Opinii de la clienții magazinului online Travel Free

Travel Free

Nota: 9,76 / 10 de la 4.652 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,73%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor Travel Free

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Travel Free

Am primit un ceas nefunctional

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 10:06

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis. Conform sesizarii transmise si discutiilor purtate cu dumneavoastra, confirmam inca o data receptia- retur a produsului si returnarea banilor in contul dumneavoastra. In urma verificarilor, va confirmam ca ceasul este in perfecta stare de functionare, fara absolut niciun defect. Va multumim pentru intelegere, Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Este al doilea produs pe care-l cumpar și nu este conform descrierii.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2024 09:40

Buna ziua, dl. Dumitrache, Multumim pentru feedbackul transmis. Ne cerem scuze si pe aceasta cale, pentru neconcordanta dintre descrierea produsului si ceea ca vi s-a livrat. Vom face o reverificare a descrierilor produselor, astfel incat sa ne asiguram ca informatiile sunt corecte. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Probleme la logare în travel-free.ro. La cumpărături de pe travelfree.ro nu am putut face legătura cu cardul TravelFree Card pentru acumularea de puncte.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:03

Buna ziua, Multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Daca intampinati probleme pentru programul de fidelitate in website-ul de prezentare: www.travel-free.ro, va rugam sa luati legatura cu colegii de la Departamentul de loialitate la adresa de email clubcard@heinrig.com. Programul de loialitate nu este integrat magazinului online, dar pentru acumulare de puncte va rugam sa treceti numarul cardului, a carei posesoare sunteti in campul Observatii din pasul Finalizeaza comanda. Pentru comanda deja pasata, va rugam sa ne transmiteti un email la adresa contact@travelfree.ro, in care sa ne mentionati numarul cardului, astfel incat sa va putem adauga punctele. Va ramanem cu drag la dispozitie, Echipa Trave FREE

Răspuns client pe 18-12-2023 14:10:

Livrarea a durat nepermis de mult pentru un transport intern

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:12

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Termenul de livrare stipulat in Politica de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 11 Decembrie si coletul a fost predat curierului in data de 12 Decembrie si livrat in data de 14 Decembrie. Tinand cont ca este luna cadourilor si volumul comenzilor este mult mai mare, consideram ca termenul de livrare este unul rezonabil, respectand totodata si politica de livrare din website. Multumim pentru intelegere, Echipa Travel FREE

Nu Mie place , bate joc de clientii

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 10:11

Buna dimineata, Multumim pentru feedbackul transmis. Asa cum am discutat si telefonic dumneavoastra, comanda plasata a fost procesata si predata curierului intr-un termen de 1 zi lucratoare. Termenul de livrare, asa cum este stipulat si in "Poitica de livrare" este de 1-5 zile lucratoare. Noi, ca si companie, am depus toate eforturile ca livrarea sa aiba loc in termenul dorit de dumneavoastra, doar ca din pacate sunt factori pe care nu-i putem controla. Ne pare rau ca nu v-ati putut bucura de produsele comandate intr-un termen scurt de timp. Cu drag, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 14-12-2023 12:09:

Din pacate, mesajul dvs. nu este satisfacator. Am plasat doua comenzi in aceeasi zi, una dintre ele a ajuns in timp util iar cealalta nu. In momentul in care am solicitat reprezentantului Travel Free sa contacteze curierul (in calitate de expeditor) mi s-a spus ca nu se poate face nimic si sa merg personal la sediul curierului. Nu a fost gasita nicio solutie la problema mea si nici macar intentie de solutionare nu am vazut. Sunt profund dezamagait de interactiunea cu dvs.

Pachetele expediate prin sameday la Bolintin Deal sunt livrate cu întârziere de minim 4 zile. Nu poți conta pe produse.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 11:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedbackul transmis si totodata ne cerem scuze pentru situatia intampinata cu intarzierea livrarii coletului dumneavoastra. Vom tine cont de sesizarea transmisa si vom incerca ca pe viitor, sa evitam pe cat posibil intarzierea livrarii coletelor. Va multumim! Echipa Travel FREE

A trecut mai mult de o săptămână și comanda nu a ajuns încă la mine. Știu că nu e vina Travel Free, dar ar trebui să schimbe firma de curierat.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:37

Buna ziua Dl. Mironov, Va multumim si pe aceasta cale pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Chiar daca intre timp comanda a ajuns a dumneavoastra, dorim sa ne cerem scuze inca o data ca livrarea comenzii s-a efectuat cu intarziere. Multumim pentru intelegere, apreciem sesizarea pe care ne-ati transmis-o si vom incerca pe viitor sa preintampinam situatii de acest gen. O zi cat mai frumoasa, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 14:07:

Mulțumesc. Așa e, a venit.

