Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,08 / 10 de la 276 de clienți verificați

Notă magazin

9,08 / 10

Ne recomandă

91,67%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Ultimele opinii adăugate produselor Aosom

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Aosom

Mi -au anulat comanda deși pe site erau disponibile

RATING:

Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:21

Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! După cum și colegii noștri v-au transmis pe e-mail, comanda dumneavoastră a fost anulată deoarece produsul nu mai era disponibil în depozitul din România și astfel, nici plata ramburs nu mai putea fi aleasă ca opțiune de plată. Totodată, vi s-a transmis că produsul este în continuare disponibil, însă poate fi achitat doar cu cardul sau prin OP, în cazul în care doriți să comandați respectivul produs. Mulțumin, Echipa Aosom

Am comandat un pavilion de 3pe3 și primesc unul de 2.65 pe 2,65.ok.Nu vrea nimeni să-mi dea adresa sa-l returnez și să primesc ce am comandat. Niște nesimțiți. Mă voi adresa ANPC-ului și poliției economice.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:25

Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! La solicitarea dumneavoastră de pe e-mail vi s-a răspuns și vi s-au cerut poze cu neconcordanțele observate, ca să putem proceda cât mai rapid cu soluționarea. Nu am mai primit niciun răspuns ulterior, așadar, așteptăm pozele din partea dumneavoastră pentru a putea rezolva situația. Mulțumim, Echipa Aosom

Comanzi ceva și primești cu totul altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-09-2023 10:50

Bună ziua! În primul rând, vrem să ne cerem scuze pentru disconfortul creat și dorim să vă asigurăm de faptul că obiectivul companiei Aosom este de a-și mulțumi clienții. Din pricina erorii afișate în titlul produsului, colegii mei v-au solicitat să ne comunicați disponibilitatea dvs. pentru a proceda cu returul produsului comandat și restituirea sumei achitate. Referitor la aceasta propunere din partea noastră, răspunsul dvs. nu a fost pozitiv, ci ne-ați comunicat ca o să păstrați produsul așa cum a fost livrat: ”Aug 29 15:20 To: Aosom Romania Bună ziua. Din păcate nu mai vreau sa fac nici un fel de schimb asta este îl păstrez pe asta. Mulțumesc frumos o zi minunată ” Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 14-09-2023 16:06:

Produsele chiar daca sunt cam piperate la pret sunt practice. Livrarea lor execrabila! Bataie de joc ca o comanda de 4 produse sa o faci in 5 zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2023 10:07

Bună ziua! În momentul în care plasați o comandă, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Aosom România. Astfel, pe site este precizat următorul aspect: durata medie de livrare variază de la 5 la 7 zile din momentul în care curierul intră în posesia coletului/coletelor. Mai multe informații găsiți aici: https://www.aosom.ro/page/deliver-home Mulțumim, Echipa Aosom.

Răspuns client pe 12-09-2023 10:30:

Nu este logic sa trimiti un produs compus din doua colete in doua zile diferite. Este lipsa de comunicare intre dumneavoastra si firma de curierat folosita, este lipsa de respect fata de client, mai ales daca livrarea se face in intervalul in care acesta in mod normal este la munca, si lipsa de respect fata de lucratorii (soferii) cu care se face livrarea, plus consum de energie pentru toti cei implicati. In ciuda functionalitatii produselor, ramane un dezgust din cauza livrarilor.

Lipsa de profesionalism, expedieri gresite,politica proasta a firmei in cazul in care greselile le apartin

RATING:

Răspuns magazin pe 11-09-2023 13:30

Bună ziua! În primul rând, vrem să ne cerem scuze pentru disconfortul creat și dorim să vă asigurăm de faptul că, obiectivul companiei Aosom este de a-și mulțumi clienții. În urma verificărilor efectuate în sistemul nostru informatic, solicitarea primită pe mail în acest sens, a fost soluționată iar produsul corect a fost expediat. Chiar mai mult, astăzi este în curs de livrare la adresa dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Toate pergolele comandate sunt crapate, rupte, in China.. niste surcele!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-09-2023 13:23

Bună ziua! În primul rând, vrem să ne cerem scuze pentru disconfortul creat și dorim să vă asigurăm de faptul că, obiectivul companiei Aosom este de a-și mulțumi clienții. În urma verificărilor efectuate în sistemul nostru informatic, nu am regăsit nicio solicitare din partea dvs. prin care să ne semnalați aceste aspecte. În lipsa unei informări, am procedat noi cu deschiderea unui ticket/reclamație astfel încât să soluționăm cele relatate. Așteptăm cu interes răspunsul la mailul trimis. Doar așa putem proceda cu o rezoluție în timp util. Mulțumim! Echipa Aosom

