Opinii de la clienții magazinului online Zonia.ro

Notă magazin

9,54 / 10

Calitatea livrării

9,59 / 10

Ne recomandă

97,82%

de la data înscrierii magazinului în program (09-03-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Zonia.ro

Am comandat o rochie din care iese culoarea chiar și după două spălări. Culoarea s-a luat pe adidașii fetiței ținând-o în brațe cât și pe unghiile mele care din albe au devenit albastre.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2021 12:51

Buna ziua, ne pare rau ca nu ati fost multumita. Rochia este un bestseller si nu am primit plangeri in acest sens. Aveti drept de retur 14 zile de la data primirii coletului. Va rugam pe viitor sa ne contactati pentru a putea rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Materialele sunt foarte proaste! Am pastrat ce am comandat deoarece aveam nevoie urgent pentru eveniment dar nu recomand nimanui sa cumpere. Preturile sunt mari comparativ cu croiala si calitatea materialelor care sunt de calitate joasa.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2021 05:42

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne pare rau ca nu ati fost multumita. Aveti drept de retur 14 zile de la data primirii coletului. O zi frumoasa! Echipa Zonia

Staff-ul magazinului este nepoliticos si manipulativ.Dupa incheierea conversatiei telefonice cu dumnealor, am auzit in telefon cum "doamna respectiva" striga in sala "asta din Islanda nu vrea cu DHL" .Mi-a venit sa vomit ! In ceea ce priveste serviciul lor de livrare, pe site-ul lor numai Posta Romana figureaza ca si transport,pentru livrare internationala, nu DHL, insa dumnealor iti baga pe gat un serviciu de livrare cu Dhl, care nici nu este listat pe site, incercand sa te convinga sa nu optezi pentru posta, chipurile ca ajunge prea lent. Intr-un final, ajungi sa le platesti transportul cu DHL, ceea ce este o mare teapa.Nu recomand nimanui !

RATING:

Raspuns magazin pe 09-08-2021 05:46

Buna ziua, ne cerem mii de scuze, vom fi mai atente pe viitor. Persoana respectiva va fi trasa la raspunde pentru acest lucru. In legatura cu transportul prin DHL vom discuta cu echipa de IT sa rectificam pe site. Din cate s-au discutat, vi s-a propus livrarea prin DHL, ati refuzat, dupa care ati revenit la propunerea noastra deoarece doreati sa va ajunga coletul mai repede. Ne pare rau pentru experienta avuta, vom lua masuri drastice. Va rugam daca va putem ajuta si cu alte informatii sa ne contactati la 0766985985. O zi buna! Echipa Zonia

Lipsă de profesionalism ! Nu recomand !

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 10:59

Buna ziua, va multumim pentru feedback, desi negativ ne va face sa devenim mai buni. Ne pare rau daca nu ati fost multumita de colaborare. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite asa ca va rugam ca pe viitor sa luati legatura cu noi pentru a rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Materialul de proasta calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 12:26

Buna ziua, ne pare rau ca nu sunteti multumita. Aveti un termen de 14 zile pentru a face retur, puteti alege un alt articol sau banutii inapoi. Va rugam ca pe viitor sa luati legatura cu noi pentru a rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Încercați să fiți mai corecți mie mi-a ajuns o rochie defectă și nu îmi mai rasp nimeni

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 12:17

Buna ziua, am incercat sa va contactam telefonic insa numarul lasat in comanda nu este bun. Asa cum am mentionat si in e-mail va putem trimite o alta rochita insa va rugam sa luati legatura cu noi pentru a rezolva situatia. Toate articolele sunt verificate inainte de expediere, in special fermoarul. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite, asa ca va rugam sa ne trimiteti un numar de telefon valid pentru a lua legatura cu dumneavoastra! O zi frumoasa!

Masurile nu corespund nici după confirmarea telefonica.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 11:53

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru aceasta situatie, masurile din tabel sunt orientative. Toate articolele sunt masurate pe masa, pe corp poate sa difere usor datorita conformatiei corpului fiecarei persoane. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite si vom lua in considerare opinia dumneavoastra. O zi frumoasa!

Nu Am primit produsul...nu as avea pe ce sa dau nota.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-06-2020 02:36

Buna ziua, vom lua legatura cu firma de curierat pentru a depune o plangere. Va rugam ca pe viitor sa luati legatura cu noi pentru a putea rezolva orice situatie. O zi frumoasa!

