Opinii de la clienții magazinului online Travel Free

Travel Free

Nota: 9,76 / 10 de la 5.551 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,79%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Magazinul merită 10 , dar livrarea merită zero , un colet să stea în depozitul de destinație din data de 17.01 si nici până în 21.01 să nu fie livrat ! Ceva nu funcționează și mă face să nu mai comand!
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2025 14:22

Buna ziua, Vă mulțumim pentru feedback și pentru aprecierea față de magazinul nostru. Ne pare rău pentru întârzierea livrării și disconfortul cauzat. Dorim să vă asigurăm că nu a existat nicio întârziere din partea noastră către curier. Am făcut, de asemenea, o solicitare de urgentare către firma de curierat Sameday, însă răspunsul primit din partea lor a fost că expediția se încadrează în termenii de livrare, având în vedere faptul că aceasta a ajuns în agenția locală ieri, 21.01.2025. Înțelegem perfect frustrarea dumneavoastră și vă asigurăm că vom transmite această situație mai departe către partenerii noștri de livrare pentru a evita astfel de întârzieri pe viitor. Este foarte important pentru noi ca toate comenzile să ajungă la timp și regretăm că experiența dumneavoastră a avut de suferit. Mulțumim. Echipa Travel FREE România

Răspuns client pe 22-01-2025 14:27:

Neseriozitate

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2024 10:20

Bună ziua, Ne pare rău să auzim că experiența dvs. cu noi nu a fost conform așteptărilor. Ne dorim mereu să oferim servicii de calitate și luăm în serios orice feedback. Am aprecia dacă ne-ați putea oferi mai multe detalii despre situația întâmpinată, pentru a înțelege mai bine ce s-a întâmplat și a găsi o soluție. Ne puteți contacta direct la contact@travelfree.ro sau la numărul de telefon: 021 40 14 131. Mulțumim!

Cel mai slab! Din 4 comenzi nu am primit nici una

RATING:

Răspuns magazin pe 13-09-2024 11:57

Buna ziua! Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat in procesul de livrare. Va asiguram ca tratam cu maxima seriozitate toate sugestiile din partea clientilor nostri, iar situatia intampinata nu reflecta standardele Travel FREE Romania. Am luat deja legatura cu firma de curierat pentru a clarifica problema si pentru a ne asigura ca astfel de neplaceri nu se vor mai repeta in viitor. Ne dorim ca experienta dumneavoastra cu noi sa fie una cat mai placuta, de aceea vom intreprinde tot ce tine de noi pentru a asigura livrarea corecta si completa a comenzilor. Va multumim pentru intelegere! Cu respect, Echipa Travel FREE

Nu mi-a placut,am avut o comanda care nu stiu din ce motiv nu au onorat-op

RATING:

Răspuns magazin pe 12-08-2024 17:33

Buna ziua, Iti multumim pentru feedback si ne pare sincer rau pentru experienta pe care ai avut-o cu comanda ta. Ne dorim intotdeauna sa oferim servicii de incredere si rapide, si intelegem perfect cat de frustrant poate fi sa astepti o comanda care nu ajunge la timp. Am investigat situatia si am observat ca livrarea nu a putut fi efectuata din cauza unor date de contact incorecte. Curierul a incercat sa livreze comanda pe 1 si 2 august, dar, din pacate, nu a reusit sa te contacteze. Pentru a evita astfel de neplaceri in viitor, iti recomandam sa verifici si sa actualizezi datele de livrare din contul tau, astfel incat sa ne asiguram ca vom putea comunica cu tine fara probleme la urmatoarele comenzi. Te asiguram ca suntem deschisi la orice sugestii si suntem aici pentru a imbunatati constant serviciile noastre. Daca vei considera ca ne-am ridicat la nivelul asteptarilor tale pe viitor, ne-ar bucura sa revii cu o nota mai mare. Iti multumim inca o data pentru intelegere! Echipa Travel FREE

Nu pot sa spun ca sunt.multumit pt ca nici nu am primit produsul. Schimbati firma de curierat si poate voi primi in urmatoarele zile😠.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 13:57