Am cumpărat o bicicleta și nu are un manual în limba română, am solicitat pe email iar răspunsul a fost ca nu se poate ,mai mult am simțit un îndemn de a invata limba engleză. Când in sfârșit am tradus modul de utilizare am constatat ca monitorul nu răspunde la comenzi,asa ca folosesc numai partea mecanica a bicicletei. In rest livrarea a fost OK,asamblarea ușoară, toate componentele avand un număr.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:48

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea problemei legate de monitor. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:29

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată care v-a adus o experiență neplăcută cu Aosom. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Produs sub asteptari

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:28

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Am achizitionat de la Aosom un singur produs, de o calitate suficient de execrabila cat sa nu recomandam nimanui acest magazin.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-08-2023 11:35

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom

Am făcut comanda la un produs și după ce totul părea in regula,mi s-a spus că nu e pe stoc.Constat că nu se știe de produse de la început.Sper sa fiu anunțată cât de curând că produsul pe care îl vreau se afla din nou pe stoc,cortul de 4-8 persoane outsunny

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:26

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Pentru a fi anunțată când revine produsul dorit pe stoc, intrați pe site pe respectivul produs și accesați opțiunea „Notifică-mă când revine în stoc”. Mulțumim! Echipa Aosom

Ar fi de apreciat sa achimbati politica de retur in cazul persoanelor juridice

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:21

Bună ziua, Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, prin urmare Aosom își rezervă dreptul de a refuza returul persoanelor juridice în cazurile în care produsele comandate sunt conforme. Totodată, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantităților mari de produse conforme din partea persoanelor juridice. Regăsiți aceste informații pe site-ul nostru oficial la categoria „Retur și garanție”. Mulțumim! Echipa Aosom

Superficialitate! Am comsndat un produs, au trimis produsul la o alta adresa, in alt oras, m-au asigurat ca il redirectioneaza catre adresa corecta si nu l-am mai primit deloc. M-au anuntat prin mail, ca imi vor trimite banii inapoi. Sunt multe zile de atunci si inca nu i-am primit. Ii astept inca!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2023 13:52

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom România pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., curierii nu au încercat livrarea la a doua adresă solicitată ulterior, astfel că produsul a fost trimis retur în Italia. Din acest motiv și timpul mai prelungit de rambursare, dat fiind faptul că încă nu am intrat în posesia produsului însă. În 2-3 zile veți primi banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom

Am comandat o mobila de TV, s-a plasat comanda și după 3 săptămâni primesc mail ca nu este pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2023 09:36

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania. Astfel, în cazul în care întâmpinați probleme în ceea ce privește comanda dvs., vă rog să ne scrieți la clienti@aosom.ro pentru soluționare. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu am fost mulțumită, a ajuns comanda incompletă ,bicicleta fără mâner și au zis că nu îl au în stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:15

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ca atare, s-a stabilit de comun acord că un ramburs parțial este în regulă pentru problema întâmpinată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Mobilier de proasta calitate, nu e practic, are parti nefunctionale cum e sertarul mare de jos, dar si sistemul de glisare a sertarelor, o piesa aveau gaurile date gresit. A durat mult livrarea, dar si ineexistenta optiunii de a platii ramburs.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 12:54

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. De asemenea, nu toate produsele au disponibilă plata la livrare. Dacă pentru articolul selecționat nu apare această variantă înseamnă că acesta poate fi achitat doar cu cardul sau prin OP. Dacă produsul este pe stoc în România se poate plăti la livrare. În schimb, dacă acesta este pe stoc în depozitul din Italia, se poate achita doar prin transfer bancar sau plată cu cardul. Mulțumim! Echipa Aosom

Unele produse apar pe site și când dai comanda îți vine răspuns ca produsul nu este în stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:08

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. A fost o eroare la care s-a lucrat pentru ca toți clienții care doresc să plaseze o comandă, să nu mai întâmpine astfel de situație. În cazul în care întâmpinați probleme în ceea ce privește comanda dvs., vă rog să ne scrieți la clienti@aosom.ro pentru soluționare. Mulțumim! Echipa Aosom

Comanda pe 27 07 2023, nu a sosit pe 17 .08 2023!!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:18

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., vi s-a trimis notificare pe e-mail: din cauza lipsei stocului, comanda a fost anulată. Mulțumim! Echipa Aosom

Comanda nu a sosit nici acum trece vara.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2023 09:34

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. Mulțumim! Echipa Aosom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023