Opinii de la clienții magazinului online Travel Free

Travel Free

Nota: 9,76 / 10 de la 4.787 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,75%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Travel Free

Am primit un ceas nefunctional

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 10:06

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis. Conform sesizarii transmise si discutiilor purtate cu dumneavoastra, confirmam inca o data receptia- retur a produsului si returnarea banilor in contul dumneavoastra. In urma verificarilor, va confirmam ca ceasul este in perfecta stare de functionare, fara absolut niciun defect. Va multumim pentru intelegere, Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

nu a ajuns comanda data pe 12 dec (data curenta - 20 dec)

RATING:

Nu Mie place , bate joc de clientii

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 10:11

Buna dimineata, Multumim pentru feedbackul transmis. Asa cum am discutat si telefonic dumneavoastra, comanda plasata a fost procesata si predata curierului intr-un termen de 1 zi lucratoare. Termenul de livrare, asa cum este stipulat si in "Poitica de livrare" este de 1-5 zile lucratoare. Noi, ca si companie, am depus toate eforturile ca livrarea sa aiba loc in termenul dorit de dumneavoastra, doar ca din pacate sunt factori pe care nu-i putem controla. Ne pare rau ca nu v-ati putut bucura de produsele comandate intr-un termen scurt de timp. Cu drag, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 14-12-2023 12:09:

Din pacate, mesajul dvs. nu este satisfacator. Am plasat doua comenzi in aceeasi zi, una dintre ele a ajuns in timp util iar cealalta nu. In momentul in care am solicitat reprezentantului Travel Free sa contacteze curierul (in calitate de expeditor) mi s-a spus ca nu se poate face nimic si sa merg personal la sediul curierului. Nu a fost gasita nicio solutie la problema mea si nici macar intentie de solutionare nu am vazut. Sunt profund dezamagait de interactiunea cu dvs.

Pachetele expediate prin sameday la Bolintin Deal sunt livrate cu întârziere de minim 4 zile. Nu poți conta pe produse.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 11:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedbackul transmis si totodata ne cerem scuze pentru situatia intampinata cu intarzierea livrarii coletului dumneavoastra. Vom tine cont de sesizarea transmisa si vom incerca ca pe viitor, sa evitam pe cat posibil intarzierea livrarii coletelor. Va multumim! Echipa Travel FREE

Parfumul Guerlain,Patchouli Ardent este vechi de 3 ani si nu persista nici pana la lift.Pacat.Am dat aproape 600 lei degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Sunt f nemultumita.Am comandat si am primit un parfum Guerlain,Patchouli Ardent vechi de 3 ani.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 23-08-2023 19:01:

Buna seara!Eu nu am spus ca nu este original,ci vechi de 3 ani.Daca se poate sa il returnez desfacut si sa imi oferiti altul ar fi cel mai bine.

Nu am primit încă comanda..si au trecut 6 zile!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2023 11:09

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si totodata pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, va transmitem ca livrarea comenzii dumneavoastra s-a efectuat in decursul zilei de ieri (19.04.2023), astfel ca regasiti pe adresa de email aferenta contului creat informatii complete privind livrarea Termenul standard de livrare este de maximum 3 zile lucratoare. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 14 Aprilie (zi nelucratoare), iar colegii nostri au depus toate eforturile ca in prima zi lucratoare sa pregateasca comenzile plasate. Multumim pentru intelegere si va dorim sa va bucurati cu drag de produs! Echipa Travel FREE

Este o aventura nu sa comanzi, sa platesti. Aveti o problema prieteni. Am 2 comenzi anulate ptr. Plata nereusita, dar in cont imi aparr sumele retinute. Probabil era mai bine sa comand cu plata la livrare. Succesuri va doresc!

RATING:

Am comandat mai multe produse pentru fata, crema, ser și un gel pentru buze. Crema este dezamăgirea comenzii, deoarece are o textura total neobișnuita, ciudata, pare ieșită din termenul de garanție… Dincolo de textura, nu poate fi aplicată cu degetele pentru nu se ia nimic pe degete… Pare un “jeleu” expirat, un produs neconform, neputând fi folosit. Dezamagire! E prima comanda pe care o plasez online, dar și ultima. Bani pierduți…

