Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,22 / 10 de la 1.325 de clienți verificați

Notă magazin

9,22 / 10

Ne recomandă

93,14%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Am cumpărat al treilea articol identic după descriere. Dar surpriză: Este mai înalt cu 5mm în comparație cu celelalte două deja cumpărate! 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2024 17:59

Bună ziua! Vă mulțumim pentru feedback-ul oferit! Diferența dimensiunii poate fi vizibilă din cauza denivelărilor pavimentului pe care ați instalat acest produs. În caz că acesta susține un defect vizibil din cauza fabricării vă rugăm să ne contactați pe clienti@aosom.ro pentru a soluționa problema! Mulțumim, Echipa Aosom

😠 Am comandat un dulap de grădină de anumite dimensiuni și am primit de alte dimensiuni. Partea bună este ca am primit banii înapoi. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2024 16:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și vă mulțumim pentru feedback-ul oferit! Ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care nu dispunem de stoc pentru a schimba produsul defect, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom

Răspuns client pe 21-08-2024 17:42:

Corectitudine în privința rezolvării problemei. Neconcordanță între stocul de pe site si cel real din depozit. Sfat: înainte de onorarea comenzii, verificați stocul real, comunicați clientului că produsul exista și întrebați dacă rămâne comanda. Altfel plătiți degeaba banii pe transport, că cineva trebuie să plătească transportul chiar dacă d-voastră susțineți pe site ca transportul e gratuit peste o anumită valoare a comenzi. Totuși există un câștigător in afacerea cu d-voastră, BĂNCILE, care au primit comisionul de tranzacționare, odata transferând banii din contul meu în contul d-voastră și al doilea comision pentru banii transferați de la d-voastra la mine. În concluzie, d-voastră și cu mine suntem pierzatori, in această afacere, d-voastră pe lângă faptul că nu v-ați vândut marfa, ați plătit, transportul dus intors și comisionul bancar iar eu am pierdut banii pe comisionul bancar și timpul scriidu-vă feedbak-uri, inclusiv acesta.😐

😞

RATING:

Răspuns magazin pe 05-06-2024 13:43

Bună ziua, Vă informăm faptul că v-am transmis un email pe adresa dvs pentru a ne oferi mai multe detalii legat de nota lăsată din partea dvs. și ce problemă aveți cu produsul comandat. Vă asigurăm că ne pasă de experiența clienților noștri și dorim să rezolvăm această situație cât mai bine posibil. Așteptăm răspunsul dvs. Mulțumesc! O zi bună!

Ați trimis cortul cu defect ...nu spuneți ca puteam sa.l trimit înapoi atat cat voi greu mi.ati trimis comanda pe motiv ca nu îl aveți pe stoc ci din italia l.ati comandat România se duce de râpă

RATING:

Răspuns magazin pe 04-06-2024 17:45

Bună ziua! Vă mulțumim pentru toate detalile oferite legat de problema produsului comandat de dvs.Conform discuțiilor pe email am rezolvat problema și ne pare rău pentru această întămplare. Mulțumesc! O zi bună!

Răspuns client pe 04-06-2024 17:53:

Am vrut sa mai cumpăr un alt cort în ciuda necazului cu prima comanda dezamagita, dar dacă nu îmi transferați cum am rugat azi în contul BCR , returul chiar pot spune ca nu sunt mulțumită deloc de asa colaborare cu AOSOM

Clar nu voi mai reveni. Livrarea a durat aproape o luna , la call center nu raspunde absolut nimeni , la e mailuri nici atat , iar in plus de asta , produsul a ajuns defect. Foarte neplacuta prima mea experienta cu acest site

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2024 18:07

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată! În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Vă informăm faptul că ați fost contactată deja pe adresa de email în vederea soluționării problemei și așteptăm răspunsul dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 14-01-2024 11:07:

Imi mentin parerea, dezamagire dupa dezamagire.La e mailuri voi ar trebui sa raspundeti , ca de obicei comunicarea dintre voi si client este exagerat de lenta , grea , un apel telefonic ar rezolva totul in 5 minute.

Nu am primit nici acum comanda din 16.12.2023. Nu voi mai lua nimic niciodata de la Aosom

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:36

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La momentul actual comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Am făcut un retur și de doua săptămâni aștept un răspuns și returnarea banilor!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:30

Bună ziua! În urma verificărilor, comanda dvs. rezultă ca fiind deja rambursată. În cazul dvs. a fost o comandă cu plată la livrare, iar aceasta necesită mai mult timp pentru rambursare, ținând cont că nu se realizează prin aceeași metodă de plată. Mulțumim! Echipa Aosom

Comanda inregistrata in 18 decembrie a ajuns doar partial pana in data de 7 ianuarie. Total nemultumit de stilul livrarii si intarzierea mult prea mare. Data estimata de livrare a fost data 23-30.12.2023

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2024 18:09

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Vă informăm faptul că ați fost contactat pe adresa de email în vederea soluționării problemei. Mulțumim! Echipa Aosom

Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:

Timp de o săptămână comanda a avut statusul în așteptare când pe site scrie procesare în 24 de ore. După o săptămână am fost informat ca produsul nu este în stoc și mi-a fost anulată comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:34

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. Uneori pot surveni situații in care se comandă același produs simultan și atunci când stocul este epuizat, comanda este rambursată. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu este nici o diferență între vizualizarea pe un zid dat cu lavabila și screen

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 12:01

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul dvs. ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom

Niste neseriosi. Trimit produsele incomplete. Am facut atatea comenzi online,dar atata prostie ca la ei,nu am vazut. Au livrat o canapea azi o partea ,cea de-a doua parte peste 2 saptamani.In final tot incompleta a fost,nu au trimis sistemul pentru picioare. Raspunsul a fost,"nu avem pe stoc"

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:55

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să menționăm, faptul că problema a fost soluționată și la solicitarea dvs. am procedat cu rambursarea parțială pentru piesa lipsă. Mulțumim! Echipa Aosom

Detaliile produsului nu exista, finisajul destul de aproximativ

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:01

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dvs. s-a început procesul de returnare a produsului, din momentul în care vom recepționa produsul vom proceda cu rambursarea integrală a sumei achitate. Mulțumim!

Comanda nu a mai ajuns, dar cel putin au virat banii inapoi.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:21

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi și ne dorim ca în viitor să aveți doar experiețe frumoase de cumpărături în magazinul Aosom. Mulțumim! Echipa Aosom

Am comandat din nou același ansamblu pt pisici...a venit cu aceleași piese lipsa (lipsesc casutele). Am comandat același produs...nu m așteptăm să vină coletul exact cu aceleași piese lipsă....Deci....nu mai este o greșeală!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:17

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu am primit comanda după aproximativ 3 săptămâni

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilo de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Suntem deja în contact cu dvs. pe email și v-am trimis ultimele actualizări, comanda este în tranzit și în curând va fi livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu am primit 1colet (doar o jumătate de dulap)

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:50

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să vă informăm, faptul că așa cum v-am comunicat pe email, am procedat cu reexpedierea coletului neprimit. Mulțumim! Echipa Aosom

Din păcate am avut o parte desprinsa din sudura!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:23

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom

nu mi s-a onorat comanda, nu s-a raspuns la telefon zile in sir, extrem de nemultumit, deabia mi-am recuperat banii achitati online

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2024 15:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom

Ca nu sunt serioși, am făcut comanda in data de 08.12.2023 și nici acuma nu am primit nici marfa nici banii

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:39

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solucitarea dvs. am procedat cu rambursarea pentru comanda efectuată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025