Buna ziua! Va multumim ca ati ales sa ne impartasiti experienta dumneavoastra si ne pare sincer rau pentru neplacerile cauzate de intarzierea livrarii comenzii. Intelegem perfect nemultumirea pe care o resimtiti si ne dorim sa va asiguram ca luam foarte in serios feedback-ul primit de la clientii nostri. Dupa cum stiti, comanda dumneavoastra a fost plasata seara in data de 15/07/2024, preluata de firma de curierat pe 15/07/2024 si a ajuns in hub-ul de la Constanta pe 17/07/2024. Din pacate, din cauza unor probleme recente legate de lipsa de personal, firma de curierat a intampinat dificultati in a livra comenzile in termenii obisnuiti. De aceea, livrarea coletului dumneavoastra a fost intarziata pana pe 22/07/2024. Dorim sa va asiguram ca facem tot posibilul pentru a colabora cu cei mai buni parteneri si pentru a oferi servicii de inalta calitate clientilor nostri. Situatia curenta este una temporara si ne straduim sa ne asiguram ca astfel de intarzieri nu vor mai avea loc pe viitor. Va multumim pentru intelegere si rabdare. Daca aveti orice alte intrebari sau nelamuriri, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati. Apreciem increderea pe care ne-o acordati si ne dorim sa va oferim o experienta pozitiva la urmatoarele comenzi. Cu respect, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 23-07-2024 17:31:

😐

Parfumul comandat nu tine mai mult de 2 ore

RATING:

Răspuns magazin pe 09-07-2024 20:17

Buna ziua, Va multumim pentru interesul acordat magazinului Travel FREE! Ne pare sincer rau sa auzim ca experienta dumneavoastra cu parfumul comandat nu a fost conform asteptarilor. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat. Parfumul este realizat dintr-o formula chimica care imbina esente parfumate cu alcool, astfel ca aceasta formula reactioneaza cu ph-ul pielii in mod diferit la fiecare persoana. Dorim sa va informam ca aveti posibilitatea de a returna produsul si va rugam sa ne contactati prin una dintre modalitatile de contact disponibile pe site-ul nostru la rubrica de contact pentru a rezolva aceasta situatie. Totodata, va asiguram ca toate produsele noastre sunt autentice si sunt achizitionate de la furnizori de incredere. Consideram ca aceasta situatie este una izolata. Va multumim pentru intelegere si va ramanem cu drag la dispozitie! Echipa Travel FREE

Nu am primit nici un mesaj de confirmare al comenzii pe email ori cont. In plus scrie comanda nefinalizata in cos . Probabil sunt probleme cu receptionarea comenzii

RATING:

Răspuns magazin pe 19-06-2024 10:18

Buna ziua, Va multumim pentru interesul acordat magazinului Travel FREE si pentru feedback-ul transmis. Din pacate, nu am reusit sa identificam in sistemul nostru vreo comanda plasata recent de catre dumneavoastra, fapt pentru care credem ca procesul de finalizare al comenzii nu a fost efectuat. De aceea nu a fost trimis nici mesajul de confirmare pe email. Singurele comenzi asociate contului dumneavoastra dateaza din anul 2022, acestea figurand ca si livrate. In cazul in care doriti suport cu privire la plasarea comenzii, avem rugamintea sa ne contactati telefonic la numarul +40 21 40 14 131, iar unul dintre operatorii nostri va va ajuta cu drag. Va multumim si va dorim o zi cat mai frumoasa!

Niciodată nu am fost dezamăgită! Servicii prompte, de calitate! 😍😍😍

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2024 11:00

Buna ziua! Va multumim pentru feedbackul transmis. Ne bucuram ca v-a fost livrata cu succes comanda si speram sa va bucurati de produsele achizitionate. Va multumim si va dorim o zi frumoasa! Echipa Travel FREE!

Răspuns client pe 29-04-2024 11:10:

Nu am transmis niciodată o opinie negativă! Sunt client Travel Free de vreo 20 ani si intotdeauna am fost foarte mulțumită de serviciile dumneavoastra! Am achiziționat produse atat din magazinul din Porti Constanța cat si prin comenzi on line. Cred ca a fost o neînțelegere. Nota pe care v-am dat-o a fost maxima de fiecare dată! Voi cumpara produse de la Travel Fŕee in continuare, pentru ca sunt foarte mulțumită de calitatea lor si de asemenea de serviciile oferite! 😍😍😍😍😍😍

Cafeaua foarte buna, expedierea la fel, dar nimic despre eșantioanele de parfum. Deci un 9 de data asta.😀

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2024 11:52

Buna ziua, dl. Burcea! Va multumim pentru feedbackul transmis. Ne bucuram ca v-a fost livrata comanda cu succes si speram sa va bucurati de produsele achizitionate. Referitor la mentiunea dumneavoastra legata de esantioane, va mentionam faptul ca acestea pot fi trimise in masura in care stocul este disponibil. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi frumoasa! Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 25-04-2024 20:01:

Avand in vedere situația stocului de eșantioane si răspunsul dumneavoastră prompt, rămân clientul dumneavoastră fidel si aștept refacerea stocului. Va mulțumesc anticipat. 😀

Am primit un ceas nefunctional

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2024 10:06

Buna ziua, Multumim pentru feedbackul transmis. Conform sesizarii transmise si discutiilor purtate cu dumneavoastra, confirmam inca o data receptia- retur a produsului si returnarea banilor in contul dumneavoastra. In urma verificarilor, va confirmam ca ceasul este in perfecta stare de functionare, fara absolut niciun defect. Va multumim pentru intelegere, Zi frumoasa, Echipa Travel FREE

Este al doilea produs pe care-l cumpar și nu este conform descrierii.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2024 09:40

Buna ziua, dl. Dumitrache, Multumim pentru feedbackul transmis. Ne cerem scuze si pe aceasta cale, pentru neconcordanta dintre descrierea produsului si ceea ca vi s-a livrat. Vom face o reverificare a descrierilor produselor, astfel incat sa ne asiguram ca informatiile sunt corecte. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Probleme la logare în travel-free.ro. La cumpărături de pe travelfree.ro nu am putut face legătura cu cardul TravelFree Card pentru acumularea de puncte.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:03

Buna ziua, Multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Daca intampinati probleme pentru programul de fidelitate in website-ul de prezentare: www.travel-free.ro, va rugam sa luati legatura cu colegii de la Departamentul de loialitate la adresa de email clubcard@heinrig.com. Programul de loialitate nu este integrat magazinului online, dar pentru acumulare de puncte va rugam sa treceti numarul cardului, a carei posesoare sunteti in campul Observatii din pasul Finalizeaza comanda. Pentru comanda deja pasata, va rugam sa ne transmiteti un email la adresa contact@travelfree.ro, in care sa ne mentionati numarul cardului, astfel incat sa va putem adauga punctele. Va ramanem cu drag la dispozitie, Echipa Trave FREE

Răspuns client pe 18-12-2023 14:10:

Livrarea a durat nepermis de mult pentru un transport intern

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 11:12

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Termenul de livrare stipulat in Politica de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii. Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 11 Decembrie si coletul a fost predat curierului in data de 12 Decembrie si livrat in data de 14 Decembrie. Tinand cont ca este luna cadourilor si volumul comenzilor este mult mai mare, consideram ca termenul de livrare este unul rezonabil, respectand totodata si politica de livrare din website. Multumim pentru intelegere, Echipa Travel FREE

Nu Mie place , bate joc de clientii

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 10:11

Buna dimineata, Multumim pentru feedbackul transmis. Asa cum am discutat si telefonic dumneavoastra, comanda plasata a fost procesata si predata curierului intr-un termen de 1 zi lucratoare. Termenul de livrare, asa cum este stipulat si in "Poitica de livrare" este de 1-5 zile lucratoare. Noi, ca si companie, am depus toate eforturile ca livrarea sa aiba loc in termenul dorit de dumneavoastra, doar ca din pacate sunt factori pe care nu-i putem controla. Ne pare rau ca nu v-ati putut bucura de produsele comandate intr-un termen scurt de timp. Cu drag, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 14-12-2023 12:09:

Din pacate, mesajul dvs. nu este satisfacator. Am plasat doua comenzi in aceeasi zi, una dintre ele a ajuns in timp util iar cealalta nu. In momentul in care am solicitat reprezentantului Travel Free sa contacteze curierul (in calitate de expeditor) mi s-a spus ca nu se poate face nimic si sa merg personal la sediul curierului. Nu a fost gasita nicio solutie la problema mea si nici macar intentie de solutionare nu am vazut. Sunt profund dezamagait de interactiunea cu dvs.