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2023 10:14

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis si discutia telefonica purtata. Asa cum am transmis si telefonic, daca un produs este considerat neconform de catre client, acesta are posibilitatea returnarii acestuia in termen de maximum 14 zile. Totusi, ne bucuram ca ati avut ocazia de a verifica specificatiile produsului comunicate de catre brandul producator si ati avut confirmarea ca textura acestuia este cea corecta si produsul este conform. Tinand cont ca ati decis pastrarea si utilizarea produsului dupa verificarea acestuia, va dorim sa va bucurati cu placere de el. Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Am comandat un produs și mi-a fost trimis cu totul altul.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-02-2023 16:13

Buna ziua, Multumim pentru mesajul dumneavoastra si totodata ne bucuram ca am avut ocazia telefonica de solutionare a situatiei. Intr-adevar imaginea produsului din website era diferita fata de produsul in sine si ne cerem scuze pentru situatia creata. Ne bucuram ca ceea ce vi s-a livrat a fost pe gustul dumneavoastra si va dorim sa purtati geanta cu mare placere. Apreciem feedbackul transmis si vom depune toate eforturile ca pe viitor sa evitam astfel de situatii. Cu drag, Echipa Travel FREE

Produsele achiziționate posibil sa nu fi fost originale.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2023 14:01

Buna ziua, Ca urmare a sesizarii dumneavoastra si discutiilor purtate atat telefonic cat si pe email, va transmitem informatiile comunicate anterior. - Toate produsele comercializate de catre compania noastra sunt originale si acest lucru poate fi dovedit prin documente de provenienta / autenticitate. In acest sens, v-am transmis si pe email documentul care atesta acest lucru, document parafat de compania producatoare Jack Daniel's. - Avem toata deschiderea fata de clientii nostri de a le prezenta dovezi in acest sens (daca exista un dubiu privind autenticitatea) ; daca totusi clientul doreste returul produselor, acest lucru este posibil, fara nicio explicatie in termenul prevazut de lege de maximum 14 zile de la data receptionarii produselor. Va multumim, Echipa Travel FREE

Ar trebui sa va imbunatatiti serviciile, mai ales in ceea ce priveste expedierea si firma de curierat angajata!!!!

RATING:

Țeapa țepelor...fake-uri la preț de parfum original...am comandat 2 parfumuri și mi-au trimis apă de ploaie...după câteva minute nu se mai simte niciun miros, ceea ce mi se pare incredibil...dacă vreți să fiți curățați ca la Nufărul, luați de la ăștia!!!😬😬

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2022 12:07

Buna ziua, Referitor la sesizarea dumneavoastra, va rugam sa gasiti raspunsul nostru mai jos. Absolut toate produsele comercializate in reteaua magazinelor Travel FREE sunt originale, aspect ce poate fi dovedit prin documente de provenienta si autenticitate de la producatori. Daca aveti dubii in privinta acestui aspect va rugam sa ne transmiteti un e-mail la adresa: contact@travelfree.ro, in vederea clarificarii aspectului mentionat de dumneavoastra. Zi frumoasa, Cristina - Echipa Travel FREE

Imaginile sunt inselatoare. Nuanțele aferente rujului si ojei sunt departe de ceea ce apare in imagini, nici măcar în tonuri apropiate.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2022 17:21

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Mentionam ca pozele aferente fiecarui produs comercializat, sunt poze furnizate de catre brand. Totusi, in eventuaitatea in care considerati ca nuanta reala a produsului este diferita fata de pozele brandului, aveti posibilitatea de a returna produsele intr-un termen de maximum 14 zile. Va multumim, Echipa Travel FREE

Implicare 0

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 10:40

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru feedbackul transmis si totodata va transmitem raspunsul nostru la sesizare. Termenul de livrare este de 3 zile lucratoare din momentul receptionarii coletului. Fiind campanie de reduceri acesta poate fi prelungit, informatie care se regaseste si in website, in partea de sus. Coletul dumneavoastra a fost trimis si vi s-a livrat in 4 zile lucratoare, doar ca ati ales sa refuzati primirea acestuia. Va multumim, Echipa Travel FREE

Nu am primit comanda nici acum..

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2022 09:49

Buna ziua, Numele meu este Cristina si va contactez din partea magazinului online www.travelfree.ro, cu privire la comanda plasata de catre dumneavoastra si sesizarea transmisa. Din pacate, ne regasim in imposibilitatea de a va livra comanda, pentru ca numarul pe care l-ati lasat la comanda este in permanenta inchis. Firma de curierat a incercat livrarea de 2 ori pana-n prezent, doar ca nu au reusit sa va contacteze, aceasta fiind si motivul pentru care nu ati primit comanda. Multumesc, zi frumoasa, Cristina – Echipa Travel FREE

Am comandat o geantă Guess care numai originala nu era. Un fake de o calitate foarte proasta,imi pare rau ca nu pot atașa niște imagini..