Ar fi indicat ca produsul care este in poza de pe site sa fie si cel pe care il primesti cand comanzi sau daca exista mai multe variante din acel produs ar fi mult mai bine sa apara poza cu toate variantele deoarece eu am comandat un produs doar pentru ca avea mesajul din poza de pe site si am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:32

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si mesajul transmis. In urma discutiei purtate cu una dintre colegele noastre, am inteles situatia produsului din comanda viitoare. Vom incerca pe viitor, ca de fiecare data cand furniorul intervine asupra ambalajului produsului, sa avem informatia actualizata in magazinul online. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta, Echipa Travel FREE

Nota 4 cu indulgență, pentru că : - produsele de la Christian Dior le găsești în magazinul fizic, in Drobeta-Turnu Severin, dar pe site NU; - la comanda făcută online livrarea s-a făcut într-un colet din carton al cărui fund a fost lipit cu o banda scotch care permitea pipăirea conținutului prin dos; daca au fost produse promoționale, testere etc, era foarte simplu să fie sustrase pe timpul transportului. Livrarea a durat nepermis de mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:24

Buna ziua, Multumim atat pentru comanda dumneavoastra cat si pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa raspundem sesizarii dumneavoastra, pentru a nu avea aspecte care sa ramana neclarificate. 1. Nu toate produsele care se regasesc in magazine sunt si in magazinul online si viceversa. De asemenea in campanii, ofertele speciale pot diferi in functie de magazin si totodata ofertele cu pret promotional online sunt valabile doar in magazinul online. 2. Din pacate, in campanii ample, precum Black Friday, datorita numarului mare de comenzi, se poate intampla ca unele colete sa sufere deteriorari la transport. Daca coletul dumneavoastra avea o banda scotch llimita pe partea de jos, inseamna ca pentru securitatea coletului dumneavoastra firma de curierat a optat pentru acest lucru, fara a afecta in vreun fel continutul coletului. De asemnea, termenul de livrare poate fi extins in perioade aglomerate, lucru pe care l-am si mentionat in website. Consideram totusi ca livrarea comenzii dumnevoastra s-a incadrat intr-un termen rezonabil de 4 zile. Va multumim si apeciem parerea dumnevoastra, de care vom tine cont pe viitor. Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 16:33:

Nota ramâne neschimbată. La punctul 1 din raspunsul primit sunt de parere ca nu este normal sa fie diferente intre oferta afisata pe site si cea din magazine. Nu ma refer la preturi sau promotii. Cât despre ambalajul din carton, nu a avut nicio contuzie sau avarie de la transport. Fundul cutiei, asa cum este asamblata ea invita la desfacerea ei prin dos.Este parerea mea.

Parfumul Guerlain,Patchouli Ardent este vechi de 3 ani si nu persista nici pana la lift.Pacat.Am dat aproape 600 lei degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Sunt f nemultumita.Am comandat si am primit un parfum Guerlain,Patchouli Ardent vechi de 3 ani.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 23-08-2023 19:01:

Buna seara!Eu nu am spus ca nu este original,ci vechi de 3 ani.Daca se poate sa il returnez desfacut si sa imi oferiti altul ar fi cel mai bine.

Nu se iau în considerare punctele acumulate la cumpărarea din magazin direct cu cardul de fidelitate

RATING:

Răspuns magazin pe 31-07-2023 12:36

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis si comanda plasata. Mentionam pe aceasta cale, ca pentru a putea aloca punctele aferente comenzilor online, pe cardul dumneavoastra, este necesara mentionarea numarului de card in campul Observatii din pasul Finalizeaza Comanda. Totodata, persoana care plaseaza comanda trebuie sa fie aceeasi cu posesorul cardului. Astfel spus, va rugam sa ne transmiteti pe adresa contact@travelfree.ro, un email in care sa ne specificati numele dumnevoastra si numarul cardului a carei posesoare sunteti, astfel incat sa va putem aloca punctele. Va multumim, Echipa Travel FREE

Nu am primit încă comanda..si au trecut 6 zile!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2023 11:09

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si totodata pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, va transmitem ca livrarea comenzii dumneavoastra s-a efectuat in decursul zilei de ieri (19.04.2023), astfel ca regasiti pe adresa de email aferenta contului creat informatii complete privind livrarea Termenul standard de livrare este de maximum 3 zile lucratoare. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 14 Aprilie (zi nelucratoare), iar colegii nostri au depus toate eforturile ca in prima zi lucratoare sa pregateasca comenzile plasate. Multumim pentru intelegere si va dorim sa va bucurati cu drag de produs! Echipa Travel FREE

Am comandat mai multe produse pentru fata, crema, ser și un gel pentru buze. Crema este dezamăgirea comenzii, deoarece are o textura total neobișnuita, ciudata, pare ieșită din termenul de garanție… Dincolo de textura, nu poate fi aplicată cu degetele pentru nu se ia nimic pe degete… Pare un “jeleu” expirat, un produs neconform, neputând fi folosit. Dezamagire! E prima comanda pe care o plasez online, dar și ultima. Bani pierduți…