Am primit o rochie cusuta gresit,nu mai comand nimic niciodata,foarte dezamagita!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-06-2020 02:54

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie, asa cum am discutat si telefonic este o regula ca articolele sa fie verificate, vom lua masuri ca astfel de lucruri sa nu se mai intample. Va rugam ca pe viitor sa ne contactati pentru orice nelamurire. O zi frumoasa!

Comanda făcută în 6 martie,azi e 13 si nu am primit comandă.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 01:22

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ca si modalitate de transport ati ales posta. Va garantam ca am expediat coletul la timp insa au existat intarzieri pe partea de expeditie. Ne pare rau pentru situatie si vom face demersuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample, ne dorim ca fiecare client sa fie multumit! O zi frumoasa!

Am făcut comanda,am primit confirmarea,după care am primit mesaj ca nu este produsul.😔😔😔😔

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 01:35

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru situatia creata, a existat o eroare de sistem. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite si vom lua masuri ca astfel de lucruri sa nu se mai intample. O zi frumoasa!

Am comandat acum o săptămână o rochie, nu a ajuns nici astăzi! Am întrebat pe messenger de vreo două ori ,in zile diferite, când ajunge,:mereu mi s-au spus "astăzi" ( adică în zilele respective când am întrebat pe messenger). Nu recomand!

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 02:36

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru situatia creata. Coletul a fost expediat in data de 20.02 iar pe 26.02 s-a dat refuz primire, coletul fiind intors catre noi. Va rugam la o viitoare comanda sa ne contactati pentru a va trimite prin alta firma de curierat, pentru a evita astfel de probleme. O zi frumoasa!

Comanda neonorata.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-04-2020 02:23

Buna ziua, Va multumim pentru feedback! Produsul a avut notat pe pagina ca se va expedia doar dupa o anumita data. Comanda a plecat de la noi pe 25.02 si a ajuns la dumneavoastra pe 26.02. Ne pare rau daca au existat confuzii. Ne dorim ca toate clientele noastre sa fie multumite! O zi frumoasa!

Mai multă atenție cu stocurile afișate online. Nici astăzi de pe data de 20 nu mi-au intrat banii returnați in cont. Care este vina mea ca stacul nu era actualizat și eu am plătit ceva ce nu era??

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2019 12:58

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback! V-am trimis pe e-mail dovada creditarii facute in data de 20.12. Ne pare rau pentru situatie, a fost o eroare de sistem si vom face in asa fel incat astfel de lucruri sa nu se mai intample pe viitor. Speram ca acest lucru sa nu pericliteze viitoarele colaborari.



O zi frumoasa!

In momentul in care am plasat comanda nu am fost informata ca produsul nu este in stoc. Livrarea a durat 1 saptamana. Produsul pe care l-am primit este complet diferit fata de imaginile prezentate pe zonia.ro, intr-un sens negativ - rochia nu are nici o legatura cu ce se vede in imagini. Am fost complet dezamagita de serviciile zonia.ro!

RATING:

Raspuns magazin pe 06-12-2019 04:13

Buna ziua, va multumim pentru feedback! Articolul avea notat ca se va expedia pe o data anume. Ne pare rau ca nu ati fost multumita, fiecare articol de pe site este pozat de catre noi asa cum ajunge de la atelier. Articolele sunt exact ca in poza, nu sunt modificate, sunt poze reale. O zi frumoasa!

Nu am primit comanda nici după o săptămână,chiar daca în acest interval am contactat de doua ori serviciul clienți.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2019 10:21

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru situatia creata. Asa cum am discutat telefonic vom lua masuri in legatura cu firma de curierat ca pe viitor astfel de lucruri sa nu se mai intample. O zi frumoasa!

Calitatea

RATING:

Raspuns magazin pe 16-10-2019 02:51

Buna ziua, va multumim pentru feedback! O zi frumoasa!

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 01:02

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In urma convorbirii telefonice am analizat situatia si se vor lua masuri. Speram ca acest lucru sa nu pericliteze viitoarele colaborari. O zi frumoasa!

Nu corespund culorile produselor și au fost livrate cu mici defecte( 2 defecte la aceeași rochie)

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 02:25

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru aceasta situatie, vom lua masuri ca pe viitor astfel de lucruri sa nu se mai intample.



O zi frumoasa!

Nu recomand la nimeni acest site👎

RATING:

Raspuns magazin pe 10-10-2019 02:41

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In urma discutiei telefonice am verificat comanda, coletul a fost trimis la timp insa datorita curierului livrarea a avut intarziere. Pe viitor va rugam sa ne contactati pentru a putea solutiona mai rapid eventualele situatii. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020