Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,09 / 10 de la 1.025 de clienți verificați

Notă magazin

9,09 / 10

Ne recomandă

91,63%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Ultimele opinii adăugate de clienții Aosom

😐

RATING:

Masa si scaunele au suprafetele principale lovite si partial exfoliate.

RATING:

Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:

Expediere rapida.

RATING:

Sugestii

RATING:

Livrarea a durat f mult

RATING:

Prezentarea nu are legatura cu realitatea. Mi s-a prezentat materialul ca fiind de catifea, dar este un material de calitate inferioara, ceva care se va deteriora rapid. Oricum, calitatea lipsește la modul general:un fotoliu are un picior mai scurt.

RATING:

Ma așteptam la o calitate mai buna a produsului.

RATING:

Call center jenant. Fiecare operator care te preia iti spune altceva. Ti se da un termen de livrare pe site care NU este respectat. In call center iti spune ca e pe drum, ca au primit solicitarea ta si ca vor reveni...dureaza 2-3 zile oana revin cu un mesaj care nu spune nimic decat pareri de rau...pe urma tot incerci si iti comunica alt termen de livrare...

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:01

Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, firma de curierat s-a confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Comanda dvs. a fost livrată ieri și sperăm să fie totul în regulă. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 29-12-2023 14:55:

Lipseau picioarele noptierei, după mai bine de 2 săptămâni încă nu mi-au ajuns, deși ziceau că durează până în 7 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Echipa Customer Service a fost înștiințată de situație și a luat legătura cu firma de curierat. Veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 28-12-2023 13:41:

Răspuns prompt feedback-lui, rămâne de văzut dacă marfa lipsă am să o primesc.

Alegeti-va alt curier mai flexibil. Mesaj la 9.00 ca livrarea se faci în aceiași zi între 9 și 12 lasă de dorit.

RATING:

Am primit produsul cu intarziere de cateva zile si cu un mic defect (lipsa unui piciorus de sprijin). Il puteam returna sau inlocui, dar nu am vrut sa astept si am convenit cu reprezentantii firmei sa pastrez produsul asa cum este pentru o rambursare partiala din partea lor. In principiul tranzactia a fost ok. Oamenii sunt receptivi si s-au miscat destul de repede in solutionarea problemei. Per total sunt multumit.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024