Opinii de la clienții magazinului online Travel Free

Travel Free

Nota: 9,76 / 10 de la 5.083 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,8%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Parfumul comandat nu tine mai mult de 2 ore

RATING:

Răspuns magazin pe 09-07-2024 20:17

Buna ziua, Va multumim pentru interesul acordat magazinului Travel FREE! Ne pare sincer rau sa auzim ca experienta dumneavoastra cu parfumul comandat nu a fost conform asteptarilor. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat. Parfumul este realizat dintr-o formula chimica care imbina esente parfumate cu alcool, astfel ca aceasta formula reactioneaza cu ph-ul pielii in mod diferit la fiecare persoana. Dorim sa va informam ca aveti posibilitatea de a returna produsul si va rugam sa ne contactati prin una dintre modalitatile de contact disponibile pe site-ul nostru la rubrica de contact pentru a rezolva aceasta situatie. Totodata, va asiguram ca toate produsele noastre sunt autentice si sunt achizitionate de la furnizori de incredere. Consideram ca aceasta situatie este una izolata. Va multumim pentru intelegere si va ramanem cu drag la dispozitie! Echipa Travel FREE

Nu am primit nici un mesaj de confirmare al comenzii pe email ori cont. In plus scrie comanda nefinalizata in cos . Probabil sunt probleme cu receptionarea comenzii

RATING:

Răspuns magazin pe 19-06-2024 10:18

Buna ziua, Va multumim pentru interesul acordat magazinului Travel FREE si pentru feedback-ul transmis. Din pacate, nu am reusit sa identificam in sistemul nostru vreo comanda plasata recent de catre dumneavoastra, fapt pentru care credem ca procesul de finalizare al comenzii nu a fost efectuat. De aceea nu a fost trimis nici mesajul de confirmare pe email. Singurele comenzi asociate contului dumneavoastra dateaza din anul 2022, acestea figurand ca si livrate. In cazul in care doriti suport cu privire la plasarea comenzii, avem rugamintea sa ne contactati telefonic la numarul +40 21 40 14 131, iar unul dintre operatorii nostri va va ajuta cu drag. Va multumim si va dorim o zi cat mai frumoasa!

Niciodată nu am fost dezamăgită! Servicii prompte, de calitate! 😍😍😍

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2024 11:00

Buna ziua! Va multumim pentru feedbackul transmis. Ne bucuram ca v-a fost livrata cu succes comanda si speram sa va bucurati de produsele achizitionate. Va multumim si va dorim o zi frumoasa! Echipa Travel FREE!

Răspuns client pe 29-04-2024 11:10:

Nu am transmis niciodată o opinie negativă! Sunt client Travel Free de vreo 20 ani si intotdeauna am fost foarte mulțumită de serviciile dumneavoastra! Am achiziționat produse atat din magazinul din Porti Constanța cat si prin comenzi on line. Cred ca a fost o neînțelegere. Nota pe care v-am dat-o a fost maxima de fiecare dată! Voi cumpara produse de la Travel Fŕee in continuare, pentru ca sunt foarte mulțumită de calitatea lor si de asemenea de serviciile oferite! 😍😍😍😍😍😍

Cafeaua foarte buna, expedierea la fel, dar nimic despre eșantioanele de parfum. Deci un 9 de data asta.😀

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2024 11:52

Buna ziua, dl. Burcea! Va multumim pentru feedbackul transmis. Ne bucuram ca v-a fost livrata comanda cu succes si speram sa va bucurati de produsele achizitionate. Referitor la mentiunea dumneavoastra legata de esantioane, va mentionam faptul ca acestea pot fi trimise in masura in care stocul este disponibil. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi frumoasa! Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 25-04-2024 20:01:

Avand in vedere situația stocului de eșantioane si răspunsul dumneavoastră prompt, rămân clientul dumneavoastră fidel si aștept refacerea stocului. Va mulțumesc anticipat. 😀

