Opinii de la clienții magazinului online Unitrailer

Unitrailer

Nota: 8,99 / 10 de la 2.762 de clienți verificați

Notă magazin

8,99 / 10

Ne recomandă

91,96%

de la data înscrierii magazinului în program (26-08-2020)

Nu a ajuns comanda de 10 zile comandara

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:39

Bună ziua, din păcate cei de la Fancurier au pierdut coletul. Nici noi nu înțelegem cum se poate întâmpla așa ceva si din păcate clienții au de suferit in primul, iar în al doilea rând si noi ca firmă suferim, deoarece un client nemulțumit poate însemna, un client pierdut. Noi dorim să evităm astfel de situații, însă nu depinde dn păcate numai de noi, depindem de firmele de curierat, a căror servicii lasă de dorit uneori. Ne cerem scuz de situația neplăcută. Cu respect

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:44

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Sunt de incredere

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:45

Mulțumim frumos pentru recenzie!

Primiți

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:47

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:47

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Fair play.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:48

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Unele produse au pret exagerat de mare sau unele la pret avantajos lipsesc cu desavarsire

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 16:52

Bună ziua, referitor la prețuri, totul depinde de prețurile producătorilor. Per total consider că avem prețuri competitive pentru piața românească. Cu stimă

Comanda a sosit târziu,fără sa fiu anunțată telefonic

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 09:27

Bună ziua, durata expedierii este de aproximativ 7 zile, deoarece suntem o firmă poloneză cu sediul in Polonia și trimitem toate produsele din Polonia. Referitor la faptul că nu ați fost contactată de curier, ne cerem scuze, ar trebui să vă contacteze. Cu stimă

Am primit altceva decât am comandat, mai exact am dat comanda de 2 lămpi si mi-au trimis un preșulet de pus la aparatoarea de la roata

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:07

Bună ziua, aceste situații sunt foarte rare, dar din păcate există, din cauza faptului că, cei de la curierat ne generează etichetele greșite. Din fericire se întâmplă rar acest lucru, din nefericire se întâmplă, iar clienții au de suferit. Când ne-ați adus la cunoștință, faptul că ați primit produsele greșite, am deschis imediat o reclamație și v-am trimis produsele comandate, dar a trebuit să mai așteptați câteva zile, ceea ce a fățcut să aveți o experiență neplăcută și ne cerem scuze. Cu stimă

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:37

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Răspuns magazin pe 01-12-2023 09:28

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:09

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:10

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Neprofesional , ați trimis lămpi gabarit de aceiași parte !!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:31

Bună ziua, ne cerem scuze pentru neîntelegere. Am verificat comanda și dumneavoastră ați comandat 2 lămpi de gabarit pe partea stângă, de aceea in colet au ajuns 2 lămpi pe stânga. Ar fi trebuit să ne contactați și vă inlocuiam cu cea mai mare plăcere una dintre lămpile de stânga cu una de pe dreapta. Cu respect

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:33

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:32

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:33

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:35

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:33

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

Răspuns magazin pe 01-12-2023 10:34

Mulțumim frumos pentru nota acordată!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025