adresa nr de tel iar pe cea de 180 mi a comisionat o cu 17 roni. E normal sa faceti asa ceva in conditiile in care pachetele au ajuns in aceeasi zi impreuna?? Sa va fie rusine

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2021 15:58

Buna ziua, Orice comanda plasata in magazinul online, a carei valoare este egala sau mai mare de 200.00 Lei beneficiaza de transport gratuit. In situatia in care sunt plasata mai multe comenzi in aceeasi zi de pe acelasi cont si una sau mai multe comenzi nu depaseste aceasta valoare, ne puteti contacta ca sa va unim comenzile, astfel incat sa nu se plateasca taxa de livrare. Acest lucru este posibil, doar in situatia in care se opteaza pentru plata ramburs la livrarea coletului. Din pacate, nu avem cum sa urmarim toate comenzile si sa preintampinam situatii, conform celor descrise de dumneavoastra mai sus. Multumim pentru feedback, Echipa Travel FREE

Parfumul pe care l am primit are un miros foarte slab care nu persista nici macar 1 ora.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-09-2021 10:26

Buna ziua, Referior la sesizarea dumneavoastra, revenim cu un raspuns privind produsul achizitionat. Parfumul este o formula chimica care imbina esente parfumate cu alcool astfel ca aceasta formula reactioneaza cu ph-ul pielii. De asemenea, pielea uscata absoarbe mult mai repede parfumul in comparatie cu o piele normala sau cu tendinta de ingrasare care, pastreaza aromele o perioada mai indelungata. Parfumul pe care dumneavoastra l-ati achizitionat L'Eau d'Issey pour Homme de la Issey Miyake este apa de toaleta ce contine un procent intre 4% si 15% si al carui miros persista pana la 4-5 ore. Mentionam ca toate produsele, pe care le comercializam sunt originale, lucru ce poate fi dovedit prin documente de provenienta si certificate de autenticitate. Daca va mai sunt necesare si alte informatii , va ramanem cu drag la dispozitie, Echipa Travel FREE

Preturile sunt aceleasi ca in magazinele travel free

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2021 10:19

Buna ziua, Conform discutiei telefonice cu Dna. Pariza, mentionam ca am incercat sa-i explicam aspectele privind sesizarea dumneaei. - Preturile practicate de Travel FREE sunt aceleasi atat in magazinele fizice cat si in magazinul online, exceptie facand doar produsele marcate ca fiind Exclusiv Online, caz in care pretul promotional este valabil doar in magazinul online. - Discounturile afisate, sunt pentru a marca procentul acordat ca si beneficiu fata de pretul de baza al produsului, pret promotional valabil pe perioada determinata de timp, in limita stocului disponibil. Acestea sunt valabile in toata reteaua Travel FREE, exceptie facand ofertele valabile Exclusiv Online. - De asemenea, gama de produse comercializata poate diferi de la un magazin la altul si de asemenea anumite branduri pot fi comercializate exclusiv in magazinele fizice, nefiind disponibile si in magazinul online. Beneficiile magazinului online constau in: oferte valabile Exclusiv Online si marcate corespunzator, campanii promotionale pe perioada detrminata de timp si marcate corespunzator, livrare rapida la destinatia aleasa de client precum si suport in plasarea comenzii si alegerea produselor potrivite. In asperanta ca am raspuns sesizarii dumneavoastra, va ramanem cu drag la dispozitie. Cristina - Echipa Travel FREE

La ultima comanda cutia la sticla de whiskey a venit deteriorata

RATING:

Răspuns magazin pe 08-02-2021 11:07

Buna ziua, Multumim pentru feedback-ul dumneavoastra. Ne pare rau ca unul dintre produse v-a ajuns deteriorat, depunem toate eforturile ca produsele clientilor sa fie ambalate corespunzator, astfel incat sa ajunga in stare perfecta la acestia. Vom lua legatura si cu firma de curierat, pentru a ne asigura ca vor gestiona livrarea coletelor la cele mai inalte standarde. De asemenea, daca exista situatii care va nemultumesc privind livrarea produselor, va rog sa ni le transmiteti la adresa: contact@travelfree.ro si/sau telefonic la 0214014121. Speram ca la urmatoarea comanda sa va surprindem placut. Cu drag, Echipa Travel FREE

Ultimele opinii adăugate produselor Travel Free

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024