Opinii de la clienții magazinului online Zonia.ro

Notă magazin

9,5 / 10

Calitatea livrării

9,56 / 10

Ne recomandă

97,5%

de la data înscrierii magazinului în program (09-03-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Zonia.ro

Materialul de proasta calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 12:26

Buna ziua, ne pare rau ca nu sunteti multumita. Aveti un termen de 14 zile pentru a face retur, puteti alege un alt articol sau banutii inapoi. Va rugam ca pe viitor sa luati legatura cu noi pentru a rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Încercați să fiți mai corecți mie mi-a ajuns o rochie defectă și nu îmi mai rasp nimeni

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 12:17

Buna ziua, am incercat sa va contactam telefonic insa numarul lasat in comanda nu este bun. Asa cum am mentionat si in e-mail va putem trimite o alta rochita insa va rugam sa luati legatura cu noi pentru a rezolva situatia. Toate articolele sunt verificate inainte de expediere, in special fermoarul. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite, asa ca va rugam sa ne trimiteti un numar de telefon valid pentru a lua legatura cu dumneavoastra! O zi frumoasa!

Masurile nu corespund nici după confirmarea telefonica.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 11:53

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru aceasta situatie, masurile din tabel sunt orientative. Toate articolele sunt masurate pe masa, pe corp poate sa difere usor datorita conformatiei corpului fiecarei persoane. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite si vom lua in considerare opinia dumneavoastra. O zi frumoasa!

Nu Am primit produsul...nu as avea pe ce sa dau nota.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-06-2020 02:36

Buna ziua, vom lua legatura cu firma de curierat pentru a depune o plangere. Va rugam ca pe viitor sa luati legatura cu noi pentru a putea rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Am primit o rochie cusuta gresit,nu mai comand nimic niciodata,foarte dezamagita!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-06-2020 02:54

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie, asa cum am discutat si telefonic este o regula ca articolele sa fie verificate, vom lua masuri ca astfel de lucruri sa nu se mai intample. Va rugam ca pe viitor sa ne contactati pentru orice nelamurire. O zi frumoasa!

Comanda făcută în 6 martie,azi e 13 si nu am primit comandă.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 01:22

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ca si modalitate de transport ati ales posta. Va garantam ca am expediat coletul la timp insa au existat intarzieri pe partea de expeditie. Ne pare rau pentru situatie si vom face demersuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample, ne dorim ca fiecare client sa fie multumit! O zi frumoasa!

Am făcut comanda,am primit confirmarea,după care am primit mesaj ca nu este produsul.😔😔😔😔

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 01:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru situatia creata, a existat o eroare de sistem. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite si vom lua masuri ca astfel de lucruri sa nu se mai intample. O zi frumoasa!

Am comandat acum o săptămână o rochie, nu a ajuns nici astăzi! Am întrebat pe messenger de vreo două ori ,in zile diferite, când ajunge,:mereu mi s-au spus "astăzi" ( adică în zilele respective când am întrebat pe messenger). Nu recomand!

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 02:36

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru situatia creata. Coletul a fost expediat in data de 20.02 iar pe 26.02 s-a dat refuz primire, coletul fiind intors catre noi. Va rugam la o viitoare comanda sa ne contactati pentru a va trimite prin alta firma de curierat, pentru a evita astfel de probleme. O zi frumoasa!

Comanda neonorata.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 02:23

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Produsul a avut notat pe pagina ca se va expedia doar dupa o anumita data. Comanda a plecat de la noi pe 25.02 si a ajuns la dumneavoastra pe 26.02. Ne pare rau daca au existat confuzii. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite! O zi frumoasa!

Mai multă atenție cu stocurile afișate online. Nici astăzi de pe data de 20 nu mi-au intrat banii returnați in cont. Care este vina mea ca stacul nu era actualizat și eu am plătit ceva ce nu era??

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2019 12:58

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback! V-am trimis pe e-mail dovada creditarii facute in data de 20.12. Ne pare rau pentru situatie, a fost o eroare de sistem si vom face in asa fel incat astfel de lucruri sa nu se mai intample pe viitor. Speram ca acest lucru sa nu pericliteze viitoarele colaborari.



O zi frumoasa!

In momentul in care am plasat comanda nu am fost informata ca produsul nu este in stoc. Livrarea a durat 1 saptamana. Produsul pe care l-am primit este complet diferit fata de imaginile prezentate pe zonia.ro, intr-un sens negativ - rochia nu are nici o legatura cu ce se vede in imagini. Am fost complet dezamagita de serviciile zonia.ro!

RATING:

Raspuns magazin pe 06-12-2019 04:13

Buna ziua, va multumim pentru feedback! Articolul avea notat ca se va expedia pe o data anume. Ne pare rau ca nu ati fost multumita, fiecare articol de pe site este pozat de catre noi asa cum ajunge de la atelier. Articolele sunt exact ca in poza, nu sunt modificate, sunt poze reale. O zi frumoasa!

Nu am primit comanda nici după o săptămână,chiar daca în acest interval am contactat de doua ori serviciul clienți.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2019 10:21

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru situatia creata. Asa cum am discutat telefonic vom lua masuri in legatura cu firma de curierat ca pe viitor astfel de lucruri sa nu se mai intample. O zi frumoasa!

Calitatea

RATING:

Raspuns magazin pe 16-10-2019 02:51

Buna ziua, va multumim pentru feedback! O zi frumoasa!

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 01:02

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In urma convorbirii telefonice am analizat situatia si se vor lua masuri. Speram ca acest lucru sa nu pericliteze viitoarele colaborari. O zi frumoasa!

Nu corespund culorile produselor și au fost livrate cu mici defecte( 2 defecte la aceeași rochie)

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 02:25

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru aceasta situatie, vom lua masuri ca pe viitor astfel de lucruri sa nu se mai intample.



O zi frumoasa!

Nu recomand la nimeni acest site👎

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 02:41

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In urma discutiei telefonice am verificat comanda, coletul a fost trimis la timp insa datorita curierului livrarea a avut intarziere. Pe viitor va rugam sa ne contactati pentru a putea solutiona mai rapid eventualele situatii. O zi frumoasa!

Nimic bun.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 02:55

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Am verificat comanda dumneavoastra, a fost trimisa alta marime cu colet la schimb, speram ca a fost totul in regula. O zi frumoasa!

Din păcate, nu am primit comanda încă. Am sunat de mai multe ori numărul Zonia și mi se spune că este o problemă cu curierul care se plânge ori de telefon, ori de adresă. Groaznică experiență...

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 03:04

Buna ziua, ne pare rau pentru situatie, am expediat coletul la timp si am incercat sa rezolvam situatia pe cat posibil cu acel curier. Speram ca acest lucru sa nu pericliteze viitoarele colaborari. O zi frumoasa!

Calitatea materialului foarte proastă. Curgea sclipiciul de pe rochie. Croiala groaznică, lungimea rochiei care trebuia să fie uniformă putea fi încadrată la asimetrică.

Rochia pe care mi-ati livrat-o nu merita nici 10% din prețul plătit.

Dezamăgire totală!

RATING:

Produsul comandat a fost o dezamăgire totala!!!!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020