Nota: 9,08 / 10 de la 276 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Oana - Iaşi
Mi -au anulat comanda deși pe site erau disponibile
Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:21
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! După cum și colegii noștri v-au transmis pe e-mail, comanda dumneavoastră a fost anulată deoarece produsul nu mai era disponibil în depozitul din România și astfel, nici plata ramburs nu mai putea fi aleasă ca opțiune de plată. Totodată, vi s-a transmis că produsul este în continuare disponibil, însă poate fi achitat doar cu cardul sau prin OP, în cazul în care doriți să comandați respectivul produs. Mulțumin, Echipa Aosom
Mihai - Caraş-Severin
Am comandat un pavilion de 3pe3 și primesc unul de 2.65 pe 2,65.ok.Nu vrea nimeni să-mi dea adresa sa-l returnez și să primesc ce am comandat. Niște nesimțiți. Mă voi adresa ANPC-ului și poliției economice.
Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:25
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! La solicitarea dumneavoastră de pe e-mail vi s-a răspuns și vi s-au cerut poze cu neconcordanțele observate, ca să putem proceda cât mai rapid cu soluționarea. Nu am mai primit niciun răspuns ulterior, așadar, așteptăm pozele din partea dumneavoastră pentru a putea rezolva situația. Mulțumim, Echipa Aosom
Anuta - Maramureş
Lipsa de profesionalism, expedieri gresite,politica proasta a firmei in cazul in care greselile le apartin
Răspuns magazin pe 11-09-2023 13:30
Bună ziua! În primul rând, vrem să ne cerem scuze pentru disconfortul creat și dorim să vă asigurăm de faptul că, obiectivul companiei Aosom este de a-și mulțumi clienții. În urma verificărilor efectuate în sistemul nostru informatic, solicitarea primită pe mail în acest sens, a fost soluționată iar produsul corect a fost expediat. Chiar mai mult, astăzi este în curs de livrare la adresa dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
TRAIAN - Buzău
Toate pergolele comandate sunt crapate, rupte, in China.. niste surcele!
Răspuns magazin pe 11-09-2023 13:23
Bună ziua! În primul rând, vrem să ne cerem scuze pentru disconfortul creat și dorim să vă asigurăm de faptul că, obiectivul companiei Aosom este de a-și mulțumi clienții. În urma verificărilor efectuate în sistemul nostru informatic, nu am regăsit nicio solicitare din partea dvs. prin care să ne semnalați aceste aspecte. În lipsa unei informări, am procedat noi cu deschiderea unui ticket/reclamație astfel încât să soluționăm cele relatate. Așteptăm cu interes răspunsul la mailul trimis. Doar așa putem proceda cu o rezoluție în timp util. Mulțumim! Echipa Aosom
Victor - Prahova
Nu recomand
Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:29
Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată care v-a adus o experiență neplăcută cu Aosom. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Anonim - Braşov
Am achizitionat de la Aosom un singur produs, de o calitate suficient de execrabila cat sa nu recomandam nimanui acest magazin.
Răspuns magazin pe 28-08-2023 11:35
Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom
Ana - Galaţi
Am făcut comanda la un produs și după ce totul părea in regula,mi s-a spus că nu e pe stoc.Constat că nu se știe de produse de la început.Sper sa fiu anunțată cât de curând că produsul pe care îl vreau se afla din nou pe stoc,cortul de 4-8 persoane outsunny
Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:26
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Pentru a fi anunțată când revine produsul dorit pe stoc, intrați pe site pe respectivul produs și accesați opțiunea „Notifică-mă când revine în stoc”. Mulțumim! Echipa Aosom
Mariana - Timiş
Am comandat o mobila de TV, s-a plasat comanda și după 3 săptămâni primesc mail ca nu este pe stoc
Răspuns magazin pe 22-08-2023 09:36
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania. Astfel, în cazul în care întâmpinați probleme în ceea ce privește comanda dvs., vă rog să ne scrieți la clienti@aosom.ro pentru soluționare. Mulțumim! Echipa Aosom
Virginia - Bacău
Nu am fost mulțumită, a ajuns comanda incompletă ,bicicleta fără mâner și au zis că nu îl au în stoc
Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:15
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ca atare, s-a stabilit de comun acord că un ramburs parțial este în regulă pentru problema întâmpinată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Moca - Buzău
Mobilier de proasta calitate, nu e practic, are parti nefunctionale cum e sertarul mare de jos, dar si sistemul de glisare a sertarelor, o piesa aveau gaurile date gresit. A durat mult livrarea, dar si ineexistenta optiunii de a platii ramburs.
Răspuns magazin pe 21-08-2023 12:54
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. De asemenea, nu toate produsele au disponibilă plata la livrare. Dacă pentru articolul selecționat nu apare această variantă înseamnă că acesta poate fi achitat doar cu cardul sau prin OP. Dacă produsul este pe stoc în România se poate plăti la livrare. În schimb, dacă acesta este pe stoc în depozitul din Italia, se poate achita doar prin transfer bancar sau plată cu cardul. Mulțumim! Echipa Aosom
Rodica - Timiş
Unele produse apar pe site și când dai comanda îți vine răspuns ca produsul nu este în stoc.
Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:08
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. A fost o eroare la care s-a lucrat pentru ca toți clienții care doresc să plaseze o comandă, să nu mai întâmpine astfel de situație. În cazul în care întâmpinați probleme în ceea ce privește comanda dvs., vă rog să ne scrieți la clienti@aosom.ro pentru soluționare. Mulțumim! Echipa Aosom
Anonim - Bucureşti
Comanda pe 27 07 2023, nu a sosit pe 17 .08 2023!!
Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:18
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., vi s-a trimis notificare pe e-mail: din cauza lipsei stocului, comanda a fost anulată. Mulțumim! Echipa Aosom
Gigica - Tulcea
Comanda nu a sosit nici acum trece vara.
Răspuns magazin pe 22-08-2023 09:34
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. Mulțumim! Echipa Aosom
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023