RATING:

Răspuns magazin pe 27-04-2022 12:24

Buna ziua, Multumim pentru feddbackul dumneavoastra. Asa cum am discutat atat telefonic, cat si pe email, produsele achizitionate din magazinul online pot fi returnate in termen de maximum 14 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului. Precizam inca o data, ca absolut toate produsele comercializate de compania noastra sunt originale si acest aspect poate fi dovedit prin documente de provenienta si certificate de autenticitate din partea furnizorului. Calitatea de "fake" a produsului, pe care dumneavoastra ati atribut-o acestuia poate fi contracarata prin documentele mai sus mentionate. Totusi, urmand litera legii, privind politica de retur, dumneavoastra ati returnat produsul fara niciun impediment. Va multumim, Echipa Travel FREE

Am comandat un parfum “original” care dupa 5 minute nu se mai simte mirosul!

RATING:

Răspuns magazin pe 15-03-2022 08:00

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Referitor la sesizarea dumneavoastra, va mentionam ca toate produsele comercializate de cate noi sunt originale, lucru ce poate fi atestat de catre documente de provenienta si autenticitate. Totusi, conform legislatiei in vigoare, in situatia in care un client nu este multumit de produs din diverse motive, acesta poate fi returnat in termen de maximum 14 zile calendaristice, conform informatiilor din Politica de retur, disponibila pe website aici: https://www.travelfree.ro/articole/politica-de-retur.html . Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Bataie de joc! Comand, platesc online, se iau banii din cont si..... dupa cateva zile comanda este "neconfirmata".... Sun, trimit mail, trimit mesaj pe facebook messenger.... NIMIC! NICIUN RASPUNS, NICI COMANDA, DAR CU BANII LUATI! MIZERABILA PRESTATIE!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2022 13:18

Buna ziua, Conform email-ului transmis privind sesizarea dumneavoastra, raspundem si aici reclamatiei transmisa. In momentul in care o comanda este plasata (indiferent de modalitatea de plata: card sau ramburs), clientul primeste un email in care se confirma receptionarea comenzii. Pentru plata cu cardul, noi ca si comerciant retragem banii, doar in momentul in care comanda va este livrata, pana in pasul acesta banii dumneavoastra sunt doar blocati pe contul cardului din care ati facut plata (nu si retrasi). Mail-ul de confirmare comanda va este transmis oarecum concomitent cu mail-ul de comanda pregatita de ridicare, fiind 2 status-uri consecutive in onorarea comenzii dumneavoastra. Termenul de livrare a comenzilor este de 3 zile lucratoare din momentul plasarii , termen mentionat si in Politica de livrare disponibila pe website. Totusi, fiind perioada de reduceri, acesta poate fi prelungit, lucru pe care il si avem mentionat in disclaimer-ul pozitionat in partea de sus a website-ului. In situatia de fata, comanda dumneavoastra este livrata in a 4 zi lucratoare din ziua plasarii. Suntem o companie serioasa si respectam clientii din toate punctele de vedere si totodata onoram comenzile in cel mai scurt timp posibil si in deplina siguranta. Va multumim si va dorim sa va bucurati de produse, Cristina - Echipa Travel FREE

Produsele nu au fost sigilate

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2021 11:23

Buna ziua, Referitor la sesizarea transmisa, revenim cu raspuns privind produsele sigiliate la care faceti referire, din comanda plasata de dumneavoastra Parfumul Blue Jeans de la Versace: ambalajul produsului nu este sigilat (folie plastic) de catre producator , iar npi ca si comerciant nu intervenim asupra produsului altfel fata de cum este ambalat de catre brand. Parfumul Paco de la Paco Rabbane, respecta acelasi principiu ca si parfumul de mai sus. Noi ca si comerciant, comercializam si trimitem catre clientii, produsele asa cum sunt prezentate de catre brand-ul respectiv. De asemenea, toate produsele comercializate de catre noi sunt originale, lucru ce este sustinut si de catre documentele de autenticitate pe care le detinem. In situatia, in care mai sunt neclaritati sau va mai putem fi de folos si cu alte informatii, va ramanem cu drag la dispozitie. Zi frumoasa va dorim, Echipa Travel FREE

Ultimele opinii adăugate produselor Travel Free

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024