Nota: 9,24 / 10 de la 1.413 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Iulian din București pentru Aosom
Dezamăgire totală dacă tot m-ați întrebat. Produsul cumpărat l-am dat degeaba cuiva doar să scap de el. Vă rog insistent să încetați cu mail-urile... Nu îmi doresc să îmi tot aduce aminte de ceea ce am făcut greșit comandant un fotoliu care nici măcar nu "gâdila" la un preț destul de mare!! Vă rog încetați de a mă mai contacta!! 😠
Răspuns magazin pe 28-05-2025 10:52
Bună ziua! Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și pentru interesul manifestat față de serviciile noastre. Dorim să vă aducem la cunoștință că, în urma mai multor încercări de a vă oferi suport în vederea soluționării situației semnalate, ajutorul nostru a fost refuzat. Înțelegem și respectăm decizia dumneavoastră, însă dorim să subliniem că rămânem în continuare la dispoziția dumneavoastră, în cazul în care veți dori reluarea colaborării pentru rezolvarea acestei situații. Suntem mereu deschiși să găsim o soluție eficientă și favorabilă pentru toate părțile implicate. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați, dacă reconsiderați opțiunea de a beneficia de sprijinul nostru. Cu stimă Aosom
Opinia clientului Nicoleta din Teleorman pentru Aosom
Ar trebui ca fotografiile postate cu produsele sa fie cât mai reale. Fotoliile achiziționate sunt mult mai închise ca in fotografii in special picioarele acestora. Inițial am vrut sa le returnez dar nu an găsit formularul de retur. Totodata au avut un pret umflat întrucât la 2 - 3 zile după achiziționare, acestora le-a scăzut pretul aproape la jumate.Nu o sa mai comand de pe AOSOM.😞😞😠
Răspuns magazin pe 22-04-2025 10:26
Bună ziua! Vă mulțumim că ne-ați semnalat această situație și ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de primirea unui produs care nu corespunde imaginilor afișate pe site-ul nostru. Vă asigurăm că am transmis observația dvs. către departamentul responsabil, pentru a ne asigura că fotografiile de pe site reflectă cât mai fidel produsele livrate. Am încercat să vă contactăm telefonic și prin e-mail pentru a vă sprijini în procesul de returnare a produsului, însă, din păcate, nu am reușit să luăm legătura cu dvs. Pentru a vă putea oferi în continuare asistența necesară, vă rugăm să ne transmiteți un număr de telefon sau o adresă de e-mail la care puteți fi contactată, ori să ne scrieți direct la adresa clienti@aosom.ro.
Opinia clientului gabriela din Constanța pentru Aosom
Ați trimis cortul cu defect ...nu spuneți ca puteam sa.l trimit înapoi atat cat voi greu mi.ati trimis comanda pe motiv ca nu îl aveți pe stoc ci din italia l.ati comandat România se duce de râpă
Răspuns magazin pe 04-06-2024 17:45
Bună ziua! Vă mulțumim pentru toate detalile oferite legat de problema produsului comandat de dvs.Conform discuțiilor pe email am rezolvat problema și ne pare rău pentru această întămplare. Mulțumesc! O zi bună!
Răspuns client pe 04-06-2024 17:53:
Am vrut sa mai cumpăr un alt cort în ciuda necazului cu prima comanda dezamagita, dar dacă nu îmi transferați cum am rugat azi în contul BCR , returul chiar pot spune ca nu sunt mulțumită deloc de asa colaborare cu AOSOM
Opinia clientului Cristina din Braşov pentru Aosom
Clar nu voi mai reveni. Livrarea a durat aproape o luna , la call center nu raspunde absolut nimeni , la e mailuri nici atat , iar in plus de asta , produsul a ajuns defect. Foarte neplacuta prima mea experienta cu acest site
Răspuns magazin pe 12-01-2024 18:07
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Vă informăm faptul că ați fost contactată deja pe adresa de email în vederea soluționării problemei și așteptăm răspunsul dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 14-01-2024 11:07:
Imi mentin parerea, dezamagire dupa dezamagire.La e mailuri voi ar trebui sa raspundeti , ca de obicei comunicarea dintre voi si client este exagerat de lenta , grea , un apel telefonic ar rezolva totul in 5 minute.
Opinia clientului Catalin din Bucureşti pentru Aosom
Nu am primit nici acum comanda din 16.12.2023. Nu voi mai lua nimic niciodata de la Aosom
Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:36
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La momentul actual comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Aosom
Am făcut un retur și de doua săptămâni aștept un răspuns și returnarea banilor!!!
Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:30
Bună ziua! În urma verificărilor, comanda dvs. rezultă ca fiind deja rambursată. În cazul dvs. a fost o comandă cu plată la livrare, iar aceasta necesită mai mult timp pentru rambursare, ținând cont că nu se realizează prin aceeași metodă de plată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Bogdan din Hunedoara pentru Aosom
Comanda inregistrata in 18 decembrie a ajuns doar partial pana in data de 7 ianuarie. Total nemultumit de stilul livrarii si intarzierea mult prea mare. Data estimata de livrare a fost data 23-30.12.2023
Răspuns magazin pe 12-01-2024 18:09
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Vă informăm faptul că ați fost contactat pe adresa de email în vederea soluționării problemei. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Ciprian din Suceava pentru Aosom
Timp de o săptămână comanda a avut statusul în așteptare când pe site scrie procesare în 24 de ore. După o săptămână am fost informat ca produsul nu este în stoc și mi-a fost anulată comanda
Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:34
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. Uneori pot surveni situații in care se comandă același produs simultan și atunci când stocul este epuizat, comanda este rambursată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Geanin din Argeş pentru Aosom
Nu este nici o diferență între vizualizarea pe un zid dat cu lavabila și screen
Răspuns magazin pe 08-01-2024 12:01
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul dvs. ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Elena din Dâmboviţa pentru Aosom
Niste neseriosi. Trimit produsele incomplete. Am facut atatea comenzi online,dar atata prostie ca la ei,nu am vazut. Au livrat o canapea azi o partea ,cea de-a doua parte peste 2 saptamani.In final tot incompleta a fost,nu au trimis sistemul pentru picioare. Raspunsul a fost,"nu avem pe stoc"
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:55
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să menționăm, faptul că problema a fost soluționată și la solicitarea dvs. am procedat cu rambursarea parțială pentru piesa lipsă. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Anita din Bucureşti pentru Aosom
Am comandat din nou același ansamblu pt pisici...a venit cu aceleași piese lipsa (lipsesc casutele). Am comandat același produs...nu m așteptăm să vină coletul exact cu aceleași piese lipsă....Deci....nu mai este o greșeală!
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:17
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Florin din Timiş pentru Aosom
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilo de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Suntem deja în contact cu dvs. pe email și v-am trimis ultimele actualizări, comanda este în tranzit și în curând va fi livrată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Mihai din Suceava pentru Aosom
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:50
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să vă informăm, faptul că așa cum v-am comunicat pe email, am procedat cu reexpedierea coletului neprimit. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului SORIN din Timiş pentru Aosom
nu mi s-a onorat comanda, nu s-a raspuns la telefon zile in sir, extrem de nemultumit, deabia mi-am recuperat banii achitati online
Răspuns magazin pe 04-01-2024 15:40
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Camelia din Bistriţa-Năsăud pentru Aosom
Ca nu sunt serioși, am făcut comanda in data de 08.12.2023 și nici acuma nu am primit nici marfa nici banii
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:39
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solucitarea dvs. am procedat cu rambursarea pentru comanda efectuată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Tudorel din Galaţi pentru Aosom
Comandă făcută pe eMag nu au trimis-o cică curierul a greșit adresa au trimiso înapoi la distribuitor.timp de așteptare 3 săptămâni 😤Nimic adevărat o minciună adresa era corectă și curierul nici nu a existat.Am revenit cu aceiași comandă direct pe pagina Aosom Mi-am făcut cont la ei am procesat comanda am plătit produsul cu cardul și așteaptă1/2 săptămâni nimic,după altă intervenție a mea telefonică primesc răspuns ca nu știu ce e cu această comandă nu gasesc produsul chiar dacă ea apărea în sistemul Aosom, iar sun după câteva zile și la fel.dupa lungi așteptări primesc răspuns ca nu pot trimite comanda și ca o să-mi ramburseze bani peste 7 zile acum aștept bani. Neserioși și nu recomand 👎👎👎👎🤮🤮🤮🤮
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:48
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solicitarea dvs. am procedat cu ramburasarea comenzii. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Iulia din Dolj pentru Aosom
Dezamagire totala.Nu am primit coletul. La solicitarea mea privind statusul comenzii,mi s a răspuns cum,ca produsul nu se găsește.După 3 sapt mi s au returnat banii.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:08
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Anca din Bucureşti pentru Aosom
Am comandat un dulapior de baie in data de 5 decembrie 2023, firma mi-a comunicat după cca 7 zile că marfa a fost livrată curierului, care urmează să mă contacteze. Acest lucru nu s-a întâmplat, am comunicat de 2 ori cu firma, nu mi-a dat nici o informație pertinentă cu privire la data livrării. Ulterior am fost anunțată ca marfa nu a fost regăsită pe traseu la firma de curierat. Mi s-a comunicat ca mi-au fost returnat banii plătiți în avans, adică firma Aosom a anulat comanda unilateral, fără a mă fi consultat în prealabil.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:55
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Colegii s-au ocupat deja de rambursarea sumei achitate, deoarece acesta este procedura în cazul în care comanda nu poate ajunge la client. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului George din Braşov pentru Aosom
Termen Livrare 7 zile la comanda.Dupa plasarea comenzii nu mai poti anula si am asteptat 3 saptamani si produsul nu a ajuns dar am fost rambursat.Ideea este ca daca vreti sa blocati banii in ceva si sa asteptati cai verzi pe pereti Aosom este solutia perfecta
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:48
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, procedăm automat cu rambursarea, în cazul în care este imposibil ca produsul să fie livrat către client din diverse motive tehnice. Mulțumim, Echipa Aosom
Răspuns client pe 28-12-2023 18:19:
Cand aveti acest timp de problema ar fi bine sa comunicati cu.clientii.
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru Aosom
Ca nu am primit nici o comanda in decurs de 1 luna... Jenanti.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:04
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025