Am primit un ceas nefunctional

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 10:06

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis. Conform sesizarii transmise si discutiilor purtate cu dumneavoastra, confirmam inca o data receptia- retur a produsului si returnarea banilor in contul dumneavoastra. In urma verificarilor, va confirmam ca ceasul este in perfecta stare de functionare, fara absolut niciun defect. Va multumim pentru intelegere, Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Este al doilea produs pe care-l cumpar și nu este conform descrierii.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2024 09:40

Buna ziua, dl. Dumitrache, Multumim pentru feedbackul transmis. Ne cerem scuze si pe aceasta cale, pentru neconcordanta dintre descrierea produsului si ceea ca vi s-a livrat. Vom face o reverificare a descrierilor produselor, astfel incat sa ne asiguram ca informatiile sunt corecte. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Probleme la logare în travel-free.ro. La cumpărături de pe travelfree.ro nu am putut face legătura cu cardul TravelFree Card pentru acumularea de puncte.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:03

Buna ziua, Multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Daca intampinati probleme pentru programul de fidelitate in website-ul de prezentare: www.travel-free.ro, va rugam sa luati legatura cu colegii de la Departamentul de loialitate la adresa de email clubcard@heinrig.com. Programul de loialitate nu este integrat magazinului online, dar pentru acumulare de puncte va rugam sa treceti numarul cardului, a carei posesoare sunteti in campul Observatii din pasul Finalizeaza comanda. Pentru comanda deja pasata, va rugam sa ne transmiteti un email la adresa contact@travelfree.ro, in care sa ne mentionati numarul cardului, astfel incat sa va putem adauga punctele. Va ramanem cu drag la dispozitie, Echipa Trave FREE

Răspuns client pe 18-12-2023 14:10:

Livrarea a durat nepermis de mult pentru un transport intern

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:12

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Termenul de livrare stipulat in Politica de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 11 Decembrie si coletul a fost predat curierului in data de 12 Decembrie si livrat in data de 14 Decembrie. Tinand cont ca este luna cadourilor si volumul comenzilor este mult mai mare, consideram ca termenul de livrare este unul rezonabil, respectand totodata si politica de livrare din website. Multumim pentru intelegere, Echipa Travel FREE

Nu Mie place , bate joc de clientii

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 10:11

Buna dimineata, Multumim pentru feedbackul transmis. Asa cum am discutat si telefonic dumneavoastra, comanda plasata a fost procesata si predata curierului intr-un termen de 1 zi lucratoare. Termenul de livrare, asa cum este stipulat si in "Poitica de livrare" este de 1-5 zile lucratoare. Noi, ca si companie, am depus toate eforturile ca livrarea sa aiba loc in termenul dorit de dumneavoastra, doar ca din pacate sunt factori pe care nu-i putem controla. Ne pare rau ca nu v-ati putut bucura de produsele comandate intr-un termen scurt de timp. Cu drag, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 14-12-2023 12:09:

Din pacate, mesajul dvs. nu este satisfacator. Am plasat doua comenzi in aceeasi zi, una dintre ele a ajuns in timp util iar cealalta nu. In momentul in care am solicitat reprezentantului Travel Free sa contacteze curierul (in calitate de expeditor) mi s-a spus ca nu se poate face nimic si sa merg personal la sediul curierului. Nu a fost gasita nicio solutie la problema mea si nici macar intentie de solutionare nu am vazut. Sunt profund dezamagait de interactiunea cu dvs.

