Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,19 / 10 de la 1.245 de clienți verificați

Notă magazin

9,19 / 10

Ne recomandă

92,93%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Produsele în sine sunt ok, livrarea rapidă. Au în schimb o politică proasta, în ziua în care am plasat comanda am vrut s și locuiesc produsul cu un alt model(preț la fel, disponibil in stoc), mi au spus ca nu se poate. Ca trebuie sa astept produs și sa fac retur(produs platit de altfel). Ar trb sa reconsiderați asta. Se pierde timp inutil.😐

RATING:

Livrare rapidă, produs ambalat conform. Problema este ca la biroul pe care l-am luat este o mica problemă la asamblarea sertarelor. Sertarele sunt mai înguste cu 2-3 mm ( cu șină cu tot) și scăpat de pe cealaltă parte. A trebuit sa adaug un placaj ca să ajustej lățimea sertarului. În rest biroul este conform descrierii. Foarte solid este ok.

RATING:

Prelucrarea comenzii, ambalare și livrarea fără cusur. Produsul (dulap din lemn pentru exterior) pare cam fragil. După poze mă așteptam la ceva mai solid.

RATING:

Am comandat un padoc pentru catei iar usile pentru bolurile de apa si mancare sunt foarte slab construite si le pot deschide cainii cu usurinta si pot evada pe acolo...per total, este foarte fragil...

RATING:

😀

RATING:

Am tot cumparat de la ei mai multe produse diferite, se evidentiaza prin profesionalism cand vine vorba de servicii precum livrarea sau suportul tehnic, dar unele produse par mai calitative in poze decat in realitate, fapt pentru care dau o nota care sa reflecte asta.

RATING:

😠 Am comandat un dulap de grădină de anumite dimensiuni și am primit de alte dimensiuni. Partea bună este ca am primit banii înapoi. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2024 16:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și vă mulțumim pentru feedback-ul oferit! Ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care nu dispunem de stoc pentru a schimba produsul defect, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom

Răspuns client pe 21-08-2024 17:42:

Corectitudine în privința rezolvării problemei. Neconcordanță între stocul de pe site si cel real din depozit. Sfat: înainte de onorarea comenzii, verificați stocul real, comunicați clientului că produsul exista și întrebați dacă rămâne comanda. Altfel plătiți degeaba banii pe transport, că cineva trebuie să plătească transportul chiar dacă d-voastră susțineți pe site ca transportul e gratuit peste o anumită valoare a comenzi. Totuși există un câștigător in afacerea cu d-voastră, BĂNCILE, care au primit comisionul de tranzacționare, odata transferând banii din contul meu în contul d-voastră și al doilea comision pentru banii transferați de la d-voastra la mine. În concluzie, d-voastră și cu mine suntem pierzatori, in această afacere, d-voastră pe lângă faptul că nu v-ați vândut marfa, ați plătit, transportul dus intors și comisionul bancar iar eu am pierdut banii pe comisionul bancar și timpul scriidu-vă feedbak-uri, inclusiv acesta.😐

Calitate preț ok , timpul de livrare cam lung.

RATING:

😐

RATING:

😐

RATING:

Masa si scaunele au suprafetele principale lovite si partial exfoliate.

RATING:

Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:

Expediere rapida.

RATING:

Sugestii

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024