Nota: 9,51 / 10 de la 1.899 de clienți verificați
Filtreaza
Bucsa - Timis
Nu răspund la întrebări tehnice legate de produsele lor. Nu revin cu răspunsuri după ce sunt sunati și promit că vor reveni.
Tolea - Constanta
Comanzi foarte greu
Seitan - Timis
Produsul trimis a fost unul resigilat, cu urme de folosire. Eu l-am comandat nou. Dezamagitor
Raspuns magazin pe 17-06-2020 11:32
Produsul a fost expediat exact asa cum l-am primit de la furnizorul oficial. Ne pare rau pentru inconvenientul creat. Dupa cum am discutat si telefonic, produsul va fi inlocuit.
Nistor - Ilfov
Instrucțiunile nu sunt complete.
Ciocea - Bucuresti
Comunicare plina de sincope.
Anonim - Bucuresti
Am cumparat o camera IP. a fost livrata fara adaptor, am facut alta comanda. Se poate trece la sugestii cand o cumperi ca ai nevoie si de adaptor ca nu e inclus. Camera nu se conecteaza la retea, am sa fac retur :(
Raspuns magazin pe 27-05-2020 10:59
Buna ziua. Din cauza faptului ca modelele de camere IP se pot alimenta fie POE din NVR (sau din switch POE), fie dintr-o sursa de alimentare comuna de amperaj mare, acestea vin de la producator fara alimentator 12V (de asemenea, si pentru a nu se creste pretul camerelor cu un produs care intr-un sistem mare de camere nu ar fi de folos). Legat de partea de conectare, daca doriti va pot contacta colegii de la tehnic pentru a va ajuta cu instalarea camerei. Produsul se poate returna prin completarea formularului www.vonmag.ro/rma Va multumim !
Pataki - Mures
Nu vindeti produse cu termen de livrare 30 de zile! Pur si simplu puteti trece pe site daca este pe stoc sau nu!
Raspuns magazin pe 22-05-2020 09:28
Produsul a aparut pe site cu statusul "la comanda", fiind si informat in discutia telefonica despre acest aspect. Ne pare rau ca ati luat decizia de a anula comanda.
Balan - Hunedoara
Am cumparat un kit de interfon pentru o vila, deci postul exterior si două posturi interioare. Pentru unul dintre posturi nu mi-a fost trimis si cablul de date. Am reclamat aceasta problemă, dar nu s-a rezolvat. A trebuit să improvizez cu ceva de la un PC vechi. Balan Mihai Gabriel - DEMAA DESIGN CONSULT
Raspuns magazin pe 24-04-2020 11:40
V-am trimis cablul respectiv.
Ancau - Hunedoara
Raspuns magazin pe 07-04-2020 11:06
Va rugam sa ne spuneti din ce motiv ne-ati acordat aceasta nota. Din verificarile noastre, comanda a decurs normal. Pentru a ne imbunatati serviciile, avem nevoie sa ne spuneti, concret, ce probleme ati intampinat.
Cristian - Prahova
Cand propuneti inlocuirea unui produs trebuie sa aiba caracteristici similare.
Donea - Dolj
Neseriosi. Produsele apar pe site ca fiind in stoc dar de fapt nu sunt. Nimeni nu te anunta nimic si tu stai ca fraierul si astepti comanda iar cand ii suni sa afli starea iti zic ca te suna ei.....candva
Aron - Constanta
Am returnat un produs urmand sa primesc banii pe el, a trebuit sa sun de nenumarate ori pentru recuperarea acestora, efectiv imi cerseam banii pe produs. Mai mentionez faptul ca mi-au dat cu 10 % mai putin pe motiv ca am deteriorat ambalajul la desfacere si produsul prezenta urme de folosire. Da intr-adevar cartonul ambalajului era desfacut ..cum altfel sa scot produsul din el? produsul, un videointerfon IP, avea folia de protectie putin dezlipita intr-un colt dar 90% intacta, totusi cum testezi un echipament daca nu il montezi ?
In rest comanda a venit la timp, nu au fost alte probleme.
Anonim69719479 - Prahova
am comandat prelungitor sina usa sectionala si am primit cititor card; am comandat o telecomanda Proteco care nu funciona cu portile mele; am comandat o telecomanda pentru setari format camere video care a venit stricata, cu urme vizibile de uzura; consultantii nu confirma comenzile, nu se implica in procesul comercial...
Anonim39956883 - Mehedinti
Comanda către firma a fost anulată dupa 1 luna de la transmitere .
Anonim96237194 - Valcea
Datorita faptului ca produsul si descrierea lui nu concorda cu realitatea, mai precis exista minusuri si omisiuni majore, am acordat o nota mica acestui magazin online.
Am cumparat produsul la recomandarea lor, dar ulterior s-a dovedit ca habar nu aveau ce au vandut
Raspuns magazin pe 12-09-2018 09:04
Buna ziua,
In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru situatia intampinata.
Asa cum v-am spus si in discutiile telefonice, va stam la dispozitie pentru orice lamuriri tehnice in vederea instalarii corespunzatoare a produsului.
Terciu - Brasov
Like
Raspuns magazin pe 31-08-2018 10:46
Buna ziua,
Am observat ca ne-ati acordat nota 5 din 10. Va rugam sa ne spuneti daca ati intampinat vreo problema sau aveti nemultumiri la adresa noastra.
Daca aveti si sugestii pentru rezolvarea problemei, va rugam sa ni le comunicati pentru o rezolvare cat mai rapida.
Va multumim
Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020