Pachetele expediate prin sameday la Bolintin Deal sunt livrate cu întârziere de minim 4 zile. Nu poți conta pe produse.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 11:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedbackul transmis si totodata ne cerem scuze pentru situatia intampinata cu intarzierea livrarii coletului dumneavoastra. Vom tine cont de sesizarea transmisa si vom incerca ca pe viitor, sa evitam pe cat posibil intarzierea livrarii coletelor. Va multumim! Echipa Travel FREE

A trecut mai mult de o săptămână și comanda nu a ajuns încă la mine. Știu că nu e vina Travel Free, dar ar trebui să schimbe firma de curierat.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:37

Buna ziua Dl. Mironov, Va multumim si pe aceasta cale pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Chiar daca intre timp comanda a ajuns a dumneavoastra, dorim sa ne cerem scuze inca o data ca livrarea comenzii s-a efectuat cu intarziere. Multumim pentru intelegere, apreciem sesizarea pe care ne-ati transmis-o si vom incerca pe viitor sa preintampinam situatii de acest gen. O zi cat mai frumoasa, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 14:07:

Mulțumesc. Așa e, a venit.

Ar fi indicat ca produsul care este in poza de pe site sa fie si cel pe care il primesti cand comanzi sau daca exista mai multe variante din acel produs ar fi mult mai bine sa apara poza cu toate variantele deoarece eu am comandat un produs doar pentru ca avea mesajul din poza de pe site si am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:32

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si mesajul transmis. In urma discutiei purtate cu una dintre colegele noastre, am inteles situatia produsului din comanda viitoare. Vom incerca pe viitor, ca de fiecare data cand furniorul intervine asupra ambalajului produsului, sa avem informatia actualizata in magazinul online. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta, Echipa Travel FREE

Nota 4 cu indulgență, pentru că : - produsele de la Christian Dior le găsești în magazinul fizic, in Drobeta-Turnu Severin, dar pe site NU; - la comanda făcută online livrarea s-a făcut într-un colet din carton al cărui fund a fost lipit cu o banda scotch care permitea pipăirea conținutului prin dos; daca au fost produse promoționale, testere etc, era foarte simplu să fie sustrase pe timpul transportului. Livrarea a durat nepermis de mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:24

Buna ziua, Multumim atat pentru comanda dumneavoastra cat si pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa raspundem sesizarii dumneavoastra, pentru a nu avea aspecte care sa ramana neclarificate. 1. Nu toate produsele care se regasesc in magazine sunt si in magazinul online si viceversa. De asemenea in campanii, ofertele speciale pot diferi in functie de magazin si totodata ofertele cu pret promotional online sunt valabile doar in magazinul online. 2. Din pacate, in campanii ample, precum Black Friday, datorita numarului mare de comenzi, se poate intampla ca unele colete sa sufere deteriorari la transport. Daca coletul dumneavoastra avea o banda scotch llimita pe partea de jos, inseamna ca pentru securitatea coletului dumneavoastra firma de curierat a optat pentru acest lucru, fara a afecta in vreun fel continutul coletului. De asemnea, termenul de livrare poate fi extins in perioade aglomerate, lucru pe care l-am si mentionat in website. Consideram totusi ca livrarea comenzii dumnevoastra s-a incadrat intr-un termen rezonabil de 4 zile. Va multumim si apeciem parerea dumnevoastra, de care vom tine cont pe viitor. Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 16:33:

Nota ramâne neschimbată. La punctul 1 din raspunsul primit sunt de parere ca nu este normal sa fie diferente intre oferta afisata pe site si cea din magazine. Nu ma refer la preturi sau promotii. Cât despre ambalajul din carton, nu a avut nicio contuzie sau avarie de la transport. Fundul cutiei, asa cum este asamblata ea invita la desfacerea ei prin dos.Este parerea mea.

Parfumul Guerlain,Patchouli Ardent este vechi de 3 ani si nu persista nici pana la lift.Pacat.Am dat aproape 600 lei degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Sunt f nemultumita.Am comandat si am primit un parfum Guerlain,Patchouli Ardent vechi de 3 ani.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 23-08-2023 19:01:

Buna seara!Eu nu am spus ca nu este original,ci vechi de 3 ani.Daca se poate sa il returnez desfacut si sa imi oferiti altul ar fi cel mai bine.