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2023 10:14

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis si discutia telefonica purtata. Asa cum am transmis si telefonic, daca un produs este considerat neconform de catre client, acesta are posibilitatea returnarii acestuia in termen de maximum 14 zile. Totusi, ne bucuram ca ati avut ocazia de a verifica specificatiile produsului comunicate de catre brandul producator si ati avut confirmarea ca textura acestuia este cea corecta si produsul este conform. Tinand cont ca ati decis pastrarea si utilizarea produsului dupa verificarea acestuia, va dorim sa va bucurati cu placere de el. Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Am comandat un produs și mi-a fost trimis cu totul altul.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-02-2023 16:13

Buna ziua, Multumim pentru mesajul dumneavoastra si totodata ne bucuram ca am avut ocazia telefonica de solutionare a situatiei. Intr-adevar imaginea produsului din website era diferita fata de produsul in sine si ne cerem scuze pentru situatia creata. Ne bucuram ca ceea ce vi s-a livrat a fost pe gustul dumneavoastra si va dorim sa purtati geanta cu mare placere. Apreciem feedbackul transmis si vom depune toate eforturile ca pe viitor sa evitam astfel de situatii. Cu drag, Echipa Travel FREE

Produsele achiziționate posibil sa nu fi fost originale.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2023 14:01

Buna ziua, Ca urmare a sesizarii dumneavoastra si discutiilor purtate atat telefonic cat si pe email, va transmitem informatiile comunicate anterior. - Toate produsele comercializate de catre compania noastra sunt originale si acest lucru poate fi dovedit prin documente de provenienta / autenticitate. In acest sens, v-am transmis si pe email documentul care atesta acest lucru, document parafat de compania producatoare Jack Daniel's. - Avem toata deschiderea fata de clientii nostri de a le prezenta dovezi in acest sens (daca exista un dubiu privind autenticitatea) ; daca totusi clientul doreste returul produselor, acest lucru este posibil, fara nicio explicatie in termenul prevazut de lege de maximum 14 zile de la data receptionarii produselor. Va multumim, Echipa Travel FREE

Deși am făcut comanda din data de 12 coletul a fost trimis abia după 6 zile și asta după ce am sunat și a fost prioritizat. Foarte dezamăgită de online.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2022 16:57

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Am verificat situatia dumneavoastra privind comanda plasata in data de 14 Decembrie. Termenul standard de livrare a comenzilor este de 3 zile lucratoare, comanda dumneavoastra fiind predata curierului in data de 19 Decembrie. Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada, termenul de livrare a fost extins. Acest aspect a fost mentionat si in website, tocmai pentru a putea informa clientii de posibile intarzieri ale coletelor. Va multumim pentru intelegere si va dorim Sarbatori Fericite, Echipa Travel FREE

Se mișcă greu și ei și curierii.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2022 16:59

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Termenul standard de livrare a comenzilor este de 3 zile lucratoare. Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada, termenul de livrare a fost extins. Acest aspect a fost mentionat si in website, tocmai pentru a putea informa clientii de posibile intarzieri ale coletelor. Va multumim pentru intelegere si va dorim Sarbatori Fericite, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 22-12-2022 20:58:

Rezolvat

Țeapa țepelor...fake-uri la preț de parfum original...am comandat 2 parfumuri și mi-au trimis apă de ploaie...după câteva minute nu se mai simte niciun miros, ceea ce mi se pare incredibil...dacă vreți să fiți curățați ca la Nufărul, luați de la ăștia!!!😬😬

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2022 12:07

Buna ziua, Referitor la sesizarea dumneavoastra, va rugam sa gasiti raspunsul nostru mai jos. Absolut toate produsele comercializate in reteaua magazinelor Travel FREE sunt originale, aspect ce poate fi dovedit prin documente de provenienta si autenticitate de la producatori. Daca aveti dubii in privinta acestui aspect va rugam sa ne transmiteti un e-mail la adresa: contact@travelfree.ro, in vederea clarificarii aspectului mentionat de dumneavoastra. Zi frumoasa, Cristina - Echipa Travel FREE

Am plasat comanda de 4-5 zile și nu am primit nicio confirmare.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2022 16:40

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Conform celor discutate, ne bucuram ca ati intrat in posesia coletului in timp util. Din cauza numarului mare de comenzi din aceasta perioada, termenul de livrare a fost extins. Acest aspect a fost mentionat si in website, tocmai pentru a putea informa clientii de posibile intarzieri ale coletelor. Va multumim pentru intelegere si va dorim Sarbatori Fericite, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 22-12-2022 19:39:

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.315. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023