Nota: 9,09 / 10 de la 1.025 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Florin din Caraș-Severin pentru Aosom
Opinia clientului Eugen din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Braşov pentru Aosom
Masa si scaunele au suprafetele principale lovite si partial exfoliate.
Opinia clientului Anamaria din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului George din Bucureşti pentru Aosom
Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.
Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:
Opinia clientului Tatiana din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului Sami din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Ana din Braşov pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru Aosom
Opinia clientului Narcisa din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Lorin din Dâmboviţa pentru Aosom
Opinia clientului Maria din Bucureşti pentru Aosom
Prezentarea nu are legatura cu realitatea. Mi s-a prezentat materialul ca fiind de catifea, dar este un material de calitate inferioara, ceva care se va deteriora rapid. Oricum, calitatea lipsește la modul general:un fotoliu are un picior mai scurt.
Opinia clientului Zamolo din Prahova pentru Aosom
Opinia clientului Gabriel din Bacău pentru Aosom
Call center jenant. Fiecare operator care te preia iti spune altceva. Ti se da un termen de livrare pe site care NU este respectat. In call center iti spune ca e pe drum, ca au primit solicitarea ta si ca vor reveni...dureaza 2-3 zile oana revin cu un mesaj care nu spune nimic decat pareri de rau...pe urma tot incerci si iti comunica alt termen de livrare...
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:01
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, firma de curierat s-a confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Comanda dvs. a fost livrată ieri și sperăm să fie totul în regulă. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 29-12-2023 14:55:
Opinia clientului Nicolae din Bihor pentru Aosom
Lipseau picioarele noptierei, după mai bine de 2 săptămâni încă nu mi-au ajuns, deși ziceau că durează până în 7 zile
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:40
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Echipa Customer Service a fost înștiințată de situație și a luat legătura cu firma de curierat. Veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 28-12-2023 13:41:
Răspuns prompt feedback-lui, rămâne de văzut dacă marfa lipsă am să o primesc.
Opinia clientului Ovidiu din Bucureşti pentru Aosom
Alegeti-va alt curier mai flexibil. Mesaj la 9.00 ca livrarea se faci în aceiași zi între 9 și 12 lasă de dorit.
Opinia clientului Alexandru din Bucureşti pentru Aosom
Am primit produsul cu intarziere de cateva zile si cu un mic defect (lipsa unui piciorus de sprijin). Il puteam returna sau inlocui, dar nu am vrut sa astept si am convenit cu reprezentantii firmei sa pastrez produsul asa cum este pentru o rambursare partiala din partea lor. In principiul tranzactia a fost ok. Oamenii sunt receptivi si s-au miscat destul de repede in solutionarea problemei. Per total sunt multumit.
Opinia clientului Ioana din Teleorman pentru Aosom
Opinia clientului Ana din Ilfov pentru Aosom
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024