Nu se iau în considerare punctele acumulate la cumpărarea din magazin direct cu cardul de fidelitate

RATING:

Răspuns magazin pe 31-07-2023 12:36

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis si comanda plasata. Mentionam pe aceasta cale, ca pentru a putea aloca punctele aferente comenzilor online, pe cardul dumneavoastra, este necesara mentionarea numarului de card in campul Observatii din pasul Finalizeaza Comanda. Totodata, persoana care plaseaza comanda trebuie sa fie aceeasi cu posesorul cardului. Astfel spus, va rugam sa ne transmiteti pe adresa contact@travelfree.ro, un email in care sa ne specificati numele dumnevoastra si numarul cardului a carei posesoare sunteti, astfel incat sa va putem aloca punctele. Va multumim, Echipa Travel FREE

Nu am primit încă comanda..si au trecut 6 zile!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2023 11:09

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si totodata pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, va transmitem ca livrarea comenzii dumneavoastra s-a efectuat in decursul zilei de ieri (19.04.2023), astfel ca regasiti pe adresa de email aferenta contului creat informatii complete privind livrarea Termenul standard de livrare este de maximum 3 zile lucratoare. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 14 Aprilie (zi nelucratoare), iar colegii nostri au depus toate eforturile ca in prima zi lucratoare sa pregateasca comenzile plasate. Multumim pentru intelegere si va dorim sa va bucurati cu drag de produs! Echipa Travel FREE

Am comandat mai multe produse pentru fata, crema, ser și un gel pentru buze. Crema este dezamăgirea comenzii, deoarece are o textura total neobișnuita, ciudata, pare ieșită din termenul de garanție… Dincolo de textura, nu poate fi aplicată cu degetele pentru nu se ia nimic pe degete… Pare un “jeleu” expirat, un produs neconform, neputând fi folosit. Dezamagire! E prima comanda pe care o plasez online, dar și ultima. Bani pierduți…

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2023 10:14

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis si discutia telefonica purtata. Asa cum am transmis si telefonic, daca un produs este considerat neconform de catre client, acesta are posibilitatea returnarii acestuia in termen de maximum 14 zile. Totusi, ne bucuram ca ati avut ocazia de a verifica specificatiile produsului comunicate de catre brandul producator si ati avut confirmarea ca textura acestuia este cea corecta si produsul este conform. Tinand cont ca ati decis pastrarea si utilizarea produsului dupa verificarea acestuia, va dorim sa va bucurati cu placere de el. Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Am comandat un produs și mi-a fost trimis cu totul altul.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-02-2023 16:13

Buna ziua, Multumim pentru mesajul dumneavoastra si totodata ne bucuram ca am avut ocazia telefonica de solutionare a situatiei. Intr-adevar imaginea produsului din website era diferita fata de produsul in sine si ne cerem scuze pentru situatia creata. Ne bucuram ca ceea ce vi s-a livrat a fost pe gustul dumneavoastra si va dorim sa purtati geanta cu mare placere. Apreciem feedbackul transmis si vom depune toate eforturile ca pe viitor sa evitam astfel de situatii. Cu drag, Echipa Travel FREE

Produsele achiziționate posibil sa nu fi fost originale.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2023 14:01

Buna ziua, Ca urmare a sesizarii dumneavoastra si discutiilor purtate atat telefonic cat si pe email, va transmitem informatiile comunicate anterior. - Toate produsele comercializate de catre compania noastra sunt originale si acest lucru poate fi dovedit prin documente de provenienta / autenticitate. In acest sens, v-am transmis si pe email documentul care atesta acest lucru, document parafat de compania producatoare Jack Daniel's. - Avem toata deschiderea fata de clientii nostri de a le prezenta dovezi in acest sens (daca exista un dubiu privind autenticitatea) ; daca totusi clientul doreste returul produselor, acest lucru este posibil, fara nicio explicatie in termenul prevazut de lege de maximum 14 zile de la data receptionarii produselor. Va multumim, Echipa Travel FREE

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.442. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024