Pachetele expediate prin sameday la Bolintin Deal sunt livrate cu întârziere de minim 4 zile. Nu poți conta pe produse.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 11:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedbackul transmis si totodata ne cerem scuze pentru situatia intampinata cu intarzierea livrarii coletului dumneavoastra. Vom tine cont de sesizarea transmisa si vom incerca ca pe viitor, sa evitam pe cat posibil intarzierea livrarii coletelor. Va multumim! Echipa Travel FREE

A trecut mai mult de o săptămână și comanda nu a ajuns încă la mine. Știu că nu e vina Travel Free, dar ar trebui să schimbe firma de curierat.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:37

Buna ziua Dl. Mironov, Va multumim si pe aceasta cale pentru comanda plasata si feedbackul transmis. Chiar daca intre timp comanda a ajuns a dumneavoastra, dorim sa ne cerem scuze inca o data ca livrarea comenzii s-a efectuat cu intarziere. Multumim pentru intelegere, apreciem sesizarea pe care ne-ati transmis-o si vom incerca pe viitor sa preintampinam situatii de acest gen. O zi cat mai frumoasa, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 14:07:

Mulțumesc. Așa e, a venit.

Ar fi indicat ca produsul care este in poza de pe site sa fie si cel pe care il primesti cand comanzi sau daca exista mai multe variante din acel produs ar fi mult mai bine sa apara poza cu toate variantele deoarece eu am comandat un produs doar pentru ca avea mesajul din poza de pe site si am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:32

Buna ziua, Va multumim pentru comanda plasata si mesajul transmis. In urma discutiei purtate cu una dintre colegele noastre, am inteles situatia produsului din comanda viitoare. Vom incerca pe viitor, ca de fiecare data cand furniorul intervine asupra ambalajului produsului, sa avem informatia actualizata in magazinul online. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta, Echipa Travel FREE

Nota 4 cu indulgență, pentru că : - produsele de la Christian Dior le găsești în magazinul fizic, in Drobeta-Turnu Severin, dar pe site NU; - la comanda făcută online livrarea s-a făcut într-un colet din carton al cărui fund a fost lipit cu o banda scotch care permitea pipăirea conținutului prin dos; daca au fost produse promoționale, testere etc, era foarte simplu să fie sustrase pe timpul transportului. Livrarea a durat nepermis de mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2023 11:24

Buna ziua, Multumim atat pentru comanda dumneavoastra cat si pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa raspundem sesizarii dumneavoastra, pentru a nu avea aspecte care sa ramana neclarificate. 1. Nu toate produsele care se regasesc in magazine sunt si in magazinul online si viceversa. De asemenea in campanii, ofertele speciale pot diferi in functie de magazin si totodata ofertele cu pret promotional online sunt valabile doar in magazinul online. 2. Din pacate, in campanii ample, precum Black Friday, datorita numarului mare de comenzi, se poate intampla ca unele colete sa sufere deteriorari la transport. Daca coletul dumneavoastra avea o banda scotch llimita pe partea de jos, inseamna ca pentru securitatea coletului dumneavoastra firma de curierat a optat pentru acest lucru, fara a afecta in vreun fel continutul coletului. De asemnea, termenul de livrare poate fi extins in perioade aglomerate, lucru pe care l-am si mentionat in website. Consideram totusi ca livrarea comenzii dumnevoastra s-a incadrat intr-un termen rezonabil de 4 zile. Va multumim si apeciem parerea dumnevoastra, de care vom tine cont pe viitor. Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 21-11-2023 16:33:

Nota ramâne neschimbată. La punctul 1 din raspunsul primit sunt de parere ca nu este normal sa fie diferente intre oferta afisata pe site si cea din magazine. Nu ma refer la preturi sau promotii. Cât despre ambalajul din carton, nu a avut nicio contuzie sau avarie de la transport. Fundul cutiei, asa cum este asamblata ea invita la desfacerea ei prin dos.Este parerea mea.

Parfumul Guerlain,Patchouli Ardent este vechi de 3 ani si nu persista nici pana la lift.Pacat.Am dat aproape 600 lei degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Sunt f nemultumita.Am comandat si am primit un parfum Guerlain,Patchouli Ardent vechi de 3 ani.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 10:01

Buna ziua, Multumim pentru mesajul transmis. Pe aceasta cale, dorim sa va informam ca absolut toate produsele, pe care le comercializam sunt originale si acest aspect poate fi sustinut de documente de provenineta si autenticitate. In situatia in care dumneavoastra nu sunteti multumita de produs, in conformitate cu legislatia in vigoare aveti drept de retur in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia. In acest sens, daca doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati pe adresa de email: contact@travelfree.ro sau telefonic la numarul +40 21 40 14 131. Va multumim si va dorim o zi placuta, Echipa Travel FREE

Răspuns client pe 23-08-2023 19:01:

Buna seara!Eu nu am spus ca nu este original,ci vechi de 3 ani.Daca se poate sa il returnez desfacut si sa imi oferiti altul ar fi cel mai bine.

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025