Nota: 9,19 / 10 de la 1.245 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ionut din Bucureşti pentru Aosom
Produsele în sine sunt ok, livrarea rapidă. Au în schimb o politică proasta, în ziua în care am plasat comanda am vrut s și locuiesc produsul cu un alt model(preț la fel, disponibil in stoc), mi au spus ca nu se poate. Ca trebuie sa astept produs și sa fac retur(produs platit de altfel). Ar trb sa reconsiderați asta. Se pierde timp inutil.😐
Opinia clientului Florina din Sibiu pentru Aosom
Livrare rapidă, produs ambalat conform. Problema este ca la biroul pe care l-am luat este o mica problemă la asamblarea sertarelor. Sertarele sunt mai înguste cu 2-3 mm ( cu șină cu tot) și scăpat de pe cealaltă parte. A trebuit sa adaug un placaj ca să ajustej lățimea sertarului. În rest biroul este conform descrierii. Foarte solid este ok.
Opinia clientului Anonim din București pentru Aosom
Prelucrarea comenzii, ambalare și livrarea fără cusur. Produsul (dulap din lemn pentru exterior) pare cam fragil. După poze mă așteptam la ceva mai solid.
Opinia clientului George din Ilfov pentru Aosom
Am comandat un padoc pentru catei iar usile pentru bolurile de apa si mancare sunt foarte slab construite si le pot deschide cainii cu usurinta si pot evada pe acolo...per total, este foarte fragil...
Opinia clientului cornelia din Suceava pentru Aosom
Opinia clientului George din Ilfov pentru Aosom
Am tot cumparat de la ei mai multe produse diferite, se evidentiaza prin profesionalism cand vine vorba de servicii precum livrarea sau suportul tehnic, dar unele produse par mai calitative in poze decat in realitate, fapt pentru care dau o nota care sa reflecte asta.
Opinia clientului Bojenoiu din Dolj pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru Aosom
😠 Am comandat un dulap de grădină de anumite dimensiuni și am primit de alte dimensiuni. Partea bună este ca am primit banii înapoi. 😠
Răspuns magazin pe 21-08-2024 16:40
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și vă mulțumim pentru feedback-ul oferit! Ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care nu dispunem de stoc pentru a schimba produsul defect, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Răspuns client pe 21-08-2024 17:42:
Corectitudine în privința rezolvării problemei. Neconcordanță între stocul de pe site si cel real din depozit. Sfat: înainte de onorarea comenzii, verificați stocul real, comunicați clientului că produsul exista și întrebați dacă rămâne comanda. Altfel plătiți degeaba banii pe transport, că cineva trebuie să plătească transportul chiar dacă d-voastră susțineți pe site ca transportul e gratuit peste o anumită valoare a comenzi. Totuși există un câștigător in afacerea cu d-voastră, BĂNCILE, care au primit comisionul de tranzacționare, odata transferând banii din contul meu în contul d-voastră și al doilea comision pentru banii transferați de la d-voastra la mine. În concluzie, d-voastră și cu mine suntem pierzatori, in această afacere, d-voastră pe lângă faptul că nu v-ați vândut marfa, ați plătit, transportul dus intors și comisionul bancar iar eu am pierdut banii pe comisionul bancar și timpul scriidu-vă feedbak-uri, inclusiv acesta.😐
Opinia clientului daniel din Vaslui pentru Aosom
Opinia clientului Gabriel din Brăila pentru Aosom
Opinia clientului Mihaela din București pentru Aosom
Opinia clientului Florin din Caraș-Severin pentru Aosom
Opinia clientului Eugen din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Braşov pentru Aosom
Masa si scaunele au suprafetele principale lovite si partial exfoliate.
Opinia clientului Anamaria din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului George din Bucureşti pentru Aosom
Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.
Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:
Opinia clientului Tatiana din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului Sami din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Ana din Braşov pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024